abonnement Unibet Coolblue
pi_29719683
Zo, even een nieuw topic over deze toch wel bekende vakantieplaats onder de Nederlanders, wat rustiger dan Lloret en Salou, maar toch zeer geliefd onder de Nederlanders

Gaan er nog mensen naartoe dit jaar, zijn er al mensen geweest, verhalen, foto's, ervaring etc. zijn altijd welkom natuurlijk

Ikzelf ga 16 september naar Malgrat, Hotel Indalo, ben zelf al een stuk of 7,8 keer in Malgrat geweest:)
pi_29719873
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_29720757
me broer zit daar nu, wel lekker warm, weinig zon.
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_29751558
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:50 schreef Lucille het volgende:
Met linkjes naar vorige topics
Malgrat de Mar 2004
http://forum.fok.nl/showtopic.php/244244
Ja goed idee die links, ik snap nooit hoe dat allemaal moet
pi_29751577
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:21 schreef Vodka_Lime het volgende:
me broer zit daar nu, wel lekker warm, weinig zon.
Ochja als het van de 17e t/m de 1e maar lekker weer is, vind ik alles best
pi_29962639
stormlooptopic
pi_39119500
Over 18dagen naar Camping Bon Repos voor 10 dagen
pi_39462227
Is het te doen van Malgrat naar Port Aventura? omdat Port Aventura vlak bij Salou ligt...
pi_39640900
Weet iemand of appartementencomplex Bellamar tv's in de kamers heeft?
Het staat namelijk nergens aangegeven dat het wel is, maar het wordt ook niet ontkent
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_39654793
Kickje
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_39654875
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:37 schreef Realzm het volgende:
Weet iemand of appartementencomplex Bellamar tv's in de kamers heeft?
Het staat namelijk nergens aangegeven dat het wel is, maar het wordt ook niet ontkent
Het staat er niet bij dus ga er maar vanuit van niet. In een appartement staat meestal geen TV volgens mij, dan had je toch een hotel moeten boeken.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_39655348
Ik ben er in 2001 of 2002 geweest met een groep vrienden. Op zich best een leuk plaatsje, maar niet echt wat voor mij. Ik ben meer een cultuur-type dan een uitgaanstype en dan zit je daar toch wel verkeerd Bovendien was ik daar met Gogo-tours en dat was allemaal slecht geregeld... Mijn vakantie in Malgrat is ook de enige vakantie ooit die ik gehad heb waarbij ik na 2 dagen al zat uit te kijken naar de dag dat ik weer naar huis kon
Overigens was het best een mooie omgeving en we hadden nog een tochtje gemaakt naar een baai (met een catamaran) en dat was ook erg mooi
Maar zal er niet nog een keer heen gaan....
pi_39658208
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:02 schreef mrcool het volgende:

[..]

Het staat er niet bij dus ga er maar vanuit van niet. In een appartement staat meestal geen TV volgens mij, dan had je toch een hotel moeten boeken.
Ik ben 2 keer eerder naar een appartement geweest (spanje en turkije) en daar zaten ze er wel gewoon in. Maar ik denk nu ook dat er geen tv aanwezig is :/
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_39658416
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:22 schreef Realzm het volgende:

[..]

Ik ben 2 keer eerder naar een appartement geweest (spanje en turkije) en daar zaten ze er wel gewoon in. Maar ik denk nu ook dat er geen tv aanwezig is :/
Die mensen hadden het er echt wel bij vermeld als dat het geval zou zijn geweest. Mijn vriendin en ik hebben volgende week in Calella schotel-TV, maar goed, hoe vaak kijk je er nou naar in die 8 dagen? TV kijken kan ik in NL ook doen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_39702319
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:29 schreef mrcool het volgende:

[..]

Die mensen hadden het er echt wel bij vermeld als dat het geval zou zijn geweest. Mijn vriendin en ik hebben volgende week in Calella schotel-TV, maar goed, hoe vaak kijk je er nou naar in die 8 dagen? TV kijken kan ik in NL ook doen.
Mua, vooral smorgens wilden we het nog wel eens kijken als we nog geen muziek konden draaien omdat de rest nog lag te slapen (ik werd altijd rond 10 uur wakker, terwijl de rest sliep tot 1 uur)
Maar ik neem wel gewoon een paar boeken mee
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_39990008
Aanrader met uitgaan vond ik Waikiki en de TMF-bar, lekker cocktails drinken van 1L voor 6 euro.

Daarna flink aan die paal gaan hangen in de TMF-bar, Asterisk vond ik iets minder

Verder schoftige prijzen voor discotheken als QK / Kapital / Tropicana. Ca. 15 euro
pi_40009836
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:37 schreef Realzm het volgende:
Weet iemand of appartementencomplex Bellamar tv's in de kamers heeft?
Het staat namelijk nergens aangegeven dat het wel is, maar het wordt ook niet ontkent
Ja dat weet ik. Die staan er niet.

Er staat eigenlijk niets. Check alles heel goed voor je binnenkomt want de eigenaresse naait je waar je bij staat bij de controle voor vertrek. Ze zegt trouwens tijdens die route niets anders dan "Si, Si, Appartementos, Si, Si, Appartementos" als je iets vraagt of zegt.
pi_40167996
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Aanrader met uitgaan vond ik Waikiki en de TMF-bar, lekker cocktails drinken van 1L voor 6 euro.

Daarna flink aan die paal gaan hangen in de TMF-bar, Asterisk vond ik iets minder

Verder schoftige prijzen voor discotheken als QK / Kapital / Tropicana. Ca. 15 euro
Waikiki was erg goed te doen, die propper van TMF-cafe was zwaar irritant (en dat riep dus ook irritant gedrag van onze kant op en het is puur verbaal gebleven zonder schelden enzo ) dus daar zijn we alleen met kroegentocht geweest. Cafe Costa was ook gezellig (in het zijstraatje net voor Asterix). Daarna was het meestal door naar QK, 1x een clubcard kopen van 15 euro en voor 15 euro consumpties krijgen dus eigenlijk kwam je heel de week gewoon gratis binnen. De sfeer was geweldig daar alleen de drankjes waren nogal duur; bier 3 eu, water 3eu, rodevodka-redbull 4eu, malibu cola 5 eu, etc. etc. We zijn 1x in Kapital geweest omdat we 5 gratis drankjes kregen als we 10 eu entree betaalden (nou vooruit dan maar), toen we binnen kwamen hebben we zo snel mogelijk 5 drankjes p.p. er doorheen gejaagd aangezien er +- 20 mensen binnen waren.

Tot zo ver het uitgaansleven, de zee en het strand waren erg goed te doen, lekker water en de zandkorrels waren groot genoeg om niet overal aan te blijven plakken enzo, perfect! Volgend jaar weer alleen dan waarschijnlijk met een (nog) grotere groep dan 9 man.
pi_40254121
Ik ben met een groep van 6 man naar hotel Alhambra (boven QK) geweest. In principelagen we de hele dag bij het zwembad. Na het eten zaten we dan op het terras van het hotel halve liters te drinken.

Toen even douchen en daarna naar Asterisk meedoen aan de metercompetitie (Sjikkersquad en Lonnekersjikkerteam ). Daarna meestal naar QK of op het balkon zitten en het hotel wakker houden.

Costa vond ik geen flikker aan, TMF-café had ik na 1 à 2 keer wel gezien, die liters daar vond ik wel ok maar het lag een beetje in een dood gat.

Ik heb echt wen mooie vakantie gehad daar, treinverbinding naar Barcelona is prima en het strand is zeker goed te doen.
pi_40383526
Ik ben 30 Juli weer teruggekomen uit malgrat. Wij zaten met 8 vrienden in Sorra Daurada. Veel ik de QK, Asterix en de Kapital geweest. Uiteraard ook ff gestampt met Darkneger in de kapital (zie pic)

Ook de kroegentocht ff meegedaan. En in de Delftsche Duyt de nodige assistentie geleverd voor de kroegentocht. Pics hebben we ook geschoten maar nog niet alles staat online. Check hiervoor ff www.bierfreaks.nl

Al met al voor de 2e keer een gezellige vakantie gehad
pi_40686677
Kapital is dus de vroegere Don Juan als ik het goed begrijp? Daar was het altijd goed raggen toen (2000). Lekkere hardcore na 3 uur. Ik hebd aar toen nog met een meisje gekust waar ik uiteindelijk bijna 5 jaar een relatie mee heb gehad.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_40686909
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kapital is dus de vroegere Don Juan als ik het goed begrijp? Daar was het altijd goed raggen toen (2000). Lekkere hardcore na 3 uur. Ik hebd aar toen nog met een meisje gekust waar ik uiteindelijk bijna 5 jaar een relatie mee heb gehad.
Jups was idd vroeger de Don Juan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')