abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 augustus 2005 @ 21:18:43 #1
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30059841
Dat vraag ik me dus wel een beetje af daar ben ik ook erg benieuwd naar.
De meeste mensen hier kennen de bewoners al behoorlijk maar de tv kijkers krijgen alleen maar te zien wat ze willen laten zien!!
Een aantal hier irriteren zich aan de zoveelste keer dat Rob het over zijn been (of het gemis daarvan) heeft.
Als ze het nu maar 1 of 2x op tv laten zien zullen de kijkers waarschijnlijk toch een ander beeld over deze bewoner hebben.
Er zijn bewoners die het behoorlijk vaak over sex hebben, laten ze hier veel of juist weinig van zien.
Kortom, in hoeverre kunnen ze de stemrondes beïnvloeden?
Ze kunnen in dat half uurtje ( minus de reclame) de bewoners zo neerzetten dat ze er beter of slechter uitkomen dan wij (de internet kijkers) ze zien.

Ik ben voornamelijk benieuwd naar de beeldvorming de komende tijd.
Hoe denken jullie hierover??
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30061185
Ik vind dat die zwangere zoiezo al een voorsprong heeft. Stel ze wordt genomineerd als ze rond die 9 maanden zit. Reken er maar op dat zij niet eruit gaat, want "men wil de baby zien".
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2005 @ 23:10:23 #3
128220 Peter6000
pi_30061531
Behoorlijk beïnvloedbaar, een selectie van 25 minuten van 16 uur beelden: een commentaarstem erbij, eventuele achtergrondmuziek die een bepaalde sfeer creëert.

COMMENTAARSTEM: Rob heeft het voor de zoveelste keer over zijn handicap, de bewoners hebben er onderhand genoeg van (beelden van een gapende Menno en een ironisch glimlachende Chantal) .

OF

COMMENTAARSTEM: Rob stelt zich kwetsbaar op, durft zijn handicap te tonen, knap van hem dat hij dat geaccepteerd heeft (beelden van een belangstellend kijkende Lieske en Ingrid).

[ Bericht 0% gewijzigd door Peter6000 op 28-08-2005 23:15:57 ]
  maandag 29 augustus 2005 @ 01:47:18 #4
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30064836
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:51 schreef caradoc het volgende:
Ik vind dat die zwangere zoiezo al een voorsprong heeft. Stel ze wordt genomineerd als ze rond die 9 maanden zit. Reken er maar op dat zij niet eruit gaat, want "men wil de baby zien".
Laten ze op tv zien dat ze rookt?? Zou haar geen goed doen denk ik! (en de baby ook niet )
Maar dat zijn dus van die dingen die ik bedoel
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  maandag 29 augustus 2005 @ 01:52:39 #5
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30064921
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Behoorlijk beïnvloedbaar, een selectie van 25 minuten van 16 uur beelden: een commentaarstem erbij, eventuele achtergrondmuziek die een bepaalde sfeer creëert.

COMMENTAARSTEM: Rob heeft het voor de zoveelste keer over zijn handicap, de bewoners hebben er onderhand genoeg van (beelden van een gapende Menno en een ironisch glimlachende Chantal) .

OF

COMMENTAARSTEM: Rob stelt zich kwetsbaar op, durft zijn handicap te tonen, knap van hem dat hij dat geaccepteerd heeft (beelden van een belangstellend kijkende Lieske en Ingrid).
Ik was het niet van plan maar ga nu toch maar de uitzendingen bekijken
Wil toch weten of ze iemand een beetje voortrekken / beter voor de dag laten komen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  maandag 29 augustus 2005 @ 01:57:54 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_30064993
Een van de dingen die de voice-over zei aan het eind van de uitzending: Gaat het Tanja lukken om te stoppen met roken.

Volgens mij is ze daar helemaal niet mee bezig
Ze wil gewoon 3 sigareten (=6) per dag roken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2005 @ 01:58:30 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30065000
Stemrondes? Komen die er dan?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:09:20 #8
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30065172
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 01:57 schreef APK het volgende:
Een van de dingen die de voice-over zei aan het eind van de uitzending: Gaat het Tanja lukken om te stoppen met roken.

