abonnement Unibet Coolblue
pi_29993031


Linkje naar het laatste A&F topic: Abercrombie & Fitch

Om de nieuwe collectie te bekijken ga je natuurlijk naar de site van A&F

Wanneer Steijn z'n creditcard het toelaat, wordt er weer een nieuwe inkoopactie georganiseerd
amokaapjeeh O+
pi_29993337
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:57 schreef Coconut het volgende:
Ik heb besteld

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]

En nog 2 simpele longsleeves
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik denk dat ik nu maar onder een steen kruip, zodat ik de komende maanden niks meer kan bestellen
Ik heb m'n bestelling toch binnen! Vanochtend om 10 uur stond er al een FedEx meneer voor de deur .
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat er iets mis was gegaan tijdens het bestellen, omdat ik geen orderconfirmation + ordertracking mail heb gehad. Ik heb A&F 2x gemaild om hier duidelijkheid over te krijgen, maar geen reactie gekregen.. Maar blijkbaar is het dus toch allemaal goed gegaan .

Vooral het vest is super

Ik zal straks even fotootjes maken, zodat jullie je kunnen vergapen aan mijn nieuwe kleren .
amokaapjeeh O+
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:30:10 #3
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29993427
ben benieuwd. hoe lang heeft het nu precies geduurd vanaf etten van je bestelling?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_29993454
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:30 schreef Chielus het volgende:
ben benieuwd. hoe lang heeft het nu precies geduurd vanaf etten van je bestelling?
Maandagavond besteld, vrijdagochtend in huis .
amokaapjeeh O+
pi_29995317
Ik heb m'n spul ook binnen gekregen, om dezelfde tijd als coconut dus

Polo:

Aparte kleur (iets roziger in het echt, mijn camera doet het niet echt eer aan), goede pasvorm, stof doet niet onder voor bijv. RL.

Trui:

Ook hier is de kleur iets feller in het echt, erg tevreden mee

Misschien de titel van dit topic even veranderen naar iets als A&F/Hollister/AE? Het is toch allemaal 1 pot nat...

[ Bericht 11% gewijzigd door Speth op 26-08-2005 14:24:24 ]
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:51:05 #6
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29996405
Dat meisje links in de OP is wel mooi trouwens

Maar die bestellingen zijn wel heel snel geleverd, goede zaak, maar ze moeten natuurlijk wat sympathie in Europa kweken als ze het volgend jaar met echte winkels gaan proberen
Speth, die trui is heel mooi, dat logo is wat sierlijker dan A&F, ik vind dit ook wel wat hebben
Die polo, ik weet niet of het komt omdat je het knoopje vast hebt, maar de kraag lijkt anders dan bij A&F?

En Coconut, ik ben benieuwd naar de foto's! met jou erin
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29996478
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:26 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb m'n bestelling toch binnen! Vanochtend om 10 uur stond er al een FedEx meneer voor de deur .
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat er iets mis was gegaan tijdens het bestellen, omdat ik geen orderconfirmation + ordertracking mail heb gehad. Ik heb A&F 2x gemaild om hier duidelijkheid over te krijgen, maar geen reactie gekregen.. Maar blijkbaar is het dus toch allemaal goed gegaan .

Vooral het vest is super

Ik zal straks even fotootjes maken, zodat jullie je kunnen vergapen aan mijn nieuwe kleren .
je vest die moet ik echt even aanzien
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_29997268






amokaapjeeh O+
pi_29997303
Nice
quote:
Die polo, ik weet niet of het komt omdat je het knoopje vast hebt, maar de kraag lijkt anders dan bij A&F?
Hm, hoe bedoel je precies? Het model is vergelijkbaar met een muscle fit RL polo, inclusief kraag

[ Bericht 70% gewijzigd door Speth op 26-08-2005 15:21:27 ]
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:20:24 #10
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29997487

