abonnement Unibet Coolblue
pi_29692022

BIOGRAPHY
Stage Name: John Mayer
Real Name: John Clayton Mayer
Birthdate: October 16, 1977
Sign: Libra
Hometown: Bridgeport, CT, USA

DISCOGRAPHY
Albums:
Inside Wants Out
Room for Squares
Heavier Things

Top Singles :
Your Body is a Wonderland
Why Georgia
quote:

After a short-lived stint at the Berklee College of Music, where he had a "great learning experience, but not because of class," John Mayer set down roots in Atlanta, where his music career hit the ground running. After one year in Atlanta, he released his debut solo album, Inside Wants Out, in 1999.

At the same time, he became a regular in the Atlanta club circuit, playing a steady stream of shows at venues like Eddie's Attic. An appearance in March 2000 at the South by Southwest Music Festival led to a recording contract with Aware Records, a subsidiary of Columbia. He began recording his major label debut, Room for Squares, that fall with producer John Alagia, who had previously worked with artists like Dave Matthews and the Ben Folds Five. Mayer's first album had been a decidedly acoustic effort; in contrast, Room for Squares featured a full electric band and showed the work of its producer with its funky hooks and an emphasis placed on Mayer's versatile, smooth voice, which bore more than just a stylistic resemblance to Dave Matthews.

Aware's parent company Columbia re-released Room for Squares in the summer of 2001 adding one bonus track, and also offered a very limited edition two CD set including a disc with two previously unreleased covers. Mayer's dedicated fanbase grew substantially larger during his first cross-country tour to support the album, spawning a number of CDR trading outlets through fan websites, as well as a successful live album, Any Given Thursday. Mayer's lucrative follow-up, 2004's Heavier Things, resulted in another Grammy, this time for Song of the Year. ~ Stacia Proefrock, All Music Guide
SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.johnmayertrio.com
http://www.mtv.com/bands/az/mayer_john/artist.jhtml (veel videos te bekijken)

Vorige delen:
John Mayer

[ Bericht 2% gewijzigd door Stefkuh op 17-08-2005 00:04:36 ]
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29699993
Mooie OP
pi_29704202
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Mooie OP
Zou ie nu naar Nederland komen dan? Wordt wel eens tijd potdomme! DVD is aan vervanging toe
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29704309
Mail m is

Dear John,
I made this great OP.
So please return the favor and come to The Netherlands

pi_29705232
Leuk OP idd.
Een linkje naar deel 1 kan er nog wel bij: John Mayer .

Ik had het geraadpleegd om te zien of Room For Squares een goed album is. Vanmiddag gekocht en nu aan het luisteren, dus de uitkomst is duidelijk.
En ook nog eens een CD die CD-text heeft, die zijn er ook te weinig.

John Mayer, als je dit leest : Tijd om naar NL/B/D te komen!
Only the good die young.
pi_29705469
OP nog een keer gelezen. Mis ik nou Heavier Things in de discography?
Only the good die young.
pi_29706292
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef Nuvole het volgende:
OP nog een keer gelezen. Mis ik nou Heavier Things in de discography?
Oei. ja.. da's wel erg slecht!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29706366
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Mail m is

Dear John,
I made this great OP.
So please return the favor and come to The Netherlands

Kheb al wel eens gemailed naar zijn record company enzo... geen antwoord.. nevah..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29708915
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Oei. ja.. da's wel erg slecht!
Daar is zo'n edit-knopje dan weer goed voor.

Ik heb Room For Squares inmiddels afgeluisterd en ik kan hem zeker aanraden voor de mensen die 'm nog niet kennen.
City Love vond ik goed, maar de rest ook. Morgen weer luisteren.
Only the good die young.
pi_29798940
Hey! Meer Mayer-fans! Beters....
RFS is idd een heerlijke cd, mijn favo's zijn Why Georgia en Neon. Maar Heavier Things was de cd's die mij naar hem toetrok. Liedjes als Clarity en Something's Missing deden het voor mij gewoon. Dit najaar gaat Sony trouwens de dualdiscs ook uitbrengen van RFS en HT in Nederland! Kan niet wachten natuurlijk
Mochten jullie nog een leuke fansite willen zien:
http://www.j-mayer.org of
http://pf.sea-of-faces.org (forum waar ik al een poosje zit...)
pi_29799461
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:57 schreef Numbie het volgende:
Hey! Meer Mayer-fans! Beters....
RFS is idd een heerlijke cd, mijn favo's zijn Why Georgia en Neon. Maar Heavier Things was de cd's die mij naar hem toetrok. Liedjes als Clarity en Something's Missing deden het voor mij gewoon. Dit najaar gaat Sony trouwens de dualdiscs ook uitbrengen van RFS en HT in Nederland! Kan niet wachten natuurlijk
Mochten jullie nog een leuke fansite willen zien:
http://www.j-mayer.org of
http://pf.sea-of-faces.org (forum waar ik al een poosje zit...)
dualdiscs.. heb ik iets gemist?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29799885
Stond op nu.nl iets meer dan een week geleden...
http://www.nu.nl/news/571(...)E9%E9n_schijfje.html
Helemaal aan't eind
pi_29800187
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:24 schreef Numbie het volgende:
Stond op nu.nl iets meer dan een week geleden...
http://www.nu.nl/news/571(...)E9%E9n_schijfje.html
Helemaal aan't eind
hmm kee.. beetje onzin wat mij betreft maargoed ze doen maar
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29800395
Op Room For Two (link hierboven) staan wel wat foto's en info over de dualdisc's... Ziet er wel goed uit. Maar idd, beetje uitmelkerij... Wil niet zeggen dat ik er niet blij mee ben
Wanner komt die gast nou eindelijk weer naar Europa? Misschien in het voorjaar nadat de nieuwe albums uit zijn of zo... Wordt wel eens tijd dacht ik zo
pi_29800541
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Numbie het volgende:
Op Room For Two (link hierboven) staan wel wat foto's en info over de dualdisc's... Ziet er wel goed uit. Maar idd, beetje uitmelkerij... Wil niet zeggen dat ik er niet blij mee ben
Wanner komt die gast nou eindelijk weer naar Europa? Misschien in het voorjaar nadat de nieuwe albums uit zijn of zo... Wordt wel eens tijd dacht ik zo
Dát het tijd wordt inderdaad! lijkt me echt eens tof! Gewoon ahoy ofzo (of zou dat - nog - niet gaan?)
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29800718
Nèèèèh... denk dat dat te hoog gegrepen is voor JM. Denk dat hij de HMH wel vol kan krijgen met flink wat promotie. Heb ook zitten denken aan Paradiso, maar wordt te klein denk ik van wat ik zo hoor om me heen... Hij zou hier komen hè, vorig jaar, in het voorprogramma van Sting. En toen werd die gozer ziek! Ik was al helemaal panisch aan het zoeken naar (betaalbare) kaartjes, hoefte het niet meer...
pi_29804675
(Stitched) Up Up Up

Iemand heir trouwens die Mayer wel ooit live heeft gezien? In Berlijn of zo? Kende hem net te laat eigenlijk, om mee te krijgen dat hij op dat moment in Europa was...

[ Bericht 56% gewijzigd door Numbie op 20-08-2005 23:35:58 ]
pi_29834535
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Numbie het volgende:
Op Room For Two (link hierboven) staan wel wat foto's en info over de dualdisc's... Ziet er wel goed uit.
Nou, die dual discs zijn dus echt ruk he. Ik heb hier zo'n dual disc liggen van Jason Mraz' Mr. A-Z en iTunes heeft er de grootste moeite mee om de cd in te lezen. Een normale cd pakt ie rond de 18 speed op 320kbs, maar bij een dual disc draait ie op iets van 2 als je al geluk hebt. En daarna is het geluid ronduit slecht te noemen. Nee, doe mij maar zo'n ouderwetse cd.
Take no prisoners... take no shit!
pi_29836870
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef Nuvole het volgende:
OP nog een keer gelezen. Mis ik nou Heavier Things in de discography?
Verder Discograpghy nog ff aanvullen met de twee live cd's:

- Any Given Thursday
- As/Is

Allebei erg leuke cd's om naar te luisteren en hebben bij sommige liedjes net iets anders te bieden dan die op de studio albums.
Take no prisoners... take no shit!
pi_29849867
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:27 schreef Dave_Mustaine het volgende:

[..]

Verder Discograpghy nog ff aanvullen met de twee live cd's:

- Any Given Thursday
- As/Is

Allebei erg leuke cd's om naar te luisteren en hebben bij sommige liedjes net iets anders te bieden dan die op de studio albums.
Vertel mij wat, heb gister As/Is afgehaald, en klinkt erg lekker! Had al een paar liedjes gedownload, maar de meeste klonken ontzettend groovy...
Ben benieuwd naar het materiaal van JM3. Als het ook maar enigzins gaat klinken als Stiched Up of I don't need no doctor ben ik al helemaal blij
pi_30139096
Mocht iemand de nieuwe track van Eric Clapton & John Mayer willen horen; http://www.strippedmusic.com/sneakpeek/
Track 7: 'piece of my heart' > John speelt leadguitar, klinkt wel lekker
pi_30322229
Goede recensie van fok over Herbie Hancock's nieuwe album! Altijd leuk....
pi_30335439
Mooie OP .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_30336185
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef Numbie het volgende:
Goede recensie van fok over Herbie Hancock's nieuwe album! Altijd leuk....
Waarin behalve op het plaatje heel John Mayer niet wordt genoemd...

voor een sneek:
http://www.content.loudeye.com/scripts/hurl.exe?clipid=083723901010706900&cid=600111
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30336210
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:08 schreef mark_03 het volgende:
Mooie OP .
wicked icon plaatje ahha
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30348466
Heeft iemand het "duet" met Eric Clapton al gehoord (van de cd Back Home) ?
Ben erg benieuwd
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_30348998
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:33 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand het "duet" met Eric Clapton al gehoord (van de cd Back Home) ?
Ben erg benieuwd
even iets naar boven scrollen
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:26 schreef Numbie het volgende:
Mocht iemand de nieuwe track van Eric Clapton & John Mayer willen horen; http://www.strippedmusic.com/sneakpeek/
Track 7: 'piece of my heart' > John speelt leadguitar, klinkt wel lekker
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30354135
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Waarin behalve op het plaatje heel John Mayer niet wordt genoemd...

voor een sneek:
http://www.content.loudeye.com/scripts/hurl.exe?clipid=083723901010706900&cid=600111
Maar wel op de afbeelding van het hoesje van de cd staat
pi_30355691
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:44 schreef Numbie het volgende:
Maar wel op de afbeelding van het hoesje van de cd staat
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef Stefkuh het volgende:
Waarin behalve op het plaatje heel John Mayer niet wordt genoemd...
Iets zegt me dat ik met plaatje, het plaatje van de hoes bedoel
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 7 september 2005 @ 15:40:26 #30
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_30356024
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:40 schreef Dead-Doll het volgende:
--> B&H

.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30361042
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:39 schreef Stefkuh het volgende:

[..]


[..]

Iets zegt me dat ik met plaatje, het plaatje van de hoes bedoel
sorry! over het hoofd gezien zo snel
pi_30551793
Voor geïnteresseerden: op mtv.com staat het optreden dat het john mayer trio gaf afgelopen weekend op het katrina fondsraising concert o.i.d.
Ook zwermen er inmiddels audiofiles over het internet, via torrent zijn er zelfs al hele shows te downloaden...
pi_30552991
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:43 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Dát het tijd wordt inderdaad! lijkt me echt eens tof! Gewoon ahoy ofzo (of zou dat - nog - niet gaan?)
AHOY?!?! No Way in Hell.....Johnnie hoort gewoon leuk in de Paradiso ofzo....
pi_30554173
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

AHOY?!?! No Way in Hell.....Johnnie hoort gewoon leuk in de Paradiso ofzo....
Ja zeg betaal jij mijn benzine kosten

Maar je hebt wel gelijk.. Maar doe dan maar 013 Of de MEZZ nog beter
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30562825
Nee joh, gewoon paradiso of desnoods de melkweg (zal wel stampvol zitten dan maar goed...)
pi_30563516
Als we dan toch aan het peilen zijn, doe maar 013.
pi_30565275
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:42 schreef Apfel het volgende:
Als we dan toch aan het peilen zijn, doe maar 013.
eensch
pi_30577624
Als ze helemaal mijn jaar willen maken doen ze de kleine zaal Paradiso maar denk dat er nog eerder mensen langdurig op Mars wonen voordat dat gebeurd
pi_30577934
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Als ze helemaal mijn jaar willen maken doen ze de kleine zaal Paradiso maar denk dat er nog eerder mensen langdurig op Mars wonen voordat dat gebeurd
Gaan we regelen... Ik mail John ff

Maarre, wel helemaal mee eens. Die kleine zaal is superrrr
Take no prisoners... take no shit!
  zondag 18 september 2005 @ 20:44:19 #41
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_30707157
Stitched up!!

Samen met Herbie Hancock.

Prima nummer! Heb gehoord dat ie op single staat. Weet iemand of die ook in Nederland komt enzo??
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
pi_30712682
John Mayer is goed
'No such thing' vind ik ook altijd wel een aardig nummer, hoewel 'your body is a wonderland' toch wel het beste blijft.
pi_30720031
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:09 schreef Numbie het volgende:
Nee joh, gewoon paradiso of desnoods de melkweg (zal wel stampvol zitten dan maar goed...)
Zolang ik maar kaartjes heb is dat prima
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30720072
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef kevin85 het volgende:
John Mayer is goed
'No such thing' vind ik ook altijd wel een aardig nummer, hoewel 'your body is a wonderland' toch wel het beste blijft.
Dunno.. en Sony Music geeft op haar site ook al niks meer prijs dan een biografietje van John
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30739626
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef Strijkplank het volgende:
Stitched up!!

Samen met Herbie Hancock.

Prima nummer! Heb gehoord dat ie op single staat. Weet iemand of die ook in Nederland komt enzo??
Heerlijk nummer indeed, had er hierboven geloof ik ook al over gepost, anyway... Staat dus op Herbie Hancock's nieuwe cd Possibilities en momenteel heb ik begrepen is Arrow Jazz het goed aan het promoten

verder, nieuwe John Mayer Trio video, geregiseerd door Gus Van Sant: http://www.whodidyouthinkiwas.com

I'm loving the new material Gravity is echt een superlekker sloom nummer beetje a la CBTB van HT, maar dan nog jazzier en smoother...
pi_30739701
Helemaal vergeten, nieuwe nummers van het JM3 nu te beluisteren op www.mtv.com ff naar John Mayer's artiestenpagina zoeken...

[ Bericht 2% gewijzigd door Numbie op 19-09-2005 21:39:13 (sp) ]
pi_30759793
En up up up....

Wilde ff melden dat de shows van vanavond en morgenavond in Chicago worden opgenomen voor de live-cd, die in de VS 22 november uitkomt...
pi_30885085
En... dat je nu op site van arrow jazz de cd van Herbie Hancock kunt winnen door een hele simpele vraag te beantwoorden!
pi_30977500
Hij zal 'Hummingbird' coveren op B.B. Kings nieuwe album... Bron: Rolling Stone
pi_30977965
Vet

(gezellig zo in je eentje? ) kheb blijkbaar de UP's gemist Ik ga ens op mtv kijken
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30980877
(Ja hoor ) Probeer gewoon de mensjes hier een beetje up te daten af en toe
Goede JM nieuwssite = www.j-mayer.org
pi_31021767
Daarom ook nu weer nieuws, John heeft de naam bekend gemaakt van het live-album van JM3!

"...Band's not going anywhere, I remind myself. We're off to the studio to continue assembling the live album, called "TRY!" coming out November 22. We've decided to take the best performances from the entire tour and line 'em up. Should be a great album..."

Bron: johnmayertrio.com
pi_31058336
De cd is nu te pre-orderen via amazon.co.uk
pi_31140301
En de dualdisc van Heavier Things ligt nu bij Fame in de schappen en is te bestellen via bol, proxis e.a.
pi_31141071
Ik heb toch liever dat hij solo weer met iets nieuws komt.
Dat uitmelken van de platenmaatschappijen ook altijd.
pi_31156783
Komt er ook al aan! Eerste helft van het nieuwe jaar komt 'Continuum' uit, hij is nog bezig met opnamens tussen alle shows en samenwerkingen door
Maar ja, uitmelken is het idd... In de VS is er ook al een DD versie uit van Room For Squares.
pi_31173723
Heeft iemand hier dat optreden weleens gezien waarin John Mayer en Paul Simon samen elkaars liedjes spelen? Echt een te gek optreden is dat. Is ooit uitgezonden door VH1.
Take no prisoners... take no shit!
pi_31174495
Btw: Op Possibilities van Herbie Hancock doet John Mayer ook een track mee. Stitched Up heet het nummer.
Take no prisoners... take no shit!
pi_31179048
Dat optreden is idd super goed! En dat over Stitched Up is al twee keer gementioned hier
Voor de melige medemens; John Mayer Has A TV show! 40 min. Mayer-meligheid... Echt een aanrader!
pi_31215098
Ook een aanrader: het duet van John met B.B. King! Nummer heet 'Hummingbird' en staat op BB King's nieuwe album, dat ter ere van zijn 80ste verjaardag werd opgenomen...

[ Bericht 2% gewijzigd door Numbie op 05-10-2005 20:50:45 (sp) ]
pi_31228602
Dat van Stitched Up is me idd ff twee keer ontgaan dan

Er circuleert ook nog ergens een Australisch TV optreden met tussendoor vragen van mensen uit het publiek. Ook veel behind the scenes materiaal erin en zo. Best grappig.
Take no prisoners... take no shit!
pi_31242039
Zal er zeker ff naar kijken! Geloof niet dat ik die al heb; is het bij Rove of zo?
pi_31261389
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:04 schreef Numbie het volgende:
Zal er zeker ff naar kijken! Geloof niet dat ik die al heb; is het bij Rove of zo?
Het is: John Mayer Live Sessions - Sydney
Take no prisoners... take no shit!
pi_31285160
Ah! Die heb ik idd al een keer zien staan in mijn programma, maar wilde maar niet downloaden, dus heb ik toen eruit gegooid... Zal er ff achteraangaan op PF forums, Thanks!
Btw, ook heel erg mooi en recent, het JM3 optreden bij de benefiet show voor katarina...
pi_31345024
En? Wat vinden jullie van de dualdisc? Vind zelf één interview wel magertjes, en die andere features maar zo zo... Maar ja, een aanwinst voor de collectie zeggen we dan maar
pi_31346079
John Mayer has a TV show is echt hilarisch! Ook met die 4 dozen aan tafel, ik kwam echt niet meer bij. "You get there when you sell out".
En dat interview met die rappergast: "You realize that you've gone to jail, couple times, you live the thug-life, you've got a Diamant incrusted AK-47 around your neck and your biggest fear so far is creditcardfraud on Ebay"
pi_31348090
Ja hè! Echt super! Die man kan zo ontzettend heerlijk droog zijn... en wat te denken van eht stukje waar ze in de bar met z'n twee op het podium staan en johns begint te rappen lol
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:06:00 #68
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_31359980
Hier is de tracklist van 'Try!'


JOHN MAYER TRIO
"TRY!"

1. Who Did You Think I Was
2. Good Love Is On The Way
3. Wait Until Tomorrow
4. Gravity
5. Vultures
6. Out Of My Mind
7. Another Kind Of Green
8. I Got A Woman
9. Something's Missing
10. Daughters
11. Try

Met als eerste single 'Who did you think I was?'
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_31360538
Zag het! Ziet er goed uit, had alleen niet gekozen voor Wait Till Tomorrow, eerder voor Heart So Heavy... Eigen song + iedereen kent WUT al van eerdere live-versies.
pi_31383872
Las trouwens in het boekje van de HT dualdisc dat ze er ook eentje van Room For Squares hier gaan uitbrengen
pi_31385677
Ah mooi Another Kind Of Green is erg relaxed, dus das mooi dat die erop staat. De rest klinkt natuurlijk ook lekker maar dat is even mijn nummer op het moment :p
pi_31391178
Waaaaaaarom moet'ie nou in hemelsnaam Daughters erweer opzetten. Heb m'n portie van dat liedje toch wel een beetje gehad nu; tuurlijk de Grammy-versie/JM3 versie is mooi, maar begint nu toch wel erg op uitmelken van eigen werk te lijken...
Ik blijf erbij dat ze beter Heart So Heavy / Covered in Rain / Mr. Pittifull erop hadden kunnen zetten ipv Wait untill tomorrow...
pi_31395764
Okeeee, John heeft de site van JM3 zojuist geupdate en komt met behoorlijk wat goed nieuws!
quote:
John Mayer Trio... What is it? Is he ever going to release "pop" music again? Should I trust his intentions? Know this - John Mayer Trio is an idea. It will always be an idea. Even at the same time as it's a band, it's still an idea. It's a place to put my heart and soul when I feel like too many people have their hands on it.
quote:
What now? I take a break for a minute, get my head (and upper respiratory system) together, and then the trio convenes in NYC for some more recording on the Continuum album, still slated for spring. That's the funny thing. My next studio album is actually JM3, but with a little extra "J". Wanna know what's next after that??? I'll tell you. Because why should you find out anywhere else? I'm going to record a solo acoustic album. Like SOLO. Just me and a little portable HD recorder, stereo mic, hotel rooms across america. Might schedule some mountain biking around it.
quote:
It's only music now.

John Mayer
YAY!!!! Continuum komende lente èn een compleetsolo acoustic album daarna?!
Oh ja, Steven Tyler trad gisteravond mee op een nummers bij de laatste JM3 show in Boston!
pi_31406507
Op j-mayer.org staan foto's van het concert in Boston eergisteren, met Steven Tyler...
pi_31413023
schop
Iemand die toevallig connecties heeft bij Sonymusic NL, zodat we Mayer deze kant op kunnen lokken?
pi_31415796
Ik probeer Mayer al 4 jaar deze kant op te lokken zonder resultaat (het geheime concert van 3FM daar gelaten want dat hadden ze me niet even gemeld...de bastards).
pi_31417259
Fijn.... Maar na het succes van Daughters begin dit jaar zou er misschien wel weer ietsje meer hoop in zitten voor ons... Bovendien met het nieuwe album begin volgend jaar, zou er toch wel een wereldtourtje inzitten zou ik zo zeggen
pi_31418051
Volgens mij heeft John ('s management) nog niet helemaal door dat er naast amerika nog meer landen aanwezig zijn in de wereld. Nouja als ie zn ass weer eens richting europa gaat slepen dan zorg ik dat ik mijn ass ook wel die kant op sleep :p
pi_31420605
Hij heeft vaker in australië opgetreden dan hier, maar daar heeft'ie ook stukken meer succes dan hier... Ik ga er ook zowiezo heen, maakt me niet uit waar in de eu, zolang als het maar hier is
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:54:11 #80
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_31421474
Kan iemand mij iets uitleggen..

Eerst stond er een video van 'Who Did You Think I Was' op http://music.aol.com met eerst iemand die een plaat op een platenspeler legt en de muziek begint te draaien en de hele tijd zie je maar die platenspeler. Nu staat de stream er niet meer.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_31423977
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef Numbie het volgende:
Hij heeft vaker in australië opgetreden dan hier, maar daar heeft'ie ook stukken meer succes dan hier... Ik ga er ook zowiezo heen, maakt me niet uit waar in de eu, zolang als het maar hier is
Nouja ik ga 11 november over mn vliegangst heen komen. Nouja dat hoop ik anders ga ik een uur lang doodsangsten uitstaan voor Gavin DeGraw maar dan zou ik dus voor John Mayer ook wel een uur of 2 doodsangsten kunnen uitstaan. Dus in principe zou ie mogen spelen overal binnen die 2 uur vliegen
pi_31434939
Gavin de Graw staat toch drie dagen later hier in Paradiso? Hoef je helemaal niet te vliegen En Mayer moet gewoon naar Nederland komen, punt uit, alleen promotie-acties/shows daar worden de fans ook niet veel gelukkiger van...
pi_31443123
Ja daar ben ik ook bij Maar het London tripje was al geregeld voor de A'dam datum echt helemaal bevestigd was dus vandaar.
Maar idd echt als die gast in 2006 niet hierheen komt ga ik hoogstpersoonlijk dat managements zn ass kicken.
pi_31448888
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:54 schreef Mr_Booze het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen..

Eerst stond er een video van 'Who Did You Think I Was' op http://music.aol.com met eerst iemand die een plaat op een platenspeler legt en de muziek begint te draaien en de hele tijd zie je maar die platenspeler. Nu staat de stream er niet meer.
Dat was een (promotie)videoclip voor het John Mayer Trio, gemaakt/geschoten trouwens door Gus Van Sant, en John legt zelf de plaat op de speler neer Over het algemeen wordt over de inhoud van de clip gedacht, dat het helemaal om de muziek moet gaan, en niet over de rest wat je ziet in zo'n clip tegenwoordig...
Heb geen idee waarom ze'm erweer af hebben gehaald... Waarschijnlijk was de boodschap wel over gekomen.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:54:58 #85
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_31457302
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:19 schreef Numbie het volgende:

[..]

Dat was een (promotie)videoclip voor het John Mayer Trio, gemaakt/geschoten trouwens door Gus Van Sant, en John legt zelf de plaat op de speler neer Over het algemeen wordt over de inhoud van de clip gedacht, dat het helemaal om de muziek moet gaan, en niet over de rest wat je ziet in zo'n clip tegenwoordig...
Heb geen idee waarom ze'm erweer af hebben gehaald... Waarschijnlijk was de boodschap wel over gekomen.
Dank U
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_31471131
U bent welkom!

Is het al de 22ste?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:04:45 #87
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_31471414
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:55 schreef Numbie het volgende:
U bent welkom!

Is het al de 22ste?
Nog 7 dagen
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_31475225
+ een maand helaas...

Ben veel nieuwsgieriger eigenlijk naar hoe z'n nieuwe album gaat klinken. Hij had het zelf over net als de JM3 alleen dan met een wat extra 'J' Kan niet wachten op Trust Myself en Hummingbird in studioversie ...
pi_31495399
Happy Birthday John!!!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:44:27 #90
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_31495583
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:36 schreef Numbie het volgende:
Happy Birthday John!!!!
Ik wist niet dat hij jarig was .. gefeliciflapstaard dan maar
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_31496072
Ja ja, 28 is de man al weer...
pi_31520273
Leuk achtergrond weetje: Check op www.mystupidmouth.com het thread over de fanletter/mail waar John WEL op reageerde; na een volgens een fan in de soep gelopen meet & greet...
pi_31538651
Dat vind ik altijd zulke vervelende mensen "I'm your biggest fan because I've paid such and such amount to meet you". Nee je bent gewoon een fan die toevallig het geld heeft om aan die zooi mee te doen. Als je echt zo een goed persoon was geweest had je het geld gegeven aan het goede doel zonder dat je er iets voor terugwilde.

Mmm denk ook dat diegene de humor van JM niet echt snapt.
pi_31538899
Vertel mij wat, echt onzin wat die meid hier en daar uitkraamde....
Vond het wel mooi wat hij zei over 'the sand on the beach' (Y)
pi_31575635
Ook zeker een keer te checken: www.lifelineschronology.com
Alles wat je ooit wilde weten over mans carrière...
pi_31608474
Wanneer komt ie nou eens naar Nederlahaannddddd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31609162
Hopelijk volgend jaar ter promotie van Continuum... Anders wordt ik ook behoorlijk radeloos hier...
pi_31653649
Wo, ik heb veel gemist sinds mijn vorige post in het John Mayer topic. Maar ik hoop nog steeds dat hij vlug naar NL komt. Alhoewel ik het nummer wat je nu op zijn officiele website maar so so vind...

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 23-10-2005 17:40:28 ]
pi_31662221
WDYTIW?! I love it! Nieuwe Mayer met meer power... Mag wel meer van dit soort dingen maken wat mij betreft...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:15:08 #101
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_31701710
Zo! Besteld! Nu nog ff een kleine maand wachten...
pi_31750339
Z'n lunchbox is weer gevonden!!
http://cgi.ebay.com/Celeb(...)_W0QQitemZ6444641392
pi_31770956
Das best wel een droge lunchbox....met op elke kant vermeld welke kant je voor je hebt...that could come in handy...when your drunk or something :p
pi_31775117
Tsja, Mayer humor heet dat volgens mij
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:16:46 #106
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_31793593
'Come Together Now' benefit for Hurricane Katrina
"Additionally, the song "Come Together Now" is the title track of an extraordinary industry-wide benefit record that will aid victims of the recent hurricanes along the Gulf Coast. The record, "Hurricaine Relief Come Together Now", will be released in mid-November and will feature some of the worlds most popular artists including: Coldplay, Barbra Streisand, Elton John, Sting, Bonnie Raitt, John Mayer and Lenny Kravitz, among many, many others.""

"All net proceeds will be divided equally among 3 charities, the American Red Cross, Habitat for Humanity and MusicCares." -Prn Newswire

Nomination for AMA
Not only is John presenting at the AMA's, but he's also nominated in the ADULT CONTEMPORARY: Favorite Artist category, against Kelly Clarkson, and Maroon 5. ABC
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_31797328
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 17:44 schreef Numbie het volgende:
WDYTIW?! I love it! Nieuwe Mayer met meer power... Mag wel meer van dit soort dingen maken wat mij betreft...
Misschien is het leuk dit JM3 project (of hoe je het ook noemen wil), maar ik hoop dat het bij één tour + (dvd)album blijft....

Ik ben niet zo enthousiast, wat ik tot nu toe heb gehoord....

Ik mis David LaBruyere .
Waarom zijn ze eigenlijk uit elkaar?

[ Bericht 11% gewijzigd door Toad op 30-10-2005 00:44:45 ]
  zondag 30 oktober 2005 @ 09:44:50 #108
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_31802345
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:56 schreef Numbie het volgende:
Z'n lunchbox is weer gevonden!!
http://cgi.ebay.com/Celeb(...)_W0QQitemZ6444641392
610 dollar en nog 1,5 dag te gaan dat word een ebdrag van 800-1000 me dunkt...

ziek..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31807872
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:27 schreef Toad het volgende:

[..]

Misschien is het leuk dit JM3 project (of hoe je het ook noemen wil), maar ik hoop dat het bij één tour + (dvd)album blijft....

Ik ben niet zo enthousiast, wat ik tot nu toe heb gehoord....

Ik mis David LaBruyere .
Waarom zijn ze eigenlijk uit elkaar?
Ik denk omdat John dus een nieuwe weg is ingeslagen; meer blues/groove, Dela speelt nu met David Ryan Harris, net als de rest van zijn band... Ik vind het ook jammer want de chemistry was heerlijk om te zien... Maar ik denk gewoon dat na 6 jaar touren e.d. het beetje op was

Erg fijn nieuw interview! http://www.berklee.edu/bt/172/coverstory.html
Heeft het onder andere over zijn nieuwe album, zonder dela helaas, en over hoe hij Berklee ervaren heeft...
pi_31812897
Wacht even....

Gravity kan ik wel waarderen....
pi_31817403
Dan zal je Heart So Heavy ook wel kunnen waarderen denk ik Die zal op de Katrina benefit cd komen te staan... heb zo snel even geen link, maar hou zeker j-mayer.org in de gaten.
pi_31829818
Wat ik net las op pictureframes;
quote:
Posted by BiggerThanMyBody:
The part about daughters being about a broken relationship is true cause he talked about it on soundstage but of course he didn't go into wanting kids. infact i've only heard him say he wanted kids one other time in a interview its something he doesn't talk alot about, but you can tell just from his songs how much he really wants it.

That part about him wanting a daughter, you have no idea how broken hearted that is to me, that he wants it and at his age he hasn't gotten there yet. But he is a human being just like us, and everyone's heart gets broken even his. Its just not his time yet.

The best thing about it though is he can make millions of dollars writing songs about it but hopefully he'll fine peace someday i'll be very happy for him when he does. After a long time of being a fan you just kinda have this feeling like if he's not happy then your not happy, i know that sounds dumb but if he's writing nothing but sad songs you hope someday he can write a happy song for HIMSELF.
Werd helemaal wee vanbinnen...
pi_31829927
Oh, maar denk eraan dit is een gerucht...
pi_31867295
Er staat een foto in de Rolling Stone met Paul McCartney op de voorkant, van John met Buddy Guy, ergens in de eerste helft...
pi_31942876
en in het nieuwe issue van RS staat een review van een concert van JM3!
pi_31947558
Dat live optreden van YBIAW!!!

Jaja, staat ook op de DVD.
quote:
Heart So Heavy
Mwhoa....
pi_31952266
Heerlijk hè... Vind die hele dvd in één woord GEWELDIG. Vooral de uitvoeringen van Covered in Rain en Message in a bottle zijn zo super!
pi_32053411
Keek naar Talpa gisteravond, beetje voetbal en zo, toen ik het aankondigingsfilmpje van 'Gooische vrouwen' zag; en opmerkte dat op de achtergrond 'I've got dreams to remember' werd gedraaid van Buddy Guy en John!
pi_32128916
Nieuw interview! Check score1more4me.com voor het hele interview... Mayer gaat samen met Steve Jordan zijn nieuwe album produceren! Ben benieuwd hoe dat gaat klinken...
pi_32163096
Over twee weken is 'Try!' uit!!!
pi_32165887
Ben benieuwd...

ik ga maar niet zeggen dat ik wil dattie hierheen komt
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32172564
sssssht! Volgend jaar mogen we hopen...
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:13:00 #123
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_32183639
Ik heb een vraagje, liep een hele tijd met een nummer in mijn kop en heb zo'n vermoeden dat het clarity is.
Maar ben er niet helemaal zeker van.

Is er een clip die bij clarity hoort en zo ja, kan iemand me vertellen hoe die clip eruit ziet? Vind het in ieder geval een zeer goed nummer. Als er geen clip bijhoort dan moet ik dus nog even verder op zoek naar het nummer waar ik op doel.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_32186333
Ja zeker! En een hele mooie ook nog, gemaakt door hiphopregiseur Little X dat terzijde, hierbij zie je hem in eerste instantie tegen een strandhuisje o.i.d. staan, vervolgens loopt hij over een pier, zit in een rode cabriolet (op de achterbank) en uiteindelijk loopt hij over het strand in het donker... Wordt eigenlijk dagelijks wel gedraaid op MTV, alleen dan op de minder bekeken uren (of te wel, 's ochtends vroeg) Echt super, mijn favo nummer! Het refrein zingt hij 'oooOOOooo', dus moet te herkennen zijn...
Volgens mij is de clip nog steeds te bekijken op MTV.com en VH1.com, kun je ff checken...
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:12:38 #125
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_32186813
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef Numbie het volgende:
Ja zeker! En een hele mooie ook nog, gemaakt door hiphopregiseur Little X dat terzijde, hierbij zie je hem in eerste instantie tegen een strandhuisje o.i.d. staan, vervolgens loopt hij over een pier, zit in een rode cabriolet (op de achterbank) en uiteindelijk loopt hij over het strand in het donker... Wordt eigenlijk dagelijks wel gedraaid op MTV, alleen dan op de minder bekeken uren (of te wel, 's ochtends vroeg) Echt super, mijn favo nummer! Het refrein zingt hij 'oooOOOooo', dus moet te herkennen zijn...
Volgens mij is de clip nog steeds te bekijken op MTV.com en VH1.com, kun je ff checken...
In het nummer waar ik op doel wordt ook oooooooOOOOOOoooo gezongen, daarom dacht ik dat het misschien om clarity ging maar dat is niet zo want de clip was heel anders Nu moet ik dus verder zoeken, irritant is dat als je perse iets wilt weten.

In de clip zie je een soort nachtclub met veel mooie vrouwen. Een stelletje staat een beetje tegen een lichtknop aan te rijden waardoor het licht aan en uit gaat. Ook hierin veel geoooooOOO en ook een mooi nummer maar ik weet dus niet hoe het heet en van wie het is.

Maar in ieder geval bedankt voor de info
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_32191988
Nee, geen clips met mooie vrouwen voor John...
pi_32218563
Blijkt dat John een eigen myspace heeft! Heb de link zo ff niet, maar staan twee previews op van de nieuwe live-cd en hij post er ook nog zelf af en toe (vandaag nog... )
pi_32284149
Nu op zijn myspace; de trio versie van Daughters...
pi_32289997
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:16 schreef Numbie het volgende:
Nu op zijn myspace; de trio versie van Daughters...
URL?
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:18:34 #130
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_32295435
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:03 schreef Toad het volgende:

[..]

URL?
Ik weet niet welke site dat is maar op deze site: http://www.previewstation.com/borders/jm3/ kun je best lang luisteren naar de songs van het nieuwe album 'Try!': - Who Did You Think I Was?
- Good Love Is On The Way
- Gravity
- Vultures
- Another Kind Of Green

This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_32308483
^^ Klopt, maar op zijn myspace ; www.myspace.com/johnmayer staan nu ook een aantal nummers van TRY! met commentaar van de man zelf ervoor als inleiding...
pi_32323502
Mocht je nog twijfels bezitten over of je wel of niet het nieuwe album TRY! moet kopen; op www.vh1.com wordt het hele album geleakd...
pi_32324595
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Numbie het volgende:
Mocht je nog twijfels bezitten over of je wel of niet het nieuwe album TRY! moet kopen; op www.vh1.com wordt het hele album geleakd...
Ik twijfel nog...
De live uitvoering van Something's Missing is wél oke! Heel het publiek: "check".
quote:
Nee, geen clips met mooie vrouwen voor John...
De dame in YBIAW is wel !
  woensdag 16 november 2005 @ 20:31:32 #134
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_32324620
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Numbie het volgende:
Mocht je nog twijfels bezitten over of je wel of niet het nieuwe album TRY! moet kopen; op www.vh1.com wordt het hele album geleakd...
Ik denk dat ik het wel ga kopen het is iets meer up-tempo dan als hij solo is.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_32326171
Dat 'check' gedoe dat is idd erg gaaf... Heb'm via myspace trouwens gevraagd of hij nog naar NL gaat komen misschien de komende tijd, maar ik betwijfel ten zeerste of hij ook maar iets erover zal zeggen :s
De dame in YBIAW is idd een voorbeeld, en Daughters heeft trouwens ook één of ander topmodel, maar ja, boeien...

Het is een goede afwisseling van rustige nummers met wat meer uptempo nummers/covers... Check echt ff de leak, dan heb je tenminste wat meer zekerheid
pi_32336226
Nu op zijn myspace; 'STOP THIS TRAIN' het eerste voorproefje van het nieuwe studio-album 'Continuum'!!! Ik word helemaal gek hier, zo ontzettend lief en mooi liedje!
pi_32336444
ok en dat vorige neem ik nu weer terug, want hij heeft het erweer af gehaald... :s Zal eens ff vragen waarom in hemelsnaam, het heeft er slechts een kwartier opgestaan! :s
pi_32394224
In dit interview (de bovenste) zegt John dat 3 à 4 nummers van TRY! in studioversies op Continuum komen te staan... Kan niet zeggen dat ik er echt blij mee ben, maar goed
pi_32451167
En op zijn myspace staan nu wat foto's van de studio waarin het nieuwe album wordt opgenomen.

Weet je wat me erg gaaf lijkt; John op het North Sea Jazz volgend jaar
Misschien dat we de organisatoren erover kunnen emailen o.i.d.?
pi_32480304
Heb gemaild en kreeg meteen een automatische reply, dus ik verwacht er niet veel meer van...

John doet veel promotie deze dagen voor TRY! Op www.j-mayer.org staan links naar radio-interviews, chatsessies etc.
pi_32519175
*schop*

Heb zowaar een email terug gehad waarin zoiets stond van dat ze hem kenden, en dat hij misschien in de toekomst wel eens op de programmering zou staan...
Lekker vaag dus. Maar goed, ze kennen hem in ieder geval...
pi_32522356
*tvp*

Nu ik David Gray en Jack Johnson in het nieuwe jaar ga zien, is mijn focus gericht op John Mayer. Wat een held.
pi_32546189
pi_32561921
Nieuw heldenmateriaal; live-optreden bij 'Good Morning America' . Check www.score1more4me.com
pi_32564400
Zag net dat ze bij BOL de prijs met 25% omlaag hebben gedaan!! Heb meteen een klacht ingediend want dat kunnen ze niet flikken, die cd is nog niet eens uit, en er zijn behoorlijk wat mensen, zoals ik, die gewoon de volle mep hebben betaald... grrrrrrrrr
pi_32591089
Van TRY! Super album, maar vind het wel ontzettend flauw...
pi_32591518
Ja, dat is zuur. Zo word je niet beloond voor het snelle toehappen.

Geduld is een schone zaak?
pi_32601095
Beter wel... Kreeg vandaag een email dat mijn bestelling onderweg is. Fijn met al die sneeuw; nog meer vertraging...
  zondag 27 november 2005 @ 13:39:12 #150
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32616196
Valt wel mee toch als je niet in de Achterhoek woont.. laat je weten hoe 'ie is?
  zondag 27 november 2005 @ 13:46:32 #151
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_32616372


[ Bericht 99% gewijzigd door CrookedEye op 27-11-2005 16:20:45 ]
"Veni, vidi, vici."
  zondag 27 november 2005 @ 13:47:43 #152
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32616406
U is een en dezelfde als Numbie?
  zondag 27 november 2005 @ 13:48:55 #153
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_32616441


[ Bericht 100% gewijzigd door CrookedEye op 27-11-2005 16:21:03 ]
"Veni, vidi, vici."
pi_32616468
en daar ben ik weer...
pi_32616631
met het nieuws dat zijn thanksgiving optreden van donderdagavond nu op score1more4me.com staat...
  zondag 27 november 2005 @ 14:03:35 #156
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32616828
De grote wisseltruc... en bedankt voor de tip!
pi_32619193
oeh, en ook een leuk nieuw interview op www.j-mayer.org, een AIM chat met een journaliste. Zijn chatnaam; 'trymayertoday' LOL
pi_32643123
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Numbie het volgende:
Zag net dat ze bij BOL de prijs met 25% omlaag hebben gedaan!! Heb meteen een klacht ingediend want dat kunnen ze niet flikken, die cd is nog niet eens uit, en er zijn behoorlijk wat mensen, zoals ik, die gewoon de volle mep hebben betaald... grrrrrrrrr
Kreeg net bericht dat ik het verschil netjes krijg teruggestort
pi_32683772
TRY! Is vanaf deze week ook 'gewoon' te verkrijgen via de normale winkels als Free Record Shop en Boudisque...
pi_32767313
Heb'm!!!! Eindelijk! En hij klinkt heerlijk, alleen over Out Of My Mind ben ik niet echt te spreken, hadden ze beter Cissy Strut erop kunnen zetten... Voor de rest; van Somethings Missing kreeg ik rillingen bij de aanslag van het eerste akkoord Super!! Ook erg lekker zijn WDYTIW, Vultures en Try...
pi_32767394
Numbie houdt dit topic levend, ik krijg misschien TRY van
pi_32805083
yup, yup, yup!

Ben nu helemaal weg van Good Love Is On The Way; kan niet wachten om dat nummer in studio-versie te horen
pi_32806814
Die laatst foto's op z'n blog met die snor

Who do you think I was klinkt wel zeer lekker. Ben in ieder geval meer onder de indruk van de Daugthers versie op Try dan dat verschrikkelijk akoestische op Heavier Things. Maar dat zal wellicht komen door de overkill aan airplay die hij toen met dat nummer had.
pi_32810163
Ja, die is echt hilarisch hè! De man is echt zooo creatief, hij zou ook zo schrijver kunnen worden volgens mij...

Daughters is idd een compleet ander nummer geworden. Kan niet zeggen welke versie ik echt mooier vind, beide hebben plus en minpunten...

'Vultures makes me wanna dance around my livingroom the whole weekend'
  zondag 4 december 2005 @ 16:47:14 #166
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_32810907
Who do you think I was... moet er toch nog steeds aan wennen...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32811556
Voor degenen die het nog niet hebben gezien: JM3 bij David Letterman kijk hier. En is St. Patrick's Day op z'n myspace een voorproefje van z'n nieuwe solo album?

Btw... al die mensen daar op de foto met z'n JM3 album, en die foto met de snor.

Wat mij betreft mogen Katie Melua en John Mayer wel 'ns iets samen gaan doen. Ik vrees alleen dat dat nooit gaat gebeuren.

[ Bericht 13% gewijzigd door Toad op 04-12-2005 17:19:22 ]
  zondag 4 december 2005 @ 17:53:34 #168
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_32812753
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:11 schreef Toad het volgende:
Wat mij betreft mogen Katie Melua en John Mayer wel 'ns iets samen gaan doen. Ik vrees alleen dat dat nooit gaat gebeuren.
Dat zou wel een geweldig duo zijn ja Oehh... dat wordt een muzikaal orgasme hehe
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32813265
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:11 schreef Toad het volgende:
En is St. Patrick's Day op z'n myspace een voorproefje van z'n nieuwe solo album?
Staat toch al op RFS? Zou zonde zijn om weer een oude in een akoestisch jasje te doen.
pi_32829811
Ik denk dat St. Patricks Day een cadeautje is van hem aan ons voor de feestdagen... Klinkt misschien raar, maar zomaar kunnen, want de productie klinkt niet supergoed, dus het zou zo bij hem thuis kunnen zijn opgenomen (in z'n gitaarkamer )
Bovendien zou dit nummer nog op het kerstalbum komen dat Elton John uitbrengt deze maand. Misschien is het deze versie?

Oh mijn god wat blijft het toch een heerlijk nummer

En ja, het stond dus ook al op RFS... Denk dan ook niet dat het op Continuum zal komen; hij had immers al gezegd dat er wel 3 à 4 nummers van TRY! op zullen komen, dus heruitvoeringen van RFS? Laten for godssake hopen van niet, daar is hij nu toch wel een beetje voorbij...
pi_32848131
Duet met Katie Melua? Weet niet, vind haar muziek niet heel erg bijzonder... Bovendien denk ik dat een 'studio' duet met Joss Stone dan meer voor de hand ligt. Ze hadden immers al samen opgetreden twee maanden geleden; zij kwam meezingen met het nummer Try op één van de trio's shows...
(ps, ik heb het bestandje; als iemand wil hebben?)
pi_32849125
< < look, look! nieuwe avatar
pi_32861366


pi_32861849
Ik heb TRY gehad van .
pi_32862238
Yay! Heel mooi! En??

En idd, de man weet zichzelf elke keer weer te overtreffen...
pi_32862564
Oh, met die 'En??' bedoelde ik wat je er van vind...

Dat geloof je toch niet?! Zijn er mensen die zich dan afvragen of hij dan toch niet in '77 was geboren...
pi_32863572
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef Numbie het volgende:
Oh, met die 'En??' bedoelde ik wat je er van vind...
Dat snap ik. Het eerste wat me opviel was het hoesje natuurlijk. Ik had een normale uitgave verwacht, dit is ook voor een keer leuk. Het is een leuke CD! Mijn favorieten zijn: Gravity, Vultures en Something's Missing. WDYTIW begin ik overigens ook steeds meer te waarderen.
pi_32864140
Vultures en Somethings Missing zijn ook twee van mijn favo's, met Good Love Is On The Way er ook nog bij.

Het hoesje is idd ontzettend gaaf. Een keer wat anders dan dat gedoe om zo perfect mogelijk te kunnen photoshoppen.
pi_32903499
*wacht op een nieuwe blogpost*
pi_32906652
*ben erg slecht, heb try nog niet*
Het enge is dat winamp echt net Try van Nelly Furtado erin gooit....*creepy*

Wat hebben die mannen in amerika echt met foute snor George Eads (Nick - CSI) ook al, lig iedere aflevering dubbel omdat ik aan die agent van Allo Allo moet denken.

Try eens opsnorren...het is december wat betekend dat ik mezelf weer op een nieuwe cd van trakteren
pi_32911418
Zeker weten joh! Bij alle grote platenzaken is'ie wel verkrijgbaar
pi_32924256
En I Got A Woman is natuurlijk ook geweldig!!!
pi_32929145
Nieuwe cd is leuk!!!! Alleen een kut hoesje
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_32952906
Hoesje is moooooi! Keertje wat anders dan dat gephotoshop van tegenwoordig Heel jazzy
pi_32953463
is dit waar we het over hebben?



Vind hem wel appart.. simpel doch cool
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32953556
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:03 schreef Numbie het volgende:
Hoesje is moooooi! Keertje wat anders dan dat gephotoshop van tegenwoordig Heel jazzy
Dit keer illustrator idd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32954832
Is een btje in de stijl van die oude EP hoesjes.
pi_32966273
Dat was volgens mij de bedoeling ook. Zoals John zelf zegt vlak voor Somethings Missing 'it's only music now'
pi_32993373
Op de officiele site van James Blake kun je nu een klein fragmentje zien van een tennissende (sp?) John
pi_33041887
*neuriet* 'here, comes the cold...'

  dinsdag 13 december 2005 @ 13:55:17 #191
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33042374
James Blake.. tennist die nog?
pi_33042908
Uhm, blijkbaar Vast niet meer op hoog niveau, maar van wat ik begreep hebben John en James bij elkaar in de klas gezeten in Fairfield, CT.
pi_33043880
Ey mijn grote vriend Gavin! In zn London shirt nog wel....moet de irritante gewoonte om zijn kledigkast uit mn hoofd te kennen eens gaan lozen En Johnny kan dus ook erg goed tennisen Damn I would have paid good money om daar op die tribune te zitten.
pi_33044337
Gavin vind ik ook wel een goeie gozer. Vind John's muziek beter, muzikaal gezien dan, maar vind gavin's teksten ook heerlijk

Ik ook, en dan te geloven dat het nog niet eens uitverkocht was...
pi_33044564
Je moet Gavin live zien...zoveel beter dan de cd. Ik ben er voor dat Gavin & John leuk samen door Nederland gaan touren ofzo: ik stel mn huiskamer wel beschikbaar

Echr die american bastards...krijgen ze al die leuke evementen daarzo, gaan ze er nog geen eens allemaal heen. Tsk!
pi_33045284
Wilde naar zijn concert in Paradiso met m'n vriend, maar toen ik tickets wilde halen, was er nog maar eentje. Dus wachtte tot 8 dagen van te voren wanneer er weer tickets zouden vrijkomen; niet dus...

Dat snap je dan niet toch? Entree tickets begonnen al bij $15! En dan nog niet uitverkocht, ik snap er echt niets van maar goed...
pi_33045440
Had mn kaartjes voor zn concert 5 minuten nadat ze in de VVK waren gegaan Was ook nog naar London geweest....lichtelijk Gavin-verslaving.

Ik snap sowieso al weinig van die amerikanen. Zat laatst ook met zo een kind op msn en die had een 'erg groot probleem': Ik ga woensdag naar Gavin DeGraw en dan donderdag naar Michael Tolcher en nu wilde ik vrijdag naar Matt Nathanson maar ik weet niet of ik dat wel redt 3 dagen achter elkaar.
Ik vond het een redelijk luxeprobleem en vond dat ze niet zo moest zeuren. (6)
pi_33046167
Inderdaad! Jeetje zeg, als ik al naar één van die drie concerten zou kunnen gaan ben ik al helemaal happy...

En wat verslavingen betreft; moge het duidelijk zijn naar wie mijn voorkeur uitgaat...
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:23:37 #199
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33046342
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:59 schreef Jill-RMC het volgende:
En Johnny kan dus ook erg goed tennisen Damn I would have paid good money om daar op die tribune te zitten.
Alsof jij dan op die tribune was blijven zitten..
pi_33046403
LOL
Ik had er dan eerder zo bij gestaan > > >

[ Bericht 4% gewijzigd door Numbie op 13-12-2005 16:26:10 (sp) ]
pi_33048856
Nieuw interview!!

40 minuten Mayer talk
pi_33052461
Is myspace toch nog wel ergens goed; vind opeens allemaal andere NL'se John Mayer fans
pi_33054020
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Alsof jij dan op die tribune was blijven zitten..
Ey ik heb me in Paradiso en Shepherds Bush Empire ook netjes gedragen. Ze hoefde me iig nog niet van Gavin's been af te sleuren ofzo


Myspace is leuk! Leuke manier om bands te stalk...uhh met bands te communiceren
pi_33054247
Haha! lol

En ja, sommige mensen nemen dat stalken idd wel een beetje te serieus op myspace. Je hebt nu niet alleen al de JM3 whore, maar ook de Room for Whores, de John Mayer Beavers, etc. Beetje irritant inmiddels eigenlijk, maar goed.
pi_33075468
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:11 schreef Numbie het volgende:
Haha! lol

En ja, sommige mensen nemen dat stalken idd wel een beetje te serieus op myspace. Je hebt nu niet alleen al de JM3 whore, maar ook de Room for Whores, de John Mayer Beavers, etc. Beetje irritant inmiddels eigenlijk, maar goed.
Dan had ik Room For Squirts toch grappiger gevonden
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33085820
Joh, praat me er niet van... Al die superdomme opmerkingen en hartuitstortingen in zo'n klein boxje

Als iemand een review van TRY! mocht tegenkomen, wel meteen ff melden hè? Heb al in de Revolver en OOR gekeken van deze maand, maar nog niets...
pi_33086388
Rolling Stone?
pi_33088075
Uhm, goeie, nog niet bekeken. Weet dat hij online 3 van de 4 sterren kreeg. Zal van de week eens erdoor bladeren als ik bij een AKO kom of zo...
pi_33092563
3 van de 4.. what the f.. ??
pi_33094664
ja, ik weet het... Maar moet zelf ook zeggen dat dit wel één van zijn betere albums is, maar niet zijn beste. Het blijft live en ben zelf niet echt dol op Out Of My Mind; hadden ze beter Covered In Rain erop kunnen zetten...
pi_33095962
Preview van de cdversie van Heart So Heavy...

Ik blijf denk ik toch maar bij de JM3 versie
pi_33097096
Live is eens een keer wat anders. Ik ben er wel fan van. Mayer blijft dan ook zeker overeind, dus erg interessant.
pi_33097368
Ben ik het ook zeker mee eens, maar ik vind het publiek op de achtergrond altijd vreselijk storend... Nou is het hier al minder dan op As/Is, maar nog.
pi_33097411
Ja, zonder dat rotpubliek zou nog beter zijn.
pi_33097562
Beetje a la Jamie Cullum's Twenty Something, dat is live in de studio opgenomen, en verder niet gemixt of zo... Heerlijk rauw en echt klinkt dat, misschien een ideetje voor John in de toekomst?
pi_33097675
John zou nooit iemand na doen.
pi_33097904
"And leave this shit behind...."
Aaaaaaaaahhhh aahhhhh aaaaaaaaaaaaahaaaa

Dat is gewoon het ideale voorbeeld hoe achterlijk een publiek kan reageren.
pi_33097990
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:38 schreef Apfel het volgende:
"And leave this shit behind...."
Aaaaaaaaahhhh aahhhhh aaaaaaaaaaaaahaaaa

Dat is gewoon het ideale voorbeeld hoe achterlijk een publiek kan reageren.
Typisch amerikaans publiek.. Oeh hij zei shit "

was me ook pgevallen toen ik de DVD voor het eerstzag ja sowieso veel pubermeisjes daar maar ach... blijft geweldige muziek
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33098186
Haha, grappig. Pas zijn album bij toeval gehoord.

Gister had een dame in mijn msn lijst de naam "your body is a wonderland" ik natuurlijk nieuwsgierig vragen. En dat nummer van haar gekregen. Wat een heerlijk chill nummer, Toen het album gedownload. Hele fijne stem heeft die gast...

[ Bericht 1% gewijzigd door Boy_Snakeye op 15-12-2005 11:57:59 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_33098289
Zo zie je maar weer; de beste man krijgt elke dag er weer nieuwe fans bij

Ja, wat dat betreft zijn Amerikanen echt zo preuts als maar wat. Net zoals toen hij vloekte tijdens 'Bold Of Love' eerder dit jaar. Hele ophef weer in de media omdat hij 'oh, damn' had gezegd... Boeieh.
pi_33106128
Wanneer komt ie nou s een keer gewoon hier naartoe?
Ik heb trouwens deze week n promotie-cd gekregen toen ik 2 andere cd's kocht.
Daar staat o.a. een nummer op van John Mayer Trio (Who Did You Think I was). Het album waarvan het afkomstig is (Try!) is een liveregistratie met Steve Jordan en Pino Palladino (ken dr niks van).
Klonk goed, wat meer rough dan Room For Squares en Heavier Things.

Als het oud nieuws is, excuus
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33107337
Uhm, nee! Vertel! Wat voor een promotie cd? Waar? Hoe? Wie? Wat? Ik wil ALLES weten!
pi_33113099
Lieke! ik ben zoooo nieuwsgierig! Wordt helemaal nuts hier

*adem in*

*adem uit*

pi_33115498
Haha...

Lieke? Waar zijt gij?
pi_33115539
Ik was werken... Sorry! Ik zal ff t artikeltje uit t blad van music mania overtypen, moment
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33115878
John Mayer Trio - Try!: Live In Concert
(Columbia/Sony/BMG)

Net nu John Mayer dankzij het fraaie hitje Daughters is doorgebroken met zijn prachtige radiovriendelijke pop/rock, verrast hij vriend en vijand met het live opgenomen en toepasselijk getitelde Try! Hierop wordt hij bijgestaan door de nadrukkelijk op de cover vermelde studioveteranen Steve Jordan (Stones, Blues Brothers, John Mayall en nog talloze anderen) en Pino Paladino (Eric Clapton, Chaka Kahn en Don Henley, om er slechts een paar te noemen), en klinkt hij beduidend ruiger dan wat we van hem gewend zijn. De setlist bestaat uit opvallende covers van Ray Charles (I Got A Woman) en Jimi Hendrix (Wait Until Tomorrow), twee oudjes (Something's Missing en Daughters, in een zeer bluesy versie) en zeven nieuwe nummers, waarin hij zich lekker uitleeft op zijn gitaar, en laat horen dat hij muzikaal heel wat meer in zijn mars heeft dat zijn studioplaten deden vermoeden. Een bewonderingswaardige en moedige stap, deze plaat, en het klinkt ook allemaal erg goed, maar ik moet er nog wel een beetje aan wennen. No Such Thing en Heavier Things heb ik helemaal grijs gedraaid en dit is toch wel andere koek. (MvR)

bron: Mania 9 december 2005 nr. 211
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33116044
Staat het er echt zo? 'No Such Thing' en bewonderingswaardig? Apart.
pi_33116128
Ter verduidelijking:
Mania is een gratis blad dat je krijgt bij een aantal CDwinkels. Bij dat blad hoort ook een promoCD (Music Mania Sampler), een cd met 18 nummers van verschillende artiesten die relatief onbekend zijn (of zich in de underground begeven) om je kennis te laten maken met hun muziek. Zodat je nog meer CD's gaat kopen dus
Op één zo'n CD (Winter Sampler Volume 6) staat het nummer Who Do You Think I Was van John Mayer Trio. Mijn broertje is een Jimi Hendrix fan en had dat gecoverde nummer van John Mayer al een tijdje, dus dat kende ik al wel. Maar zodoende dus.
Heel verhaal
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33116176
Bedankt, bedankt. Leuk hoor!
pi_33116180
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Staat het er echt zo? 'No Such Thing' en bewonderingswaardig? Apart.
mja tis een gratis blad, ik heb eerlijk gezegd al een dozijn spelfouten ontdekt...

En graag gedaan

[ Bericht 12% gewijzigd door Lieke_K op 15-12-2005 22:21:27 ]
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33117959
Oeh mss willen ze nog een freelance redactrice inhuren? *pick me, pick me*

pi_33118096
Haha.. ja, voor redactrice kom ik bepaalde kenmerken tekort. Succes ermee!":P
pi_33119410
Hmmz nou t blad is samengesteld door het personeel van de CDwinkels, die schrijven alle recensies e.d. Dus vrees dat het er niet in zit voor je
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33119542
Waar is het verkrijgbaar, Lieke?
pi_33123016
Idd waar o waar??
pi_33135246
http://www.platomania.nl

daar staan alle CDwinkels die hierbij zijn aangesloten. Daar kan je het dus gratis ophalen!
Succes
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33143349
Ok! Dat wordt maandag dus naar concerto... (moet vanavond de stad uit...)
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:45:23 #238
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33147718
Ik laat het lekker hierbij.

Numbie, wat zijn je ideeën over een tour van Mayer en een optreden in Nederland? Zit dat er in in de nabije toekomst?
pi_33151314
Uhm, tsja, erg moeilijk.

Hij heeft in het verleden alleen één dag promotie gedaan in nederland; verder niets. Hij is vorig jaar nog in het land geweest op de dag dat het concert van Sting eigenlijk zou zijn. Maar heb geen idee waar hij toen heeft uitgehangen.

Als hij naar Europa komt; waar ik wel vanuit ga eigenlijk, gezien zijn populariteit hier ook alleen maar aan het toennemen is, valt het te betwijfelen of hij Nederland aan zal doen. Bij de europese tak van de HT (promotie) tour in 2003, is hij ook alleen in frankrijk, engeland en duitsland geweest. Dus die landen eerder dan Nederland denk ik.

Inmiddels hebben een belgische fan en ik een myspace opgezet voor Nederlandstalige fans; in één dag al 10 aanmeldingen voor 'friends'. Dus er zit zeker wel vooruitgang in. Dit is gewoon ook een goede manier om fans bij elkaar te brengen, en om zo aan John kenbaar te maken dat er ook fans in het buitenland zitten...

Maar goed voor zover mijn promotiepraatje

Ik hoop echt echt ECHT dat John naar Europa komt volgend jaar (herfst?)....
pi_33158587
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef Numbie het volgende:
Hij is vorig jaar nog in het land geweest op de dag dat het concert van Sting eigenlijk zou zijn. Maar heb geen idee waar hij toen heeft uitgehangen.
Nederland....Amsterdam.....goh laten we eens raden
pi_33199539
Ja, dat zit er dik in idd; volgens z'n online dagboek van die tijd hadden ze een 'goede' tijd gehad
  zondag 18 december 2005 @ 22:39:11 #242
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33204559
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:04 schreef Numbie het volgende:
Ja, dat zit er dik in idd; volgens z'n online dagboek van die tijd hadden ze een 'goede' tijd gehad
Is hij ook zo joh? Jammer.
pi_33207019
Woah,

Ik werk bij de plaatselijke Xenos bij ons in de buurt, waar we elke week stelselmatig dezelfde liedjes horen. Ik was al maanden opzoek naar zo'n nummer, opgenomen op me telefoon en al, lyrics ingevoerd @ google..

John Mayer - Clarity!

Ben nu zijn cd Heavier Things aan het downloaden. Welke CD is volgens jullie een echte aanrader?
  zondag 18 december 2005 @ 23:54:25 #244
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33207205
Room For Squares, Heavier Things en sinds kort TRY!
pi_33214138
Ook aan te raden is Any Given Thursday, live dvd en cd...

Grappig idd, elke keer als ik ook de Xenos inloop hoor ik dat nummer en dan blijf ik net ff iets langer hangen dan normaal
pi_33214196
Heb net Clarity voorgedragen bij de 3fm serious request, voor een tientje Wel voor het goede doel hè...
pi_33218536
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:20 schreef Numbie het volgende:
Heb net Clarity voorgedragen bij de 3fm serious request, voor een tientje Wel voor het goede doel hè...
Ga ik maar eens met Only Heart doen denk ik
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33220151
Ja, die stond dus niet op het lijstje: dwz je kon alleen Clarity, No Such Thing of Daughters aanvragen... Tenminste, die werden automatisch aangevuld, heb BTMB geprobeerd en ook iets van het Trio, maar dat wil die niet...
  maandag 19 december 2005 @ 17:29:06 #249
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33221991
Eigenlijk wel ja, maar goed... Was al lang blij Mayer weer een keer op de radio te horen

Nu op zijn myspace: de demo van 3x5 (!!!) en de aankondiging van een nieuwe video in januari...
pi_33222457
En een mini-interview/promotiepraatje voor TRY! en optreden (WDYTIW) bij CBS in the morning van enkele dagen geleden...
pi_33243251
Heb dus nog ff het fijne uitgezocht na de melding van Lieke over WDYTIW op een promocd'tje. Deze cd is dus te verkrijgen bij het blad 'platomania' dat ligt bij alle plato's door heel nederland, maar ook bij concerto en getrecords in A'dam... Het is het winternummer van 2005/2006 en ik dacht vol. 6... Ga vanmiddag toch nog naar de stad
pi_33245081
Jip, je slaat de spijker op zn kop Maar ik dacht dat ik dat al gezegd had...
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33247040
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:43 schreef Lieke_K het volgende:
Jip, je slaat de spijker op zn kop Maar ik dacht dat ik dat al gezegd had...
Ja idd...;) Maar dat was alweer een paar pagina's terug he dat scheelt ons weer bladeren :p
pi_33247416
Ahzo
En Numbie maakte er ook nog eens een fijne samenvatting van (unlike mijn eromheengezwam )
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33251135
haha

Heb'm vanmiddag opgehaald. Neem zeker ook het blaadje mee; staat leuke recensie in van de cd. De auteur meent alleen dat hij 'No such thing en Heavier Things grijs heb gedraaid'
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:21:46 #257
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33251166
ja.. stond ook al in het stukje van Lieke.. viel me toen al op.
pi_33251586
ah, dan loop ik toch weer achter...
pi_33257446
Heb ik dat die recensie dus voor Piet Snot over zitten typen? Nahjaaa!

En idd, over de professionaliteit van het blad in kwestie waren we het al eens: dat niveau lag niet zo hoog...
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:27:11 #260
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33257496
Spelling is niet gelijk aan professionaliteit natuurlijk.. het is echte underground, weet je!!

Numbie, wel opletten hè..
pi_33257506
nee joh, zijn vast wel mensen die het gelezen hebben, en niet dat blaadje in handen zullen krijgen...
pi_33257721
Ok ok, je hebt gelijk.

En je hebt wel wat aan dat blad. Zo kende ik Anthony & The Johnsons niet, terwijl die echt 10000x genoemd worden. Dus dat klinkt dan wel als een must-have. (Al moet ik toegeven dat ik er nog steeds niet echt warm van word...)
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:33:06 #263
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33257769
Waarom is dat een must-have dan? (wel eens van gehoord, maar verder niet)
pi_33258680
In dat blad staat van ieder personeelslid een top3 met beste cd's van 2005. Als 80% die cd erin heeft staan, vind ik dat wel genoeg reden tot titel must-have.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:57:51 #265
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33258761
Haha, ja klopt.. dat wist ik niet.

Waarom vind jij het een must-have?
pi_33258906
Wie, ikzelf?

Nouja, zoals ik al zei, ik word er niet écht warm van. Het is mij allemaal iets te filmisch. Het is intensief luisteren enzo. Maar wel erg kunstig.

Ik moest vooral erg wennen aan het stemgeluid van de zanger, niet echt de definitie van 'lekker in het gehoor liggend', zeg maar...
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:03:43 #267
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33258983
Haha.. De Johnsons was toch ook die horrorfilm?

Nou ja, open er een topic over of zo.. dat verdienen ze wel zo te horen!
pi_33259291
Je bedoelt The Adams Family

Mja topic openen... Ik heb er geen verstand van... Ik probeerde straks in het Indie topic mee te lullen (gewoon omdat ik die muziek vaak leuk vind), maar die lui weten er veels te veel van!

Maar ik dwaal af! Terug naar John Mayer Ik had ooit de clip van Your Body Is A Wonderland op m'n computer, maar die is spoorloos verdwenen! Die was echt verslavend, die clip..!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:14:53 #269
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33259376
Het nummer alleen al is verslavend.. ik vind de albumversie minder mooi dan de radio edit (?). Clip ken ik niet.
pi_33260364
Ik vind de radio edit ook mooier; dat gepingel op de achtergrond wordt ontzettend irritant na een gegeven moment... Clip ben ik niet echt kapot van. Vind uberhaupt het nummer beetje tè, ik bedoel 'bubblegum tongue'? Kom op zeg... Maar goed, dat is dan ook echt het enige nummer op heel RFS dat me niet echt aanstaat. Clip van YBIAW staat vast nog wel op vh1.com / mtv.com en anders vast wel via via te downloaden
Dat nummer is ook de reden dat ik hem pas een jaar later ontdekte dan de meeste mensen hier. Namelijk toen BTMB op tv kwam Vond die clip wel aardig, en Clarity natuurlijk. De sfeer in Clarity is zo heerlijk relaxed, zowel van het nummer als de clip...
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:47:09 #271
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_33260589
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het nummer alleen al is verslavend.. ik vind de albumversie minder mooi dan de radio edit (?). Clip ken ik niet.
Je ziet John Mayer gitaar spelen voor een brunette in een heel licht appartement en daarna doen ze wat romantisch gesnuffel in het bed en lopen ze rond op straat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr_Booze op 20-12-2005 22:52:41 ]
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:50:22 #272
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33260706
Leuk om te horen..

Ik kreeg in mei de tip om eens naar JM te luisteren en het eerste wat ik tegen kwam was YBIAW.. dat nummer heb ik toen totaal grijs gedraaid. In juni op vakantie in de VS heb ik de beide albums gekocht. Gedurende de zomer heb ik ze beide regelmatig gedraaid.
pi_33260715
En het is heel schattig allemaal! Hoor!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:50:44 #274
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33260718
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Je ziet John Mayer gitaar spelen voor een brunette op een heel licht appartement en daarna doen ze wat romantisch gesnuffel in het bed en lopen ze rond op straat.
Klinkt best leuk!
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:51:57 #275
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33260768
Ik had een liefde op afstand deze zomer en die heb ik nog blij kunnen maken met JM's versie van 'Message In A Bottle'. Dat liedje staat nu voor mij ook bol van herinneringen, nostalgie en zomerliefde.
pi_33261783
Oh ik lift gewoon mee op de geacteerde liefde in die videoclip
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:21:33 #277
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33261810
Is ook een optie.. *weg-dag-droom*
pi_33325970
LMAO...ik vind YBIAW echt geweldig. Was eigenlijk direct 1 van mn favo nummers van de cd....heb m alleen een btje overkilled de afgelopen 3, 4 jaar. Moet zeggen dat ik RFS zeer zelden nog luister, heb af en toe nog zo een opleving dat ik m weer echt ff moet draaien en dan gaat ie de kast weer in. Maar dat heb ik met veel cd's...gewoon eerst een jaar helemaal dooddraaien en dan de kast in.
  vrijdag 23 december 2005 @ 03:38:43 #279
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33334841
Ja, je moet het ook een beetje geleidelijk doen allemaal.. op deze manier is het zonde toch?
pi_33337763
ik moet ook toegeven, vind YBIAW een top nummer. Ook de arcoustic versie is heerlijk.

Vind ook "Love song for no one" ook een toepasselijk nummer voor dit moment van mijn leven
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:14:05 #281
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33338535
Ahh...!! Lekker toch.. met de Kerstdagen je wentelen in relatieve eenzaamheid. 2006 brengt al het moois.. moet wel!
pi_33339151
Ideaal deze dagen rond kerst van RFS; St. Patricks Day *zwijmel*
En dan het liefst natuurlijk die nieuwe versie èh...
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:46:47 #283
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33346065
Wanneer is St Patrick Day eigenlijk, in oktober?
pi_33346832
Ik dacht eigenlijk ergens midden maart ofzo.
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:14:15 #285
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33346927
Oh.. dat zal het dan wel zijn..
pi_33349333
Ja, 17 maart: 'now way november...and we'll both be safe till st. patricks day'
Zag het toevallig van de week ergens staan

Songs die John gespeeld heeft in Eddie's Attic de afgelopen twee dagen zijn schijnbaar te downloaden via www.mystupidmouth.com
Moet hierbij wel zeggen dat John zelf absoluut geen tapers in de zaal wilde, omdat hij naar schijnt zelf de liedjes wil gaan uitbrengen weer via iTunes o.i.d: let op = gerucht.
Hij heeft wel al nummers van Continuum gespeeld daar... Aaah, het dilemma...
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:00:06 #287
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33349693
Het blijft ook een aparte.. bedankt voor de opheldering wat betreft St Patrick. Ik zat er flink naast.
pi_33351590
Ah joh, het is een typisch Ierse vakantiedag. Had er zelf ook nog nooit van gehoord voor het liedje...

Op Score kun je trouwens nu ook een aantal demos downloaden die op zijn myspace staan/stonden
pi_33352428
LMAO @ dat filmpje met Kanye West. Echt ik hou van zijn soort van humor. Echt Briljant!
"Ow yeah...go back and listen to daughters....bitches"

http://www.youtube.com/watch.php?v=Lnr6pPOJfYs&search=kanye%20and%20john%20mayer
pi_33367939
Wat vinden jullie van de Untitled Song Demo?
pi_33369005
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:06 schreef Toad het volgende:
Wat vinden jullie van de Untitled Song Demo?
Lekker toch?
pi_33377067
Zeker weten! Vind het refrein wel behoorlijk wat weghebben van Message in A Bottle van The Police; en ook nog een beetje 83-achtig ergens. Maar zeker een mooi liedje...
pi_33384860


Jullie zijn (neem ik aan) ook bekend dat een concert van JM3 op AOL Music staat?
  zondag 25 december 2005 @ 18:04:35 #294
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33397986
Nee, wist ik nog niet.. merci!
  maandag 26 december 2005 @ 14:38:58 #295
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33414591
Heeft iemand OP voor deeltje 3 al klaar staan?
pi_33415231
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heeft iemand OP voor deeltje 3 al klaar staan?
Kwil wel weer een plaatje maken (moet diegene me maar ff mailen) voor de liefhebbers (lijkt me dat trio er in moet ), maar ff geen zin verder op te maken ..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 26 december 2005 @ 15:29:02 #297
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33415712
Pff.. haha.. ik heb helemaal niets..

M'n moeder zou zeggen: dan moet je zin máken!
pi_33432597
Ik heb een OP klaar, iemand een plaatje?
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:38:35 #299
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:38:46 #300
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33433379
Maar tof dat je het klaar hebt!!
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:39:08 #301
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')