abonnement Unibet Coolblue
pi_29870638
Ik draai al een tijdje mee op Fok! en ik merk dat er vanaf het prilste begin een aantal rellen zijn uitgebroken. De beste rellen, de heftigste rellen lijken allemaal persoonlijke zaken die worden uitgevochten op het forum.

welke rellen hebben op jou het meeste invloed gehad? Welke zijn jou het beste bij gebleven?

Persoonlijk verlang ik terug naar de goede oude tijd, toen Semtex nog DeParasiet was en we te maken hadden met de legendarische MirrorMan. Volgens mij is dat de moeder aller rellen geweest. Ik geloof dat zelfs Kastanova daarbij betrokken was.

En niet te vergeten, MikeyMo en zijn leugenachtige vriendin die haar benen niet dicht kon houden. Heftig, in de volle belangstelling, en MikeyMo kreeg ten onrechte te veel stront over zich heen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  Eindredactie Games maandag 22 augustus 2005 @ 20:55:51 #2
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29870666
linkjes naar topics zijn ook fijn
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:57:08 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_29870687
De hond van Danny.

[ Bericht 68% gewijzigd door static op 22-08-2005 21:06:36 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29870711
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:55 schreef donald_dick het volgende:
linkjes naar topics zijn ook fijn
Man die topics zijn al zo oud, ik zou niet meer weten waar ik ze kon vinden, laat staan hoe ik ze kon vinden.

Wat is er eigenlijk met MirrorMan gebeurd?

oeh, nog een goede rel... de komst van het SM-subforum... Het Keldertje.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_29870736
Taraboem was destijds ook wel een leuke rel .
pi_29870978
vriendin van mikeymo? die aliengabberin zeker
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_29871007
Aliengabberin
pi_29871027
MirrorMan heeft laatst nog gepost hier op FOK!
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_29872761
kunnen mensen ook ipv van namen en steekwoorden ook het complete verhaal vertellen zodat mensen die de rel niet hebben meegemaakt ook kunnen lachen

de leukste vond ik met kastanova.
iemand had op zijn persoonlijke homepage in het gastenboek lopen spammen.
kastanova wou ff de macho uithangen en opent een topic: "welke idioot met ip xxxxxxxxx (ip stond er wel echt) heeft mij zitten spammen, geef jezelf aan en biedt hier openlijk je excuses. dit ultimatum loopt af om 12 uur maandaag want dan moet ik werken bij @home. Aangezien ik daar bij de helpdesk zit traceer ik je ip en je adresgegevens" volgens mij dreigde hij ook nog om de aansluiting van die persoon af te sluitten wegens spam of zo.

in ieder geval kwamen er veel reacties. tis maandag 12 uur en kasta gaat naar werk. een dik uur later is hij opeens weer op het fok forum. Bleek dat er een klacht-email compleet met link naar zijn topic was gestuurd. Toen is hij dus op staande voet ontslagen. later bleek dus dat een persoon gewoon voor de lol zijn site had zitten spammen met onzin berichten en helemaal niks kwaads in de zin had. hij is dus ontslagen door zijn eigen grote bek
Islam=facisme
pi_29872848
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:52 schreef DarkDancer het volgende:
kunnen mensen ook ipv van namen en steekwoorden ook het complete verhaal vertellen zodat mensen die de rel niet hebben meegemaakt ook kunnen lachen

de leukste vond ik met kastanova.
iemand had op zijn persoonlijke homepage in het gastenboek lopen spammen.
kastanova wou ff de macho uithangen en opent een topic: "welke idioot met ip xxxxxxxxx (ip stond er wel echt) heeft mij zitten spammen, geef jezelf aan en biedt hier openlijk je excuses. dit ultimatum loopt af om 12 uur maandaag want dan moet ik werken bij @home. Aangezien ik daar bij de helpdesk zit traceer ik je ip en je adresgegevens" volgens mij dreigde hij ook nog om de aansluiting van die persoon af te sluitten wegens spam of zo.

in ieder geval kwamen er veel reacties. tis maandag 12 uur en kasta gaat naar werk. een dik uur later is hij opeens weer op het fok forum. Bleek dat er een klacht-email compleet met link naar zijn topic was gestuurd. Toen is hij dus op staande voet ontslagen. later bleek dus dat een persoon gewoon voor de lol zijn site had zitten spammen met onzin berichten en helemaal niks kwaads in de zin had. hij is dus ontslagen door zijn eigen grote bek
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:56:36 #11
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_29872912
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 21:00 schreef KastanoVantastisch het volgende:
Taraboem was destijds ook wel een leuke rel .
Je fok email doet het eindelijk. Kun je nog een leuke kloon op reggen .
I'm getting too old for this....
pi_29872914
Kasta's ontslag bij de @home helpdesk en Swets en de hond van Danny
pi_29872936
En boebiedoe's e-mails en passwoord-vanger was ook best goed!
  Trouwste user 2022 maandag 22 augustus 2005 @ 23:57:42 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_29872961
Danny heeft ooit een hand genomen toen ze dreigden z'n hond te nemen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29873017
Wat was er met die hond?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29873025
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef Roellio het volgende:
Kasta's ontslag bij de @home helpdesk en Swets en de hond van Danny
Kasta's ontslag als mod was ook best geinig!
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:59:28 #17
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_29873047
Zijn Brabanders gewelddadiger?
Zijn Brabanders gewelddadiger? Deel 2

Heerlijk, de rode waas voor de ogen van de Fok!-brabo's en NWS-droopy's

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:02:04 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_29873177
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef Verbal het volgende:
Zijn Brabanders gewelddadiger?
Zijn Brabanders gewelddadiger? Deel 2

Heerlijk, de rode waas voor de ogen van de Fok!-brabo's en NWS-droopy's

V.
Oh die waren zo geweldig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29873181
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef Roellio het volgende:
Kasta's ontslag bij de @home helpdesk en Swets en de hond van Danny
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:04:37 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_29873281
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:58 schreef du_ke het volgende:
Wat was er met die hond?
Swets dreigde heel de familie van Danny uit te roeien heel Rotterdam ook en vooral de hond van Danny. Danny dacht toen dat het wel een leuk idee zou zijn een hond te nemen. IPV dat ie dat deed nam ie kinderen. Maar dat is weer een ander verhaal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29873479
vertel tong vertel !
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:18:37 #22
80380 Paultjehh
The usual suspect
pi_29873820
Link naar dat topic met Kastanova please?
**Senseo, ik houuuu zoveel van jou!**
pi_29874715
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
welke rellen hebben op jou het meeste invloed gehad?
Dat is dan de enige rel van een beetje formaat waar ikzelf nauw bij betrokken was.

Die ging van het openen van een TRV-topic over reizen naar Irak, via een ban voor het 'onophoudelijk zieken' of zoiets van de toenmalige TRV-mod, tot het gedwongen vertrek van diezelfde mod.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2005 00:48:07 ]
pi_29874776
Mensen, vertel eens hele verhalen!
pi_29874783
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:52 schreef DarkDancer het volgende:
kunnen mensen ook ipv van namen en steekwoorden ook het complete verhaal vertellen zodat mensen die de rel niet hebben meegemaakt ook kunnen lachen

de leukste vond ik met kastanova.
iemand had op zijn persoonlijke homepage in het gastenboek lopen spammen.
kastanova wou ff de macho uithangen en opent een topic: "welke idioot met ip xxxxxxxxx (ip stond er wel echt) heeft mij zitten spammen, geef jezelf aan en biedt hier openlijk je excuses. dit ultimatum loopt af om 12 uur maandaag want dan moet ik werken bij @home. Aangezien ik daar bij de helpdesk zit traceer ik je ip en je adresgegevens" volgens mij dreigde hij ook nog om de aansluiting van die persoon af te sluitten wegens spam of zo.

in ieder geval kwamen er veel reacties. tis maandag 12 uur en kasta gaat naar werk. een dik uur later is hij opeens weer op het fok forum. Bleek dat er een klacht-email compleet met link naar zijn topic was gestuurd. Toen is hij dus op staande voet ontslagen. later bleek dus dat een persoon gewoon voor de lol zijn site had zitten spammen met onzin berichten en helemaal niks kwaads in de zin had. hij is dus ontslagen door zijn eigen grote bek
DIe was inderdaad écht goed!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')