quote:Ehm, ik haal Xientje er niet af als ze zo lief ligt... dat doet golfer dan weer met de woorden, Sorry schatje maar hier moet ik morgen weer eten
Pakt haar vervolgens heel voorzichtig op en zet haar met een aai en een kusje op de grond..stoer he
Alsof ik ooit kattig doequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:50 schreef inkie1010 het volgende:
ik bedoel trouwens met spinnen geen spindizzy hoor !!!!!![]()
Ik hoop dat Xien minstens zo oud wordt als Fritz en dat mag nukkigquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef inkie1010 het volgende:
Ouwe Fritz die is af en toe ff de draad kwijt, hij slaapt altijd op het bed van mijn ouders (tja is niet af te leren geweest) En ineens ging ie met hele enge ogen naar me moeder kijken, net of ie ging aanvallen, dus me vader houdt hem tegen en die krijgt me toch een bijt en krab partij!!! Het lijkt net of Fritz af en toe de draad even kwijt is! Volgens de dierenarts heeft hij last van staar en ziet hij af en toe niet goed.....
We postten tegelijkertijd, in dezelfde minuut, en dan kan het voorkomen dat een mod hem "openhoudt" voor degene die samen postquote:Bluezz ik zag net pas je laatste post in het oude topic! Ik heb geen idee ik ging dus door het slotje heen hehe, misschien magische krachten van vroeger tijden
quote:
Zeg Roodkapje, waar ga je henequote:
leuk dat je die foto's hebt gevondenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef Uhmmie het volgende:
ik was vrijdag bij mn moeder thuis.. even eten enzo
en die had een klein stapeltje fotoos van mijn hondje gevonden
.......
inmiddels is ze alweer 10 jaar dood en draag ik nog steeds braaf dr adreskoker aan mijn sleutelbos
dus ik was erg blij met deze fotoos
oa onderstaande dus
[afbeelding]
ik heb eht even gemist geloof ik, nog wel gelezen dat het zusje van Brammetje dood is..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Mooi Uhmmie, wat grappig dat je die koker nog hebt
Klonk, heb even teruggelezen, wat naar zeg![]()
jee wat een rotnieuws. Arm klein poezejochie. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:00 schreef Klonk het volgende:
Brammetje gaat het waarschijnlijk ook niet redden, niesziekte en bloedarmoede het arme mannetje slaapt alleen nog maar eet en drinkt nauwlijks en heeft wit tandvlees, de opvangdame is gisteren met hem bij de DA geweest voor een ijzerspuitje, maar nu moet ie het zelf doen en de kans dat zo'n klein fruppie bloedarmoede en de niesziekte overleefd is nihil, beide apart had ie ws wel gered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |