abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:52:05 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_29933128
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.



De nieuwe catalogus is uit!

De nieuwe catalogus is uit!


Bovendien blijft het elke laatste woensdag van de maand Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!



voorgaande topics:
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]

er is ook 'n topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA

*** NIEUW VANAF 1 SEPTEMBER 2005 - IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT ***



vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:04:46 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29933592
Ik wil ook de nieuwe catalogus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29938206
@ ET even geduld dus, hij kan ieder moment in je bus vallen mits je geen Nee/Nee Nee/Ja sticker hebt

Okee dus die geweldige Ikea-card is dus niks anders dan een koop-op-krediet ding. Jammer, ik had van Ikea eigenlijk wel iets beters dan een creditcardformule verwacht bij een zogenaamde klantenpas.
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_29941300
* plasticvlinder is ikea-fanaat

ben er maandag nog geweest, de nieuwste in groningen, erg mooi geworden, aan alles is gedacht daar...
en nu wacht ik op de gids... vooral de keukengids, maar die kwam pas in september geloof ik :s
pi_29942446
ik heb al een nieuwe catloghus

)verkapte vtp(
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_29945403
Goeie OP weer, Adelante!
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:50 schreef Vanderdonk het volgende:
@ ET even geduld dus, hij kan ieder moment in je bus vallen mits je geen Nee/Nee Nee/Ja sticker hebt

Okee dus die geweldige Ikea-card is dus niks anders dan een koop-op-krediet ding. Jammer, ik had van Ikea eigenlijk wel iets beters dan een creditcardformule verwacht bij een zogenaamde klantenpas.
Er komt nog meer aan...! De herintroductie van IKEA Family is weliswaar uitgesteld naar voorjaar 2006, maar er komen meerdere klantvoordelen dan alleen de IKEA Card. Zodra er meer bekend wordt zal dat ongetwijfeld snel hier verschijnen

tevens tvp
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_29946950
Ik ben gisteren even bij de Ikea in Eindhoven geweest, ze waren in shop al flink aan het verbouwen en ze hebben al veel verplaatst. Ook waren er al enkele nieuwe producten te koop.
helaas, die mooie vazen nog niet

Dit heb ik gekocht:


voor in de badkamer


voor in de keuken

en nog wat andere dingen
pi_29947141
Was ik bijna klaar met het MIKAEL hoekbureau in elkaar timmeren, blijkt dat ik 6 x een verkeerd dingetje ergens in gezet heb. En heb ik nu 6 te grote over. *zucht*
pi_29947151
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 08:06 schreef Ils het volgende:
Was ik bijna klaar met het MIKAEL hoekbureau in elkaar timmeren, blijkt dat ik 6 x een verkeerd dingetje ergens in gezet heb. En heb ik nu 6 te grote over. *zucht*
oja, het zijn van die gevallen die je nadat je ze erin gedrukt hebt, ze eenmaal moet aandraaien. Ze willen er dus ook niet weer uit
pi_29947600
So_Addictive, dat kastje heb ik ook voor in de badkamer

Wanneer komt de nieuwe catalogus precies??
pi_29947623
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:50 schreef Vanderdonk het volgende:
Okee dus die geweldige Ikea-card is dus niks anders dan een koop-op-krediet ding. Jammer, ik had van Ikea eigenlijk wel iets beters dan een creditcardformule verwacht bij een zogenaamde klantenpas.
Same here, wat een domper ...
pi_29947673
We wilde een hoek, slaapbankje kopen voor onze logeerkamer. Die hebben ze nu 70 euro in prijs verlaagd. Zijn die Zweedse homo's toch nog ergens goed voor.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:45:23 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_29950859
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:08 schreef ShaoliN het volgende:
We wilde een hoek, slaapbankje kopen voor onze logeerkamer. Die hebben ze nu 70 euro in prijs verlaagd. Zijn die Zweedse homo's toch nog ergens goed voor.
de fågelbo
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:46:56 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_29950904
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:04 schreef Fiorenza het volgende:

same here, wat een domper ...
stelletje ongeduld

wat Allan24 al zei, de IKEA card is nu alleen nog maar een betaalcard, maar vanaf voorjaar 2006 wordt het aan IKEA family gekoppeld en kun je er veeeeeel meer mee
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_29951011
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:45 schreef Adelante het volgende:

[..]

de fågelbo
Die zweedse homo's van dat bedrijf waar ik voor werk kunnen helemaal niks goed doen.
pi_29951992
Wij hebben de nieuwe catalogus al en weet dat ik vaak naar de ikea wil aankomend jaar.
Maar heel leuk zo'n klantenpas die aan ikea-familie gekoppeld word, maar dan ben je dus verplicht om die klantenpas/cc aan te schaffen om een family pas te krijgen in 2006?
pi_29952218
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:46 schreef Adelante het volgende:

[..]

stelletje ongeduld

vanaf voorjaar 2006 wordt het aan IKEA family gekoppeld
Ikea-family
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_29952315
Misschien een medewerker van IKEA hier die weet of onderdeeltje 102509 van het MIKAEL hoekbureau een speciaal ikea geval is of dat de plaatselijke bouwmarkt ook zoiets verkoopt.
pi_29954063
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:02 schreef Koningin het volgende:
So_Addictive, dat kastje heb ik ook voor in de badkamer


Hij staat er gezellig bij
pi_29957210
Ik ga van de week deze even halen denk ik;

deze hebben ze al een tijdje maar ik ben m'n huidige nachtkastje echt zat (zo'n oerlelijk log grenen corry koningsding)
en dat is dan een mooi excuus om even verder te kijken naar coole dingetjes
Tap tap tap
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:06:19 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_29962322
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:24 schreef Anitra het volgende:
Wij hebben de nieuwe catalogus al en weet dat ik vaak naar de ikea wil aankomend jaar.
Maar heel leuk zo'n klantenpas die aan ikea-familie gekoppeld word, maar dan ben je dus verplicht om die klantenpas/cc aan te schaffen om een family pas te krijgen in 2006?
nope, je kunt een kredietfaciliteit koppelen aan je family-card, je bent dit niet verplicht.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:07:16 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_29962355
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:36 schreef Ils het volgende:
Misschien een medewerker van IKEA hier die weet of onderdeeltje 102509 van het MIKAEL hoekbureau een speciaal ikea geval is of dat de plaatselijke bouwmarkt ook zoiets verkoopt.
speciaal onderdeeltje, maar die kun je gewoon los bij de klantenservice verkrijgen vaak
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_29963050
Of je mailt even met de klantenservice van IKEA vanaf de website, en je geeft aan welk onderdeel je mist. Vermeld hierbij het benodigde aantal, onderdeelnummer, artikelnummer van je aankoop (staat boven de omschrijving op je kassabon), en de kassabongegevens die onderaan staan (mh-nr-ks-bon + de datum van aankoop). Dan komt het vast goed

(Maar even bij de IKEA klantenservice langsgaan is meestal sneller )
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_29963187
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef Allan24 het volgende:
Of je mailt even met de klantenservice van IKEA vanaf de website, en je geeft aan welk onderdeel je mist. Vermeld hierbij het benodigde aantal, onderdeelnummer, artikelnummer van je aankoop (staat boven de omschrijving op je kassabon), en de kassabongegevens die onderaan staan (mh-nr-ks-bon + de datum van aankoop). Dan komt het vast goed

(Maar even bij de IKEA klantenservice langsgaan is meestal sneller )
Ha, handig dit topic ja ik had gisteren al een mailtje gestuurd naar IKEA groningen zonder artikelnummer van je aankoop (staat boven de omschrijving op je kassabon), en de kassabongegevens die onderaan staan (mh-nr-ks-bon + de datum van aankoop ,maar nog geen antwoord en zo'n half bureau is ook niet echt je van het ( dat die korte in een te groot gat zitten maakt me niets uit zie ik niets van)

Maar langsgaan is dus sneller? hebben ze dat direct op voorraad dan?
pi_29963483
Nog maar eens gemaild met alle gegevens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')