haha dat lijkt mij ook lastig ja! Kruisingen bij voorbeeld....pff ik zou me toch wel goed moeten concentreren volgens mij!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:33 schreef snijder het volgende:
Ik vond het wel te doen. Alleen bij het bocht omgaan ging het regelmatig mis en reed ik op de verkeerde weghelft.
verkapt-zie-mij-eens-hard-rijden-en-me-eigen-nog-niet-dood-hebben-gereden-postquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:38 schreef Mr-Mackey het volgende:
Gewoon oefenen met een snelle motor.
* Mr-Mackey rijdt al >20 jaar motor, waarvan héél veel KM's op de linker baan
Nee hoor. Ik kán rijden, in tegenstelling tot de wannabe-motorrijders.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:47 schreef Keiichi het volgende:
[..]
verkapt-zie-mij-eens-hard-rijden-en-me-eigen-nog-niet-dood-hebben-gereden-post
Nou ik ken echt geen enkele weg waar 120 is toegestaan en waar 80 moet worden gereden (bij normale omstandigheden). Zelfs als het heel hard regent is 120 nog goed te doen vind ik eigenlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:01 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kán rijden, in tegenstelling tot de wannabe-motorrijders.
Heb geen rijbewijs-B, heb voortgezette rijopleiding gevolgd en was destijds nog in het bezit van een race-licentie ook.
* Mr-Mackey kán hardrijden, maar weet ook wanneer hij 80 moet rijden, terwijl 120 is toegestaan.
In goed Nederlands heet dat volwassenheid...
Ik wens je veel success tijdens een wolkbreuk, op gewoon asfalt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou ik ken echt geen enkele weg waar 120 is toegestaan en waar 80 moet worden gereden (bij normale omstandigheden). Zelfs als het heel hard regent is 120 nog goed te doen vind ik eigenlijk.
Ja bij extreem weer natuurlijk wel, maar dat is ook logisch he.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:13 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Ik wens je veel success tijdens een wolkbreuk, op gewoon asfalt.
Enig idee hoeveel water jouw banden kunnen afvoeren
Vast niet, gezien je reactie
pff, die rotonde hoop ik zeker niet tegen te komen dan neequote:Op zondag 7 augustus 2005 22:11 schreef Marsepein het volgende:
Het is alleen te hopen dat je tijdens de eerste keer links rijden in Engeland niet deze rotonde tegen komt:
[afbeelding]
[afbeelding]
de rotonde op gaat wel maar dan er af. das drama.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:30 schreef dark_humanity774 het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan tijdens een vakantie, voelt best raar maar het went vrij snel. Vooral de rotondes voelen vreemd aan omdat die ook verkeerd om gaan.
Daar heb ik dus mijn links-rijden geleerd! Ik heb 3/4 jaar in Swindon gezeten en deze rotonde lag in de route voor het woon-werk verkeer. Het is werkelijk een prachtige rotonde waar je gewoon strak naar rechts moet blijven kijken want verkeer op de rotonde (komt van rechts) heeft voorrang. Zolang je geen auto's van rechts hebt kun je plankgas doorscheuren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:11 schreef Marsepein het volgende:
Het is alleen te hopen dat je tijdens de eerste keer links rijden in Engeland niet deze rotonde tegen komt:
Ja je hebt helemaal gelijk. Onlangs nog in Dover area geweest en daar heb je van die smalle langweggetjes waar je kilometers lang -mijlen lang sorry- geen auto tegenkomst. Ik schoot dus idd naar de rechterkant toen er opeens een tegenligger aankwam.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:57 schreef thatsme het volgende:
ik heb toen ik een half jaar me rijbewijs had z'n 2000km in scotland gereden, het was de eerste meters wennen en daarna weet je niet beter meer. Alleen op smalle weggetjes is het alijd gokken of je rechts genoeg ruimte voor de andere overgehouden hebt. Met een Nederlandse auto ben je dan erg gefocust op de rand van de linker weggehelft. En rotondes? je wordt vanzelf goed geleid, het is net zo moeilijk om verkeerd om te rijden als in nederland, dan moet je echt een rare bocht maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |