abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30127254
hallo,

sinds een paar weken werk ik als weekendoppas bij een (gescheiden) vader van drie kinderen. het ene weekend werk ik bij hem thuis, het andere weekend zit ik bij zijn ex-vrouw, die een paar straten verderop woont, en die ook al zo'n drukbezet leven heeft. door de week hebben ze twee kindermeisjes, maar in de weekends neem ik het over. ze hebben drie kinderen (een jongenstweeling van 6 en een meisje van 2. zijn ex-vrouw heeft nog een oudere zoon van 16 uit een eerder huwelijk).
nou heb ik heel sterk het gevoel dat er iets 'broeit' tussen de vader & mij. hij kan zijn ogen niet van me afhouden, en eerlijk gezegd ben ik ook behoorlijk onder de indruk van hém. probleem: hij heeft een vriendin, het meisje voor wie hij zijn vrouw heeft verlaten, en ze hebben trouwplannen. nou zit ik sowieso al niet te wachten op een affaire met een 'oudere' man (36) die nog niet zo lang gescheiden is, maar ik merk dat ik een beetje begin te wankelen, met al mijn principes... hij is zo leuk!!! zo sexy!!! zo ongelooflijk knap!!!

het afgelopen weekend stonden we op een bepaald moment samen in de keuken, en toen raakte hij toevallig mijn arm aan en ik zweer het, er ging een magnetische schok door me heen! hij had het ook in de gaten, want hij deed snel een stap opzij.

ik wéét dat ik stom bezig ben met mijn romantische fantasieën, ik wéét dat ik me op mijn studie moet concentreren en dat dit baantje goud waard is, ze betalen me heel veel, krankzinnig veel zelfs, en dat is me meer waard dan een geheime affaire met een gescheiden man die binnenkort gaat trouwen, en die daarnaast ook nog een jaloerse ex-vrouw heeft die er alles voor over heeft om hem terug te winnen... maar toch... maar toch...

hoe houd ik mijn hoofd koel?!

groet, nadine
pi_30127317
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_30127320
make up your mind.
pi_30127329
nounou, wat een verhaal weer. ben je al 13?
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:18:44 #5
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30127372
gewoon sexen, gebeurt toch wel een x...
pi_30127402
je wilt iets gaan beginnen met een man die z'n vrouw en kinderen gedumpt heeft voor een jonger exemplaar. heel slim.

nog een leuk weetje, gelezen in de flair van m'n vriendin afgelopen vakantie:

85% van de vrouwen die een relatie hebben met een gebonden man is ervan overtuigd dat deze voor hen zal kiezen. 1,5% van die mannen doet dit ook daadwerkelijk.

hij mag dan sexy en knap zijn, het is duidelijk een lul die z'n lul achterna loopt. rondneuken terwijl ie meerdere kinderen heeft. een vader van niks dus.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30127410
ja, eh... twee keer 13!
pi_30127471
ja american nightmare, ik weet het, maar laat mijn eigen vader nou nét tot die 1,5 procent behoren! die is er dus mooi wel vantussen gegaan met zijn secretaresse, en dat is géén grap! (zeker niet als je haar ziet. die secretaresse, dus).
pi_30127588
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 12:21 schreef nadine26 het volgende:
ja american nightmare, ik weet het, maar laat mijn eigen vader nou nét tot die 1,5 procent behoren! die is er dus mooi wel vantussen gegaan met zijn secretaresse, en dat is géén grap! (zeker niet als je haar ziet. die secretaresse, dus).
en daar ben je ook trots op? denk je nu echt dat een vent die al 2 keer er vandoor is gegaan met een andere meid dat bij jou niet meer zal flikken?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30127613
wat denk je eigenlijk zelf, zit er toekomst in ????
ik ben bang dat je voor elke vent valt die je aandacht geeft.
zoek gewoon een vrije gozer op, leeftijd is echt niet van belang als het klikt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_30127675
ha nightmare,

nee, ik bedoel mijn eigen vader.
pi_30127767
ha longinus,

nee, een toekomst zie ik niet in het verschiet liggen met hem. even los van het problematische puntje dat hij drie kinderen heeft, plus een jaloerse ex-vrouw, plus een coke-snuivende (heb ik sterk de indruk) vriendin... los van al die dingen, dus, heb ik niet de illusie dat wij samen oud gaan worden. zó romantisch ben ik nou ook weer niet. maar die aantrekkingskracht... die is wel heel erg gigantisch.
pi_30127844
tja, je kunt op je gevoel afgaan of op je verstand.

