Zo lelijk is die man toch niet?quote:Peter André.Peter André is door een Engels magazine verkozen tot meest onaantrekkelijke man ter wereld. Het tijdschrift, Company Magazine, hield een enquête onder haar lezers.
De 32-jarige André, samen met het blootmodel Jordan, bleef Michael Jackson en komiek Chris Evans nipt voor. De zanger alias one hit wonder won vorig jaar ook al een Naomi-award voor zijn slechte bijdrage aan de hedendaagse muziek.
Het zal André waarschijnlijk allemaal worst wezen: volgende maand treedt hij met Jordan in het huwelijk. Afgelopen juni beviel Jordan van een jongetje.
Brad Pitt werd door dezelfde lezers net als vorig jaar tot meest aantrekkelijke man van de wereld gekozen. Hij wordt gevolgd door Orlando Bloom en Johnny Depp.
Die kleren, zoiets doe je je kind toch niet aan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
Vreemd is hij in ieder geval wel.![]()
Er groeit een dwergje uit Peter Andre!
[afbeelding]
Och, hij ziet het zelf toch nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Molluck het volgende:
Die kleren, zoiets doe je je kind toch niet aan?
(letterlijk en figuurlijk)
Dat is zijn kind volgens mij niet, maar het gehandicapte kind van Katie price ( of Jordan, hoeveel namen heeft zij ..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die kleren, zoiets doe je je kind toch niet aan?
(letterlijk en figuurlijk)
Is die vrouw Jordan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:24 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dat is zijn kind volgens mij niet, maar het gehandicapte kind van Katie price ( of Jordan, hoeveel namen heeft zij ..)...
En was zijn niet zwanger of zo?
Whehehequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Och, hij ziet het zelf toch niet![]()
![]()
Ja, als dat kind erbij is, dan is het jordan ja.quote:
Ja klopt, en ze heeft inderdaad nog meer namenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja, als dat kind erbij is, dan is het jordan ja.
Maar ze heeette toch katie price of ben ik nog gek?![]()
Nee, dit lekkere ding is niet de Chris Evans.quote:Op zondag 21 augustus 2005 04:07 schreef LeBeau het volgende:
Chris Evans?!?![]()
[afbeelding]
Deze? Die vind ik juist helemaal om op te vreten.![]()
Of is er nog een andere?
Edit: Ja dus. Nevermind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |