abonnement Unibet Coolblue
pi_30204785
En wat heeft die burgemeester gelijk. Ik hoor ook al 2 dagen dat ze zo en zoveel mensen gaan sturen. Alleen sturen, waarom zijn ze er nog niet???

En ach, laat europa maar olie sturen idd, daar hebben ze nu echt wat aan daar
stupidity has become as common as common sense was before
pi_30204788
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ray Nagin is pissed off Hij word herhaaldelijk weggepiept vanwege z'n krachttermen. Wist trouwens niet dat hij ook zwart is..
De geluidsfragmenten in de OP hebben geen piepjes trouwens.
pi_30204789
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

bullshit, die zaak is gewoon overtrokken in de VS omdat het een rijk blond kind was.
Jij vindt Bush echt een Hitler volgens mij he.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30204791
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

bullshit, die zaak is gewoon overtrokken in de VS omdat het een rijk blond kind was.
Indonesiah, ik reageer hiermee op de beperkte berichtgeving in Nederland over zaken die elders veel aandacht krijgen.
pi_30204823
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet geheel onterecht
Indirect geef jij daarmee je fiat om Bush neer te schieten. Dan ben je in m'n ogen een slecht voorbeeld voor de aanwezige moslims hier.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:03:18 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30204825
En weer die beelden van die vrouw in die rolstoel... Ik zou "graag" eens wat nieuwe beelden zien, niet alsof er maar een paar doden zijn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30204883
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En weer die beelden van die vrouw in die rolstoel... Ik zou "graag" eens wat nieuwe beelden zien, niet alsof er maar een paar doden zijn.
Als ik ze zo mag horen zijn die er niet nee. Zeker niet als er een man staat te huilen omdat de lichamen aan zijn raam voorbij dreven ....
stupidity has become as common as common sense was before
pi_30204884
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:02 schreef halion het volgende:

[..]

Indonesiah, ik reageer hiermee op de beperkte berichtgeving in Nederland over zaken die elders veel aandacht krijgen.
elders = amerika? of is er in nog meer landen veel aandacht aan besteed.

Daarnaast is die aandacht die amerika eraan bestede ronduit overdreven, alsof er in amerika nooit iemand vermoord wordt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_30204888
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En weer die beelden van die vrouw in die rolstoel... Ik zou "graag" eens wat nieuwe beelden zien, niet alsof er maar een paar doden zijn.
Ga zelf ff filmen met je handycam dan ipv te hopen dat er een paar journalisten hun leven op het spel gaan zetten zodat jij lekker kan genieten van je verse portie sensatie en daarna weer verder kan gaan met het affakkelen van je aartsrivaal Bush.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30204896
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En weer die beelden van die vrouw in die rolstoel... Ik zou "graag" eens wat nieuwe beelden zien, niet alsof er maar een paar doden zijn.
veel beelden die je niet op CNN ziet,
http://www.wwltv.com/perl/common/video/wmPlayer.pl?title=beloint_wfaa&props=livenoad
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:05:33 #236
2618 Beezz
Criticaster
pi_30204909
Uurtje CNN en je hoort de burgemeester wel 10x hetzelfde zeggen.

Ik zag het voor het 1st vanochtend, en sindsdien herhalen ze het iedere keer weer als ik kijk.
pi_30204927
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jij vindt Bush echt een Hitler volgens mij he.
Ik vind Bush geen Hitler, hij komt alleen regelmatig behoorlijk dom over.
pi_30204958
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:02 schreef halion het volgende:

[..]

Indonesiah, ik reageer hiermee op de beperkte berichtgeving in Nederland over zaken die elders veel aandacht krijgen.
ooh.. tja, dat is het NIMBY-syndroom, als het niet in de directe omgeving gebeurt, vinden veel mensen het niet belangrijk.
pi_30204977
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ik vind Bush geen Hitler, hij komt alleen regelmatig behoorlijk dom over.
toch heeft ie gestudeerd aan Yale en Harvard.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:07:23 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30204978
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ga zelf ff filmen met je handycam dan ipv te hopen dat er een paar journalisten hun leven op het spel gaan zetten zodat jij lekker kan genieten van je verse portie sensatie en daarna weer verder kan gaan met het affakkelen van je aartsrivaal Bush.
Pff... neem je kalmeringspilletje even in zeg. Ik zette "graag" niet voor niets tussen aanhalingstekens hoor. Voel je eens niet zo aangevallen als iemand wat over Bush zegt, doe ik ook niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30205005
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:03 schreef Extremini het volgende:

[..]

Indirect geef jij daarmee je fiat om Bush neer te schieten. Dan ben je in m'n ogen een slecht voorbeeld voor de aanwezige moslims hier.
Ja negeer voor het gemak even de geplaatste smilie en betrek gelijk mijn geloof erbij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30205007
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ga zelf ff filmen met je handycam dan ipv te hopen dat er een paar journalisten hun leven op het spel gaan zetten zodat jij lekker kan genieten van je verse portie sensatie en daarna weer verder kan gaan met het affakkelen van je aartsrivaal Bush.
kom.. kom.. niet zo naief, je weet net zo goed als ik dat mensen verschrikkelijk nieuwsgierig en sensatiebelust zijn. Tevens is leedvermaak het leukste vermaak, maar dat durf ik niet in deze context te noemen.
pi_30205018
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:03 schreef Extremini het volgende:

[..]

Indirect geef jij daarmee je fiat om Bush neer te schieten. Dan ben je in m'n ogen een slecht voorbeeld voor de aanwezige moslims hier.
Jezus, laat die moslims er eens buiten
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat de mensen in NO boos genoeg zijn om Bush neer te knallen. Niet dat ik het goedkeur...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30205026
Vacation is Over... an open letter from Michael Moore to George W. Bush


Friday, September 2nd, 2005

Dear Mr. Bush:

Any idea where all our helicopters are? It's Day 5 of Hurricane Katrina and thousands remain stranded in New Orleans and need to be airlifted. Where on earth could you have misplaced all our military choppers? Do you need help finding them? I once lost my car in a Sears parking lot. Man, was that a drag.

Also, any idea where all our national guard soldiers are? We could really use them right now for the type of thing they signed up to do like helping with national disasters. How come they weren't there to begin with?

Last Thursday I was in south Florida and sat outside while the eye of Hurricane Katrina passed over my head. It was only a Category 1 then but it was pretty nasty. Eleven people died and, as of today, there were still homes without power. That night the weatherman said this storm was on its way to New Orleans. That was Thursday! Did anybody tell you? I know you didn't want to interrupt your vacation and I know how you don't like to get bad news. Plus, you had fundraisers to go to and mothers of dead soldiers to ignore and smear. You sure showed her!

I especially like how, the day after the hurricane, instead of flying to Louisiana, you flew to San Diego to party with your business peeps. Don't let people criticize you for this -- after all, the hurricane was over and what the heck could you do, put your finger in the dike?

And don't listen to those who, in the coming days, will reveal how you specifically reduced the Army Corps of Engineers' budget for New Orleans this summer for the third year in a row. You just tell them that even if you hadn't cut the money to fix those levees, there weren't going to be any Army engineers to fix them anyway because you had a much more important construction job for them -- BUILDING DEMOCRACY IN IRAQ!

On Day 3, when you finally left your vacation home, I have to say I was moved by how you had your Air Force One pilot descend from the clouds as you flew over New Orleans so you could catch a quick look of the disaster. Hey, I know you couldn't stop and grab a bullhorn and stand on some rubble and act like a commander in chief. Been there done that.

There will be those who will try to politicize this tragedy and try to use it against you. Just have your people keep pointing that out. Respond to nothing. Even those pesky scientists who predicted this would happen because the water in the Gulf of Mexico is getting hotter and hotter making a storm like this inevitable. Ignore them and all their global warming Chicken Littles. There is nothing unusual about a hurricane that was so wide it would be like having one F-4 tornado that stretched from New York to Cleveland.

No, Mr. Bush, you just stay the course. It's not your fault that 30 percent of New Orleans lives in poverty or that tens of thousands had no transportation to get out of town. C'mon, they're black! I mean, it's not like this happened to Kennebunkport. Can you imagine leaving white people on their roofs for five days? Don't make me laugh! Race has nothing -- NOTHING -- to do with this!

You hang in there, Mr. Bush. Just try to find a few of our Army helicopters and send them there. Pretend the people of New Orleans and the Gulf Coast are near Tikrit.
pi_30205047
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jezus, laat die moslims er eens buiten
idd. dit topic was nog lekker moslim vrij.
pi_30205051
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja negeer voor het gemak even de geplaatste smilie en betrek gelijk mijn geloof erbij.
Sommigen zien alles wel héél serieus hoor.. zeker als 't van een blauwe af komt
pi_30205053
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef halion het volgende:

[..]

toch heeft ie gestudeerd aan Yale en Harvard.
Dat bedoel ik. Lachwekkend die fokkertjes die altijd roepen Bush 'dom' te vinden (met voornaamste reden dat iedereen het roept).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30205095
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Lachwekkend die fokkertjes die altijd roepen Bush 'dom' te vinden (met voornaamste reden dat iedereen het roept).
ik mag toch gewoon zeggen dat ik hem soms dom vind overkomen? Whatever, ik ga niet met je in discussie over Bush hier...
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:11:00 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30205106
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

kom.. kom.. niet zo naief, je weet net zo goed als ik dat mensen verschrikkelijk nieuwsgierig en sensatiebelust zijn. Tevens is leedvermaak het leukste vermaak, maar dat durf ik niet in deze context te noemen.
Dat je zelfs maar het woord 'leedvermaak' in deze situatie in de mond durft te nemen . Ik ben geschokt door de gebeurtenissen daar en heb het idee dat CNN niet alles zegt en laat zien wat er beschikbaar is en dat keur ik af. Laat écht zien wat er gebeurt. Niet om sensatieredenen, niet uit nieuwsgierigheid, maar puur als een signaal aan de wereld.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30205129
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef halion het volgende:

[..]

toch heeft ie gestudeerd aan Yale en Harvard.
Dat heeft niets te maken met dat mensen soms dom over kunnen komen hoor, dat heet persoonlijkheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')