abonnement Unibet Coolblue
pi_29523165
Ik weet me even geen raad meer volgens mij heeft mij vriendin een ander teminste dat vermoeden heb ik. Ik heb alleen geen bewijs. Al een week of vijf is ze minder aanhankelijk dan eerst en laatst hebben we nog een heel gesprek gehad want ze wilde meer ruimte voor dr zelf. Eerst knuffelde ze me nog iedere dag als ik thuiskwam ofzo of ze trok me zo de slaapkamer in maar nu begroet ze me alleen met een kus op mijn wang en verder niets het voelt een beetje alsof ze niet meer van me houd ook al zegt ze nog van wel.

Wat moet ik nu geloven? Ik weet het echt niet meer. Ik betrap haar ook steeds op hele kleine luegentjes waar ze dan weer snel een excuus voor verzint. Over sommige dingen weet ik gewoon dat ze liegt ze is ook veel vaker het huis uit dan eerst. Vorige week zaterdag nog toen
zei ze dat ze een nacht of twee bij een vriendin van haar ging slapen terwijl ik dat weekend met wat maten van me weg ging was en zij niet alleen wilde zijn. Maar dat kon helemaal niet waar zijn want ik was zelf dat weekendbij die vriendin. Ze moet dus erges anders naartoe geweest zijn. Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me maar als ik dan smiddags naar huis bel word er niet opgenomen. en toen ik toen naar haar mobiel belde toen zei ze dat ze gwoon thuis was waarop ik zei maar waarom neem je de huistelefoon niet op ik voelde een schok in haar stem en toen ze zei dat ze op het toilet zat. Maar ik weet wel beter want ik hoorde gestommel op de ahtergrond. Ik weet me geen raad meer.

Ik confonteer haar nog even niet met alle leugens ook al weet ik zeker dat ze leugens verzind. Eerst moet ik alles even op een rijtje zetten want ik weet echt niet meer wat ik moet. het is een verchrikkelijk gevoel dat ik heb omdat ze me bedreigt met een ander. Hoe nu te handelen? Gewoon zeggen bitch ik weet dat je met een ander naar bed gaat en dat was het dan?
Moest dit even van me afschrijven.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:49:55 #3
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_29523234
idd je exen lijst is zojuist +1 gegaan
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_29523272
Dat ze je niet meer elke dag de slaapkamer intrekt, dat is niet zo gek. Dat zegt op zichzelf niks. Het nieuwe gaat eraf etc.
quote:
Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me maar als ik dan smiddags naar huis bel word er niet opgenomen. en toen ik toen naar haar mobiel belde toen zei ze dat ze gwoon thuis was waarop ik zei maar waarom neem je de huistelefoon niet op ik voelde een schok in haar stem en toen ze zei dat ze op het toilet zat. Maar ik weet wel beter want ik hoorde gestommel op de ahtergrond. Ik weet me geen raad meer.
Pardon. Ze moet van jou binnen blijven? Zou je dat eens uit kunnen leggen voordat ik meer blaat?
pi_29523305
Ik wil niet te hard van stapel lopen hier. ze is me ex nog niet. Ik moet er eerst echt goed over nadenken want ze is niet voor niet mijn vriendin.
pi_29523324
Je klinkt een beetje als de enge ex van mn zus die dr al maanden stalkt...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:55:39 #7
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_29523342
niet mijn vriendin......je ziet het zelf ook al dus!
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:55:52 #8
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_29523344
quote:
zei ze dat ze een nacht of twee bij een vriendin van haar ging slapen terwijl ik dat weekend met wat maten van me weg ging was en zij niet alleen wilde zijn. Maar dat kon helemaal niet waar zijn want ik was zelf dat weekendbij die vriendin.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_29523348
Vraag het haar, mischien is ze dan gewoon eerlijk !
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_29523349
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:51 schreef Serinde het volgende:

[..]

Pardon. Ze moet van jou binnen blijven? Zou je dat eens uit kunnen leggen voordat ik meer blaat?
Dat viel me ook al op ja


.....
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
Over sommige dingen weet ik gewoon dat ze liegt ze is ook veel vaker het huis uit dan eerst. Vorige week zaterdag nog toen zei ze dat ze een nacht of twee bij een vriendin van haar ging slapen terwijl ik dat weekend met wat maten van me weg ging was en zij niet alleen wilde zijn. Maar dat kon helemaal niet waar zijn want ik was zelf dat weekendbij die vriendin.
En wat moest jij met die "vriendin" ??
pi_29523351
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:51 schreef Serinde het volgende:
Dat ze je niet meer elke dag de slaapkamer intrekt, dat is niet zo gek. Dat zegt op zichzelf niks. Het nieuwe gaat eraf etc.
[..]

Pardon. Ze moet van jou binnen blijven? Zou je dat eens uit kunnen leggen voordat ik meer blaat?
Ik breng brood op de plank en dus is het vrij normaal lijkt me dat er iemand op het huis past en in orde en schoon houd. Die afspraak hebben we
pi_29523356
Ik zou het gewoon uitmaken.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:57:10 #13
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29523365
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:54 schreef Rhoona het volgende:
Je klinkt een beetje als de enge ex van mn zus die dr al maanden stalkt...
Knuppel.

TS heeft het over zijn vriendin die vreemdgaat, niet over zijn ex die hij terug wil krijgen....
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29523373
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me maar als ik dan smiddags naar huis bel word er niet opgenomen.
Je vriendin gaat vreemd dat is zeker,..maar waarom zou ze binnen blijven als jij dat zegt?
underground forever baby
pi_29523387
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:56 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Ik breng brood op de plank en dus is het vrij normaal lijkt me dat er iemand op het huis past en in orde en schoon houd. Die afspraak hebben we


OMG Heet je vriendin ook Fatima..?
pi_29523419
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:57 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Knuppel.

TS heeft het over zijn vriendin die vreemdgaat, niet over zijn ex die hij terug wil krijgen....
Ik heb het over de manier dat hij zijn verhaal vertelt...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:00:01 #17
101809 BObNL
Je bent top!
pi_29523423
Vraag het gewoon letterlijk aan je. Zo te horen heb je niet veel te verliezen!
Leuter mee!!
pi_29523428
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik wil niet te hard van stapel lopen hier. ze is me ex nog niet. Ik moet er eerst echt goed over nadenken want ze is niet voor niet mijn vriendin.
Wat verwacht je hier voor antwoord te krijgen dan?

Het enige zinnige dat je volgens mij kan doen is een ernstig gesprek aangaan waarin jij je twijfels over alles uit. Want zolang je geen keiharde feiten op tafel kan leggen (hoewel, die van dat weekendje maakt het wel pijnlijk duidelijk!), kun je er niet zo veel van zeggen voor de rest. Maar een fatsoenlijke relatie valt of staat bij eerlijkheid, dus ook die kleine leugentjes kunnen gewoon echt niet. Dat mag je haar best goed duidelijk maken. Sterkte!
pi_29523429
wat is dat van dat binnenblijven? Kan je dat even uitleggen?
pi_29523460
[..]

En wat moest jij met die "vriendin" ??

[/quote]
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.

En mijn vrinedin heet niet fatima ik heb het niet zo op fatimas. Laten we ons op mijn probleem richten....
pi_29523489
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=In+verzekering+stellen&meta=lr%3Dlang_nl

Heeft ze haar eigen hok?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_29523511
Ik zou haar er wel mee confronteren en vertellen hoe je je voelt over dit alles.

en... als ze vreemdgaat.. wraak!
pi_29523515
Je draait door... maar neuken jullie nog? Zo niet dan gelijk de straat optieven want dan neukt ze met iemand anders.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_29523522
Dank je wel gevlederde vlerk en rompompom. Volgens mij is mijn kaarten op tafel leggen wel het verstandigst ja.ik heb de ervaring dat lang piekeren me alleen maar kwader maakt en vaak het verhaal ook een heel stuk opblaas. Gewoon zeggen of laten merken dat ik het weet dus.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:05:58 #25
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_29523525
quote:
Maar ik weet wel beter want ik hoorde gestommel op de ahtergrond
Kut , jij hoorde dat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')