vrijdag 2 september 2005 @ 11:04:10 #101
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_30195598
registreer om deze reclame te verbergen
ik heb geen speciale taktiek iig. gewoon vlot/leuk spontaan gesprekje houden. dingen te weten komen over haar, beetje lol maken, beetje dansen

moet er wel een goeie stemming voor hebben trouwes. ben ik niet echt supervrolijk ofzo dan hou ik het al snel voor gezien
pi_30198539
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:22 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

I know, ze kloppen zelfs op de ramen en wuiven dat ik binnen moet komen; ze worden gewoon geil van me.
jaaaaa! herkenbaar dat heb ik ook vaak. gek genoeg wel altijd in dezelfde straten. en soms vraag ik me af of het geen trannie's zijn dan.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_30199194
Ik open altijd met de zin: "Ik heb ontzettende zin om eens even lekker in je bek te schijten"

Succes gegarandeerd!
Hoezo heb je mijn geretweete tweet niet geretweet? #Pannenkoek
http://www.midwestsportsf(...)1/06/mj-laughing.gif
pi_30199900
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef XiChico het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch. Een goed uiterlijk. Als je dat niet hebt, kun je ze ook niet versieren. Het boeit hun echt niet of je een tranga openingszin hebt. Zolang ze maar kan patsen bij haar vriendinnen.
Hoe oud ben je knulletje?
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:04:39 #105
63580 LeenBekkema
Leen de bouwer
pi_30201126
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:23 schreef Nickthedick het volgende:
Ben jij zo'n gozer die in een kroeg, met een biertje in z'n hand expres op een plek gaat staan waar veel mensen langs moeten zodat hij ruzie kan zoeken met onvermoedende lui die een paar druppels van zijn bier morsen? Of ben je gewoon een masochist die alleen geil kan worden als ie eens flink wordt uitgekafferd.
Eigenlijk wou ik gewoon een stukje nadoen van het nummer van spacekees met die andere gast... 'jij schopt helemaal niemand jongen'
Kunnen we het maken?
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:25:59 #106
31734 abc123
betweter.....
pi_30203693
Gewoon oogcontact, en dan n babbeltje maken ...gaat vanzelf wel eigenlijk
Maar nu al meer dan 2 jaar een lieve perfecte vriendin
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:32:07 #107
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30203867
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:28 schreef Vivi het volgende:
Bij mij werkt het altijd zeer goed als ze me negeren, dat intrigeert

Maar ja ik ben ook behoorlijk ziek
Dan ben je iig niet de enige die volgens jou ziek is... d'r zijn er meer die het niet uit kunnen staan dat ze genegeerd worden hoor...

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:34:27 #108
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30205988
Je wilt wat je (niet lijkt) te kunnen hebben
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30206572
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:22 schreef ondeugend het volgende:
* vrouw is

Voorwaarde is dat je leuk moet zijn natuurlijk.

Humor, goedlachs, plezier uitstralen, onhandigheid.
Dat zijn toch wel dingen waarmee je mijn aandacht kunt trekken denk ik.

Maar dan nog versier je mij niet zomaar.
hmm.. vooral dat laatste lukt mij wel aardig denk ik
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Fotoboek van Bensel
Een dronken schizofreen runt z'n eigen stamkroeg
pi_30218411
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je maakt toch wel afentoe een geile kinkslag?
Euhm, ik heb geen idee wat je in vredesnaam bedoelt met een kinkslag. Van Dale ook niet trouwens.
Sanity is (not) statistical
pi_30219903
Just be yourselfe, als je gefaked doet kom je gewoon stom uit de hoek.. Ga niet vragen hoe je het moet doen, want dat werkt gegarandeerd niet..

