abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29716486
quote:
Original American Idol winner Kelly Clarkson has been accused of a "heavy reliance" on backup tracks, according to MSNBC.

Despite insisting that she would "never" make use of the vocal aids, the singer roused suspicion at a recent gig in Pennsylvania.

"Kelly Clarkson live sounds exactly like she does on her albums - thanks to a heavy reliance on back-up tracks," a reviewer wrote in the Patriot-News."But the 'American Idol' winner needs to remember that when you pull the microphone away from your mouth, all singing should cease."
bron

Volgens mij had ze toentertijd ook een hoop drukte over Ashlee Simpson. Zij werd ook betrapt op playbacken. Tijdens NBC's 'Saturday Night Live'.
pi_29716819
Ik vind het helemaal niet zo erg als iemand playbackt. Ok, je moet het niet constant doen, maar je kan toch wel eens problemen hebben met je stem ofzo. Dat er altijd van die problemen van worden gemaakt...
pi_29716936
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:57 schreef Poerkie het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo erg als iemand playbackt. Ok, je moet het niet constant doen, maar je kan toch wel eens problemen hebben met je stem ofzo. Dat er altijd van die problemen van worden gemaakt...
Dan kun je net zo goed thuis een album aangooien. Er is toch geen reet aan op een concert op die manier?

Dan heb ik nog liever dat ze vals zingen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:02:15 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_29716951
Zo schokkend is het toch niet? Welke artiest playbackt er tegenwoordig nu niet?
So we just called him Fred
pi_29717110
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef FredvZ het volgende:
Zo schokkend is het toch niet? Welke artiest playbackt er tegenwoordig nu niet?
Absoluut, maar dan moet je niet zeggen dat je het nooit zou doen. Je kunt dan beter gewoon je mond houden .
pi_29717177
Wat een ophef..... trek een nummertje zeg, ze is nog lang niet aan de beurt!
pi_29717323
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik wil er wel een beurt...

inkoppertje
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_29717372
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:16 schreef Realzm het volgende:

[..]

Ik wil er wel een beurt...

inkoppertje
  † In Memoriam † woensdag 17 augustus 2005 @ 13:23:09 #9
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_29717480
playbacken

en nog erger is als er van die idioten gaan nep-gitaarspelen erbij, wat dan niet eens klopt bij de hele band
:')
pi_29717908
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef Rekkie het volgende:
Wie is er dan wel aan de beurt?

Wat mensen die haar voor gingen:

Betty Boo, die tijdens een concert in Australië haar microfoon liet vallen. De zang ging vervolgens gewoon door .

Millie Vanilli, de stemmen bleken van andere mensen te zijn.

pi_29718330
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Wie is er dan wel aan de beurt?
Mijn god, heb je even?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:02:22 #12
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_29718618
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Millie Vanilli, de stemmen bleken van andere mensen te zijn.

[afbeelding]
Correctie. Beide stemmen waren van 1 en dezelfde zanger die de partijen 2x inzong.
pi_29718953
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:02 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Correctie. Beide stemmen waren van 1 en dezelfde zanger die de partijen 2x inzong.
Correct, de beste man was een tijdje geleden nog te bewonderen in een programma van Reinout Oerlemans
pi_30160727
Sorry hoor maar dit slaat nergens op, er was kritiek omdat er backup bandje met refrein draaide ipv achtergrond zangeressen, ze zong wel live de laatste tijd is ze zelfs super hees en moet ze echt gaan rusten maar zingt nog steeds live.
pi_30160838
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef Faith5321 het volgende:
Sorry hoor maar dit slaat nergens op, er was kritiek omdat er backup bandje met refrein draaide ipv achtergrond zangeressen, ze zong wel live de laatste tijd is ze zelfs super hees en moet ze echt gaan rusten maar zingt nog steeds live.
Tijdens de VMA's zong ze live, en hoe
pi_30311172
De vma's vond ik niet goed, ze moet echt rusten voor haar stem, het optreden was wel goed maar ze kon het qua stem echt niet meer aan, en gister is een concert niet door gegaan doordat ze ziek is, hopelijk krijgt dr stem nu ook wat rust
pi_30311585
Bloedje nieuwsgierig heb ik een opname van dat optreden van Kelly Clarkson binnen gehaald.

Het enige wat ik hoor is vals, hees geschreeuw. Ik denk dat ze gewoonlijk best goed kan zingen, maar nu ze in mindere conditie is deed het meer denken aan het beruchte optreden van Ashley Simpson.

Neem maar een tijdje rust, meid.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2005 09:26:03 ]
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:07:02 #18
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_30312532
Ach, slechte publiciteit is nog steeds publiciteit.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_30315229
Ik vind Kelly een super zangeres!

Haar album is echt geweldig, wat een stem. En het laatste nummer van het album is ook LIVE opgenomen, dat klinkt echt mega goed! Het nummer heet: "Beautiful Disaster (live)", en je moet het maar eens checken

Het lijkt me logisch dat je niet altijd live zingt en af en toe bij optredens eens meezingt met een bandje.... maar live zingen kan ze absoluut!
The secret of getting ahead is getting started
pi_30322484
Het verbaast me enigszins... laatst al haar Idol-tijd optredens gedownload én ze kan echt goed live zingen.. Okay, by de VMA's schreeuwde ze hees, maar maakte ze t zichzelf ook wel erg moeilijk door veel gespring/regen e.d.
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:47:54 #21
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30322802
Kijk voor de lol eens het optreden op AOL van Kelly's tour..da's ECHT geen playback
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')