abonnement Unibet Coolblue
pi_30242082
Ik meen me te herinneren dat je vorig jaar korting kreeg op een NS Kortingskaart als je een recent OV inleverbewijs kon tonen. Nu moet ik binnenkort mijn OV inleveren en aangezien ik regelmatig met de trein reis, lijkt mij dit wel wat Maar op zowel de site van de NS als van de IBG kan ik niets vinden. Heeft iemand enig idee of deze actie nog bestaat?
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:05:19 #2
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30242270
jij ook al.. ouwe doos Ik heb er niets van gezien, maar weet wel dat die kortingskaart heel snel klaar is als je via internet bestelt. De mijne in 3 dagen ipv de twee weken die je minimaalop de site in moet vullen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_30242337
Bij het postkantoor zag ik ook zoiets op een affiche staan. Misschien daar informeren?
Whatever I want.
pi_30242520
Oh, je kunt em ook nog eens niet meteen ophalen Dan moet ik dat internetformuliertje maar eens invullen

Shit, hij kan dus ook pas over 14 dagen ingaan En als er een actie is heeft die een code, maar een actiecode heb ik niet. Lekker weer
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:22:44 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30242774
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:13 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, je kunt em ook nog eens niet meteen ophalen Dan moet ik dat internetformuliertje maar eens invullen

Shit, hij kan dus ook pas over 14 dagen ingaan En als er een actie is heeft die een code, maar een actiecode heb ik niet. Lekker weer
Vaag is ook dat er alleen maar een eind datum op staat. "Geldig tot 12-09-05" in mijn geval. maar ik weet niet of ze je nou die 1,5 week gratis geven....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_30242837
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef nixxx het volgende:

Vaag is ook dat er alleen maar een eind datum op staat. "Geldig tot 12-09-05" in mijn geval. maar ik weet niet of ze je nou die 1,5 week gratis geven....
Zo'n ding geldt altijd een jaar... Maar ik heb eens in Oostenrijk een kortingskaart van de nationale spoorwegen gehad en die kon ik á la minute gebruiken. Voordat ik de echte kaart kreeg duurde idd ook een week of twee maar die werd gewoon opgestuurd en in de tussentijd was mijn betalingsbewijs voldoende. Ook op die kaart stond trouwens alleen een einddatum.
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:27:14 #7
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30242903
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:24 schreef ChrisJX het volgende:

Zo'n ding geldt altijd een jaar... Maar ik heb eens in Oostenrijk een kortingskaart van de nationale spoorwegen gehad en die kon ik á la minute gebruiken. Voordat ik de echte kaart kreeg duurde idd ook een week of twee maar die werd gewoon opgestuurd en in de tussentijd was mijn betalingsbewijs voldoende. Ook op die kaart stond trouwens alleen een einddatum.
ja maar... Hoe moet ik dat weten iek ben maar een dom ollander
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_30242935
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:27 schreef nixxx het volgende:
ja maar... Hoe moet ik dat weten iek ben maar een dom ollander
Nou ja, gelukkig gaat de kaart dan nog voor 1 oktober in
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:30:14 #9
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30242985
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Nou ja, gelukkig gaat de kaart dan nog voor 1 oktober in
Ik zou toch even bellen met ns klantenservice of je neit toch korting krijgen kan... scheelt toch weer... Ik moet mijn ov voor 7 september inleveren... die ga ik echt wel missen..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_30243035
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:30 schreef nixxx het volgende:

Ik zou toch even bellen met ns klantenservice of je neit toch korting krijgen kan... scheelt toch weer... Ik moet mijn ov voor 7 september inleveren... die ga ik echt wel missen..
Niet voor, op

En ik dacht dat dat met uiterlijk een dag wel geregeld was Maar ik ga wel langs een loket, bellen kost weer geld
  zaterdag 3 september 2005 @ 23:47:23 #11
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_30245364
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:24 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Zo'n ding geldt altijd een jaar... Maar ik heb eens in Oostenrijk een kortingskaart van de nationale spoorwegen gehad en die kon ik á la minute gebruiken. Voordat ik de echte kaart kreeg duurde idd ook een week of twee maar die werd gewoon opgestuurd en in de tussentijd was mijn betalingsbewijs voldoende. Ook op die kaart stond trouwens alleen een einddatum.
Ik heb vorig jaar september zo'n voordeelurenkaart aangevraagd toen ik m'n ov-studentenkaart inleverde op het postkantoor. Met korting.

Ik kreeg toen een formulier, dat heb ik direct weer ingeleverd op het postkantoor (als ik het mij goed herinner). In ieder geval kreeg ik direct op het postkantoor een "tijdelijke voordeelurenkaart", dit was gewoon een treinkaartje waarop "tijdelijke voordeelurenkaart" oid was geprint. Die was een maand ofzo geldig, en in de tussentijd werd mijn echte voordeelurenkaart opgestuurd.
pi_30254009
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:47 schreef freako het volgende:

Ik heb vorig jaar september zo'n voordeelurenkaart aangevraagd toen ik m'n ov-studentenkaart inleverde op het postkantoor. Met korting.

Ik kreeg toen een formulier, dat heb ik direct weer ingeleverd op het postkantoor (als ik het mij goed herinner). In ieder geval kreeg ik direct op het postkantoor een "tijdelijke voordeelurenkaart", dit was gewoon een treinkaartje waarop "tijdelijke voordeelurenkaart" oid was geprint. Die was een maand ofzo geldig, en in de tussentijd werd mijn echte voordeelurenkaart opgestuurd.
Ik hoop dat dat dit jaar ook kan!!! Ik ga maandag wel ff naar het postkantoor om te vragen.
  zondag 4 september 2005 @ 12:05:00 #13
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_30254067
Die tijdelijke voordeeluurkaart bestaat al jaren. Ik heb het dit jaar ook weer zo gedaan. Dan vul je gewoon bij het loket een formulier in en je krijgt meteen een geplastificeerd 'treinkaartje' mee die ongeveer 3 maanden(!) geldig is. Binnen een maand krijg je dan je echte kaartje toegestuurd.
pi_30254147
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die tijdelijke voordeeluurkaart bestaat al jaren. Ik heb het dit jaar ook weer zo gedaan. Dan vul je gewoon bij het loket een formulier in en je krijgt meteen een geplastificeerd 'treinkaartje' mee die ongeveer 3 maanden(!) geldig is. Binnen een maand krijg je dan je echte kaartje toegestuurd.
Ik hou van jullie allemaal

Ik was bang dat ik de komende twee weken de volle mep moest gaan betalen En als ik af en toe naar m'n vriendje en regelmatig naar m'n werk wil, tikt dat nogal lekker aan
  zondag 4 september 2005 @ 12:09:22 #15
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_30254169
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die tijdelijke voordeeluurkaart bestaat al jaren. Ik heb het dit jaar ook weer zo gedaan. Dan vul je gewoon bij het loket een formulier in en je krijgt meteen een geplastificeerd 'treinkaartje' mee die ongeveer 3 maanden(!) geldig is. Binnen een maand krijg je dan je echte kaartje toegestuurd.
Ja, idem, ik heb hem in maart nog gehaald, gewoon bij het loket.
For great justice!
  zondag 4 september 2005 @ 12:11:01 #16
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30254206
damn, dat ik dat niet eerder wist...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_30268390
half jaartje geleden nog wel iig
opt postkantoor waar ik m ging inleveren lagen er foldertjes
pi_30268516
Ik heb ook een tijdelijke voordeelurenkaart gehad toen ik moest wachten op de echte

En nu heb ik ov!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')