abonnement Unibet Coolblue
pi_2020155
Wie heeft het ook gezien? En zo ja, wat vond je ervan?

Ik vond:
-Opvallend 'alternatievere' acts op het podium dan hier. Ook commerciele acts, genoeg, maar zo'n Placebo zul je niet door de Nederlandse strot geduwd krijgen (hìer ging het met de Manic Street Preachers volledig mis, dit jaar.)
-Duidelijk betere VJ's dan hier. Het lijkt wel alsof ze wat minder aanstellerig overkomen, wat natuurlijker. Èchte braakballen a la Johnny of Renee heb ik niet gezien, hoewel Gene een beetje op het randje zat (Take That-hoofd). Wat kwam 'ie trouwens overdreven vaak in beeld, hè?
-Die meisjes van Atomic Kitten zijn ongelofelijke aanstelsters. En volgens mij keilen ze hun award na afloop linea recta de prullenbak in.
-Belgische artiesten zijn vaak ont-zet-tend vaag gekleed en gekapt. En sommigen lijken daarbij tamelijk onder de stuff te zitten, al zal het waarschijnlijk niet zo zijn. Wel grappig, maar hier zouden ze weggehoond worden.

pi_2020235
- Erg opvallend dat (iig) ik weinig van die Belgische bands ken
- het licht en decor er verdomd veel mooier uitzag dan in Nederland
- Erg weinig buitenlandse acts optraden
- Erg opvallend dat de Nederlandse TMF geen reclame uitzonden tussendoor...
- Faithless weer erg goed... Zelf die begische tieners gingen (uiteindelijk) uit hun dak
  zondag 28 oktober 2001 @ 07:51:11 #3
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_2020255
Ik let niet zo op die verschillen
Het gaat toch om wie er wint?
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_2020257
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 07:51 schreef Peewee het volgende:
Ik let niet zo op die verschillen
Het gaat toch om wie er wint?
Euahhmmm ook, maar die verschillen vielen wel erg op!
pi_2020309
Ik schakelde pas in bij Hooverphonic Daarna kwam een groep waarvan ik nu alweer de naam vergeten ben Als laatste kwam Faithless Wel jammer dat het allemaal playback was Maar wel leuk dat ik nu ook eens Hooverphonic op tv heb gezien.
pi_2020374
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 08:54 schreef stepster het volgende:
Ik schakelde pas in bij Hooverphonic Daarna kwam een groep waarvan ik nu alweer de naam vergeten ben Als laatste kwam Faithless Wel jammer dat het allemaal playback was Maar wel leuk dat ik nu ook eens Hooverphonic op tv heb gezien.
Ik ook toen, wat ik wel leuk vind is dat de belgen meer van muzikaal muziek houden en rustiger muziek als trance van milk-inc en ik denk dat je Tiesto daar ook weinig zal tegenkomen daar
  zondag 28 oktober 2001 @ 09:36:56 #7
17714 D_e_X
GFX & IRC Junkie
pi_2020393
En dat vrouwke van hooverphonics (sorry als ik het verkeerd spel) zei letterlijk dat ze hier playbackte (luister maar na in een van de duizend herhalingen die nog komen)
Mjah...
pi_2020432
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 09:36 schreef D_e_X het volgende:
En dat vrouwke van hooverphonics (sorry als ik het verkeerd spel) zei letterlijk dat ze hier playbackte (luister maar na in een van de duizend herhalingen die nog komen)
Jah een echte belg hé dat is toch dom?
pi_2020892
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 07:26 schreef calvobbes het volgende:
- Erg opvallend dat de Nederlandse TMF geen reclame uitzonden tussendoor...
Dat vond ik mooi opgelost zo, met dat commentaar van Jeroen Nieuwenhuizen, en al die mailtjes van kijkers en zo. Hij is daar ook gewoon goed in, live presenteren. Een van de betere van 'onze' TMF.

Zo hoefden we in ieder geval geen Belgische reclame te zien (dat was vorig jaar wèl, en que reclame lopen ze daar nog tien jaar achter.)

pi_2020917
Vond het wel cool dat Placebo er ook was... Wel jammer dat zelf Placebo playbackte
Leuker kunnen we het niet maken.....
  zondag 28 oktober 2001 @ 11:51:18 #11
1358 Xhorder
He's back...
pi_2021198
quote:
En dat vrouwke van hooverphonics (sorry als ik het verkeerd spel) zei letterlijk dat ze hier playbackte (luister maar na in een van de duizend herhalingen die nog komen)
Hooverphonic. Ja, dat zei ze.. en ze zei dat het moest. Ze hadden de award voor beste live act gewonnen en helaas moesten ze gisteren dus playbacken. Erg dom om de band die de award voor beste live act heeft gewonnen te laten playbacken.
... na vijf jaar
pi_2021376
Hooverphonic!!!!!
Daar zouden ze in Belgie trots op moeten zijn. Wat een geweldige band! Echt een schande dat ze (nog) niet zijn doorgebroken in Nederland. Dit zijn echt van die momenten dat ik walg van muziek hier.
  zondag 28 oktober 2001 @ 12:14:41 #13
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_2021409
Er werd te veel geplaybackt.
Ik vind niet dat dat hoort met zo'n uitzending.
Ik wil LIVE muziek.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
  zondag 28 oktober 2001 @ 15:09:36 #14
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_2023061
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 09:48 schreef StephanL het volgende:

[..]

Jah een echte belg hé dat is toch dom?


Nee, dat noemen ze 'eerlijk zijn'
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 28 oktober 2001 @ 15:25:45 #15
1358 Xhorder
He's back...
pi_2023229
quote:
Hooverphonic!!!!!
Daar zouden ze in Belgie trots op moeten zijn.
Dat zijn ze toch ook? Ja, leuk bandje, ik had geen idee dat ze zo populair in België waren. Maar dat gebeurt nu misschien in Nederland ook, door die Smart reclame op televisie waar ze Hooverphonic als muziek gebruiken. Ik heb al een versie van die commercial gezien waar ze ook de cd van Hooverphonic aanprezen naast de Smart. Erg slim gedaan...
... na vijf jaar
pi_2023248
Mmmmmmmm........ Niet gezien maar nu ik lees dat Faithless langs is geweest moet ik maar ffies de herhalingen gaan bekijken
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_2023401
Ja als finale hadden ze de cd va van Faithless opgezet.. en ter entertainment stonden de leden van faitless te figureren op hun eigen muziek
Leuker kunnen we het niet maken.....
pi_2023554
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 15:37 schreef Revol het volgende:
Ja als finale hadden ze de cd va van Faithless opgezet.. en ter entertainment stonden de leden van faitless te figureren op hun eigen muziek
Hmm, niks voor Faithless om te playbacken... Dat verklaard waarom Sister Bliss zo wild stond te rammen op haar toetsenbord. (heb het gezien zonder geluid dus)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')