ik denk wel dat het het beste is dat je stopt als oppas als je voor je verstand kiest, als je echt verliefd kwel je jezelf alleen maar om vaak bij hem te moeten zijn. maar ja, aan de andere kant heb je het geld dus nodig want ze betalen goed.

ik weet niet wat de beste keuze is. misschien toch proberen erachter te komen of ie je echt heel leuk vindt of je alleen als neukobject ziet?
pi_30127847
een foto posten van jezelf vind ik wel noodzakelijk hoor nadine, om een goed oordeel te kunnen vellen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:34:18 #15
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30127851
maar hij kan zijn ogen niet van je afhouden? pics... van jou he
Zo niet, dan toch...
pi_30127890
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 12:31 schreef nadine26 het volgende:
ha longinus,

nee, een toekomst zie ik niet in het verschiet liggen met hem. even los van het problematische puntje dat hij drie kinderen heeft, plus een jaloerse ex-vrouw, plus een coke-snuivende (heb ik sterk de indruk) vriendin... los van al die dingen, dus, heb ik niet de illusie dat wij samen oud gaan worden. zó romantisch ben ik nou ook weer niet. maar die aantrekkingskracht... die is wel heel erg gigantisch.
oh oké. dan zou ik 'm neuken.
pi_30128124
goed, dus op de korte termijn kun je neuken met iemand die je spannend vind, maar waarvan je weet dat hij onbetrouwbaar is, geen duurzame relatie mee kan hebben en die een ex en een vriendin heeft die allebei woedend op je zullen zijn als je dat doet. cokegebruikers zijn overigens zeer onvoorspelbaar en kunnen plotseling heel gewelddadig worden. het is maar dat je het weet.

en op de lange termijn krijg je dan spijt omdat het niet de moeite waard was (zo goed is hij waarschijnlijk ook weer niet in bed) en je je baan kwijt bent die heel wat geld opleverde.

als je echt principes hebt, dan doe je dit natuurlijk niet. principes hebben is makkelijk zolang je niet voor keuzes komt te staan, maar het is veel moeilijk om de juiste keuze te maken wanneer je echt iets te kiezen hebt.

je weet nu al dat je er spijt van krijgt als je het doet en zo moeilijk moet het niet zijn om iemand anders te vinden die ook spannend is en je behoeftes kan bevredigen, maar die niet gebonden is en je bovendien je baan niet gaat kosten.

dus denk er nog eens over na zou ik zeggen...
pi_30128142
yep duidelijk, neuken

je zal dan enkel je baan verliezen op een gegeven moment..
maar dat overleef je ook wel weer
pi_30128161
eh, nummer zoveel... ik doe nog even een poging om mezelf in te houden!

over die foto: die heb ik niet. ik bedoel: digitaal. (toevallig heeft hij wel een digitale camera, ik zag er één liggen bij hem in de keuken, dus misschien kan ik de volgende keer als ik aan het werk ben snel een zelfportret maken, als hij de hort op is....)
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:51:39 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30128331
foto's zijn echt niet nodig om je verhaal kracht bij te zetten, hoor!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:53:20 #21
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_30128364
ja moet je doen, met zijn camera. en dan vergeten de foto uit het geheugen te verwijderen. leuk voor als snuifke hem gebruikt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Moderator woensdag 31 augustus 2005 @ 12:54:32 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30128399
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:
eh, nummer zoveel... ik doe nog even een poging om mezelf in te houden!

over die foto: die heb ik niet. ik bedoel: digitaal. (toevallig heeft hij wel een digitale camera, ik zag er één liggen bij hem in de keuken, dus misschien kan ik de volgende keer als ik aan het werk ben snel een zelfportret maken, als hij de hort op is....)
ja strak plan. en dan ook nog een beetje een uitdagende foto ofzo, en die dan niet van dat geheugenkaartje afhalen. gaat hij pics maken en op zn pc zetten en dan komt ie die foto van jouw tegen. wat denk je dat ie dan denkt hmm "damn die wil me". nou dan kun je er wel vanuit gaan dat er wat gaat gebeuren ja, dat dan wel

lijkt me overigens wel euh...lekker. als ik ooit kinderen zou hebben dat ik dan zo'n wat jonger meisje als mezelf als babysitter heb die er ook nog goed uitziet en die dan dergelijke foto's maakt met mijn camera
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 31 augustus 2005 @ 12:54:59 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30128410
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef edvandeberg het volgende:
ja moet je doen, met zijn camera. en dan vergeten de foto uit het geheugen te verwijderen. leuk voor als snuifke hem gebruikt.
kut, net een minuut te laat
Breitling - Instruments for Professionals
pi_30128419
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:
eh, nummer zoveel... ik doe nog even een poging om mezelf in te houden!

over die foto: die heb ik niet. ik bedoel: digitaal. (toevallig heeft hij wel een digitale camera, ik zag er één liggen bij hem in de keuken, dus misschien kan ik de volgende keer als ik aan het werk ben snel een zelfportret maken, als hij de hort op is....)
wat doet het er verder toe of je lekker bent of niet?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:55:54 #26
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_30128440
ik zie het probleem niet, laat je gewoon keihard neuken in de keuken.
kan je gelijk om opslag vragen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:58:25 #27
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_30128515
laat je neuken, laat je nog een keer neuken, laat je dumpen door hem, en je zal zien dat je daarna niet zo makkelijk meer te strikken bent door een man die maar wat rondneukt
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:02:20 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30128623
die man heeft de schijn bepaald tegen zich.
ik zou ervoor waken iets met hem te beginnen...

lijkt ie toevallig op jude law? jude law gaat vreemd
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30128704
opzouten!

[ Bericht 77% gewijzigd door Copycat op 31-08-2005 13:07:26 (Bagger = weg) ]
pi_30128735
met 'snuifje', om haar zo maar even te noemen, heb ik op dit moment niet zoveel te maken, aangezien ze voor onbepaalde tijd naar het buitenland is vertrokken om een of andere cursus te doen, ze wil namelijk actrice worden, dat is tenminste het plan.

nee, die foto zal ik wel wissen, zo gek ben ik nou ook weer niet...
pi_30128767
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:
over die foto: die heb ik niet. ik bedoel: digitaal. (toevallig heeft hij wel een digitale camera, ik zag er één liggen bij hem in de keuken, dus misschien kan ik de volgende keer als ik aan het werk ben snel een zelfportret maken, als hij de hort op is....)
schattig. .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:07:55 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_30128779
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:06 schreef nadine26 het volgende:
met 'snuifje', om haar zo maar even te noemen, heb ik op dit moment niet zoveel te maken, aangezien ze voor onbepaalde tijd naar het buitenland is vertrokken om een of andere cursus te doen, ze wil namelijk actrice worden, dat is tenminste het plan.

nee, die foto zal ik wel wissen, zo gek ben ik nou ook weer niet...
maar wel gek genoeg om op een vent te vallen die jonge meiden neuken als hobbie heeft...
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:08:20 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30128791
ach, het is fout natuurlijk maar wel behoorlijk onweerstaanbaar
ik zou wel vast een soort back-up baantje zoeken want daar kan je wel naar fluiten natuurlijk.
en dan wordt je natuurlijk verliefd...

al met al niet verstandig maar je moet wel verdomd sterk in je schoenen staan..ik hou persoonlijk wel van een beetje drama dus ik zou er wrs wel in verstrikt raken

succes met je beslissing en keep us informed
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:10:18 #34
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30128837
die kerel heeft het goed voor elkaar.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30128843
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:07 schreef scorpie het volgende:

[..]

maar wel gek genoeg om op een vent te vallen die jonge meiden neuken als hobbie heeft...
mee eens!

stomme doos.. zo triest als je je zo laat beinvloeden door gevoelens.. ga wat nuttigs doen.. oppassen ofzo
Deal with it; rock 'n roll
pi_30128860
jude law? nee. hij is donker (z'n haar, bedoel ik). als ik dan toch een vergelijking moet maken, zou ik zeggen: rande gerber, dat is de man van cindy crawford. ik had nog nooit van deze rande gehoord, maar ik was er laatst een keer bij toen z'n vriendin er een opmerking over maakte, zo van: 'weet je op wie jij echt sprekend lijkt? de man van cindy crawford.' ik heb even een foto opgezocht van die man, en inderdaad... daar lijkt hij erg op.
pi_30128899
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:13:22 #38
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30128928
wat maakt het nou uit of ts eens goed van bil gaat met die gast
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30129003
je haalt romantiek en erotiek doorelkaar
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30129007
doe even normaal!

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 31-08-2005 13:16:49 ]
Deal with it; rock 'n roll
pi_30129020
oke , hij heeft zijn vrouw dus al verlaten voor een ander...
nu denk je dat hij jou ook wel leuk vind...
stel er bloeit echt iets op tussen jullie.... dan verneukt hij dus zijn huidige vriendin met jou...
en dan komt er na verloop van tijd weer een andere vrouw op zijn pad...

zou jij hem kunnen vertrouwen?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:16:24 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30129029
ms gaat ie', dit wetende, nu wel achter cindy aan dan en kunnen jij, exje nr 1 en de coke-snuivende sopdoos allemaal naar hem fluiten

probleem opgelost
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30129040
ik denk dat je eens moet nadenken over wat je precies hem hem wilt. een avontuurtje? een relatie? denk je dat het een goede basis is om iets te beginnen met een man die al iemand heeft laten vallen voor een ander en dat misschien weer zal doen voor jou? als dat namelijk zo is, denk je dan niet dat de kans groot is dat hij jou om dezelfde reden ook zal dumpen?

maybe it is time for a wake-up call? hello anybody home?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30129044
pappa wil gewoon neuken, ts is flieft. .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:18:41 #46
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_30129090
pappie wil dat je bij hem op schoot komt zitten

ouwe snoepert dat het er is!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:18:50 #47
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30129096
verleid hem gewoon met een spannend pakje:

bij de pabo kun je ze zo bestellen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_30129112
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:16 schreef viperdesign het volgende:
pappa wil gewoon neuken, ts is flieft. .
papa's willen altijd neuken en daarna voetbal kijken
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30129157
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:16 schreef viperdesign het volgende:
pappa wil gewoon neuken, ts is flieft. .
denk het ook jah
pi_30129191
dat je er uberhaupt over na denkt!!!
shit zeg, hoe zou jij het vinden als je later een vent hebt en het kindermeisje zit achter hem aan??
doei!
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:23:07 #51
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_30129220
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef r2-d2 het volgende:

[..]

papa's willen altijd neuken en daarna voetbal kijken
precies, en daarbovenop: denk je echt dat hij bij jou zal blijven?
hij heeft dan al bij z'n vrouw gecheat en dan nu zeker ook nog bij zijn huidige vriendin?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_30129314
ja lucille... ik zou niet weten wat ik precies met hem wil. ik ben aangenomen door zijn ex-vrouw, die er een heel circus van maakte met allemaal sollicitatierondes en lange gesprekken, voor haar is het heel belangrijk (logisch) om een goede, betrouwbare oppas te hebben voor haar kinderen, en ik zou het heel fout vinden van mezelf om vervolgens iets te beginnen met haar ex-man, op wie zij duidelijk nog steeds verliefd is.
ook natuurlijk omdat het in eerste instantie om de kinderen gaat. dat is mijn verantwoordelijkheid; ik zou me dus helemaal niet moeten bezighouden met dit soort ingewikkelde zaken, ik zou gewoon mijn werk moeten doen en klaar. maar... die vader... ik heb nog aardig wat met hem te maken, in die zin dat hij zijn kinderen wel eens meeneemt naar zijn werk, en dan ben ik er dus ook bij (hij is tv-regisseur, reclames en zo, ik weet het niet precies), en dan ben ik de hele dag in zijn nabijheid. dat is moeilijk. om dan principieel te blijven.
pi_30129353
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:16 schreef xanthe het volgende:
oke , hij heeft zijn vrouw dus al verlaten voor een ander...
nu denk je dat hij jou ook wel leuk vind...
stel er bloeit echt iets op tussen jullie.... dan verneukt hij dus zijn huidige vriendin met jou...
en dan komt er na verloop van tijd weer een andere vrouw op zijn pad...

zou jij hem kunnen vertrouwen?
niets aan toe te voegen...
quote:
... in die zin dat hij zijn kinderen wel eens meeneemt naar zijn werk, en dan ben ik er dus ook bij (hij is tv-regisseur, reclames en zo, ik weet het niet precies), en dan ben ik de hele dag in zijn nabijheid.
je bent er de hele dag bij en je weet niet precies wat ie doet? vaag...
pi_30129367
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:
eh, nummer zoveel... ik doe nog even een poging om mezelf in te houden!

over die foto: die heb ik niet. ik bedoel: digitaal. (toevallig heeft hij wel een digitale camera, ik zag er één liggen bij hem in de keuken, dus misschien kan ik de volgende keer als ik aan het werk ben snel een zelfportret maken, als hij de hort op is....)
go for it nadine!
beter nog: vraag hem om een foto - nee beter, een paar foto's van je te maken.

en verder: ga ervoor! leef!
jij hebt niets te verliezen, je staat zo te zien met beide benen op de grond, en je maakt niets kapot - zijn relaties zijn een puinhoop, nou en?
waar wil je in het bejaardenhuis aan denken? aan al die spetterende momenten die je om weet-ik-wat voor flauwe redenen hebt omzeild, zodat je gelukkig niet al te veel spanning en opwinding hebt meegemaakt in je leven?
ik zou als ik jou was voor die foto's gaan. laat hem maar een paar portretfoto's maken. gaat zijn fantasie gegarandeerd op hol. maar houd het bij portret. komt hij later gegarandeerd nog een keer op terug, en dan kun je de gelegenheid gebruiken om wat andere foto's te maken.
go for it nadine! go!
pi_30129396
wat ik ervan zou vinden als mijn man iets begon met het kindermeisje?!!

hel!!!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:28:06 #56
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30129398
pff, meid laat je nou maar lekker neucken, dat is toch wat je wil... doe het nou maar gewoon. onze goedkeuring heb je niet nodig hoor....
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:28:09 #57
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_30129401
zoals de wijze dr phill zei: "they've done it to them, they'll do it to you!"
ofwel: 80% van de relaties die ontstaan uit vreemdgaan gaan er uiteindelijk ook weer aan kapot. die kerel is al een keer vreemdgegaan, gaat het nu mogelijk een tweede keer met jou doen en daarna zal het ook wel weer niet zo lang duren.

mijn advies: zoek een ander baantje
-een eventuele relatie heeft weinig kans van slagen
-vadertjelief is zo druk dat hij de kinderen moet laten opvoeden door een ander
-daarom is hij ook te druk voor jou (ja echt, zelf meegemaakt) mijn vader trok hier in gelukkig net op tijd bij.
-er is een (te) groot leeftijdsverschil
-hij heeft nu een ander en daar moet je niet tussen komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door TR08 op 31-08-2005 13:34:17 ]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:28:28 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30129409
als ik die exvrouw was geweest had ik wat minder lange sollicitatiegesprekken gevoerd en wat meer op uiterlijk geselecteerd (als in "gevraagd oppas van 138 kilo, met minimaal 3 wratten op neus waarvan 1 met een haar eruit groeiende")

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:30:18 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30129463
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:25 schreef nadine26 het volgende:

ook natuurlijk omdat het in eerste instantie om de kinderen gaat. dat is mijn verantwoordelijkheid; ik zou me dus helemaal niet moeten bezighouden met dit soort ingewikkelde zaken, ik zou gewoon mijn werk moeten doen en klaar. maar... die vader... ik heb nog aardig wat met hem te maken, in die zin dat hij zijn kinderen wel eens meeneemt naar zijn werk, en dan ben ik er dus ook bij (hij is tv-regisseur, reclames en zo, ik weet het niet precies), en dan ben ik de hele dag in zijn nabijheid. dat is moeilijk. om dan principieel te blijven.
je zegt het zelf al: de kinderen waar jij de vernatwoording voor hebt zijn het belangrijkst. als jij nu gaat lopen stoken in de huidige relatie van hun vader, lijkt me dat hen niet echt ten goede komen.

hij is een reclameman, dus. gladde praatjes verkopen is zijn vak...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30129475
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:28 schreef vivi het volgende:
als ik die exvrouw was geweest had ik wat minder lange sollicitatiegesprekken gevoerd en wat meer op uiterlijk geselecteerd (als in "gevraagd oppas van 138 kilo, met minimaal 3 wratten op neus waarvan 1 met een haar eruit groeiende")

whehehe, inderdaad ja!
pi_30129504
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:28 schreef nadine26 het volgende:
wat ik ervan zou vinden als mijn man iets begon met het kindermeisje?!!

hel!!!
dat bedoel ik.

laat die kerel lekker en zoek gewoon een leuke gast die je helemaal voor jezelf hebt.
Niet mieten! Door gieten!
pi_30129575
kom kom, niet van dat schijnheilige. ze wil toch geen relatie met hem?

die vrouw van hem is al bedrogen - met neusje.
nou, dan bedriegt die man ook zijn vriendin met de witte neus. nou en?
zo te zien aan zijn patroon (bedriegt vrouw, flirt met babysit) gaat hij dat toch wel doen. al die verhalen over 'niets beginnen met een getrouwde man want hij bedriegt jou ook' - die gelden voor neusje, niet voor nadine.

nadine wil gewoon aantrekkingskracht en geen relatie, en ik zou zeggen: ga ervoor!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:34:20 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30129617
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:33 schreef mgerben het volgende:
al die verhalen over 'niets beginnen met een getrouwde man want hij bedriegt jou ook' - die gelden voor neusje, niet voor nadine.
alleen is de huidige vriendin van die man niet ingehuurd om voor zijn kinderen te zorgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:35:01 #64
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_30129638
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 12:19 schreef american_nightmare het volgende:
je wilt iets gaan beginnen met een man die z'n vrouw en kinderen gedumpt heeft voor een jonger exemplaar. heel slim.

nog een leuk weetje, gelezen in de flair van m'n vriendin afgelopen vakantie:

85% van de vrouwen die een relatie hebben met een gebonden man is ervan overtuigd dat deze voor hen zal kiezen. 1,5% van die mannen doet dit ook daadwerkelijk.

hij mag dan sexy en knap zijn, het is duidelijk een lul die z'n lul achterna loopt. rondneuken terwijl ie meerdere kinderen heeft. een vader van niks dus.
wat een drama glossy wijsgeer antwoord....er is nog geen ruk gebeurt!! ze voelen zich tot elkaar aangetrokken, iets wat iedereen met of zonder relatie meemaakt.....is het niet zo sterk en gaat het over dan heb je het makkelijk, maar als het verlangen sterker wordt dan oordeel je niet zo hard!......

ondoorgrondelijk, dergelijke gevoelens en je kunt er dus ook niet echt een advies op geven....hooguit een ander weekendbaantje zoeken waar je hem niet meer ziet.

sterkte ts, en probeer je voor te houden dat hij trouwplannen heeft! zijn je hormonen dat waard??


ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_30129810
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef copycat het volgende:

[..]

je zegt het zelf al: de kinderen waar jij de vernatwoording voor hebt zijn het belangrijkst. als jij nu gaat lopen stoken in de huidige relatie van hun vader, lijkt me dat hen niet echt ten goede komen.

hij is een reclameman, dus. gladde praatjes verkopen is zijn vak...
reclameman?? ts zei dat hij tv-regisseur is! dus gladde praatjes verkopen is absoluut niet zijn vak!!!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:41:35 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30129867
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:40 schreef ilfigo het volgende:

reclameman?? ts zei dat hij tv-regisseur is! dus gladde praatjes verkopen is absoluut niet zijn vak!!!
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:25 schreef nadine26 het volgende:
(hij is tv-regisseur, reclames en zo, ik weet het niet precies),
en ook als televisieregisseur is het je vak de werkelijkheid mooier maken dan ie is .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:42:19 #67
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_30129893
dit wordt een bedrijf in drie delen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_30129924
kan talpa hier niet een reallife soap van maken?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30129972
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:43 schreef lucille het volgende:
kan talpa hier niet een reallife soap van maken?
de videotheek heeft wel een aantal films over dit onderwerp liggen als je interesse hebt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:45:12 #70
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_30129977
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:43 schreef lucille het volgende:
kan talpa hier niet een reallife soap van maken?
gmta.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_30130113
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:34 schreef copycat het volgende:

[..]

alleen is de huidige vriendin van die man niet ingehuurd om voor zijn kinderen te zorgen.
en ik was op vakantie en was niet van plan om een nieuwe vriendin te vinden.
en meisje a was ingehuurd door bedrijf x om te werken en niet om op het werk een man te vinden.
en jongetje b ging uit om wat te drinken met zijn vrienden en niet om een vriendin te vinden.
en meisje c ging naar de markt om biologische geitekaas te kopen en niet om een relatie te vinden.

als we zo gaan beginnen is het menselijk ras in twee generaties uitgestorven.
pi_30130159
nou, laat ik nu dan - in het heetst van de strijd - ook maar opbiechten dat ik zelf ook een vriendje heb, een vaag vriendje, dat dan weer wel... we zien elkaar niet zo vaak, hij heeft zijn vrijheid nodig en dat soort gedoe, maar okay: nu hebben jullie het beeld wel compleet.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:50:58 #73
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30130167
gewoon neuken, vindt hij toch niet erg
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_30130192
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef nadine26 het volgende:
nou, laat ik nu dan - in het heetst van de strijd - ook maar opbiechten dat ik zelf ook een vriendje heb, een vaag vriendje, dat dan weer wel... we zien elkaar niet zo vaak, hij heeft zijn vrijheid nodig en dat soort gedoe, maar okay: nu hebben jullie het beeld wel compleet.
my god, het wordt leuker en leuker
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:51:39 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30130193
the plot thickens
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30130211
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef nadine26 het volgende:
nou, laat ik nu dan - in het heetst van de strijd - ook maar opbiechten dat ik zelf ook een vriendje heb, een vaag vriendje, dat dan weer wel... we zien elkaar niet zo vaak, hij heeft zijn vrijheid nodig en dat soort gedoe, maar okay: nu hebben jullie het beeld wel compleet.
het wordt steeds smeuiger.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:54:08 #77
127719 Trixal
The one and only
pi_30130275
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:52 schreef lucille het volgende:

[..]

het wordt steeds smeuiger.
ik zie hier een soap verhaal in 14.gif
Trixal! I hate disturbed people.Except one
pi_30130296
je past op bij jude law?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:55:31 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30130316
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:49 schreef mgerben het volgende:

[..]

en ik was op vakantie en was niet van plan om een nieuwe vriendin te vinden.
en meisje a was ingehuurd door bedrijf x om te werken en niet om op het werk een man te vinden.
en jongetje b ging uit om wat te drinken met zijn vrienden en niet om een vriendin te vinden.
en meisje c ging naar de markt om biologische geitekaas te kopen en niet om een relatie te vinden.

als we zo gaan beginnen is het menselijk ras in twee generaties uitgestorven.
leuke voorbeelden, maar allen hebben ze niets van doen met de verantwoordelijkheid die je als oppasser wel hebt.
daarbij is er volgens mij geen sprake van liefde, verliefdheid, maar van lust en geiligheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30130381
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef copycat het volgende:
daarbij is er volgens mij geen sprake van liefde, verliefdheid, maar van lust en geiligheid.
ik denk dat ts ook in het grote geilheidstopic deel 46 moet posten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 13:59:09 #81
78918 SeLang
Black swans matter
pi_30130414
ik adviseer nuecken.
en 36jr is helemaal niet oud voor een man
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_30130416
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef nadine26 het volgende:
nou, laat ik nu dan - in het heetst van de strijd - ook maar opbiechten dat ik zelf ook een vriendje heb, een vaag vriendje, dat dan weer wel... we zien elkaar niet zo vaak, hij heeft zijn vrijheid nodig en dat soort gedoe, maar okay: nu hebben jullie het beeld wel compleet.
sluuuuut
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:00:33 #83
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_30130455
deze is het dus:



de persoon links op de foto dus.

offtopic: cindy crawford is toch wel een supevrouw
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_30130458
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:59 schreef selang het volgende:
ik adviseer nuecken.
en 36jr is helemaal niet oud voor een man
welke vent wil er nou niet een meid van 12 jaar jonger palen. maar ja.. als je zoiets doet als je een vriendin hebt en 3 kinderen hebt bij een andere vrouw dan ben je wel een enorme loser en een kansloze vent.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:01:33 #85
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30130481
lol! geweldig topic dit hahaaha, je maakt er een mooi verhaal van ts mjah ik zou je niet aanraden iets te beginnen met die vent... misschien leuk voor een paar keer, maar daarna is het echt over. en heb jij geen vet betaald baantje meer
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_30130597
nee, 36 is ook niet oud, maar zelf ben ik pas 2 x 13, dus dan is het opeens wel een klein beetje oud(er). ik bedoel dat ik nooit iets heb gehad met een 'oudere' man, laat staan gescheiden, laat staan verloofd, laat staan vader van 3 kinderen, laat staan... nou ja. meestal ga ik gewoon om met leeftijdsgenoten, studievrienden en zo. maar goed, zijn vriendin ('neusje' gedoopt) is ook 'pas' 28 of zo (schat ik, maar je weet natuurlijk niet wat die cokeverslaving voor schade heeft aangericht aan haar uiterlijk, misschien is ze wel jonger dan ik).

anyhow, ik ga naar het strand.
aan de rosé!
om deze kwestie even te vergeten, want we moeten ook een beetje bruin worden, nietwaar?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:06:58 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30130655
ah, je treft al voorbereidingen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30130660
omg

tip: voordat je naar je baantje gaat je goed laten neuken door je vage vriend, dan ben je niet meer zo geil als "pa" in de buurt is.

opgelost
pi_30130665
ja, je bakt ze zeker bruin.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30130734
een mens die niet zijn principes aan kan houden, is een mens rijp voor de brandstapel.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:09:29 #91
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30130735
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 13:59 schreef american_nightmare het volgende:

[..]

sluuuuut
dus dan kan ze de lijn wel voortzetten bedoel je?
Vampire Romance O+
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 31 augustus 2005 @ 14:10:04 #92
78918 SeLang
Black swans matter
pi_30130758
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef nadine26 het volgende:
nee, 36 is ook niet oud, maar zelf ben ik pas 2 x 13, dus dan is het opeens wel een klein beetje oud
duh!
ik ben zelf 37 maar een vriendin van 26jr vind ik eigenlijk al aan de oude kant.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_30130835
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef selang het volgende:

[..]

duh!
ik ben zelf 37 maar een vriendin van 26jr vind ik eigenlijk al aan de oude kant.
daarom woon je ook in taiwan zeker. daar zijn ze ook 30 maar lijken ze 12.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:12:16 #94
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30130837
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef nadine26 het volgende:

anyhow, ik ga naar het strand.
aan de rosé!
om deze kwestie even te vergeten, want we moeten ook een beetje bruin worden, nietwaar?
veel plezier daar!! ik ga ook zo even zwemmen
en drink niet teveel rosé daarvan ga je wat zweven enzo... en kom je nog op rare gedachten
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_30130859
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 14:09 schreef fuifduif het volgende:
een mens die niet zijn principes aan kan houden, is een mens rijp voor de brandstapel.
ik ben het geheel met fd eens (1e keer trouwens! onthouden, fd!)

mijn principe is: carpe diem
pi_30130874
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef mgerben het volgende:

[..]

ik ben het geheel met fd eens (1e keer trouwens! onthouden, fd!)

mijn principe is: carpe diem
pi_30130878
wat een walgelijkheden zeg, ongelofelijk. er zijn hier kinderen in het spel, vergeten sommigen dat? wat een wereld .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:13:33 #98
85962 ioko
I Appear Missing
pi_30130881
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 14:09 schreef fuifduif het volgende:
een mens die niet zijn principes aan kan houden, is een mens rijp voor de brandstapel.
nuttige bijdrage fuifduif

ontopic : ik denk zelf ook dat je niets met die man moet beginnen, maar ja das het verstand, wat jou gevoel zegt, weet ik niet
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_30130905
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef selang het volgende:

[..]

duh!
ik ben zelf 37 maar een vriendin van 26jr vind ik eigenlijk al aan de oude kant.
oooh, my god....
pi_30130917
nee maar serieus, door dit soort zaken voel ik me altijd heel gelukkig wanneer er weer een terroristische daad op de agenda staat. heerlijk toch? die aanvallen op het westen ? de straf die de moraallozen verdienen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')