abonnement Unibet Coolblue
pi_30206564
Statistieken op 2 september in de avond
  • 453 doden bevestigd
  • 1 miljoen ontheemden
  • Rampgebied is 6x Nederland

    De vorige deeltjes
    [hurricane season 2005] Katrina op ramkoers met New Orleans
    [Hurricane Katrina] Dramatische situatie in zuiden V.S.
    [Centraal Hurricane Katrina] Problemen in New Orleans deel 2
    [Centraal Hurricane Katrina] Problemen in New Orleans deel 3

    Belangrijke links
    Samenvatting hoofdpunten KatrinaBBC.co.uk over Hurricane Katrina
    Voor en na foto's van New Orleans

    Live blogs
    Achterblijvers in New Orleans (1)
    Achterblijvers in New Orleans (2)
    WWL-TV reporter

    Overige websites
    Interview burgemeester Nagin van New Orleans (d.d. 2 sept) (1)
    Interview burgemeester Nagin van New Orleans (d.d. 2 sept) (2)
    Storm Surge On Tape

    CNN.com
    WWL-TV
    Fox News

    Afkortingen
    FEMA - Federal Emergency Management Agency




























    There are still many people stranded across the city and beyond - waiting on the roofs of their homes for help to come.


    As desperation grows among the thousands stranded without food or water in New Orleans four days after Hurricane Katrina, there are signs of growing lawlessness in the city.

    Foto's uit de topic-reeks. Met dank aan o.a. kLowJow en venomsnake

    [ Bericht 3% gewijzigd door indahnesia.com op 02-09-2005 20:07:52 ]
  • pi_30206598
    Nu op CNN een aantal zwarte congresleden. Die laten dus echt helemaal niets heel van de regering. En terecht. Wallmarkt neemt de vouchers van FEMA niet aan, dus mensen kunnen daar nog niets krijgen
    stupidity has become as common as common sense was before
    pi_30206637
    Impressive . En dan bedoel ik de foto's
    pi_30206644
    Gezellig! Ik ben er ook weer
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_30206646
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:42 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Behoorlijk kansloos dus. Overigens kijkt ie helemaal niet 'zeer critisch' naar Bush. Hij zeikt 'm gewoon op zoveel mogelijk punten af, al dan niet terecht. Van contructieve kritiek is in geen enkel opzicht sprake. Bovendien is het geven van kritiek zonder alternatieven aan te dragen dom en gemakkelijk.
    Dus kritiek geven is kansloos? dan maar domweg achter iedereen aanlopen dus?
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
      vrijdag 2 september 2005 @ 16:54:10 #7
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_30206649
    'The richest country in the world' ?
    In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
    pi_30206694
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:54 schreef SEMTEX het volgende:
    'The richest country in the world' ?
    ach ja, dat blijkt wel.
    pi_30206703
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:

    [..]

    Dus kritiek geven is kansloos? dan maar domweg achter iedereen aanlopen dus?
    Nee maar geef ook aan hoe het wel moet dan. Ik kan anderen ook wel de hele dag op hun fouten lopen wijzen. Beetje suf als ik daarbij niet laat zien dat ik het zelf wel beter kan he.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_30206705
    quote:
    In the span of a week, Baton Rouge has become Louisiana's most-populous city -- at least temporarily -- and a big chunk of that growth is likely to be permanent, officials say. Evacuees from the Hurricane Katrina-ravaged New Orleans area have poured into East Baton Rouge Parish, along with rescue personnel using the city as a home.

    "Baton Rouge is now the largest city in Louisiana and it's going to be for quite a while, if not permanently," said Walter Monsour, the top administrator to the president of the city-parish government.
    dat laatste zal hopelijk niet waar zijn
    pi_30206719
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:55 schreef Eveli het volgende:
    Goeie OP.
    Dank je.. een onverlaat opent een kloon, dat kan ik beter
    pi_30206724
    Haal die foto van het leger ff weg uit de OP anders kunnen de Amerika-bashers niet meer zeggen dat het leger niks doet!
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_30206737
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:55 schreef zakjapannertje het volgende:

    [..]

    dat laatste zal hopelijk niet waar zijn
    ik hoop het ook niet inderdaad, maar voorlopig in ieder geval wel.
    pi_30206744
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:56 schreef American_Nightmare het volgende:
    Haal die foto van het leger ff weg uit de OP anders kunnen de Amerika-bashers niet meer zeggen dat het leger niks doet!
    Daarom staat ie er dus.
    pi_30206798
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:56 schreef American_Nightmare het volgende:
    Haal die foto van het leger ff weg uit de OP anders kunnen de Amerika-bashers niet meer zeggen dat het leger niks doet!
    Hou jij eens een keer op alles een beetje te irriteren.
    Hoi.
    pi_30206821
    De letters worden niet groter, maar duidelijk is het wel

    WHERE'S THE HELP?
    pi_30206831
    Absurde foto's ... Dat is dus wel het laatste wat je verwacht in een land als Amerika.
    Hoi.
    pi_30206842
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:59 schreef pekel het volgende:
    Absurde foto's ... Dat is dus wel het laatste wat je verwacht in een land als Amerika.
    welke foto's zijn absurd? Aangrijpend? wellicht. Absurd? Het gebeurd toch echt..
    pi_30206850
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:55 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Nee maar geef ook aan hoe het wel moet dan. Ik kan anderen ook wel de hele dag op hun fouten lopen wijzen. Beetje suf als ik daarbij niet laat zien dat ik het zelf wel beter kan he.
    dat vind ik onzin, je wordt president van een land om het zo goed mogelijk te doen. Als je iets niet goed doet moet iedereen je daarop kunnen wijzen ook zonder geleerd te hebben hoe je bijvoorbeeld een reddingsoperatie vervult. anders zou de functie van president wel heel makkelijk vervult worden.
    als je daarintegen besluit jezelf beschikbaar te stellen als plaatsvervanger voor de president moet je inderdaad wel met goeie alternatieven komen.
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
    pi_30206854
    Dit soort situaties had ik nog nooit verwacht in een land als Amerika. En ik kan me niet voorstellen dat er nu alles gebeurd dat mogelijk is. De grootste ramp in de geschiedenis van de VS, alleen een aardbeving in Californie of een nucleare ontploffing zou erger zijn, was een paar jaar geleden al vastgesteld. En als het dan zover is, zijn ze er totaal niet op voorbereid. Ongelofelijk.
    En doe mij anders jouw mening maar.
      vrijdag 2 september 2005 @ 17:01:54 #22
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_30206877
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:56 schreef American_Nightmare het volgende:
    Haal die foto van het leger ff weg uit de OP anders kunnen de Amerika-bashers niet meer zeggen dat het leger niks doet!
    Flikker toch op. Bush geeft zelf toe dat er te weinig gedaan is.
    In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
    pi_30206898
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 17:01 schreef SEMTEX het volgende:

    [..]

    Flikker toch op. Bush geeft zelf toe dat er te weinig gedaan is.
    Gelukkig wel, dat maakt hem heel wat menselijker dan praten over olie, zoals hij tot op gisteren deed. Nu is dat hopelijk blijvend veranderd totdat de humanitaire situatie een heel stuk verbeterd is.
    pi_30206902
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 17:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:

    [..]

    dat vind ik onzin, je wordt president van een land om het zo goed mogelijk te doen. Als je iets niet goed doet moet iedereen je daarop kunnen wijzen ook zonder geleerd te hebben hoe je bijvoorbeeld een reddingsoperatie vervult. anders zou de functie van president wel heel makkelijk vervult worden.
    als je daarintegen besluit jezelf beschikbaar te stellen als plaatsvervanger voor de president moet je inderdaad wel met goeie alternatieven komen.
    Kun je vinden. En ik neem iemand die continu met grote bek kritiek geeft zonder daarbij te vertellen hoe het wel moet niet serieus. En gelukkig velen met mij.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_30206914
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 17:03 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Kun je vinden. En ik neem iemand die continu met grote bek kritiek geeft zonder daarbij te vertellen hoe het wel moet niet serieus. En gelukkig velen met mij.
    prima, zullen we dan nu verder gaan met het onderwerp?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')