abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:06:59 #1
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29720375
De opvolger van Bevestigde transfers deel: 12

De laatste bevestigde transfers uit dat topic:

Michael Essien voor een recordbedrag van zo'n 40 miljoen Euro naar Chelsea.

Armando Sá door Villarreal voor een jaar verhuurd aan Espanyol, dus Kromkamp in de basis!

Frédéric Kanouté van Spurs naar Sevilla, nadat Liédson te duur was.

Christian Abbiati door Milan verhuurd aan Juventus.

Tom de Mul voor één seizoen verhuurd aan Vitesse, nadat hij zijn contract verlengde.
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:09:22 #2
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_29720442
Christian Abbiati door Milan verhuurd aan Juventus..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_29720512
Milan voelde zich schuldig

En Kromkamp in de basis
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:18:13 #4
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29720696
Ook al heeft hij net een nieuw contract getekend, Andy Johnson (Crystal Palace) wordt meteen weer in verband gebracht met de Spurs nu Kanouté is verkocht, maar deze pots hoort eigenlijk in Transfergeruchten #56. Komt ie nu wel of niet?

[ Bericht 31% gewijzigd door P0RN0STAR op 17-08-2005 15:32:28 ]
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29769003
Bob Peeters naar Genk.

[ Bericht 82% gewijzigd door Radegast op 18-08-2005 23:57:13 ]
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:17:50 #6
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_29769873
Komt 'ie aan:

Denilson naar Vestel Manisaspor

edit: speler zelf heeft 't vandaag ontkent

[ Bericht 34% gewijzigd door VinnieJones op 19-08-2005 19:10:30 ]
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_29789457
Miguel is definitief verkocht aan Valencia, levert Benfica 8 miljoen euro op in de zoektocht naar een spits.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:24:14 #8
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29801596
Stefan Postma wordt verhuurd aan de Wolves door Villa
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29886272
quote:
PSV haalt Arouna Koné alsnog naar Eindhoven

23/8/2005 13:24

Onverwacht snel zijn PSV en Roda JC er uit: Arouan Koné verhuist op huurbasis naar Eindhoven. De Limburgers krijgen louter cash, er gaat geen Eindhovenaar richting Kerkrade.
Maandagavond bereikten beide clubs een principe-akkoord. Koné gaat voor een huurbedrag van circa een miljoen euro richting PSV, dat tevens een optie tot koop heeft bedongen. Het enige wat de verhuur nog in de weg kan staan, is de medische keuring.

Als die keuring naar wens verloopt zal Koné zondag kunnen debuteren in het rood-wit van de landskampioen. Dat zal de 21-jarige international doen op vertrouwde bodem, want PSV moet op bezoek in het Parkstad Limburg Stadion.

Hét grote struikelblok voor de overgang van Koné was lange tijd de leemte die de Ivoriaan zou laten. Roda JC wilde alleen instemmen met een vertrek van de aanvaller als de club een vervanger kreeg voor de blonde Afrikaan.

'In eerste instantie dachten we aan Robert, maar die wilde zelf niet. Dan houdt het op', verklaarde technisch commissaris Arnold Hendriks in Dagblad De Limburger 'Ga er maar vanuit dat het om een aanzienlijke som gaat. In elk geval van een totaal andere orde dan het eerste bod van PSV.'

Voor PSV komt daarmee een einde aan de zoektocht naar creatieve versterking van de aanvalslinie. Roda moet nu gaan beginnen, want vanwege de blessure van Cristiano heeft coach Huub Stevens slechts twee spitsen in zijn selectie: de jonge Sekou Cissé en de ervaren Dirk-Jan Derksen.
www.vi.nl
pi_29891935
Denilson naar Bordeaux.

De voorzitter van Manisaspor heeft z'n supporters heel wat uit te leggen
pi_29992658
Van der Meyde --> Everton.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_30007742
quote:
RBC huurt Kpaka van RC Genk

26/8/2005 19:01

Paul Kpaka (24) speelt de rest van het seizoen voor RBC Roosendaal. De aanvaller wordt gehuurd van RC Genk.
Kpaka speelde de afgelopen twee seizoen voor RC Genk. Daarvoor kwam hij uit voor Germinal Beerschot, waar hij in 59 wedstrijden liefst 45 maal scoorde. Bij RC Genk kwam de Sierraleoner tot zes treffers in 41 duels
Snap ik niet echt, weer een spits...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30069602
Niklas Tarvajarvi van Mypa naar Heerenveen. Finse international. Spits.
pi_30091487
Dus toch Newcastle voor Michael Owen, behalve de officiele site van Real meldt nu ook de BBC dat Owen voor 4 jaar naar de Magpies verhuist. Die betalen Real naar verluidt 28 miljoen Euro voor de speler.
pi_30091618
Heinz naar Galatasaray.

Carlos Eduardo de Souza Floresta (wie?? ) naar Gladbach.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:05:00 #16
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30093626
Owen stemt in met transfer naar Newcastle

30/8/2005 11:53

Newcastle United heeft de strijd om de gunst van Michael Owen gewonnen. De 25-jarige spits is het eens geworden met The Magpies over een contract voor vier jaar. Newcastle had al een akkoord met Real Madrid over de transfersom. Alleen de medische keuring kan de overgang nog blokkeren.

Introducing our new number 9, opent Newcastle trots op de website van de club. De nummer voorlaatst van het Premiership is dolblij met de komst van Boy Wonder. 'Dat we Michael naar St. James' Park hebben kunnen halen is samen met de komst van Alan Shearer mijn grootste wapenfeit voor Newcastle', liet voorzitter Freddy Shepherd weten.

'Newcastle-fans zijn dol op echte spitsen en Michael is een geweldige doelpuntenmaker. Hij is iemand om wie we graag een team bouwen en we hopen dat hij ons kan helpen om de club weer succes te brengen.'

Newcastle is naarstig op zoek naar een aanvaller met een neusje voor de goal. In de vier competitieduels dit seizoen staat de teller nog op nul treffers. Owen moet daar verandering in brengen.

Newcastle betaalt het clubrecordbedrag van 25 miljoen euro voor de Engelse international die bij Real Madrid op een zijspoor is geraakt. Owen hengelde zelf naar een terugkeer naar Liverpool maar The Reds zetten in op huur met een optie tot koop, waar Real minder voor te porren was.
pi_30094236
Lambros Choutos van Inter naar Mallorca (op huurbasis)

Zvonimir Vukic van Shaktar naar Portsmouth

Hannu Haarala naar FC Honka (tweede divisie Finland)

Sebastian Viera van Nacional naar Villarreal
That's all folks!
pi_30099748
Giorgos Karagounis van Inter naar Benfica

Diego Milito van Genoa naar Zaragoza (broer van, op huurbasis)
That's all folks!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:43:36 #19
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_30100219
Aston Villa have completed the signing of Dutch defender Wilfred Bouma.

Bouma has signed a three-year deal at Villa Park after Villa agreed a £3.5 million deal with PSV Eindhoven.

Villa boss David O'Leary has been chasing defensive reinforcements all summer and he has finally moved to bolster his ranks by bringing in Bouma.

The 27-year-old arrived in England for talks on Monday and he has now put pen to paper on his contract after passing a medical and agreeing personal terms.

O'Leary made the move for Bouma because of continued concerns surrounding the fitness of Martin Laursen.

Villa are reported to be have beaten off late interest from Liverpool to land Bouma.

Bouma is Villa's sixth new arrival of the summer, as O'Leary looks to turn Villa into European contenders this season.

Bron: Skysports
pi_30100442
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Giorgos Karagounis van Inter naar Benfica

Diego Milito van Genoa naar Zaragoza (broer van, op huurbasis)
Goeie speler, jammer dat ie niet in Italie bleef.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:14:02 #21
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30101271
Wilfred Bouma tekent bij Aston Villa

30/8/2005 16:51

Wilfred Bouma zette zijn handtekening onder een driejarig contract bij Aston Villa. Dat maakte de Engelse club dinsdagmiddag bekend op zijn website. De club uit Birmingham betaalt circa vijf miljoen euro voor de PSV'er.

'Ik ben zeer verheugd dat ik voor Villa ga spelen', meldde Bouma. 'Het is een grote club en ik kijk er echt naar uit om voor de club te voetballen in de Premier League. Ik weet dat Aston Villa wil meespelen in de bovenste helft van de competitie, en ik wil graag meehelpen.'

De twintigvoudig Oranje-international is daarmee de zesde aanwinst voor The Villans deze zomer. Eerder trok manager David O'Leary al Kevin Phillips, Milan Baros, Patrik Berger, Stuart Taylor en Aaron Hughes aan.

'Manager David O'Leary was een grote reden voor mij om voor deze club te tekenen. Ik had een geweldig gesprek met hem en hij maakte mij duidelijk dat hij in mij en mijn talent gelooft. Dat geeft mij vertrouwen, wat heel erg belangrijk voor me is. Ik heb een goed gevoel bij Villa en dat is de reden waarom ik voor deze club koos.'


Het is nu dus rond
pi_30118998
Mika Nurmela vab Kaiserslautern naar HJK Helsinki

Sotirios Kyrgiakos van Panathinaikos naar de Rangers
That's all folks!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:31:04 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30119136
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Mika Nurmela vab Kaiserslautern naar HJK Helsinki

Sotirios Kyrgiakos van Panathinaikos naar de Rangers
Da's nog eens een verkeerde carrieremove geweest zeg, van Heerenveen naar Kaiserslautern. Volgens mij werd 'ie in z'n Heereveentijd nogal eens richting Eindhoven geschreven.
pi_30119230
Hij is inmiddels ook al 33, niet zo erg verwonderlijk dus.
That's all folks!
pi_30124527
quote:
Miccoli in prestito al Benfica per un anno
LISBONA (Portogallo), 31 agosto 2005 - Fabrizio Miccoli passa al Benfica. L'ex viola, tornato quest'estate alla Juventus, ha confermato alla tv portoghese Antena 1 il suo passaggio al club di Lisbona in prestito. "È vero, abbiamo trovato un accordo, e stamattina sarò a Lisbona. Sono molto contento, firmerò per una stagione". Miccoli va in prestito per un anno con diritto di riscatto per il Benfica, squadra l'anno scorso allenata da Trapattoni, al termine della stagione.
Miccoli 1 jaar op huurbasis naar Benfica dus.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')