abonnement Unibet Coolblue
pi_30512055
quote:
Op maandag 12 september 2005 13:02 schreef tuut84 het volgende:

[..]



Het is wel waar, ze is gewoon jalourxsch!
pi_30547956
Chantal is een actrice volgens mij. Als ik me goed herinner spelde ze een pot in een comedy met Peter Lusse. Hoe die comedy heet weet ik niet meer maar het speelde zich af in een buurthuis en het werd op donderdagavond door RTL 4 uitgezonden. Ook Serge Henry Valcke speelde er in mee. Hij speelde iemand van de stadsdeelraad. Misschien kan iemand dit bevestigen.
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
pi_30564338
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:45 schreef Roskoo het volgende:
Peter Lusse.
God die is inmiddels toch ook al wat jaartjes dood. Ken je nagaan hoe oud dat wijf al is. Ik denk dat ze inmiddels toch dichter bij de 200 dan bij de 100 zit.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2005 @ 09:41:26 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30564493
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:45 schreef Roskoo het volgende:
Chantal is een actrice volgens mij. Als ik me goed herinner spelde ze een pot in een comedy met Peter Lusse. Hoe die comedy heet weet ik niet meer maar het speelde zich af in een buurthuis en het werd op donderdagavond door RTL 4 uitgezonden. Ook Serge Henry Valcke speelde er in mee. Hij speelde iemand van de stadsdeelraad. Misschien kan iemand dit bevestigen.
Eeeh, Peter Lusse en comedy s.v.p. niet in 1 zin gebruiken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 14 september 2005 @ 09:49:31 #80
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30564679
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:34 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

God die is inmiddels toch ook al wat jaartjes dood. Ken je nagaan hoe oud dat wijf al is. Ik denk dat ze inmiddels toch dichter bij de 200 dan bij de 100 zit.
Is Peter Lusse dood? En Chantal is 40.
pi_30565194
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Is Peter Lusse dood? En Chantal is 40.
Volgens mij wel, heb hem al zo lang niet meer op TV gezien, dat zie je altijd aan de reclames of iemand die uitgescheten is dood is, dan vertonen ze die reclames niet meer. Die Sorbo reclames met hem zijn uit de lucht, dus is die hoogst waarschijnlijk of dood of hij ligt samen met Thea van Theo en Thea in de goot heroine in zijn arm te spuiten. Naja aan schone doekjes geen gebrek want die zal Sorbo hem nog wel leveren.

Ik zit eigenlijk nog met spanning te wachten tot die Haribo reclames met Peter Jan Rens uit de lucht zijn dan is die jongen ook uit zijn lijden verlost.

Is gewoon een kwestie van Humaniteit dat dat soort mensen van hun pijn verlost zijn na een heel lang sterfbed.
pi_30565221
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:41 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eeeh, Peter Lusse en comedy s.v.p. niet in 1 zin gebruiken.
En dan te bedenken dat ze Vrienden voor het leven nog 49 jaar lang herhaalt hebben.... Ik had altijd het idee dat ze het als verlengt pauzefilmpje hadden bij gebrek aan reclames. Het enige dat ontbrak was gewoon een hele grote klok in beeld met daaronder wat er daarna op TV zou komen, "DEZE VRIENDEN VOOR HET LEVEN KLOK WORDT U AANGEBODEN DOOR DEPEND OUDEN VAN DAGEN LUIERS."
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2005 @ 12:34:35 #83
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30568657
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 02:42 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is ze nog niet zo populair hier op Fok
Goede voorspelling gebleken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 september 2005 @ 17:21:59 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_30576857
En het wordt steeds erger.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30639389
ook maar even hier plaatsen





  vrijdag 16 september 2005 @ 16:57:31 #86
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_30639692
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:49 schreef Wup het volgende:
ook maar even hier plaatsen

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
daar kunnen de photoshoppers wel wat mee denk ik
pi_30639926
Wat een irritant mens is dat.. ze praat alleen over zichzelf of roddelt over anderen..
Ze heeft al zo een prettige stem.. not..
Ben blij als zij weg is.. zonder menno's zaad
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_30640111
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Is Peter Lusse dood?
Ik weet niet of dit echt serieus was.. maar ik reageer toch maar ff
Hij is niet dood.. hij doet heel veel theater
pi_30640117
Ze moet eruit gestemd worden vind ik maar dan wel na Tanja!!!
pi_30640195
weet iemand trouwens hoe ze reageerde op die doos vol KI materiaal die ze gister gehad heeft??
pi_30640251
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:34 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

God die is inmiddels toch ook al wat jaartjes dood. Ken je nagaan hoe oud dat wijf al is. Ik denk dat ze inmiddels toch dichter bij de 200 dan bij de 100 zit.
Die is helemaal niet dood
pi_30643238
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:13 schreef Suuz_ het volgende:
weet iemand trouwens hoe ze reageerde op die doos vol KI materiaal die ze gister gehad heeft??
Ze reageerde nogal verongelijkt, maar dan wel op een lachwekkend slecht geacteerde manier.
Tis volgens mij wel duidelijk dat haar zaadvragende eierstokken haar 'geheim' was en dat ze wist dat dit eraan zat te komen.
Als ze hier echt niks van wist dan zat ze volgens mij de hele tijd te mokken en te piekeren waarom ze haar dit flikken.
Ze leek dan ook opgelucht en uitgelaten nu het eindelijk naar buiten is gekomen en het kan ook haar paranoide houding enigszins verklaren, want als ze wist dat dit aan een van de bewoners gevraagd zou worden, zou ze zichzelf wel afvragen wat er eventueel van haar gevraagd zou kunnen worden.
Er is gisteren trouwens (onder het mom van een geintje) gesteld dat de doe-het-zelf kit niet nodig zou zijn en dat menno het wel even op natuurlijke wijze zou doneren.
Chantal zou hem hier wel eens aan kunnen houden.
Veel succes Menno
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30669442
omg het kan dus nog spannend worden haha wat een gedoe allemaal
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 23:55:04 #94
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30682106
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:57 schreef Suuz_ het volgende:
omg het kan dus nog spannend worden haha wat een gedoe allemaal
Het kan dus nog ranziger worden dan we ons in onze stoutste dromen voor konden stellen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30737162
Ik ben er nu wel gelijk uit wat de ooit de inspiratie is gewist voor Smalfilm (je weet wel, Spinvis enzo)...

Ik ben een vrouw van veertig met een sigaret, ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed.....
pi_30753757
Chantal is af-schu-we-lijk

Zèlf zal ze waarschijnlijk beamen dat ze accentloos Nederlands spreekt. Het komt echter maar zelden voor dat ik iemand zo plat hoor praten. En die KRAAIENLACH !!!! Na elke opmerking doet ze een kraai na. Inderdaad, het is een 'stoplachje', veel mensen hebben een stopwoordje, maar Chantal is orgineel ('oorieshinaaail') en eindigt elke conversatie met een kraaienimitatie. Hup eruit! En neem je stadsbewoner a.u.b. mee.
pi_30782152
Ik vind chantal wel een lekker wijf. Dat ze roddelt komt bij veel mensen voor (en dan niet alleen in het BB-huis). Het probleem is alleen dat Nederland er nu bovenop zit en dat alles uitvergroot wordt. Daar komt nog bij dat je in een huis waar je haast niet van je medebewoner kunt wegvluchten en bijna geen ene reet te doen hebt, je snel verzandt in praten met en over elkaar.
Op de vraag aan mijn vriendin of zij ooit sex met een mongool zou willen hebben, antwoordde ze: "dat heb ik al elke week..."
pi_30783535
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:02 schreef Marcq het volgende:
Ik vind chantal wel een lekker wijf. Dat ze roddelt komt bij veel mensen voor (en dan niet alleen in het BB-huis). Het probleem is alleen dat Nederland er nu bovenop zit en dat alles uitvergroot wordt. Daar komt nog bij dat je in een huis waar je haast niet van je medebewoner kunt wegvluchten en bijna geen ene reet te doen hebt, je snel verzandt in praten met en over elkaar.
De overige bewoners kunnen roddelen zónder met die afschuwelijke kapotte startmoter de hele buurt wakker te ´lachen´. Wat een ellende, optiefen met die kraai
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 22 september 2005 @ 14:27:36 #99
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30824056
Wat een ongelofelijke achterbakse takke snol!

zo dat is er uit, en nu verder genieten van de streams
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30824401
Die greppelhoer moet z.s.m. het huis uit... PUNT!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')