abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30096641
Ik kon er geen bestaand topic over vinden, dus vraag ik het maar even in een nieuw topic:
Heeft er iemand ervaring met boogschieten? Zijn er (korte) cursussen in te volgen? Is het duur (hoeveel kost een cursus gemiddeld)? Weet iemand (goede) instelling omgeving Haarlem?

Just tell me as much as possible.

Bvd!
pi_30098529
Ja, dat kan! Bijna elke boogschietvereniging organiseert wel een cursus van ongeveer 10 lessen waar je de beginselen leert. De precieze duur en prijs verschilt per club. Voor een club bij jou in de buurt kan je kijken op www.handboogsport.nl (site van de Nederlandse HandboogBond). Ik zie dat de club in Haarlem Brederode heet; die is dacht ik wel bekend als een leuke club.
Nog veel plezier met je nieuwe sport, lijkt me de juiste keus (ik schiet al 8 jaar:)).
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_30099291
En als je een beetje geluk hebt dan worden er wel open dagen gehouden waarbij je gewoon bij een boogclub naar binnen kan wandelen en een pijltje onder begeleiding kan schieten. Meestal zijn die met koniginnedag
Doelpunt! Naar wij dachten.
pi_30324948
niet aan beginnen, zitten echt vreemde mensen op die clubs heb het er zelf 2 weken uitgehouwen en toen bijna gillend weggerent (kan ook zijn omdat het brabantse schutters waren) die mensen hebben gewoon posters van orlando bloom op hun kamers terwijl ze hetero zijn en mannelijk
pi_30325269
Silk1980 doet aan boogschieten!

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_33777915
Ik ben een keer langsgegaan bij een club die met traditionele bogen schiet. Best wel gaaf hoor, ik vind dat eigenlijk meer hebben dan zo'n boog uit de fabriek met allerlei stokken en toestanden eraan.
Helaas door de afstand ben ik maar een paar keer geweest, maar het blijft wel altijd knagen als ik iemand met een boog op tv/of in een film zie...

Beetje late kick maar misschien zijn er nog mensen die willen reageren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')