Volgens mij is ze daar helemaal niet mee bezig
Ze wil gewoon 3 sigareten (=6) per dag roken.
6?? Ik ben er niet de hele dag bij geweest maar volgens mij waren het er een aantal meer
Ik snap het echt niet hoor en niemand in mijn omgeving begrijpt het ook.
Er zullen genoeg vrouwen zijn die het wel doen maar zij staat voor lul (sigaret) voor een groot gedeel van Nederland!
Als niemand het ziet en je kan het niet laten is al zwak maar nu weet ze dat ze bekeken wordt en toch kan ze het niet laten, heel erg zwak!! Hoeveel zou ze wel niet wegpaffen als ze gewoon thuis zou zitten? En hoeveel drank zou ze er thuis ingooien??
Begrijp me goed, ik hou absoluut niet van kinderen maar heb me daarom ook laten knippen (moest van mijn vrouw ) maar als je zwanger bent en je wilt het houden, doe er dan ook alles aan OM het te houden en te zorgen dat het een gezonde start heeft!! (en dit uit de mond van een kinderhater )
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:11:52 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30065209
Tanja zei in het begin dat ze een sigaret in twee keer oprookt. Ze drukt hem halverwege dus uit.
Of dat zo is weet ik niet, maar dat is wat ze zei.

Ik denk trouwens dat het beeld wat tv kijkend NL van de bewoners heeft voor 90% wordt beinvloed door wat de regie in elkaar flanst.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:13:04 #10
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30065229
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 01:58 schreef Cynix ® het volgende:
Stemrondes? Komen die er dan?
Stemmen of nomineren, er zullen er toch een aantal uit moeten en de (tv) kijker beslist!
Daarom ook mijn topic!
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:18:59 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_30065297
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:

6?? Ik ben er niet de hele dag bij geweest maar volgens mij waren het er een aantal meer
Ik snap het echt niet hoor en niemand in mijn omgeving begrijpt het ook.
Er zullen genoeg vrouwen zijn die het wel doen maar zij staat voor lul (sigaret) voor een groot gedeel van Nederland!
Misschien is dat wel de bedoeling van de programmamakers.
Ze winnen anyway.

Vrouwen die doorroken kunnen zeggen: Zie je wel, geen probleem, terwijl vrouwen die denken te moeten stoppen -omdat dat nou eenmaal zo hoort- (en de hele familie / vrienden / buurt terorriseren met hun agressieve, onvoorspelbare en asociale gedrag omdat ze zonodig het goede voorbeeld wilen volgen) mogen ook gewoon hun gang gaan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2005 @ 02:21:01 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30065318
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
Stemmen of nomineren, er zullen er toch een aantal uit moeten en de (tv) kijker beslist!
Daarom ook mijn topic!
Ja, en daar ga je al meteen de fout in.
De TV kijker beslist helemaal niets. Is ook nooit zo geweest trouwens. Dat ze dénken ook maar ergens invloed op te hebben is al een compliment voor Sjonnie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:23:08 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30065348
Dan ga ik ook de fout in, want ik denk nog steeds dat het wel echt gaat. Er staat ook te veel geld op het spel om fake te kunnen zijn denk ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2005 @ 02:32:25 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30065436
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Dan ga ik ook de fout in, want ik denk nog steeds dat het wel echt gaat. Er staat ook te veel geld op het spel om fake te kunnen zijn denk ik.
Oh, er zijn vast situaties te bedenken waarin het Sjonnie c.s. niet zoveel uitmaakt wie er wiebert. In die gevallen kan het geen kwaad de kijker er een beetje bij te betrekken en gewoon diens keuze te volgen. De belangen zijn juist veel te groot om alles op toeval te laten berusten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:33:26 #15
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30065446
Volgens mijm mogen de mensen bellen (sms) wie er blijft of is dat dan door gestoken kaart??
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:36:04 #16
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30065467
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:18 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de bedoeling van de programmamakers.
Ze winnen anyway.

Vrouwen die doorroken kunnen zeggen: Zie je wel, geen probleem, terwijl vrouwen die denken te moeten stoppen -omdat dat nou eenmaal zo hoort- (en de hele familie / vrienden / buurt terorriseren met hun agressieve, onvoorspelbare en asociale gedrag omdat ze zonodig het goede voorbeeld wilen volgen) mogen ook gewoon hun gang gaan.
Blijkt wel weer hoe eng dit medium is, vrouwen denken zelf niet meer na maar doen iemand na die zich voor 100 dagen laat opsluiten
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2005 @ 02:55:20 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30065663
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
Blijkt wel weer hoe eng dit medium is, vrouwen denken zelf niet meer na maar doen iemand na die zich voor 100 dagen laat opsluiten
Vrouwen denken vast wel zelf na en wéten ook vast wel dat roken tijdens de zwangerschap slecht is, maar het is zeker niet uit te sluiten dat een aantal slappelingen hun vrienden of familie verwijst naar BB, waar immers iemand in zit die 'ook gewoon doorrookte en alles ging hartstikke goed'. Beetje variant op: "Mijn opa rookte zijn hele leven en is 98 geworden".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 29 augustus 2005 @ 03:07:50 #18
3767 Herald
Come get some
pi_30065750
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:55 schreef Cynix ® het volgende:
Beetje variant op: "Mijn opa rookte zijn hele leven en is 98 geworden".
of Onno, de rechtgeaarde vegetarische jongeman die nooit rookte en op weg naar de reformwinkel om linksdraaiende biopap te halen werd aangereden door een auto. Onno was op slag dood. De automobilist had hem niet gezien, die stak net een sigaret op
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30066053
Sowieso is het redelijk makkelijk te manipuleren. Ik kan nu geen geluid luisteren bij de streams, maar ze liggen buiten te slapen. Als ik naar stream2 kijk, zou het kunnen dat er op dat moment twee mensen aan het zoenen zijn, de hoofden verdwijnen achter een sprietding, maar door hoe de dekbedden liggen, zou je dat kunnen denken. Op hetzelfde moment zie je op stream 1 dat die hoofden best ver van elkaar liggen. Ligt er maar net aan wat ze uitzenden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:50:37 #20
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30118091
Zouden de mensen nu anders tegen Lieke aankijken en zoja, positief of juist negatief??
Ik vind het ergens wel slim van haar!
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:54:22 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_30118200
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
Zouden de mensen nu anders tegen Lieke aankijken en zoja, positief of juist negatief??
Ik vind het ergens wel slim van haar!
Over dat geld bedoel je

Ik ben Lieske fan!
Dat is relaxed man!
Chill!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:59:54 #22
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30118361
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:54 schreef APK het volgende:

[..]

Over dat geld bedoel je

Ik ben Lieske fan!
Dat is relaxed man!
Chill!
sorry, ik bedoelde dus LieSke en ja ik dacht aan het geld.
Ik ben niet echt een fan van haar, te weinig tekst maar dat kan ook door de spanning komen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:06:27 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_30118526
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:59 schreef KRIBBET het volgende:

sorry, ik bedoelde dus LieSke en ja ik dacht aan het geld.
Ik ben niet echt een fan van haar, te weinig tekst maar dat kan ook door de spanning komen
Vooralsnog doet zij het erg goed met haar opdracht.

Respect!

Oh, maar dat heeft dus niet met de TV kijjkers te maken, maar meer met de bewoners.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:07:20 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_30118552
Dat was een poging om ontopic te gaan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:31:48 #25
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30119146
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef APK het volgende:

[..]

Vooralsnog doet zij het erg goed met haar opdracht.

Respect!

Oh, maar dat heeft dus niet met de TV kijjkers te maken, maar meer met de bewoners.
Ze doet haar opdracht zeker goed Maar ik vraag me af of de bellers thuis het ook kunnen waarderen
Als ze de komende donderdag niet bij de 3 genomineerde zit, heeft ze wel weer meer kans omdat de volgende keer de mensen thuis het misschien weer vergeten zijn en een hekel hebben gekregen aan een ander persoon
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')