abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 september 2005 @ 22:40:35 #1
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_30272777
Wij kregen van Electronic Arts de kans om de preview versie te spelen van NBA Live 2006. We wisten natuurlijk al dat de game op de Xbox360 ook een versie van NBA Live 2006 zal krijgen. Ook hebben we al in verschillende screens kunnen zien wat voor indrukwekkend grafisch pareltje dat zal worden. Hierdoor stijgen de verwachtingen rond NBA Live 2006 natuurlijk ook meteen een beetje. Zonder een waarde-oordeel te willen vellen aan de hand van een preview bug, zal ik jullie wat meer over deze basketbal game vertellen.

Back to the days of the Super Stars
Electronic Arts brengt het superstar basketbal weer terug naar de consoles. Voorheen waren basketbal games vaker gecreërd rond één of twee helden uit een team. Vroeger waren Larry Bird, Haddaway en natuurlijk Michael Jordon centrale figuren in basketball games. Hun heldendom werd vaak geuit door speciale moves die zij in huis hadden. Hier grijpt EA deze keer weer op terug. Het zal namelijk mogelijk zijn om met de spelers allerlei freestyle moves te doen. Deze moves verschillen per speler, maar zijn natuurlijk extra bruut als er op dat moment een held aan de bal is.








voor meer info over dit spel klik hier.

ik vindt het een goed spel .
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:22:35 #2
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31053476
Vet spel

Alleen ik vind het schieten maar vaag. Elke keer als ik een 3 punter gooi dan is het een hoge pisbal
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')