abonnement Unibet Coolblue
pi_29696014
En dan het liefst een waar je zonder afspraak terecht kunt want ik heb er een hekel aan om 1.5 week te moeten wachten voor je afspraak.
Hier in het dorp zit er ook wel 1 waar je zo terecht kunt maar die heeft me de vorige keer belabberd geknipt Helaas nog steeds geen kapper tegengekomen waar je U tegen zegt.
Ik ga morgen richting Arnhem en wil persee morgen ook geknipt worden en goed ook!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:49:28 #2
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_29696295
In de stad, zit sinds kort een kapper bij de jansplaats(plein) in de buurt (steegje waar de bakker zit), tegenover die boekenwinkel (ECI of iets). Die is nog goedkoop ook.

Ik ga altijd naar Kniest (Presikhaaf, tegenover hubo), of naar Cosmo, in de hoek bij de C&A en Xenos...

Maargoed, ben man dus ik stel niet super hoge eisen eraan, als het er maar goed uit ziet
Maximaal 4 regels
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:03:22 #3
124508 Ghost_Rider
Live and let die
pi_29696614
Kijk eens op www.mobella.nl

het is dan wel een thuiskapster, maar het zijn wel mensen die ervaring hebben en een diploma en ook nog eens goedkoop !
pi_29696822
Ja, die mensen van de winkel hier hebben vast ook een diploma. Maar evengoed bedankt

Persoonlijke succesverhalen van kappers zouden leuk zijn, ik baal echt enorm van mn kapsel op het moment
pi_29700223
Ik ga altijd naar de Cosmo op Presikhaaf. Mij bevalt het prima. Altijd goed geknipt! De Cosmo in de stad (hemelrijk zit ie geloof ik) ben ik ook wel goed geholpen maar daar kom ik niet vaak.

Maar goed, dat zijn mijn ervaringen. Mijn moeder is een keer beroerd geknipt bij Cosmo. Aan mijn kapsel valt eigenlijk ook weinig te verknippen dus dat scheelt weer
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:23:09 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_29700307
http://www.kinki.nl/

kinki kappers in Arnhem, wel wat extremer, maar geen afspraak vereist
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_29700658
Extremer? En als ik gewoon precies weet wat ik wil? Wordt er dan aan mijn wensen voldaan?
pi_29700775
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:20 schreef Kyara het volgende:
Ik ga altijd naar de Cosmo op Presikhaaf. Mij bevalt het prima. Altijd goed geknipt! De Cosmo in de stad (hemelrijk zit ie geloof ik) ben ik ook wel goed geholpen maar daar kom ik niet vaak.

Maar goed, dat zijn mijn ervaringen. Mijn moeder is een keer beroerd geknipt bij Cosmo. Aan mijn kapsel valt eigenlijk ook weinig te verknippen dus dat scheelt weer
Aan mijn haar valt ook niet veel te verprutsen, genoeg speling ook Maar dat mens van de vorige keer heeft mijn haar achter niet goed geknipt, dwz, de onderste haren zijn langer en er komen dus af en toe van die plukken haar onderuit. Heel stom gezicht. Als je begrijpt wat ik bedoel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2005 21:40:07 ]
pi_29711801
Ik ga altijd naar Welkom Haarmode, je hoeft geen afspraak te maken, zijn goedkoper dan doorsnee kapperszaak. Jonge meiden, die van de mode af weten, en goed kunnen knippen (in zevenaar dan he).

Misschien dat er daar ook een van in Arnhem zit, waar ik wel vanuit ga.

Succes verder met zoeken
pi_29711816
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:23 schreef Adelante het volgende:
http://www.kinki.nl/

kinki kappers in Arnhem, wel wat extremer, maar geen afspraak vereist
Deze zijn goed, en idd erg extreem (wat ik juist gaaf vind) maar ze zijn ook aardig aan de prijs. Dat moet ik er eerlijk bij zeggen
pi_29715247
Wat wat houdt dat "extreem" dan in? Als ik zeg, ik wil een pony, wat laagjes en een stukje eraf en vervolgens met een rood punkkapsel naar buiten kom?
pi_29715442
Nee, als je zegt wat je wilt doen ze dat ook wel
Maar kinkykapers staat erom bekend, om kinkykapsels te doen. Zoals figuren in je haar scheren, vele kleuren gebruiken. Ene kant van je haar kort, andere 2x zo lang. Van dat soort dingen allemaal.
Daarom zijn ze ook nog wel aan de prijze kant.

Daarin tegen, is welkom haar mode, goed bij de tijd en niet zo heel duur (al vind ik de kappers tegenwoordig ontzettend duur)
Daar zullen ze zeker jou kapsel in orde kunnen maken, zoals jij dat zou willen!
pi_29715658
Ik zou naar Cosmo of Welkom gaan. Bij Cosmo kun je doordeweeks ook altijd wel gewoon terecht. Of een uurtje later of zo. Kun je in de tussentijd nog even winkelen.

Moet zeggen dat ik geen grote fan van Welkom ben. Ze hebben mijn haar daar een paar keer veel te kort geknipt.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:20:10 #14
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29715700
Kinky kapper zuigt. Punt. In Arnhem zeker

Op de Korenmarkt, en op de Raapopse weg zit Dick's Hairstyle. De beste kapper ooit, ik kom d'r al m'n hele leven en ze zijn perfect.
pi_29715725
Welkom zit in Zevenaar, naast Luising he? Dat is wel fijner dan eerst nog te gaan zoeken in Arnhem, ik weet gewoon waar deze zit.

Hoeveel kost dames knippen Emmy?
pi_29715737
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:20 schreef Slarioux het volgende:
Kinky kapper zuigt. Punt. In Arnhem zeker

Op de Korenmarkt, en op de Raapopse weg zit Dick's Hairstyle. De beste kapper ooit, ik kom d'r al m'n hele leven en ze zijn perfect.
Kun je daar ook zonder afspraak terecht? (Ben vrouw).
pi_29715788
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef Kyara het volgende:
Ik zou naar Cosmo of Welkom gaan. Bij Cosmo kun je doordeweeks ook altijd wel gewoon terecht. Of een uurtje later of zo. Kun je in de tussentijd nog even winkelen.

Moet zeggen dat ik geen grote fan van Welkom ben. Ze hebben mijn haar daar een paar keer veel te kort geknipt.
Daar moet je idd niet zeggen, puntjes knippen, dan halen ze er zo 2 cm van af. Maar zolang zijn punten ook meestal. Als je gewoon zeg, ik wil het geheel 1 cm korter dan doen ze dat.
Ik heb zelf hele goede ervaringen met WELKOMhaarmode
En ik ben niet snel tevreden, als iemand aan mijn haar zit. Ik let overal op, is het links net zolang als rechts. Is de voorparty recht geknipt. Nou is bij mij nooit alles precies recht, aangezien ik niet wil hebben dat ze met een schaar in mijn haar komen, bij mij wordt alles gesneden. Valt het allemaal net wat mooier door, en niet zo bot>
Maar ach ja smaken verschillen. Ik denk dat voor Heaven7 welkom haar mode, of cosmo goedkappers zijn
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:23:37 #18
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29715810
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:21 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Kun je daar ook zonder afspraak terecht? (Ben vrouw).
Ze werken volgens het principe 'klanten gaan voor'. Als je geen afspraak hebt wordt je direct neergezet, maar als ze die dag vol zitten heb je pech. Je kan ze het beste even bellen, ik heb een nummer voor je als je wilt
pi_29715826
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:20 schreef heaven7 het volgende:
Welkom zit in Zevenaar, naast Luising he? Dat is wel fijner dan eerst nog te gaan zoeken in Arnhem, ik weet gewoon waar deze zit.

Hoeveel kost dames knippen Emmy?
Een paar maanden geleden 19 euro, inclusief fohnen, en styling.

Zit inderdaad naar die sportzaak, boven de lingerie winkel geloof ik. Je moet met een trap op naar boven daar
pi_29715855
Ik ga altijd naar Ria Drent op de Jacob Cremerstraat.
Kleine kapsalon, aardige en bekwame lui. Ze nemen de tijd voor je en proberen er echt heel goed achter te komen wat je wilt. En ze laten je daar echt niet ontevreden weggaan.
Geven ook veel extra service, lekkere kopjes thee, chocolaatjes erbij
Ik heb mijn bruidskapsel ook bij hen laten doen: hebben ze prachtig gedaan
pi_29715915
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:23 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ze werken volgens het principe 'klanten gaan voor'. Als je geen afspraak hebt wordt je direct neergezet, maar als ze die dag vol zitten heb je pech. Je kan ze het beste even bellen, ik heb een nummer voor je als je wilt
Graag
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:31:43 #22
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29716052
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Graag
026-4452438 op de Korenmarkt, achter het filmhuis
026-4438618 op de Raapopseweg, in de buurt van de Postbank en de Akzo.
pi_29716203
Laat je wel even weten welke het geworden is. En wat het is resultaat ervan geworden is
Of het naar je wens is geknipt of niet
pi_29717458
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:31 schreef Slarioux het volgende:

[..]

026-4452438 op de Korenmarkt, achter het filmhuis
026-4438618 op de Raapopseweg, in de buurt van de Postbank en de Akzo.
Dankjewel
pi_29717561
Ik woon in Arnhem en ga zelf altijd naar de kapper in Elden (richting Arnhem zuid)
goeie kapper en lekker rustig daar in tegenstelling tot het centrum.
heet Hulstein geloof ik. Zit op het 'grote' plein in Elden.
M'n signature, wat doe je :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')