Je hebt toch wel Humor, of ziet er redelijk uit, of hebt wel iets om te patsen.. en openingszinnen.. Waarom geen.. heey leuke muziek he.. heb je zin om wat te drinken ofzo.. doe ik ook altijd, en het werkt best vaak..
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:04:12 #112
67978 HenryHill
pi_30221215
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 01:05 schreef jewy het volgende:
Just be yourselfe, als je gefaked doet kom je gewoon stom uit de hoek..
Heerlijk advies voor alle gasten die tot nu toe geen succes boeken... "Doe niet anders als dat je nu doet, want dan val je door de mand". Nee, hun huidige strategie levert veel op
quote:
Ga niet vragen hoe je het moet doen, want dat werkt gegarandeerd niet..
Op elk gebied kan je meer leren dan je nu al weet, maar op het gebied van meiden ontmoeten gaat dit (natuurlijk) niet op...
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:13:21 #113
89730 Drugshond
ich brauch` nen Druck!
pi_30221368
Gewoon je natural gedrag extrapoleren.
Wees aardig.. maar blijf eerlijk. En geef het een kans.
Niemand gibt uns eine Chance
Doch können wir siegen
Für immer und immer
Und wir sind dann Helden (Nur für ein Tag)
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:14:53 #114
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30221398
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:13 schreef Drugshond het volgende:
Wees aardig.. maar blijf eerlijk. En geef het een kans.
Fuck that, het is een spel. Speel het spel.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:21:35 #115
67978 HenryHill
pi_30221520
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:13 schreef Drugshond het volgende:
Juist!

Je bent nog steeds jezelf, alleen dan nu meer je relaxte zelf...
Om dezelfde reden als dat wanneer mensen chagerijnig zijn ze andere mensen afstoten, kan je door je vrolijk te zijn jezelf toegankelijker maken.
pi_30221637
Niet als ze dat niet wil
Geluk is eigenlijk heel simpel:
het geheim is te willen hebben wat je hebt en niet te willen hebben wat je niet hebt.
~ Boeddha ~

http://www.bring-the-elephant-home.nl/nl/
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:34:04 #117
67978 HenryHill
pi_30221731
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:28 schreef marcb1974 het volgende:
Niet als ze dat niet wil
En dat niet willen baseert ze op?

- Ze heeft al een leuke relatie
- Ze is gewoon een chagerijnig PMS-wijf
- Ze denkt dat je een saaie sukkel bent
- Ze verdenkt je stiekem ervan homo te zijn
- Ze ziet je uberhaupt niet staan omdat je haar niet opvalt
- Ze denkt dat je een verlegen jochie bent die alleen maar lief kan lachen op het moment dat er iemand aandacht geeft aan je

Afgezien van de eerste 2 punten kom jij als 'de ander' nog steeds in de vergelijking voor hoor. M.a.w. je hebt het ook zelf in de hand of ze je zou (kunnen) willen of niet.
pi_30221873
gewoon neuken die hap
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30224249
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:04 schreef HenryHill het volgende:
Op elk gebied kan je meer leren dan je nu al weet, maar op het gebied van meiden ontmoeten gaat dit (natuurlijk) niet op...
Dat gaat dus wel.
Als je er veel over leest weet je iets beter hoe een gesprek te beginnen en hoe
leuker over te komen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_30224261
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:42 schreef Godshand het volgende:
gewoon neuken die hap
Alle pubertjes hier typen gelijk 'NEUKUH' terwijl ze zelf bijna nooit een meid hebben.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:55:10 #121
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_30224590
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:31 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Alle pubertjes hier typen gelijk 'NEUKUH' terwijl ze zelf bijna nooit een meid hebben.
"geb. datum: 1976-03-01 "

nouja....puber
pi_30227761
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

"geb. datum: 1976-03-01 "

nouja....puber
Sommige mensen blijven ergens hangen in hun leven.
pi_30229962
Ik heb een goede opening gevonden op www.fastseduction.com.

Je loopt naar een meid toe en zegt dat je net met je vriend iets aan het bespreken was, maar
dat je daar de mening voor nodig hebt van een vrijgezelle vrouw.
(Dan weet je dus gelijk of ze een vriend heeft of niet)
Als ze een vriend heeft kun je het gesprek gelijk stoppen.
Als ze geen vriend heeft vraag dan of een lelijke man met een goed karakter haar zou kunnen versieren.
Als ze 'nee' zegt zeg dan dat je haar dus niet kan versieren en als ze 'ja' zegt zeg je dat jij
nog wel een kans maakt dan.
(Aan haar antwoord kun je dus te weten komen of je haar kan versieren)

Volgens mij is dit wel een goede opening, omdat je meteen weet of ze een vriend, of ze je leuk vind
en je hebt meteen een gespreksonderwerp.
pi_30230148
Het gesprek zelf is bij mij het probleem niet, dat gaat vanzelf wel goed. Maar het aanspreken zelf is altijd lastig.
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:16:51 #125
108367 Gallorini
über alles..
pi_30230565
tvp

Altijd handig..
Hoi mam..
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:37:02 #126
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_30236107
ik pak het zo aan:

stap op een vrouw af en zeg dan "Heej, ik sta al ff te kijken, en ik wou alleen maar even zeggen dat jij er goed uit ziet vanavond" en lach er dan bij..

zij lacht dan ook... vervolgens vraag je: "mag ik je naam vragen ?"
zij geeft dan haar naam (laten we zeggen Els). Dan zeg je "Hoi Els, ik ben Piet". en geef haar een hand.

Dan zeg je "zeg Els, mag ik je iets te drinken aanbieden ?"
als ze ja zegt, vraag je wat ze wil en ga het halen....als ze nee zegt, dan zeg je dat je dat een klein beetje een belediging vind en lach er dan bij...dan lijkt het niet zo erg...

vervolgens haal je haar drinken en raak je aan de praat.... na een paar minuutjes zeg je dan:
"ik zei straks dat je er goed uit zag, maar nu ik met je praat ben je nog lief ook !"

je kan ook haar tel. nummer vragen... en vragen of je een keer mag bellen om samen iets af te spreken...

Works for me !!
pi_30248000
versieren
Ow nee laat maar, daar moet je voor achter de pc uit
  zondag 4 september 2005 @ 01:22:54 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30248044
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:37 schreef SqueaK het volgende:
ik pak het zo aan:

stap op een vrouw af en zeg dan "Heej, ik sta al ff te kijken, en ik wou alleen maar even zeggen dat jij er goed uit ziet vanavond" en lach er dan bij..
en als je eerlijk bent haakt al 50% af met dit soort lief bedoelde cliche's... als het niet 80% is...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 4 september 2005 @ 01:23:41 #129
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30248068
quote:
ik pak het zo aan:

zij geeft dan haar naam (laten we zeggen Els). Dan zeg je "Hoi Els, ik ben Piet". en geef haar een hand.

als ze ja zegt, vraag je wat ze wil en ga het halen....als ze nee zegt, dan zeg je dat je dat een klein beetje een belediging vind en lach er dan bij...dan lijkt het niet zo erg...

vervolgens haal je haar drinken en raak je aan de praat.... na een paar minuutjes zeg je dan:
"ik zei straks dat je er goed uit zag, maar nu ik met je praat ben je nog lief ook !"

je kan ook haar tel. nummer vragen... en vragen of je een keer mag bellen om samen iets af te spreken...

Works for me !!
Kom je vaak op de soos?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_30249770
quote:
ik pak het zo aan:

Dit is een grap zeker(Hey schatje, je ziet er lekker uit vanavond, neuken?)? Gebruik gewoon een opener specifiek voor de situatie of vraag om een mening ivm een relatieprobleem van een vriend ofzo, waarom denk je dat een flutserie als GTST nog steeds bestaat? Drama, overspel, ruzie, roddel, mysterie, goedmaken van ruzie enz enz maakt het leven van een vrouw draagbaar.
quote:
Toestemming vragen om haar naam te vragen is natuurlijk slap gedrag. Je vraagt haar naam en zegt je naam pas aan het eind van de conversatie wanneer je haar telefoonnummer in je telefoon zet. Mocht ze al eerder je naam vragen dan geef je die niet, doe een rollenspel, zeg dat je James Bond bent ofzo.
quote:
Weer dat excuserende gedrag, vragen of je iets te drinken mag aanbieden? Niet te drinken aan bieden terwijl je haar nog niet kent, voor je vrienden koop je drinken, zij is een nieuwe kennis. Dit komt meer over alsof je zelf niets te bieden hebt en haar aandacht probeert te kopen.
quote:
Je vindt het een belediging als ze niet op jouw omkoopactie ingaat? Ze beschouwt je niet als een melkkoe en dan reageer je zo. Dit is het punt waarop de conversatie stil valt zeker?
quote:
Nee, je haalt dus geen drinken en nee, je gaat niet slijmen. Je gaat haar plagen want meisjes plagen is zoentjes vragen.
quote:
Vragen of je haar mag bellen? Gewoon zeggen dat het een leuke avond was, dat je komende week wilt afspreken om iets te drinken en dat je donderdag en misschien vrijdag tijd hebt. Is het ok dan zeg je dat je nog even zal bellen ter bevestiging, later komende week.
quote:
Works for me !!
Dat lijkt me sterk tenzij je de looks hebt van Bradd Pitt of de leeftijd van Sean Connery.
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
  zondag 4 september 2005 @ 16:12:34 #131
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_30260338
wou gister eigenlijk wel nmeid versieren die ik wel al wat langer kende via uitgaan en waar je wel leuk mee om kan gaan....maja dat vind k dan weer moeiljiker omdat de verwachtingen anders zijn ofzo:\
pi_30262481
Ik ben sinds een week vrijgezel, dus ik ga maar eens een paar projectjes starten.
pi_30264716
Tja...als je op een meisje/vrouw afstapt, wees jezelf, praat over datgene wat als eerste in je opkomt (naar niet over sex), en ga niet ouwehoeren over exen...
pi_30281233
Hier nog een paar nuttige openingszinnen :

Ken ik jou niet van de soapserie: onderweg naar mijn slaapkamer?
Hoi, ik ben (...), en ik doe de 10 tot 18 centimeter in 3,6 seconden.
Ben jij je tong verloren? Gelukkig want die heb je dadelijk nog nodig.
Als ik de hemel ben en jij ...euh, nee, als jij de hemel bent en ik ...euh..., nee... euh... Neuken?
Hoi, ik ben ..., ik praat met een zachte G en een harde L.
Zullen we een pizza gaan halen en daarna neuken, of hou je niet zo van pizza.
Ik ken jou ergens van, maar ik kan alleen niet op je komen.
Openingszin: "Jij hebt een opening. en ik heb zin".
Heb je last van muizen in je buik? Nee? Dan heb je een goede poes!
Sorry, maar ik ben mijn telefoonnummer kwijt, mag ik het jouwe?
Met welke lippen zullen we beginnen!?
Volgens mijn horloge heb je geen slipje aan (zij: jawel), oh sorry, loopt ie weer een uur voor.
(Een aansteker aanstekend): Zo, nu de vonk er is...
(Kijk naar beneden) Tsja... hij gaat zichzelf niet zuigen natuurlijk....
Als jouw linkerbeen kerst is en jouw rechterbeen Pasen, mag ik dan tussen de vakanties wat tijd bij je doorbrengen?
Wil je wat drinken of heb je al een vriend?
Ken ik jou niet van volgende week vrijdag?
Wat heb je ontzettend mooie ogen! En dat is dan nog het minst mooie aan je.
Zullen we een condoom delen, jij van binnen en ik van buiten?
Zie je hem daar? Hij wil weten of jij mij leuk vindt!
Ben je een goede huisvrouw? Het wordt namelijk tijd dat er weer eens gezogen wordt bij me!
(Mors een druppel water op haar) Zo, zullen we die natte kleren maar eerst eens uittrekken?
Waarom kom je niet even bij mij op schoot zitten. Dan praten we over het eerste dat opkomt.
Oh sorry, ik dacht dat dat een braille-naambordje was.
Mooie benen, hoe laat gaan ze open?
Jij lijkt me wel het type meisje waar ik iets van mezelf in kwijt zou kunnen.
Sorry, ik had jeuk aan jouw knie.
Hoe wil je je eitje morgen ochtend ? Gekookt, gebakken of bevrucht?
Mag ik twee bier, een cola en jouw telefoonnummer?
Die jurk staat je niet echt, trek maar uit.
(Driftig zoekend naar iets) Heb jij mijn openingszin gevonden.
Heb je je belastingaangifte al gedaan? Ik ben namelijk ook aftrekbaar!
Pardon, mag ik je de weg vragen, hoe kom ik in U terecht?
Wil jij serieus genomen worden?
Hé ik ben jarig, wil je me zoenen?
Je ogen zijn als sterren. Niet omdat ze zo schitteren maar omdat ze zo verdomd ver uit elkaar staan!
pi_30281283
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:52 schreef Rainboww het volgende:
Hier nog een paar nuttige openingszinnen :

Ken ik jou niet van de soapserie: onderweg naar mijn slaapkamer?
Hoi, ik ben (...), en ik doe de 10 tot 18 centimeter in 3,6 seconden.
Ben jij je tong verloren? Gelukkig want die heb je dadelijk nog nodig.
Als ik de hemel ben en jij ...euh, nee, als jij de hemel bent en ik ...euh..., nee... euh... Neuken?
Hoi, ik ben ..., ik praat met een zachte G en een harde L.
Zullen we een pizza gaan halen en daarna neuken, of hou je niet zo van pizza.
Ik ken jou ergens van, maar ik kan alleen niet op je komen.
Openingszin: "Jij hebt een opening. en ik heb zin".
Heb je last van muizen in je buik? Nee? Dan heb je een goede poes!
Sorry, maar ik ben mijn telefoonnummer kwijt, mag ik het jouwe?
Met welke lippen zullen we beginnen!?
Volgens mijn horloge heb je geen slipje aan (zij: jawel), oh sorry, loopt ie weer een uur voor.
(Een aansteker aanstekend): Zo, nu de vonk er is...
(Kijk naar beneden) Tsja... hij gaat zichzelf niet zuigen natuurlijk....
Als jouw linkerbeen kerst is en jouw rechterbeen Pasen, mag ik dan tussen de vakanties wat tijd bij je doorbrengen?
Wil je wat drinken of heb je al een vriend?
Ken ik jou niet van volgende week vrijdag?
Wat heb je ontzettend mooie ogen! En dat is dan nog het minst mooie aan je.
Zullen we een condoom delen, jij van binnen en ik van buiten?
Zie je hem daar? Hij wil weten of jij mij leuk vindt!
Ben je een goede huisvrouw? Het wordt namelijk tijd dat er weer eens gezogen wordt bij me!
(Mors een druppel water op haar) Zo, zullen we die natte kleren maar eerst eens uittrekken?
Waarom kom je niet even bij mij op schoot zitten. Dan praten we over het eerste dat opkomt.
Oh sorry, ik dacht dat dat een braille-naambordje was.
Mooie benen, hoe laat gaan ze open?
Jij lijkt me wel het type meisje waar ik iets van mezelf in kwijt zou kunnen.
Sorry, ik had jeuk aan jouw knie.
Hoe wil je je eitje morgen ochtend ? Gekookt, gebakken of bevrucht?
Mag ik twee bier, een cola en jouw telefoonnummer?
Die jurk staat je niet echt, trek maar uit.
(Driftig zoekend naar iets) Heb jij mijn openingszin gevonden.
Heb je je belastingaangifte al gedaan? Ik ben namelijk ook aftrekbaar!
Pardon, mag ik je de weg vragen, hoe kom ik in U terecht?
Wil jij serieus genomen worden?
Hé ik ben jarig, wil je me zoenen?
Je ogen zijn als sterren. Niet omdat ze zo schitteren maar omdat ze zo verdomd ver uit elkaar staan!
Iets zegt me dat je met die zinnen met 2 blauwe ogen en een kapot klokkenspel weer thuis komt..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Fotoboek van Bensel
Een dronken schizofreen runt z'n eigen stamkroeg
pi_30301047
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:55 schreef Bensel het volgende:

[..]

Iets zegt me dat je met die zinnen met 2 blauwe ogen en een kapot klokkenspel weer thuis komt..
Mischien is dat zijn idee van een geslaagde avond
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 5 september 2005 @ 22:22:54 #137
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_30302542
Afgelopen weekend:

Ik sta in de kroeg en ik zie dat een meisje naar me kijkt. Tenminste dat denk ik, er zit aardig wat afstand tussen en voor hetzelfde geld kijkt ze naar een gozer achter me. Nou, d'r is er maar een manier om er achter te komen, dat is er op af lopen. Ik ga naast haar staan en steek een sigaret op. "Kom je helemaal hier naartoe lopen om een sigaret op te steken?" vraagt ze en ik begin een gesprek.

Op een gegeven moment vertelt ze wat ze studeert (politicologie) en vraag ik haar wat ze gestemd heeft. Nou vervolgens vertelt ze me dat en zeg ik dat "ik er even over moet denken of ik nog wel verder met haar wil praten ...", maar natuurlijk wel met een glimlach en loop ik weer terug.

Na ongeveer 5 a 10 minuten loop ik er weer naartoe en begin weer een gesprek met haar. Ongeveer 5 minuten gepraat en meestal werkt voor mij maar een ding in zo'n gesprek: probeer haar aan het lachen te krijgen en ga nooit, maar dan ook NOOIT een serieus gesprek aan. Zodra het gesprek serieus wordt of niet meer loopt, loop je weg. Je zegt gewoon dat je weer even met je vrienden gaat praten, naar de WC gaat, je neus gaat poederen, een businessplan gaat schrijven, noem maar wat.

En dit herhaal je een paar keer op zo'n avond, je praat niet lang met haar maar zorgt er wel voor dat je elke keer wat meer van haar komt te weten. Er is op zo'n moment maar een ding hoe je er achter kan komen of zo'n meisje je leuk vind (tenzij ze het heel expliciet zeggen, maar dat gebeurt niet vaak): als ze je leuk vind, blijft ze met je praten!

Aan het eind van de avond moest ik helaas weg. Ik loop op haar af en zei dat ik het erg leuk vond om met haar te praten en of ze zin had om het nog eens voort te zetten. Als ze ja zegt, vraag je om haar nummer. En die krijg je dan of niet ...

En wees niet bang om op je bek te gaan. 9 van de 10 keer krijg ik geen telefoonnummer, maar die ene keer wel en dat heeft me hele leuke relaties opgeleverd. En als je afgewezen wordt, vinden ze je echt geen lul of vinden ze je lelijk, maar hebben ze al een vriend, ben je niet haar type of is ze lesbisch. Maar ze hebben wel de hele avond leuk met je gepraat en als je ze de volgende keer tegenkomt komen ze vaak nog op je af ook!
No Soup For You!
  maandag 5 september 2005 @ 23:08:54 #138
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_30304347
Het café is een van de beste plaatsen bij uitstek om contact te maken met een vrouw. De vrouwen zijn wat losser en de vrijgezelle vrouwen zijn meestal op zoek naar de juiste man. In een café moet je uiteraard ook eerst je doel vaststellen. Zoek een vrouw die er lekker uitziet. Eenmaal gevonden ga je jouw aanpak bepalen. In een café heb je keuze uit 4 aanpakken:

1. de Amstel aanpak
2. de openingszinaanpak
3. de oeps, sorry aanpak
4. de bevelende aanpak

Elke mogelijke aanpak gaan we nu met je doornemen. Goed opletten is hierbij gebaat!!! Neem dus pen en papier in de aanslag.

De Amstel aanpak

Iedereen kent de reclame van Amstel wel. De drie vrienden brengen hierin gezellig hun tijd door met behulp van een pilsje. In een van deze reclame's gaan onze drie vrinden op de versiertoer. Wij gaan er voor het gemak vanuit dat u deze reklame kent. Deze efficiente aanpak nemen we wel nog even met u door. Werk als volgt:
Je stuurt een vriend naar je doel, zo'n lekker mokkel. Je laat die vriend verschillende botte dingen tegen haar zeggen zoals:"ben je net zo dom als je eruit ziet", "Ben je blond van jezelf of moet ik met een intelligentere versiertruuk komen", "Ik ben mijn nummer kwijt, mag ik jou nummer." Dat soort dingen, je kent het wel. De vrouw is natuurlijk zeer verontwaardigd en duwt de vriend bij haar weg. Nu kom je in actie.
Als je vriend weggaat ga jij naar de vrouw toe en troost je haar. Je zegt dat je zag hoe verschrikkelijk achterlijk die jongen deed, dat je mannen ook niet begrijpt enz. enz. Succes gegarandeerd, mits het mokkel deze aanpak nog niet kent.

TIP:Kijk veel tv om deze reklame te spotten om de techniek zo beter onder de knie te krijgen. (als deze nog wordt uitgezonden)

De openingszinaanpak

Dit is een van de moeilijkste maar soms ook meest effectieve aanpak. Erg goed om het ijs te breken. Zorg dat je een goede openingszin weet en vertel deze tegen je doel. Soms doet een openingszin het goed en komt er vanzelf wel een gesprek op gang maar kom niet met een afgezaagde aan zoals 'ken ik jou niet ergens van'. Een belangrijke regel die elke man met zijn geboorte meekrijgt, we vertellen hem nog even ter herinnering is:"Vertel nooit een andere man je openingszin".
Ook al slijmen je vrienden verschrikkelijk aan je kop om jouw magische zin te vertellen, zeg het niet!

TIP:Als je zelf geen inspiratie (meer) hebt kun je deze site bezoeken om van andere mensen een openingszin te 'lenen'.

Oeps, sorry aanpak

'Per ongeluk' bots je tegen je begoogde doel aan. Je zegt sorry en biedt als excuses wat te drinken aan. Vanzelf komt er een gesprek op gang zolang je maar genoeg blijft doorvragen. Vrouwen raken vanzelf in jouw geintresseerd als jij je interesse in haar maar blijft tonen. Deze aanpak kan goed werken maar kan daarintegen ook grandioos verkeerd uitpakken. Stel je maar eens voor wat er zou gebeuren wanneer je net iets te hard tegen haar aankomt, ze valt, en blijkt toch niet vrijgezel te zijn. Pijnlijke situatie's kan dit opleveren.

TIP:Bots dus met beleid, een subtiel tikje kan al genoeg zijn.

De bevelende aanpak

Deze aanpak is voor echte stoere macho's. Loop stoer op je beoogde mokkel af en zeg:"KOM MEE". Je beveelt haar te dansen, drinken te halen, naar de wc te gaan enz. Hier moet je uiteraard wel een goede uitstraling voor hebben, de kans is ook groot dat je klappen moet opvangen. En trouwens, mannen die op deze manier aan een vrouw komen hebben geen handleiding van de vrouw nodig, dus deze mannen lezen dit niet eens. Waar hebben we het dus over...
pi_30305794
Sjesus wil je neuken, moet je eerst een heel boekwerk aan reacties doorlezen. Wat is dit?
pi_30310508
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef brotherlouie98 het volgende:
Het café is een van de beste plaatsen bij uitstek om contact te maken met een vrouw. De vrouwen zijn wat losser en de vrijgezelle vrouwen zijn meestal op zoek naar de juiste man. In een café moet je uiteraard ook eerst je doel vaststellen. Zoek een vrouw die er lekker uitziet. Eenmaal gevonden ga je jouw aanpak bepalen. In een café heb je keuze uit 4 aanpakken:

1. de Amstel aanpak
2. de openingszinaanpak
3. de oeps, sorry aanpak
4. de bevelende aanpak

Elke mogelijke aanpak gaan we nu met je doornemen. Goed opletten is hierbij gebaat!!! Neem dus pen en papier in de aanslag.

De Amstel aanpak

Iedereen kent de reclame van Amstel wel. De drie vrienden brengen hierin gezellig hun tijd door met behulp van een pilsje. In een van deze reclame's gaan onze drie vrinden op de versiertoer. Wij gaan er voor het gemak vanuit dat u deze reklame kent. Deze efficiente aanpak nemen we wel nog even met u door. Werk als volgt:
Je stuurt een vriend naar je doel, zo'n lekker mokkel. Je laat die vriend verschillende botte dingen tegen haar zeggen zoals:"ben je net zo dom als je eruit ziet", "Ben je blond van jezelf of moet ik met een intelligentere versiertruuk komen", "Ik ben mijn nummer kwijt, mag ik jou nummer." Dat soort dingen, je kent het wel. De vrouw is natuurlijk zeer verontwaardigd en duwt de vriend bij haar weg. Nu kom je in actie.
Als je vriend weggaat ga jij naar de vrouw toe en troost je haar. Je zegt dat je zag hoe verschrikkelijk achterlijk die jongen deed, dat je mannen ook niet begrijpt enz. enz. Succes gegarandeerd, mits het mokkel deze aanpak nog niet kent.

TIP:Kijk veel tv om deze reklame te spotten om de techniek zo beter onder de knie te krijgen. (als deze nog wordt uitgezonden)

De openingszinaanpak

Dit is een van de moeilijkste maar soms ook meest effectieve aanpak. Erg goed om het ijs te breken. Zorg dat je een goede openingszin weet en vertel deze tegen je doel. Soms doet een openingszin het goed en komt er vanzelf wel een gesprek op gang maar kom niet met een afgezaagde aan zoals 'ken ik jou niet ergens van'. Een belangrijke regel die elke man met zijn geboorte meekrijgt, we vertellen hem nog even ter herinnering is:"Vertel nooit een andere man je openingszin".
Ook al slijmen je vrienden verschrikkelijk aan je kop om jouw magische zin te vertellen, zeg het niet!

