abonnement Unibet Coolblue
pi_30198006
Om dat M$ duivels is
pi_30198053
Ik hou het ook maar bij MSN, hoewel ik het niet echt denderend vind. Op zich een uitkomst dat google het nu ook aanbiedt.

Is GOOGLE TALK overigens te bereiken met Messenger of is het niet echt compatible?
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_30199105
eerste keer opgestart: code 500

Maar nu loopt hij goed, alleen...heb geen contacten
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:56:28 #204
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_30202807
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:05 schreef the_disheaver het volgende:
Maar nu loopt hij goed, alleen...heb geen contacten
Moet je mensen op msn overhalen om het te gebruiken.
pi_30205876
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:24 schreef Trein22 het volgende:
Als je toch al kan communiceren met MSN, hoef je die mensen niet meer zover zien te krijgen.
Er zijn al een boel mensen die het met me eens zijn dat MSn te veel fratsen heeft en graag iets anders willen hebben, feit is dat die niet overstappen zoalng ze persé MSN er naast moeten draaien om toch met mensen in contact te blijven. Als die kunnen communiceren via GTalk naar MSN stappen die mensen dus wél over.
quote:
Waarom toch altijd die drang van mensen die geen Microsoft producten gebruiken, om als een soort jehova's andere mensen ook over te laten stappen (net als met firefox)?
Doe ik helemaal niet, vind ik ook niet dta je dat moet doen, verder vind ik wel dat iedereen zijn keuzes moet kunnen maken en dat dat met ene monopolie van een bedrijf niet kan. Ik kan bellen via KPN, Telfort, Tele 2, straks zelfs Wanadoo Versatel etc.. ik kan daar kiezen en kan iedreen bereiken die ik ebreieken wil, dat zou dus ook met chatprogrammatjes moeten kunnen..

that's my point.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30205895
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik hou het ook maar bij MSN, hoewel ik het niet echt denderend vind. Op zich een uitkomst dat google het nu ook aanbiedt.

Is GOOGLE TALK overigens te bereiken met Messenger of is het niet echt compatible?
Nog niet.. komt eraan
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30233200
Ik kan me nergens aanmelden voor een account.....
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:28:28 #208
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_30233925
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:00 schreef mikezwet het volgende:
Ik kan me nergens aanmelden voor een account.....
gmail account moet je hebben
pi_30234466
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:28 schreef Magneet het volgende:

[..]

gmail account moet je hebben
Aha ik begrijp dat iemand mij een uitnodiging moet geven voordat ik me kan aanmelden. Wachten dan maar
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_30234509
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:44 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Aha ik begrijp dat iemand mij een uitnodiging moet geven voordat ik me kan aanmelden. Wachten dan maar
check je mail
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30234933
Nou mensen geniet er nog maar even van o.a. Google Talk enzo want ons aller vriend uit Redmond gaat Google killen.

Microsoft CEO: 'I'm going to f---ing kill Google'

R.I.P.
pi_30236005
Ff geen zin om het hele topic door te lezen, maar kan iemand mij vertellen of je met meerdere mensen tegelijk kunt bellen, dus als Skype? En met hoeveel mensen dat eventueel kan? Skype is nu wel goed, alleen met zijn 5-en is soms toch wat weinig
pi_30239392
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:32 schreef Crazykill het volgende:
Ff geen zin om het hele topic door te lezen, maar kan iemand mij vertellen of je met meerdere mensen tegelijk kunt bellen, dus als Skype? En met hoeveel mensen dat eventueel kan? Skype is nu wel goed, alleen met zijn 5-en is soms toch wat weinig
Volgens mij kan dat nog niet. Je kan iig nog geen groepsgesprekken houden, dus dan zou dat ook wel niet kunnen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:31:19 #214
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30241210
Wat een heerlijk programma. Vergelijkbaar met msn messenger zoals het jaren geleden was, licht en snel. Alleen het bekende probleem, een lege lijst. Voor mede testers: tayschrenn@.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  woensdag 14 september 2005 @ 17:52:30 #215
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_30577627
Sense and Simplicity
Mooi programma, wat een rust in vergelijking tot Messenger.
Gr.
pi_30662240
hmm tis opzich ok, maar 0 contacten he
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:44:45 #217
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30662881
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:57 schreef Smasr het volgende:
Nou mensen geniet er nog maar even van o.a. Google Talk enzo want ons aller vriend uit Redmond gaat Google killen.

Microsoft CEO: 'I'm going to f---ing kill Google'

R.I.P.
... tranen .... .... lachen ...
quote:
After learning Lucovsky was leaving to take a job at Google, Ballmer picked up his chair and hurled it across his office, according to the declaration.


maargoed
quote:
Microsoft is suing to prevent Lee from leading Google's China expansion, maintaining those duties would violate the terms of a noncompete agreement that he signed as part of his employment contract

suc6 enzo .. besturingssysteem, software - microsoft ... zoekmachine ea - google .. hoezo concurenten
quote:
"I'm going to f---ing bury that guy, I have done it before, and I will do it again," the declaration quotes Ballmer. "I'm going to f---ing kill Google."
nog ff toegeven tussen neus en lippen door dat er al tig bedrijven zijn uitgekocht en vernield , niet dat wij dat niet wisten enzo .. maar toch aardig dat ze het zelf indirect toegeven
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30663293
Ik heb het alweer er afgeflikkerd...

Niet dat het niet werkt opzo (nog nooit een gesprek (voice of message) gevoerd), maar werd gek van de berichten dat ik 603 ongelezen berichten had, en dat hij ze oook nog kort liet zien...

Misschien later, trillian en skype voldoet me nu nog prima!
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:15:29 #219
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30663701
moet je je email ook maar lezen (zelf nog 265 niet gelezen maar dat heeft ie maar een keer laten zien )
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30663796
Werkt het spamfilter niet bij jullie ofzo? Ik gebruik GMail als primair e-mailadres en heb elke dag een of twee. Best relaxed. Ik vind alleen de GMail notifier een stuk duidelijker dan de notifier die in Google Talk zit. Daardoor mis ik nog regelmatig wat mailtjes. Kunnen die naast elkaar geïnstalleerd worden eigenlijk?
pi_30663865
Hoe hebben jullie nu je vrienden/klasgenoten/collegas whatever zo ver gekregen dat ze GTALK gebruiken ?
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:07:51 #222
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30665220
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:18 schreef Nevermind het volgende:
Werkt het spamfilter niet bij jullie ofzo?
x-aantal nieuwsbrieven , en een zutzooi aan , u heeft een nieuw bericht mailtjes .. moet ik nog eens mass-deleten
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30665275
Zonder G-mail kun je dus geen GTALK gebruiken? Hoe kun je een G-mail account krijgen?
pi_30666159
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:10 schreef Rubert het volgende:
Zonder G-mail kun je dus geen GTALK gebruiken? Hoe kun je een G-mail account krijgen?
Check je Hotmail.
pi_30666448
thanks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')