abonnement Unibet Coolblue
pi_30181745
Zijn ze nou zo dom of hebben ze nog niet door dat al dat extra geld wat ze bij elkaar willen fietsen uiteindelijk maar terecht komt bij 1 persoon: de winnaar?

Kijk, als je nou nog een groepsbelang hebt zoals lekker eten of wat extra luxe met z'n allen, dan kan ik mij voorstellen dat je doorfietst, maar gaan 7 bewoners zich de komende dagen het leplazerus fietsen voor uiteindelijk maar 1 persoon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 september 2005 @ 22:20:01 #2
6598 Bigfoot
wind, waves & snow
pi_30181955
Ja maar dat zou je net zo goed zelf kunnen zijn.

Ze hebben nu wel iets om mee bezig te zijn. Anders liggen ze ook maar een beetje op hun luie reet.
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Kerk saai???
pi_30182109
Je zou natuurlijk net zo goed zelf de winnaar kunnen worden en dan zou je toch wel balen als je niet ff doorgefietst had voor die halve ton extra (dat doet iedereen wel even, hoe gelukkig je ook bent met die ene ton of hoeveel het uiteindelijk wordt)

Maar het is wel zwaar hoor, ze zijn nu dus nog niet eens op de helft, maar ze moeten het wel met de helft van de fietsers doen op een fiets die nog nooit zo zwaar is geweest...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30182273
Ride for the roses muntjes
  donderdag 1 september 2005 @ 22:31:19 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30182429
Ik zou het wel doen. Er moeten in totaal 95,5 x2 = 191 uur gefietst worden. Zeven mensen mogen maar fietsen, dat houdt in dat je in 4 dagen ruim 27 uur (ongeveer 7 uur per dag) moet fietsen.
Het 'uurloon' wat je hiermee verdient is 261 euro en 78 cent (=50.000/191 uur). Niet slecht natuurlijk ondanks de wat onregelmatige werktijden.
Dit uurloon is echter wel voor de groep. Als je een kans van 1 op 13 hebt dat je gaat winnen, is de winstverwachting net boven de 20 euro's per uur fietsen. De keuze wordt wat lastiger denk ik, maar uiteindelijk zou ik er wel voor over te halen zijn.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30182955
Hmm ik weet t niet, aan de ene kant kun je denken: 1 persoon krijgt dat geld en daar fiets jij misschien nu voor.
Aan de andere kant: misschien ben jij wel die persoon.
Aan een nog andere kant: Big Brother is Big Brother dus wie weet komen er nog verassingen wat betreft het eindbedrag (extra bedragen)... misschien word t gedeeltelijk verdeeld aan de nr's 2 en 3 (het extra geld dan wat ze kunnen verdienen)
Aan een nog andere kant: Ik bespaar me energie voor de andere opdrachten, ik heb genoeg gefietst.
BF2: Diamond3d
  donderdag 1 september 2005 @ 22:45:36 #7
16305 Jappie
parttime reverend
pi_30183013
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Falco het volgende:
Ik zou het wel doen. Er moeten in totaal 95,5 x2 = 191 uur gefietst worden. Zeven mensen mogen maar fietsen, dat houdt in dat je in 4 dagen ruim 27 uur (ongeveer 7 uur per dag) moet fietsen.
Het 'uurloon' wat je hiermee verdient is 261 euro en 78 cent (=50.000/191 uur). Niet slecht natuurlijk ondanks de wat onregelmatige werktijden.
Dit uurloon is echter wel voor de groep. Als je een kans van 1 op 13 hebt dat je gaat winnen, is de winstverwachting net boven de 20 euro's per uur fietsen. De keuze wordt wat lastiger denk ik, maar uiteindelijk zou ik er wel voor over te halen zijn.
Ik hou er een ander rekensommetje op na...

6 en een halve man/vrouw voor het fietsen, op twee fietsen betekent grofweg 8 uur per 24 fietsen...en dat 5 dagen lang...dat is meer dan de wielrenners in de tour de france doen......en die zijn jarenlang getrained
pi_30183055
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef diamondvoodoo het volgende:

Aan een nog andere kant: Ik bespaar me energie voor de andere opdrachten, ik heb genoeg gefietst.
Dat zou mijn keuze geweest zijn, want de kansberekening dat deze opdracht gaat lukken met 7 man en drank en vermoeidheid in het lijf is vrij laag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 22:46:52 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30183070
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef golfer het volgende:
hebben ze nog niet door dat al dat extra geld wat ze bij elkaar willen fietsen uiteindelijk maar terecht komt bij 1 persoon: de winnaar?
Dat is een van de eerste opmerkingen die gemaakt werd (Roel).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 1 september 2005 @ 22:47:53 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30183121
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik hou er een ander rekensommetje op na...

6 en een halve man/vrouw voor het fietsen, op twee fietsen betekent grofweg 8 uur per 24 fietsen...en dat 5 dagen lang...dat is meer dan de wielrenners in de tour de france doen......en die zijn jarenlang getrained
Met dat verschil dat de BB-bewoners niet ruim 40 km/uur moeten rijden. Dus is nog wel redelijk te doen denk ik ondanks dat het idd wel een stuk zwaarder gaat worden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 1 september 2005 @ 22:54:53 #11
16305 Jappie
parttime reverend
pi_30183375
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Met dat verschil dat de BB-bewoners niet ruim 40 km/uur moeten rijden. Dus is nog wel redelijk te doen denk ik ondanks dat het idd wel een stuk zwaarder gaat worden.
Ik denk dat 20km per uur voor de huis tuin en keuken fietser gelijk staat aan de 40km per uur voor de topsporters (al dan niet bespoten )

Ze zitten dus tegen hetzelfde maximum te fietsen als de profs met dat verschil dat hun nu 8 uur per etmaal moeten fietsen tegenover hun topsport collega.s 4 a 5 uur per etmaal...die daarna bovendien nog volledige verzorging krijgen...(massage uitgekiende maaltijden etcetera )

No way dat ze dat gaan halen...anders eet onze Jap persoonlijk zijn pet/hoed op.
pi_30183663
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik denk dat 20km per uur voor de huis tuin en keuken fietser gelijk staat aan de 40km per uur voor de topsporters (al dan niet bespoten )

Ze zitten dus tegen hetzelfde maximum te fietsen als de profs met dat verschil dat hun nu 8 uur per etmaal moeten fietsen tegenover hun topsport collega.s 4 a 5 uur per etmaal...die daarna bovendien nog volledige verzorging krijgen...(massage uitgekiende maaltijden etcetera )

No way dat ze dat gaan halen...anders eet onze Jap persoonlijk zijn pet/hoed op.
Mwah ... 7 man moet lukken hoor..

4x24 uur = 96 uur fietsen PER fiets. Je hebt 3,5 man voor een fiets nodig dus dat is ong 26 uur fietsen per man per 4 dagen. Ja best veel
BF2: Diamond3d
  donderdag 1 september 2005 @ 23:22:40 #13
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_30184420
Tja, maar als je besluit niet te gaan fietsen, dan moet het wel een unanieme beslissing zijn, anders loop je de kans dat de anderen zich tegen je keren. Lastig hoor.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 23:23:28 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30184447
Het gaat ze ab-so-luut niet lukken.
Neem een Linda, die zit als een malloot te tanken. En die moet nog fietsen toch straks?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 1 september 2005 @ 23:25:01 #15
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30184509
Tja, das met wielrennen vaak ook zo. Werken ook meerdere ploegen zich vaak het leplazerus om mensen terug te halen en wint er uiteindelijk ook maar eentje.
50.000 euro is niet niks natuurlijk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 23:25:22 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30184526
De dames gaan het NU opgeven!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30184730
Ze halen ze nog wel over !!!
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 23:30:28 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30184734
En Roel wil het niet opgeven.
Hij stelt voor dat hij met Menno 1 fiets constant bemant, en dat de 5 dames samen de andere fiets bemannen.
"En als het niet lukt dan pleur je van je fiets en ga je met je kin omhoog naar buiten straks. Er zijn mensen die jarenlang moeten werken voor 50 duizend euro."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30184744
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
De dames gaan het NU opgeven!
Zat er dik in met de vermoeidheid en de drank in het lijf.

Kansloze opdracht en goed ingeschat door BB.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30184801
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef golfer het volgende:
... maar gaan 7 bewoners zich de komende dagen het leplazerus fietsen voor uiteindelijk maar 1 persoon.
Misschien zijn ze zelf wel die ene persoon die wint
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 1 september 2005 @ 23:35:23 #21
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_30184898
Roel en Menno op één fiets en de rest op de andere.
Dat is ook kansloos. Roel overschat zichzelf. Dan moet hij dus 12 uur fietsen per dag....4 dagen lang. Dat houdt hij niet vol. Menno ook niet.
Ik geef de dames eigenlijk wel gelijk. Stop er maar mee en zie waar BB de volgende keer mee komt.
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 23:38:24 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30184997
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:35 schreef Oldbie het volgende:
Roel en Menno op één fiets en de rest op de andere.
Dat is ook kansloos. Roel overschat zichzelf. Dan moet hij dus 12 uur fietsen per dag....4 dagen lang. Dat houdt hij niet vol. Menno ook niet.
Hij houdt er terdege rekening mee dat ze het niet gaan redden. Dat zegt-ie ook de hele tijd. Maar hij verdomt het gewoon om op te geven.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30185011
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik hou er een ander rekensommetje op na...

6 en een halve man/vrouw voor het fietsen, op twee fietsen betekent grofweg 8 uur per 24 fietsen...en dat 5 dagen lang...dat is meer dan de wielrenners in de tour de france doen......en die zijn jarenlang getrained
Dit gaan ze inderdaad niet redden!! .. Nu lijkt het nog te gaan maar lichamelijk kunnen ze dit nooit volhouden. Maar laat ze het maar proberen, kan ik lachen als de een na de ander met kramp gillend van de fiets valt.

Ja hoor, jullie gaan het redden " idiots"
Never underestimate the power of human stupidity.
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 23:42:30 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30185138
Nathalie is om. Die gaat er voor.
Ik vind het een sterk staaltje van de "winners".
Misschien is het kansloos, maar ik heb wel respect voor Menno en vooral voor Roel die ervoor gezorgd heeft dat ze doorgaan.

En ook al lukt het niet, dan winnen ze wel groepsgevoel en zelfrespect.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30185251
Roel heeft mijn respect wel verdiend met zijn slimme opmerkingen en zijn doorzettingsvermogen.

Maar verder blijft het een kansloze opdracht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')