Heel mooi Dat 'bont' dat er in zit is echt veel dikker dan ik op die foto op de site dacht en deze kleur is misschien nog wel mooier dan die andere

Shirtjes zijn ook leuk

Die andere vrouwenjas op de site is vet!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29997780
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef Molluck het volgende:

Heel mooi Dat 'bont' dat er in zit is echt veel dikker dan ik op die foto op de site dacht en deze kleur is misschien nog wel mooier dan die andere

Shirtjes zijn ook leuk

Die andere vrouwenjas op de site is vet!
Thanks

Ik dacht ook dat er veel minder bont in zat! De hele capuchon + de hele 'body' is van bont en echt lekker dik. In de mouwen zit geen bont, maar deze zijn heel dik gevoerd.. En het katoen is echt super super zacht.
amokaapjeeh O+
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:46:30 #12
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29998578
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:26 schreef Coconut het volgende:

[..]

Thanks

Ik dacht ook dat er veel minder bont in zat! De hele capuchon + de hele 'body' is van bont en echt lekker dik. In de mouwen zit geen bont, maar deze zijn heel dik gevoerd.. En het katoen is echt super super zacht.
Mijn zusje liep achter mij langs en die zei "Woah, die is vet! Welk merk is dat?"
Maar ik vind de damescollectie wat dit betreft echt veel mooier, die jassen, dat vest. De herenpolo's zijn heel mooi en zitten fijn, die vesten zijn wel leuk, maar zijn grotendeels track jackets, dus waarschijnlijk met zo'n glimmende stof...

Ik vind die jas die ik net liet zien echt heel vet. Ik heb nu zelf een mannenversie op het oog, maar die is van JC Rags, dus ik vrees dat ik die wel veel vaker terug ga zien

En ik ben echt verliefd op dat meisje uit de OP, ik kan alleen nergens vinden hoe ze heet
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30000295
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:46 schreef Molluck het volgende:
En ik ben echt verliefd op dat meisje uit de OP, ik kan alleen nergens vinden hoe ze heet
Nina Smidt, ik heb haar hier in de catalogus staan. Ik kan haar wel even inscannen.
pi_30002522
quote:
Nice Coconut, vooral dat vest is idd mooi..
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nina Smidt, ik heb haar hier in de catalogus staan. Ik kan haar wel even inscannen.
Doe maar ff , idd mooi meisje..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_30003372
Leuk spul trouwens, Speth en Coconut.
pi_30004041
Speciaal voor Molluck:

nina smidt
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_30004064
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:17 schreef Proper_fucked het volgende:
Doe maar ff , idd mooi meisje..
Vooruit dan maar.



Klikbaar
pi_30004286
In Amsterdam lopen extreem veel mensen in Abercrombie.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30004350
Leuke spullen Speth en Coconut.

Vooral dat vest is heel erg leuk. Die jas ook, wat eigenlijk niet.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30004396
Een mooie vrouw en mooie kleren, wat wil een Fok!ker nog meer.


Valt het op dat dit een TVP is?
pi_30004859
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef Avani het volgende:
In Amsterdam lopen extreem veel mensen in Abercrombie.
. Erg leuk spul Coconut! Voor zover ik kan zien staat het je erg leuk !
pi_30005975
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef Steijn het volgende:

[..]

Vooruit dan maar.



Klikbaar
3e foto is iets minder, ass is prima.
pi_30006072
A&F is zeker niets mis mee, leuke kledij
pi_30006133
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef Avani het volgende:
In Amsterdam lopen extreem veel mensen in Abercrombie.
Ja klopt, het wordt nu echt bekend... Was een paar dagen terug hier bij de zeilvereniging met een A&F baseball shirt, gast herkende het meteen "Is dat een A&F shirt? Cool!"
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:40:19 #25
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_30006581
Nee, alleen jammer dat er beetje kut aan te komen is. Ik heb op de site ook heel wat leuke dingen gezien, maar die verzendkosten zijn niet te betalen man, echt zonde...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')