plateuzolen?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Jentin het volgende:
Wijde pijpen, nog meer bloemetjes, peace-tekens en plateauzolen? Zoiets, denk ik.
Dan juist zolen van 10 cm! Dat is echt vet danquote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
plateuzolen?
Ik ben zonder schoenen al 1.95m
bedankt voor de reacties, nu moet ik morgen wat gaan zoeken.
Je hebt iig een gordijn of tafelkleed nodig als ik dat plaatje boven jou post zo zie.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef super-muffin het volgende:
die laatste is kick
Ik ga morgen ff langs de feestwinkel hier en vraag ik ff rond bij mn tante's.
100% mee eens; perfecte inspiratiequote:Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef SocialDisorder het volgende:
of huur Austin Powers International Man Of Mystery, genoeg inspiratie tijdens dat feest in z'n shag-pad....
ik heb zo iets, groen met bloemetjes.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Je hebt iig een gordijn of tafelkleed nodig als ik dat plaatje boven jou post zo zie.
Ik ben een jongen hequote:Op zaterdag 3 september 2005 11:45 schreef releaze het volgende:
je hebt ook ye-ye-girl achtige kleding en dat is echt geweldig, daar zijn de afgelopen jaren heel veel kleren van uitgebracht, want de jaren zestig waren weer terug de afgelopen tijd...
maar om dat helemaal af te maken moet je wel een jaren 60 coupe hebben....
een van mn favo jaren 60 fotos (een stijl die de jaren 60 echt voor mij symboliseert, is: Sofietje met een Rietje van Paul Huf
[afbeelding]
dan heb je ook nog deee lite, jaren 60/jaren 90 (overigens heel veel invloeden van de jaren 60 zijn terug te vinden in de kleding van eind jaren 80, begin jaren 90)
[afbeelding]
nouja goed.. fohn je haar een beetje, dikke makeup rond je ogen, en voila, zelfs zonder kleren ben je behoorlijk jaren 60! have fun
ohjee sorryquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:37 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ben een jongen he
Maar ik heb alles en ik ga nu werken en dan naar het feestje.
Super bedankt allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |