abonnement Unibet Coolblue
pi_30312684
Informatie
Ja, jullie denken misschien dat dit het nieuwe vervolg is van Electronic Arts op Sim City 4, maar wie hier aan denkt heeft het (helaas) helemaal fout. Dit is City Life. Zoals je hieronder op de screenshots bekijkt is het helemaal 3D! En nog mooier is dat je gebouwen kan bouwen op schuine wegen! Lees hieronder wat informatie van de aankomende 'hit'.
quote:
City Life is een Sim City achtige game waarbij je een stad moeten bouwen en onderhouden. Er zijn in totaal 45 missies in deze helemaal 3d gegenereerde game. Daarnaast moet je continu zorgen dat mensen geen last hebben van vervuilen, overlast en andere nasty problemen. Alsof dat nog niet erg genoeg is, moet je ook zorgen dat er geen conflicten komen tussen de verschillende communities die in de game verwerkt zitten. City Life zal in oktober 2005 op de PC moeten verschijnen. Opvallend aan de onderstaande screens is dat de game een dag-nacht-cyclus kent. Daarnaast kan je heel goed in en uit zoomen, zodat je optimaal je stad kan observeren... big brother is watching you!
Met dank aan Ownage.nl
quote:
Vrijwel elke gamer heeft wel eens gehoord van de gameserie Sim City. In deze spellen was het de taak om een levendige stad te maken vol met gebouwen en straten. Hierbij was het ook belangrijk om de elektriciteit en waterleidingen zo te leggen dat iedereen de goede voorzieningen had. Ontwikkelaar Monte Cristo doet dit concept nog eens dunnetjes over met City Life.

Het spel gaat deze keer vooral om zes verschillende groeperingen. Zes klassen die apart moeten leven. Hier moet je voor zorgen in meer dan 45 missies. Of Monte Cristo hiermee het niveau boven de Sim City games weet te tillen is nog maar af te wachten.
Met dank aan Gamer.nl

Screenshot















Met dank aan Clubic.com voor de screenshotsp

[ Bericht 11% gewijzigd door _moder8or_ op 06-09-2005 10:39:48 ]
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:02:30 #2
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30313772
Dit ziet er vet uit!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30313871
Een soort veredelde Constructor dus...
Ziet er wel grappig uit, maar ik denk niet dat die missies leuk blijven...
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:12:49 #4
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_30314054
Ziet er best grappig uit.
pi_30383539
Het ziet er 'kaal' uit vind ik. Ik blijf gewoon lekker SimCity 4 spelen, met alle mods en bats die er voor zijn ben ik nog lang niet klaar met spelen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_30383687
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:41 schreef Dezz het volgende:
Het ziet er 'kaal' uit vind ik. Ik blijf gewoon lekker SimCity 4 spelen, met alle mods en bats die er voor zijn ben ik nog lang niet klaar met spelen
pi_30384318
Monte Cristo
pi_30384421
Maar es proberen dan...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_30653036
Om een één of andere manier lijkt het mij niet leuk. Geloof me, ik ben SM4 addidcted en dit zou mij normaal moeten aanspreken maar nee...

Misschien door de belabberde graphics en de gebouwstijlen.

To be continued.
pi_30666377
Ik ben ook niet echt onder de indruk als ik de screenshots zie en de trailer

Een vervolg op sc4 zou ik veel leuker vinden, hoewel sc4 al (bijna) perfect is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')