abonnement Unibet Coolblue
pi_30263509
17.34
Lieske vindt het echt niet meer leuk. Allemaal zo ingewikkeld.
Rikkert en Menno willen een zeepbaan maken.
Lieske: oh leuk. (met enorm weinig animo)
Lieske: ik vind het allemaal zo lastig
Rikkert: ik denk dat Roel ook wil weten wat er met je aan de hand is. Je kunt aan je neusje nog zien dat je hebt gehuild, dus sluit hem niet buiten.

Chantal komt aanlopen en zegt Lieske, ik laat je voorlopig even met rust hoor
Lieske: nee dat bedoel ik....
Chantal tettert er dwars doorheen over het eten. Lieske drukt toch nog door
Lieske: nee het komt niet door wat jij hebt gezegd. Want jij kan me niet kwetsen
Chantal knuffelt haar uitvoerig, Lieske reageert wat afwijkend maar murmelt wel verzoenende dingen.

Lieske, Dido, Chantal staan in de keuken de spullen op te ruimen en praten erover dat ze meer honger hebben nu er lekkere dingen zijn. Chantal doet schreeuwerig irritant.

Lieske bedankt Dido dat ze is komen praten. Ik ben toch een klein meisje die af en toe een schouder nodig heeft.
Dido: ja hoor dat kan.... loopt weg

Joost vraagt of het weer gaat met Lieske.
Lies: ja ik heb gewoon af en toe bevestiging nodig, daar ben ik net met Menno en Rikkert uitgekomen
Joost: ja dat heb ik niet, maar het is goed dat je het zegt. Gaat weer weg. [Het is allemaal niet bijster geïnteresseerd]

Lieske peuzelt bedachtzaam een boterhammetje op. Rikkert komt aanlopen, Lies biedt aan een boterham voor hem te maken. Hoeft geloof ik niet. Ze gaat naar de w.c., Rikkert roept haar na dat ze zich niet meer schuldig mag voelen tegenover hem. "beloofd?", hij blijft aandringen tot Lieske toezegt.
mooi he, alles
pi_30263713
17.42
In de tuin. Ralph en Joost? spelen backgammon. Nathalie vertelt Chantal en Linda een uitgebreid verhaal over het roken van haar vriend Joost. Weet niet of het demonstratief is om Ralph te stangen of niet. Veel nadruk op het feit dat ze hem zo goed kent en altijd doorheeft. Ingrid en Roel kletsen samen (kan ik niet verstaan), Rikkert ligt er wat bij. Rob en Tanja zijn er ook nog.

ze willen wel weer eens een nieuwe opdracht. En vragen zich af wanneer er genomineerd wordt en hoe het gaat met eruit stemmen. Nathalie denkt om en om elke donderdag nomineren en iemand weg. Lieske zegt dat dat niet kan, dat ze dan veel te veel weken nodig hebben. Nath denkt dat er nog wel wat verrassingen komen. Misschien dat het publiek thuis nu al aan het stemmen is, bijvoorbeeld juist op iemand die níet is genomineerd.

Lieske gaat niet vrijwillig exit heeft ze besloten. Nath zegt dat ze er vorige week ook over heeft gedacht. Hoopt dat dat haar dip was en dat ze dat niet meer krijgt. Maar daarna kom je er wel sterker uit.
mooi he, alles
pi_30264040
17.50 Menno banjert eenzaam door de badkamer. Buiten hoor ik alleen maar Chantal en Nathalie kakelen over wonden en bacterieën. Lieske doet ook mee.

Tanja klaagt dat ze last heeft van haar maag. Dido vertelt hoe dat komt, dat haar maag kleiner wordt en dat ze beter steeds kleine beetjes kan eten.
Tanja: dat eten van Lieske was wel lekker, maar die rode saus brandt wel op mijn maag.
Dido: ben je zelf ook veranderd? Dat je gevoeliger bent? Krijg je al moedergevoelens?
Tanja: ik heb het zelf niet in de gaten, maar mijn vrienden zeiden wel dat ik aan het veranderen was. Ze noemden met 'moeder'.
Tanja: je denkt anders na over dingen.
Dido vertelt verhaal van vriendin van haar die helemaal veranderde toen ze moeder werd...
Ingrid? zegt dat het haar ook heel gek lijkt om moeder te zijn
Dido zegt dat ze denkt dat Ingrid een geweldige moeder zou zijn. Omdat ze zo'n groot hart heeft. Ingrid wordt er helemaal verlegen van. Dido zegt dat ze het echt meent.

-geluid viel even weg-

Dido en Tanja over of je bij elkaar moet blijven voor kinderen of niet. Dido heeft het over haar ex relatie, dat ze al wilden beginnen aan kinderen. Maar nu is het uit en is ze blij dat ze geen kinderen hebben samen. Vertelt verhaal over vriendin die nu alleen achter is gebleven met kind. Weet niet of ze dat zou kunnen, helemaal te leven voor het kind. Ze vindt haar vrijheid zo lekker. Tanja zit stilletjes te luisteren.
mooi he, alles
pi_30264337
18.03
Menno loopt Ingrid te stangen over dingen die ze vannacht allemaal gezegd zou hebben. Ingrid twijfelt erg wat nou waar is of niet.
Menno vertelt nu precies hoe het gesprek ging (naar waarheid). Het is me niet duidelijk of Ingrid het echt is vergeten of gewoon nog even bevestiging is.

Dido wil leren hartenjagen. Joost gaat het uitleggen.
Dido: ik snap het nooit, ik denk altijd dat ik het heel goed doe en dat ik de meeste punten heb, maar dan ben ik toch de verliezer.
Joost: dat klopt, want je moet zo min mogelijk punten halen.

- geluid weer weg -

Ingrid tegen Menno: ik heb net van Dido het mooiste compliment van mijn leven gehad.
Menno denkt ook dat Ingrid een topmoeder wordt. Wel beschermend want dan krijg je ruzie met moeders. Zeker als je een meisje krijgt.
Ingrid is nu ook weer heel blij om het te horen. Ingrid vraagt of hij dan de vader wil worden. Menno wil dat wel als ze op hun moeder lijken.

- batterijwissel -
mooi he, alles
  zondag 4 september 2005 @ 18:50:18 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30265426
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou Lieske zo ontzettend graag willen laten weten dat er mensen kijken die haar wèl heel erg leuk vinden


Inderdaad
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 4 september 2005 @ 18:53:06 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30265507
edit: sorry, verkeerd topic
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 4 september 2005 @ 20:08:06 #57
16874 creno
born this way
pi_30267888
de bewoners zitten allemaal buiten te eten
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 4 september 2005 @ 20:21:08 #58
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30268325
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]



Inderdaad
Je bent wel is sneller geweest met je berichten
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  zondag 4 september 2005 @ 20:22:11 #59
16874 creno
born this way
pi_30268362
Rob valt uit tegen Linda, ze moet dooreten zegt ie...
En nu tegen joost

Iemand wil veel meer drama, rob zegt er moet inderdaad meer drama komen op een sarcastische manier.
Dido deed de heimlich-greep bij Joost, men heeft lol.
Rob roept: Joost we willen vla, bruine vla, yoghurt en suiker en hij mag niet in de gang tegen zijn broertje praten
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_30268369
Joost stikt, Dido redt zijn leven met een greep (naam van die greep even kwijt). Was dit echter echt??
Waarschijnlijk niet echt, want ze vertelt nu dat ze het een keer echt heeft moeten doen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30268438
Lieske en Tanja zitten naast elkaar, ik zag Lieske contact zoeken met Tanja, maar Tanja houdt het kort.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30269791
Kleine opmerking: Heb het sinds 6 uur niet gevolgd, heb dus weinig gemist zo te zien.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 4 september 2005 @ 21:16:13 #63
16874 creno
born this way
pi_30270031
[offtopic: je hebt een hoop gemist, tis alleen niet gepost ]

Lieske en Rikkert doen een spel en Rob ligt in een kuipstoeltje ! De rest van de bewoners zitten op het toilet of buiten aan de tafel.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 4 september 2005 @ 21:53:06 #64
16874 creno
born this way
pi_30271119
Rob zit al een hele tijd in het donker te praten met een huilende vrouw (ik denk chantal, maar weet dit niet zeker). Lieske en Rikkert zitten nog steeds een spel te doen
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_30271262
nee de vrouw is Ingrid
  zondag 4 september 2005 @ 22:03:31 #66
16874 creno
born this way
pi_30271488
Rob praat dus met ingrid, het gesprek gaat een beetje over het perfect willen zijn. Ingrid zei eerder tegen rob dat haar uiterlijk niet klopt met haar innerlijk.

In de huiskamer zijn een stel vrouwen hun nagels aan het lakken.

Rob heeft nu al heel veel geleerd van zijn medebewoners.

Rikkert gaat bij de vrouwen zitten, en hij heeft ook nagelspulletjes bij.
Chantal is 1 december jarig, in het huis dus, maar linda zegt: dan is ze er al lang uit
De nagellak is van verschillende mensen, het blijkt dat ze geen lippenstift mee mochten nemen en ook Lieske d'r nieuwe eyeliner is in beslag genomen.
Rikkert vraagt aan Lieske waar alles voor is, en ze begint alles uit te leggen.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')