ik heb een brief daarover gekregen, met het tijdstip waarop we elkaar zondag ontmoeten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:51 schreef Marieke1 het volgende:
Weet iemand wanneer je iets te horen krijgt over wanneer je waar ergens moet zijn en het tijdstip volgende week zondag? Of krijg je dat nog te horen?
euh.. jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Je hebt een brief gekregen wanneer je zondag waar en hoe laat ergens moet verschijnen. Vanaf daar hoor je meer. Je mentormamma's en/of -pappa's leggen je van alles uit over het studentenleven en je boeken. En mochten ze dat niet doen, dan heb je nog je studiegids, waar alles letterlijk in staat, en de Dekker v/d Vegt, waar je al je boeken zo kunt kopen. Niet gaan lopen huilen en schelden als je je nog nergens in verdiept hebt..
indeed.. nee die mensen houden van stinken.. en denken dat iedereen daar zo een kamer regelt en anders in de goot..quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom is het trouwens zo dat de Intro in Nijmegen 10 dagen duurt terwijl dat nergens anders zo is. Ik vind het allemaal wel leuk en aardig maar dat ze je zowat verplichten om zelf een slaapplek te regelen vind ik een beetje overdreven. Houden ze er ook rekening mee dat je dan een hele koffer met kleren etc mee moet nemen of verwachten ze dat Nijmegen volgende week zomerse temperaturen gaat krijgen waardoor een zwembroek en teenslippertjes voldoende is voor 10 dagen?
Een redelijk aantal mensen skipt het weekend (hupsa, weer drie dagen minder) en verder zijn de maandag t/m donderdag bijna volledig gevuld door het programma van de uni (sportdag, studiebeurs oid) of van je faculteit (iig was bij de medische faculteit wel zo). Je houdt eik stiekem best wel weinig tijd overquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom is het trouwens zo dat de Intro in Nijmegen 10 dagen duurt terwijl dat nergens anders zo is. Ik vind het allemaal wel leuk en aardig maar dat ze je zowat verplichten om zelf een slaapplek te regelen vind ik een beetje overdreven. Houden ze er ook rekening mee dat je dan een hele koffer met kleren etc mee moet nemen of verwachten ze dat Nijmegen volgende week zomerse temperaturen gaat krijgen waardoor een zwembroek en teenslippertjes voldoende is voor 10 dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |