pi_30208356
registreer om deze reclame te verbergen
Een goeie vriendin van mij, is de beste vriendin van mijn ex. NU gaan we al jaren leuk met elkaar om enzo. Na ongeveer een jaar elkaar niet te hebben gesproken, sprak ik die vriendin van haar weer op msn. Nu vertelde ze mij dat ze mij altijd al leuk heeft gevonden, en nu weer vrijgezel is.

Ik vind haar ook super aardig enzo, maar ja weet niet wat ik verder met haar moet?

Jullie een idee of tip?
Weekdeals (728x90)
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:47:45 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30208369
Afspreken met elkaar en daarna neuken .
pi_30208381
Het is uit met je ex, zij vind jou leuk, jij haar ik zie geen probleem!
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:49:52 #4
68375 Sassiej
Volg de Zon..
pi_30208417
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is uit met je ex, zij vind jou leuk, jij haar ik zie geen probleem!
Through the eyes of Innocence..
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:57:06 #5
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30208587
Goeie vriendin en dan elkaar een jaar niet spreken

Anyhow, allebei vrijgezel, so whats the problem
pi_30208588
Ik zeg dat ik haar wel leuk vind als goeie vriendin, maar heb er nooit aan gedacht om echt iets met haar te hebben. Maarja we spreken zo ie zo af binnenkort, dus daarna zie ik wel verder
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:00:09 #7
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30208676
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:57 schreef GLY het volgende:
Ik zeg dat ik haar wel leuk vind als goeie vriendin, maar heb er nooit aan gedacht om echt iets met haar te hebben. Maarja we spreken zo ie zo af binnenkort, dus daarna zie ik wel verder
Sexrelatie? Ideetje misschien?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30208708
Gewoon keihard neuken, lekkere smerige seks hebben en af en toe eens naar de bios.
pi_30208736
quote:
Hmm, als je ex een haatdragend type is voorzie ik een hoop ellende in jouw toekomst. Afhankelijk van de leeftijd van je ex kan die ellende verieeren van dreigen met zelfmoord, tot het achter je rug om kapot proberen te maken van je sociale leven.

Als je ex niet haatdragend is en jullie gewoon uit elkaar gegaan zijn omdat je er beide niks meer aan vond, dan is er niks aan de hand (tenzij je ex enigszins labiel is en ineens besluit om toch maar haatdragend te worden, je weet het nooit met vrouwen ).
pi_30208749
Een keertje met d'r afspreken... klikt het dan ga je verder... vind je d'r geen bal aan dan ga je niet verder. Dat je daar een topic over moet openen......
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_30208755
quote:
zo ie zo
Waarom weet niemand tegenwoordig meer hoe je 'sowieso' spelt?
pi_30208757
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:01 schreef SunChaser het volgende:
Gewoon keihard neuken, lekkere smerige seks hebben en af en toe eens naar de bios.
Naar de bios? Met je vrienden ja, na het neuken
Big dick.
pi_30208823
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:03 schreef HassieBassie het volgende:
Naar de bios? Met je vrienden ja, na het neuken
Als je 3 dagen geen seks hebt, dan is je zaadproductie een stuk hoger. Dus je moet af en toe ook eens wat dagen niet neuken, dat maakt het allemaal wat leuker . En dan kun je dus naar de bios.
pi_30208898
lucky you
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:08:15 #15
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_30208924
wippen en uhh oja... misschien eerst ff daten enzo.
pi_30208981
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:57 schreef RicXDesign het volgende:
Goeie vriendin en dan elkaar een jaar niet spreken
So? Ik ga toevallig morgen weer eens op bezoek bij een vriend die ik al 2 jaar niet meer gezien heb en hooguit 1x per jaar ofzo spreek
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_30209140
Tuurlijk kan ik dat zelf wel beslissen, of ik iets met haar moet of niet. Maarja vind het gewoon raar om strx maybe iets te hebben met de beste vriendin van mijn ex. En nee die zal het niet erg vinden, ze heeft zelf nu ook al weer een hele serieuse relatie en haat gevoelens heeft ze niet
pi_30209504
ga gewoon naar haar toe en kijk wat de toekomst met je wil doen. Misschien zie je ex ook weer. Gewoon voor de gezelligheid en sex komt later misschien wel. Maar ga gewoon als vriend ernaar toe en misschien wil het wel wat worden.
pi_30209550
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:10 schreef vosss het volgende:

[..]

So? Ik ga toevallig morgen weer eens op bezoek bij een vriend die ik al 2 jaar niet meer gezien heb en hooguit 1x per jaar ofzo spreek
Ja pcies, ik zeg altijd maar "Uit het oog is niet uit het hart".

Verder zou ik inderdaad ranzige sex hebben, bij haar ouders op bed en daarna inderdaad zo nu en dan een bioskoopje...
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_30239780
Nee zo ben ik niet, maarja idd geen verkeerd id;)
Hoop haar binnenkort te zien, en zal er dan eens met haar over praten. En kijken hoe het mij bevalt.

Ik houd jullie wel ff op de hoogte hoor
pi_30239978
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef GLY het volgende:
en zal er dan eens met haar over praten.
Ja, als je zeker wilt weten dat t niks wordt moet je erover gaan praten met haar
pi_30253179
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:31 schreef itsalex het volgende:
ga gewoon naar haar toe en kijk wat de toekomst met je wil doen. Misschien zie je ex ook weer. Gewoon voor de gezelligheid en sex komt later misschien wel. Maar ga gewoon als vriend ernaar toe en misschien wil het wel wat worden.
Snap het probleem niet zo... Heb al jaren een relatie met een goede vriend van mijn ex(-en zelfs). Tenzij je ex vreselijk rancuneus is, gewoon kijken wat er van komt...
pi_30253329
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:02 schreef RetepV het volgende:

[..]

Waarom weet niemand tegenwoordig meer hoe je 'sowieso' spelt?
Dat vraag ik me ook steeds af ja, als ik het voorbij zie komen.
pi_30254156
'k Denk dat het voor die vriendin zelfs nog ongemakkelijker zou zijn, dan voor jou. Zij zou dan gaan met de ex van haar beste vriendin. Het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets een vriendschap verpest.
Vraag eens aan de bewuste vriendin hoe zij hierover denkt.
pi_30519270
OK dan, aankomende vrijdag is het zover. Mijn ouders zijn dan hele weekend weg En zij komt hier heen. En ze blijft ook al slapen, dit was tevens niet mijn id maar haar eigen id

Maarja iemand nog tips hoe ik het nu nog leuker kan maken??
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')