abonnement Unibet Coolblue
pi_29878642
Dude...

Lezen, het is niet mijn auto.

Btw, er zit 'n Koni verstelbare set onder, waar tussen je kan verlagen van 1mm naar 100mm. En je kan ook de hardheid verstellen.

Ik heb op mijn EG4, 60/40.. maar ik zou zweren bij 60/60, want achter is nu té hoog.
pi_29893669
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:19 schreef t0n het volgende:
Dude...

Lezen, het is niet mijn auto.

Btw, er zit 'n Koni verstelbare set onder, waar tussen je kan verlagen van 1mm naar 100mm. En je kan ook de hardheid verstellen.

Ik heb op mijn EG4, 60/40.. maar ik zou zweren bij 60/60, want achter is nu té hoog.
ah oke..maar weet je ook waar die koni's op staan ongeveer? Wat is 'normaal' haalbaar zonder dat ze aanslepen. Iets zoiets niet ergens op te vragen/meten?

Een EG4 is een generatie ouder, waardoor ik dat niet echt als goed vergelijkingmateriaal kan gebruiken....
pi_30156838
Kick!

T0n hoe staat het tegenwoordig btw? Ennehm.. Wat ging er met de motorkap gebeuren? (Zelf ws komend weekend een Civic Sedan koopt)
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_30750253
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:53 schreef tjAb het volgende:

[..]

ah oke..maar weet je ook waar die koni's op staan ongeveer? Wat is 'normaal' haalbaar zonder dat ze aanslepen. Iets zoiets niet ergens op te vragen/meten?

Een EG4 is een generatie ouder, waardoor ik dat niet echt als goed vergelijkingmateriaal kan gebruiken....
Deze koniset staat uberlaag en fucking hard. slechte ET-waarde velgen gaat zeker aanlopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')