abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage woensdag 31 augustus 2005 @ 21:57:14 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30146455
Ik voor geen meter. Vind ze niet boeiend en ze stellen zich aan. Misschien komt t door de wetenschap dat geen van deze mensen over een jaar nog echt bekend zijn, kijk maar naar de vorige vier BB's. Wie doet nog wat in de media?
pi_30146514
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik voor geen meter. Vind ze niet boeiend en ze stellen zich aan. Misschien komt t door de wetenschap dat geen van deze mensen over een jaar nog echt bekend zijn, kijk maar naar de vorige vier BB's. Wie doet nog wat in de media?
Denk dat ze jou ook niet boeiend zouden vinden

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_30146551
Lieske en dido mogen best een nachtje komen logeren
  Redactie Frontpage woensdag 31 augustus 2005 @ 21:59:25 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30146562
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Denk dat ze jou ook niet boeiend zouden vinden

Nee, maar ik zit ook niet in t huis he, lieverd
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:08:55 #5
96076 davetje
wees ruig, lees de bobo
pi_30146930
Ik zou t best leuk vinden om al die mensen te leren kennen. Er is er geen een die me niet aardig lijkt.
pi_30146999
Nee hoor. Zelfs als ik daar in het huis zou zitten niet. Lijken me niet interessant, maar misschien zou ik met een paar eens een praatje houden. Je moet toch wat.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:13:46 #7
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_30147126
Ik vind het echt veel te veel allemaal dezelfde types. Hadden ze nu niet wat meer variatie in de bewoners kunnen brengen? Op Rob en Chantal na zijn ze ook allemaal van dezelfde leeftijdscategorie. Zal wel zijn omdat ze op die manier hopen dat er veel geneukt zal worden, maar het maakt het niet boeiender om naar te kijken.

Om het leuk te maken om naar te kijken moeten er natuurlijk mensen inzitten waar je je aan ergert, maar ook mensen waar je sympathie voor voelt of je mee kunt identificeren. En aan dat laatste schort het een beetje, wat mij betreft. Het zegt toch al genoeg dat ik Rob (of all people) op dit moment nog het sympatiekst vind! De rest is dom, irritant of totaal nietszeggend. Ik bedoel maar... Menno.... ik begrijp niet wat sommige mensen hier in hem zien. Ik was zelf al bijna vergeten dat hij er in zat.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_30150542
Ik heb een beetje hetzelfde probleem.
Nu kan dat bij mij ook komen omdat ik verwend ben.
Ik heb nu de mogelijkheid om ook alle andere BB's te bekijken, van andere landen, zoals die van Australie en Engeland.
Normaal was het zo dat als BB begon ik excht geen enkele afleveiring zou missen, maar heb tot nu toe er al 1 vergeten, dinsdag en die van vandaag heb ik alleen de laatste 10 minuten van gezien en echt boeiend vond ik dat niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')