TIP:Als je zelf geen inspiratie (meer) hebt kun je deze site bezoeken om van andere mensen een openingszin te 'lenen'.

Oeps, sorry aanpak

'Per ongeluk' bots je tegen je begoogde doel aan. Je zegt sorry en biedt als excuses wat te drinken aan. Vanzelf komt er een gesprek op gang zolang je maar genoeg blijft doorvragen. Vrouwen raken vanzelf in jouw geintresseerd als jij je interesse in haar maar blijft tonen. Deze aanpak kan goed werken maar kan daarintegen ook grandioos verkeerd uitpakken. Stel je maar eens voor wat er zou gebeuren wanneer je net iets te hard tegen haar aankomt, ze valt, en blijkt toch niet vrijgezel te zijn. Pijnlijke situatie's kan dit opleveren.

TIP:Bots dus met beleid, een subtiel tikje kan al genoeg zijn.

De bevelende aanpak

Deze aanpak is voor echte stoere macho's. Loop stoer op je beoogde mokkel af en zeg:"KOM MEE". Je beveelt haar te dansen, drinken te halen, naar de wc te gaan enz. Hier moet je uiteraard wel een goede uitstraling voor hebben, de kans is ook groot dat je klappen moet opvangen. En trouwens, mannen die op deze manier aan een vrouw komen hebben geen handleiding van de vrouw nodig, dus deze mannen lezen dit niet eens. Waar hebben we het dus over...
Sorry maar al deze aanpakken werken echt niet hoor, behalve dan de openingszin aanpak en dan moet je ook geen standaart openingszin gebruiken.
pi_30343333
goed ff een serieuze reactie dan behalve "gewoon neuken" (ja ik houdt wel van puberale humor, als dat onvolwassen is, fijn weetikal)

wat tot nog toe bij mij werkte is

1)in een discussie mengen bij een groep vrouwen of een gemengde groep mannen/vrouwen
2)inderdaad, vrouwen een mening vragen bij een discussie met vrienden
3)openingszin, maar dan geen standaard maar eentje die je ter plekke verzint. Voorbeeldje, je zit in een standaard disco en je ziet een meisje zitten met een Rammstein shirt die helemaal opvalt in de menigte. Nu weet je dat veel mannen dr dan een opmerking over maken, maar misschien is jouw opmerking de leukste..

Die Amstel methode lijkt wel leuk, maar kan ook gevaarlijk zijn. Voor hetzelfde hebben ze een vriend, of een andere gast die een oogje op heeft en gaan ze je vriend proberen te temmen. Dus dat betekent een heel gedonder en in het ergste geval een vecht- of zelfs schietpartij.
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30343344
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef brotherlouie98 het volgende:
Les 1 in; Hoe maak ik vrouwen bang en/of krijg ik ze aan het kokhalzen
Oh mijn god, this is just sad...

Duidelijk iemand die het versieren uitsluitend met behulp van goedkope boeketreeksen en de tina (of reclames . ) 'geleerd' heeft... .

Als je bovenstaande zooi echt serieus gaat gebruiken eindig je met het lelijkste of domste wijf uit de kroeg en blijk je vrouwen schromelijk te onderschatten..
En dát wil wat zeggen uit mijn mond .
pi_30343482
quote:
Op woensdag 7 september 2005 05:25 schreef KastaNovamp het volgende:

[..]

Oh mijn god, this is just sad...

Duidelijk iemand die het versieren uitsluitend met behulp van goedkope boeketreeksen en de tina (of reclames . ) 'geleerd' heeft... .

Als je bovenstaande zooi echt serieus gaat gebruiken eindig je met het lelijkste of domste wijf uit de kroeg en blijk je vrouwen schromelijk te onderschatten..
En dát wil wat zeggen uit mijn mond .
Les 2: Partydrugs
Les 3: Het bevestigen van handboeien aan de keldermuur
Les 4: Hoe verberg ik haar als ze mijn liefde niet overleefd
Les 5: Het verwijderen van DNA-matriaal
Les 6: "Good cop, Bad Cop" en het doorstaan van andere verhoortechnieken
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')