je hoeft ook niet te levenquote:
Dat is geen ruilen omdat het een spijtaankoop is. Dat valt onder de garantie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef DaMart het volgende:
Inderdaad. Als iets afgeprijsd is en het gaat binnen 6 maanden stuk, dan mogen ze toch fijn gratis omruilen of herstellen voor je!
je mag, voor zover ik weet, alsnog binnen 6,7,8 dagen ruilen, en dan krijg je je geld terug.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is geen ruilen omdat het een spijtaankoop is. Dat valt onder de garantie.
* DevilsAndDust werkt inderdaad in een winkel.
Ah, als je dat bedoelt, dan niet nee. Ik dacht dat je het over de garantie had. Kosteloos ruilen mag alleen bij internetverkoop of andere verkoop op afstand, dan heb je 7 werkdagen bedenktijd. Bij het kopen van een huis heb je 3 dagen. Bij het kopen in de winkel heb je totdat je naar de akssa gaat en het product koopt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
je mag, voor zover ik weet, alsnog binnen 6,7,8 dagen ruilen, en dan krijg je je geld terug.
Toch? Dát is een beetje grijs voor mij.
Da's alleen bij koop op afstand, en da's 8 (werk?)dagen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
je mag, voor zover ik weet, alsnog binnen 6,7,8 dagen ruilen, en dan krijg je je geld terug.
Toch? Dát is een beetje grijs voor mij.
ligt er wel een beetje aan wat je koopt he..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
je mag, voor zover ik weet, alsnog binnen 6,7,8 dagen ruilen, en dan krijg je je geld terug.
Toch? Dát is een beetje grijs voor mij.
Met afgeprijsde producten? Neeeeeeequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, als je dat bedoelt, dan niet nee. Ik dacht dat je het over de garantie had. Kosteloos ruilen mag alleen bij internetverkoop of andere verkoop op afstand, dan heb je 7 werkdagen bedenktijd. Bij het kopen van een huis heb je 3 dagen. Bij het kopen in de winkel heb je totdat je naar de akssa gaat en het product koopt.
Dat is niet bij elke winkel hetzelfde. Ik kan dus alleen over mijn eigen 'ervaring' vertellen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
je mag, voor zover ik weet, alsnog binnen 6,7,8 dagen ruilen, en dan krijg je je geld terug.
Toch? Dát is een beetje grijs voor mij.
Welke winkel is dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is niet bij elke winkel hetzelfde. Ik kan dus alleen over mijn eigen 'ervaring' vertellen.
De artikelen met zogenaamde 'gele stickers', mogen in principe niet retour. Deze artikelen zijn vaak dingen die uit de collectie gaan en die we gewoon KWIJT moeten! Mocht het toch zo zijn dat een klant er mee terug komt, gaan we niet moeilijk zitten doen. De tevredenheid van de klant staat toch voorop. Heb ik als cassičre ergens handmatig korting op moeten geven, bijvoorbeeld omdat het beschadigd was, tsja, DAN mag het niet retour.
Ik werk bij een landelijk bekend woonwarenhuis, en het is NIET de IKEA. Verder wijd ik liever niet teveel uit over mijn leven buiten Fok.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Welke winkel is dat?
Groetjes,
veldmuis
Dat geldt ook voor afgeprijsde producten ja. Er is geen wettelijke verplichting voor de verkoper om die om te ruilen als je spijt hebt van de aankoop, alleen als het product binnen 6 maanden kapot gaat en de verkoper kan niet bewijzen dat het je eigen schuld is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Met afgeprijsde producten? Neeeeeee
schandequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is niet bij elke winkel hetzelfde. Ik kan dus alleen over mijn eigen 'ervaring' vertellen.
De artikelen met zogenaamde 'gele stickers', mogen in principe niet retour. Deze artikelen zijn vaak dingen die uit de collectie gaan en die we gewoon KWIJT moeten! Mocht het toch zo zijn dat een klant er mee terug komt, gaan we niet moeilijk zitten doen. De tevredenheid van de klant staat toch voorop. Heb ik als cassičre ergens handmatig korting op moeten geven, bijvoorbeeld omdat het beschadigd was, tsja, DAN mag het niet retour.
Interesseert me geen hol. Is het de ALDI?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik werk bij een landelijk bekend woonwarenhuis, en het is NIET de IKEA. Verder wijd ik liever niet teveel uit over mijn leven buiten Fok.
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Interesseert me geen hol. Is het de ALDI?
Groetjes,
veldmuis
LB zeker? werk ik ook, maar bij ons mag bijna alles wel retour.. behalve geopende textiel dingen ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik werk bij een landelijk bekend woonwarenhuis, en het is NIET de IKEA. Verder wijd ik liever niet teveel uit over mijn leven buiten Fok.
Let wel: Niet bij elk filiaal gaat dit op dezelfde manier.
Sorry, ik was al niet meer online. Maar je hebt gelijk jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef galbrecht het volgende:
[..]
LB zeker? werk ik ook, maar bij ons mag bijna alles wel retour.. behalve geopende textiel dingen ofzo
Die broodverhuurder, toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef galbrecht het volgende:
of is iedereen nu druk aan het zoeken wat lb betekent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |