abonnement Unibet Coolblue
pi_30316844
Heej iedereen,
Het is weer tijd voor de 5e nokia game. Als je wilt weten wat dit inhoud, moet je het onderstaande stuk even doorlezen. Eerdere jaren waren supergaaf, dus dit zal met deze game wel hetzelfde zijn.
Game On

weblink nokiagamesite 2005: http://www.nokia.com/20lives
weblink supportsite: http://www.nogaworld.nl
------------------------------------------------------------
Nokia lanceert multimedia game

29 augustus 2005 - Door Jan Libbenga

Toestellenfabrikant Nokia start op 19 september een nieuwe online game, Nokia 20Lives, die in maar liefst 21 Europese landen gespeeld zal worden. Het gaat om een mengeling van games, films, mode en muziek via zowel internet als mobiele telefonie. Deelnemers aan het spel, dat in elf talen vertaald wordt, kunnen in de huid twintig fictieve personen kruipen. Op basis van keuzes die worden gemaakt, mogen deelnemers door naar de volgende ronde.

In het verleden organiseerde Nokia al eens vijf maal de Nokia Game. Daaraan hebben sinds 1999 miljoenen mensen deelgenomen. Het doel is om het gebruik van mobiele telefonie te stimuleren, maar vooral om bekendheid te geven aan zogenoemde multiplayer games, spellen met meerdere deelnemers, die extra dataverkeer kunnen genereren. De markt voor mobiele games zou vorig jaar al een omvang van 2.1 miljard dollar hebben bereikt.

Nokia 20Lives maakt gebruik van video en bewegende beelden op internet, en van SMS, e-mail en spraakberichten om informatie uit te wisselen met spelers. De fabrikant verdient zelf niet aan het spel, aldus een woordvoerster. “Nokia hoopt rendement te halen uit de verkoop van toestellen.”
  woensdag 7 september 2005 @ 14:31:56 #2
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_30353773
Ik heb vandaag de inschrijfmail gekregen

WHOEHOE!!! Eindelijk weer een Nokiagame!!

OMG!!! Terwijl ik dit zit te typen word ik gebeld. Het is die malloot van 20Lives.

Hij zegt alleen dat je bent ingeschreven en nog een keer de data dat het speelt.
Het leven is geen krentenbol.
pi_30422876
Ik heb me ook net ingeschreven
Ik heb er zin in, ik heb al 2 keer eerder meegedaan maar nooit iets gewonnen maar het was wel leuk!
pi_30422958
Het mischien handig om de TT te veranderen in "Nokia Game 2005 (20Lives)" zodat meer mensen dit topic kunnen vinden.
pi_30607843
Ik doe ook weer mee inderedaad.
pi_30607953
Alleeen weer geen nederlands !!
  donderdag 15 september 2005 @ 17:53:32 #7
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30608514
Ik doe ook mee
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 15 september 2005 @ 19:21:51 #8
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_30611186
quote:
Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef Jweetje het volgende:
Alleeen weer geen nederlands !!
Tuurlijk niet...

Alleen het eerste jaar was in het Nederlands, aangezien hij toen alleen in Nederland gehouden werd
Het leven is geen krentenbol.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')