abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:14:54 #1
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30005864
quote:
Mr_Brownstone schreef:

Ik heb Smackdown nog niet gezien deze week, maar ik hoop toch echt dat die storyline voorbij is. Ik zat op sommige momenten gewoon weg te kijken, dat ik dacht: "Mijn god, kunnen ze niets beters verzinnen?" Er kan ook maar één persoon verantwoordelijk zijn voor die storyline: Stephanie McMahon. Gelukkig wist Eddie het nog wel enigszins te redden door zijn oscar-waardige optredens

Hopelijk zijn ze bij Smackdown slim en halen ze hun voordeel uit de geweldige heel-heat die Eddie kan genereren, en doen ze een Batista - Eddie storyline (Of Eddie - Benoit. Misschien een beetje afgezaagd, maar de matches zijn altijd goed)
Laatste post van het vorige topic.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30005901
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:
WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)
ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die 'pure' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een 'bloodfued' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Een paar sterren van ROH:

Samoa Joe
CM Punk (hoewel nu geloof ik niet meer, omdat hij bij WWE heeft getekend)
Frankie Kazarian
Austin Aries
Low-Ki
Colt Cabana
Spanky
Matt Hardy (voordat hij weer terug naar WWE kwam. Hij noemde ROH nog in een interview)
Christopher Daniels
Homicide

Austin Aries is op dit moment kampioen, zover ik weet. Hij won de titel in een match van 90 minuten tegen CM Punk.

Verder weet ik er ook niet zoveel van, omdat ik alleen maar losse matches weet te vinden om te downloaden. Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De vorige topics:
http://forum.fok.nl/topic/684669
Deel 2 kan ik niet vinden
http://forum.fok.nl/topic/269492

Hier de op

[ Bericht 12% gewijzigd door Paxlie op 26-08-2005 21:02:54 ]
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:18:05 #3
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30005952
Ik ga straks Smackdown kijken, dan weten we welke kant het opgaat. Ik heb echt geen idee wie nu de nieuwe nr. 1 contender wordt. Ik mag hopen dat we geen JBL vs Batista 3 gaan kijken want dat ga ik echt niet trekken. Ik hoop vurig op een feud tussen Benoit en Christian voor de U.S. title. We zullen het zometeeen zien.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:08:15 #4
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30007501
Excusé. Ik had niet in de gaten dat ik de laatste post in het vorige topic had, anders had ik hem ff geopend

JBL - Batista lijkt mij niet. JBL werd tijdens Summerslam gewoon gesquasht (tenminste, zo zie ik het met mijn roze zonnebril op )
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_30007546
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:08 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Excusé. Ik had niet in de gaten dat ik de laatste post in het vorige topic had, anders had ik hem ff geopend

JBL - Batista lijkt mij niet. JBL werd tijdens Summerslam gewoon gesquasht (tenminste, zo zie ik het met mijn roze zonnebril op )
Daarbij bij de contract-signing:

Batista: "by the way, I've left the stipulation open so you can decide. That way you'll have nothing to complain about when I'm done with you"

of iets dergelijks
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:10:39 #6
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30007572
Eigenlijk zou ROH ook genoemd moeten worden in de (toekomstige) OP. Ze zijn het ECW van nu, als in dat ze een totaal ander, origineel product weten te leveren in vergelijking met WWE/TNA. Heb er de laatste tijd veel matches van gedownload via Limewire. Ik kan alleen nergens volledige shows vinden. CM Punk

CM Punk is overigens niet lang geleden door WWE gecontracteerd. Hopelijk verzieken ze het niet. Die gozer heeft charisma te veel en kan ook nog eens écht worstelen. Nu Chris Daniels nog
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_30007592
Schrijf ff een stukje erover, ik weet daar niks vanaf namelijk
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:21:52 #8
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30007952
Ik weet er zelf ook niet al te veel vanaf, maar ik zal eens even kijken.

ROH (Ring of Honor) is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die 'pure' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een 'bloodfued' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Een paar sterren van ROH:

Samoa Joe
CM Punk (hoewel nu geloof ik niet meer, omdat hij bij WWE heeft getekend)
Frankie Kazarian
Austin Aries
Low-Ki
Colt Cabana
Spanky
Matt Hardy (voordat hij weer terug naar WWE kwam. Hij noemde ROH nog in een interview)
Christopher Daniels
Homicide

Austin Aries is op dit moment kampioen, zover ik weet. Hij won de titel in een match van 90 minuten tegen CM Punk.

Verder weet ik er ook niet zoveel van, omdat ik alleen maar losse matches weet te vinden om te downloaden. Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr_Brownstone op 26-08-2005 20:30:40 ]
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:27:32 #9
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30008130
En nog even iets anders: Speelt iemand hier wel eens Total Extreme Warfare? Dit is een game gemaakt door Adam Ryland, die vroeger ook freeware wrestling games maakte. In het spel ben je de booker (en eigenaar, als je daar voor kiest) van een worstelorganisatie. Wat je in principe moet doen is: Hetzelfde als Vinnie Mac doet: shows booken, storylines bedenken, bepalen welke wrestlers gepusht worden en welke gesquast, etc, etc.

Het spel kost overigens wel $34,99 (iets van 30 euro). Neem eens een kijkje op http://www.400softwarestudios.com/tew/tew_overview.php .Je kunt daar ook een demo downloaden. Helaas zitten er geen echte namen in het spel, vanwege copyright gedoe. Maar rond het spel zit een hele community (zie het forum daar) die updates maken zodat je wel met de echte wrestlers kan spelen.

Trouwens, niet het spel kopen, mocht je dat willen doen. In september komt de 2005 versie uit.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:39:16 #10
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30010387
Zo SD weer gekeken en ik ben weer helemaal bij.

Erg veel matches en niet zo heel veel irritant gelul tussendoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:35:43 #11
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_30018760
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Eigenlijk zou ROH ook genoemd moeten worden in de (toekomstige) OP. Ze zijn het ECW van nu, als in dat ze een totaal ander, origineel product weten te leveren in vergelijking met WWE/TNA. Heb er de laatste tijd veel matches van gedownload via Limewire. Ik kan alleen nergens volledige shows vinden. CM Punk

CM Punk is overigens niet lang geleden door WWE gecontracteerd. Hopelijk verzieken ze het niet. Die gozer heeft charisma te veel en kan ook nog eens écht worstelen. Nu Chris Daniels nog
Dan zou CZW zeker genoemd moeten worden want dat is veel meer vergelijkbaar met ECW.


tevens tvp
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:47:46 #12
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30022321
SD was zeker lachen
net ook die pillow fight gekeken op wwe.com, maar dat stelde weer niks voor zeg
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:00:41 #13
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30024375
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef beelz het volgende:

[..]

Dan zou CZW zeker genoemd moeten worden want dat is veel meer vergelijkbaar met ECW.


tevens tvp
qua wrestling style wel, ja. Ik weet niet zoveel van CZW. Maar met dat ROH op ECW lijkt, bedoelde ik natuurlijk dat zij nu een beetje de 'hippe' fed in opkomst zijn.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_30041501
JBL die continu achter de WWE/WHC title aanzit *meer dan een jaar lang* begint echt super saai te worden ....
World Wrestling Entertainment
  zondag 28 augustus 2005 @ 15:08:21 #15
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30055440
Ik ben blij dat ik dat niet meegemaakt heb, zeg. Ik ben vorig jaar meteen gestopt met kijken toen JBL z'n eerste PPV main-event had. Dat was voor mij de druppel. Ik bid nu ook tot God dat ik JBL na de match tegen Batista over twee weken niet meer terug zie in de main-event. Beter nog zou zijn als ze hem gewoon ontslaan, maar dat is denk ik wishful thinking.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 28 augustus 2005 @ 21:29:41 #16
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30059985
Gaat iemand zondag naar DCW shockwave a.s. zondag in Rotterdam ?
Ik ga wel , maar alleen omdat de Honky Tonk Man komt.

Als iemand nog de "entrance theme song" van de Honky Tonk Man heeft , add me ff op MSN (adres staat in m'n profiel) , het nummer heet : "Cool , cocky bad".
Ik ben inmiddels overleden
pi_30091222
Ik vind JBL juist wel te pruimen, maar ik heb dan ook iets met heels.
Zal wel een dikke SD show worden over twee weken (opening op vrijdag) met Orton-Undertaker en JBL-Batista (misschien wel een triplethreat ofzo, maar geen idee met wie dan).
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:25:28 #18
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30092517
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 21:29 schreef Enchanter het volgende:
Gaat iemand zondag naar DCW shockwave a.s. zondag in Rotterdam ?
Ik ga wel , maar alleen omdat de Honky Tonk Man komt.

Als iemand nog de "entrance theme song" van de Honky Tonk Man heeft , add me ff op MSN (adres staat in m'n profiel) , het nummer heet : "Cool , cocky bad".
Als er nog kaartjes zijn, ga ik er vanmiddag twee bestellen. Ik woon praktisch om de hoek, dus daar hoef ik het niet voor te laten Ik denk dat ik een groot sign voor de Honky Tonk Man ga maken, alleen wat zou er op moeten komen? Iemand ideeen?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:01:07 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30106620
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Als er nog kaartjes zijn, ga ik er vanmiddag twee bestellen. Ik woon praktisch om de hoek, dus daar hoef ik het niet voor te laten Ik denk dat ik een groot sign voor de Honky Tonk Man ga maken, alleen wat zou er op moeten komen? Iemand ideeen?
Er zijn nog kaartjes (zat denk ik ) , moet ze zelf ook nog bestellen
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:21:38 #20
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30107427
Ik heb ze vanmiddag besteld. Alleen nog even geld overmaken, dan krijg ik ze toegestuurd. Ik zit wel op de achterste rij Maargoed, bij deze show is de achterste rij de 6e rij
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 4 september 2005 @ 22:59:39 #21
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30273459
Net terug van DCW Shockwave II, en ik kan het iedereen aanraden.
Enchanter, ben jij nog geweest?

Paar leuke matches met als hoogtepunt voor mij Mark Kodiak. Die kerel kan echt geweldig het publiek bespelen, en hij heeft me aangeraakt!!! Op een gegeven moment waren hij en z'n tegenstander een beetje bij het publiek aan het vechten, en toen ze bij mij aankwamen werd Kodiak de stoelen ingeslingerd (wat mij m'n bier kostte), waarna Kodiak mij bij de arm greep en op z'n oerhaags tegen mij zei "Neem het van me over!!", dus ik klop hem op z'n rug en zeg "nee joh, je doet het hardstikke goed. Je kan het zelf wel aan!" Op het moment dat ik dat doe, wil zijn tegenstander hem op z'n rug slaan, maar raakt mij vol op m'n hand Niets gebroken, maar het deed @#$%$ pijn

Honky Tonk Man was ook heel leuk.

Heb een paar fotootjes gemaakt met m'n mobiel, die ik misschien nog wel post hier (als ze gelukt zijn, ivm het licht).

Enige mindere was dat er een paar fans tussen zaten die zo graag 'smart' wilden zijn en op alles wat er in de ring gebeurde weer een chant moesten opstarten. Op een gegeven moment kwam er dus ook van achteren "SHUT THE FUCK UP!" *klap klap klap*
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 4 september 2005 @ 23:20:13 #22
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_30274203
Ik ben niet bij DCW Shockwave geweest maar ik ga wel naar Wrestleblast 6 van FCW klik Heb er ook erg veel zin in

[ Bericht 2% gewijzigd door beelz op 04-09-2005 23:31:28 ]
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zondag 4 september 2005 @ 23:52:00 #23
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30275200
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:59 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Net terug van DCW Shockwave II, en ik kan het iedereen aanraden.
Enchanter, ben jij nog geweest?

Paar leuke matches met als hoogtepunt voor mij Mark Kodiak. Die kerel kan echt geweldig het publiek bespelen, en hij heeft me aangeraakt!!! Op een gegeven moment waren hij en z'n tegenstander een beetje bij het publiek aan het vechten, en toen ze bij mij aankwamen werd Kodiak de stoelen ingeslingerd (wat mij m'n bier kostte), waarna Kodiak mij bij de arm greep en op z'n oerhaags tegen mij zei "Neem het van me over!!", dus ik klop hem op z'n rug en zeg "nee joh, je doet het hardstikke goed. Je kan het zelf wel aan!" Op het moment dat ik dat doe, wil zijn tegenstander hem op z'n rug slaan, maar raakt mij vol op m'n hand Niets gebroken, maar het deed @#$%$ pijn

Honky Tonk Man was ook heel leuk.

Heb een paar fotootjes gemaakt met m'n mobiel, die ik misschien nog wel post hier (als ze gelukt zijn, ivm het licht).

Enige mindere was dat er een paar fans tussen zaten die zo graag 'smart' wilden zijn en op alles wat er in de ring gebeurde weer een chant moesten opstarten. Op een gegeven moment kwam er dus ook van achteren "SHUT THE FUCK UP!" *klap klap klap*
Nee ben helaas niet geweest , keek vasn de week op m'n afschrift , beetje geld gebrek enzo

Ik had er graag bij willen zijn , was het een beetje druk of ... ?
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 5 september 2005 @ 10:02:46 #24
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30281408
Ik denk dat er iets van 150/200 man aanwezig waren.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 5 september 2005 @ 14:57:03 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30288592
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik denk dat er iets van 150/200 man aanwezig waren.
gekkehuis

Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')