abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:05:33 #1
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2008816
www.telegraaf.nl
quote:
TILBURG - De gemeente Tilburg geeft een lichamelijk gehandicapte inwoner van die stad elke maand geld waarmee hij het bezoek van een prostituee aan huis kan betalen. Het gaat om een bedrag van 190 gulden, afkomstig uit de regeling bijzondere bijstand, zo zei een woordvoerder van de gemeente vrijdag.

De 48-jarige Tilburger voerde zeven jaar lang een verbeten strijd voor een financiële vergoeding voor het contact met een prostituee. De man is lichamelijk gehandicapt en zegt niet in staat te zijn om zijn eigen seksuele behoeften te vervullen. Diverse instanties wezen zijn verzoek af, onder meer omdat seks niet tot de eerste levensbehoeften behoort.

Dat de sociale dienst in Tilburg overstag ging, heeft te maken met een nieuw advies van de GGD. Die liet zich positief uit over een frequent contact van een prostituee met de Tilburger. Daardoor zou hij minder medicijnen hoeven in te nemen, omdat het bezoek hem rust brengt.

Woordvoerster Van Charante van de Gehandicaptenraad juicht het besluit van de sociale dienst in Tilburg van harte toe. Er zijn meer gehandicapte mensen die een soortgelijk beroep op de bijzondere bijstand doen, maar het wordt bijna altijd afgewezen, aldus Van Charante: "Deze toewijzing is zeer uniek, hopelijk volgen er meer".


Het zal wel.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:06:54 #2
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_2008832
quote:
onder meer omdat seks niet tot de eerste levensbehoeften behoort.
Daar denk ik toch anders over.
pi_2008854
Goede zaak, zeker als de man daardoor rustiger wordt en minder pillen hoeft te slikken!
pi_2008860
edit : bij nader inzien geen goede zin.

[Dit bericht is gewijzigd door Joene op 26-10-2001 14:10]

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:10:33 #5
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2008873
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:09 schreef Joene het volgende:
T zijn ook altijd dezelfde met mazzel
Ja, altijd weer die brabanders.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2008875
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:09 schreef Joene het volgende:
T zijn ook altijd dezelfde met mazzel
Ik denk niet dat je dat mazzel kunt noemen, lichamelijk gehandicapt zijn!
pi_2008886
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:10 schreef links234 het volgende:

[..]

Ja, altijd weer die brabanders.


A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_2008889
Goed nieuws voor de gefrustreerde, hunkerende Fok!ker.

Zie bijvoorbeeld de "wie is er nog maagd" en "vrouwen willen een klootzak" topics.

  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:12:13 #9
15145 Raaf
Enjoy life!
pi_2008901
We vergoeden inmiddels,drugs,hoeren whats next? een bonte avond voor relnichten in het kurhaus omdat er te weinig roze cafes zijn ?
N.L waar zijn we mee bezig!
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:12:15 #10
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2008903
Maar kunnen degenen die gehandicapten misbruiken dit niet als excuus gebruiken?

"Sorry Agent, dat ik dat downpatientje pakte, maar het scheelt een hoop pillen!"

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:16:12 #11
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_2008942
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:12 schreef Raaf het volgende:
We vergoeden inmiddels,drugs
Tja, tenzij jij liever in elkaar geslagen wordt door een junk, omdat ie zonodig aan geld moet komen voor een shot denk ik dat dit alleen maar positief is.
quote:
,hoeren
Leef je eens in hun positie in. Wat zou jij doen als je totaal geen mogelijkheid om je sexueel te uiten (misschien is dat al het geval, ik weet het niet). Sexuele gevoelens behoren tot de meest primaire gevoelens van de mens en zijn zeer belangrijk. Het is niet voor niets dat hier in Reclame e.d. zo veel op ingespeeld wordt.
quote:
whats next? een bonte avond voor relnichten in het kurhaus omdat er te weinig roze cafes zijn ?
Onzinvergelijking. Homofielen worden niet gehinderd door bepaalde factoren om zich sexueel te ontplooien.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:16:15 #12
15145 Raaf
Enjoy life!
pi_2008943
Ik weiger echt belasting te betalen voor dit soort onzin.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:16:43 #13
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2008948
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:12 schreef Raaf het volgende:
We vergoeden inmiddels,drugs,hoeren whats next? een bonte avond voor relnichten in het kurhaus omdat er te weinig roze cafes zijn ?
Ligt eraan hoeveel subsidie leefbaar nederland krijgt. Maar het zou kunnen.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2008955
Ik vind het onzin en discriminerend. Positieve discriminatie om precies te zijn. Als ik ziek ben en door een wip minder medicatie nodig heb, dan zou ik ook recht krijgen op een prosti-vergoeding? 190 piek per maand zijn trouwens niet veel medicijnen.

Get real.

Ik zie het al voor me: prostituee als alternatieve behandelwijze.. Ronduit briljant.

  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:19:10 #15
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_2008972
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:16 schreef Raaf het volgende:
Ik weiger echt belasting te betalen voor dit soort onzin.
Het kost 190 gulden. Verdeeld over 15 miljoen mensen is dat 0,0000127 gulden, oftewel 0,00127 cent. Wat een slap gelul dus, dat je daar geen belasting voor gaat betalen. Je merkt het niet eens.
pi_2008983
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:17 schreef weerdo het volgende:
Ik vind het onzin en discriminerend. Positieve discriminatie om precies te zijn. Als ik ziek ben en door een wip minder medicatie nodig heb, dan zou ik ook recht krijgen op een prosti-vergoeding? 190 piek per maand zijn trouwens niet veel medicijnen.

Get real.

Ik zie het al voor me: prostituee als alternatieve behandelwijze.. Ronduit briljant.


Jesuz doe effe normaal! Als jij geen armen en partner meer hebt wordt het ook behoorlijk lastig om eens een orgasme te krijgen! En dan zou je het ook wel fijn vinden als iemand daaar af en toe voor kan zorgen!!!
pi_2009000
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:16 schreef Raaf het volgende:
Ik weiger echt belasting te betalen voor dit soort onzin.
Meebetalen aan de oorlog in Afghanistan e.d. kost je meer geld!
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:23:10 #18
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2009021
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:16 schreef Raaf het volgende:
Ik weiger echt belasting te betalen voor dit soort onzin.
Moet jij dan al belasting betalen? Ik dacht dat je pas mocht gaan werken op je vijftiende.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:26:11 #19
15145 Raaf
Enjoy life!
pi_2009050
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:16 schreef Lithion het volgende:

[..]

Tja, tenzij jij liever in elkaar geslagen wordt door een junk, omdat ie zonodig aan geld moet komen voor een shot denk ik dat dit alleen maar positief is.


Mischien je eigen angst om in elkaar getremd te worden ?
Niet om op te scheppen: maar ik met mijn 1.95 en een behoorlijke kracht BEN nog nooit in elkaar geslagen en ik raad ook niemand ,(zeker een junk niet) aan om ook maar een poging te wagen.

On topic: Belachelijk dat dit soort ongein wordt vergoed PUUR omdat animeermeisjes gewoon niet tot de primaire levensbehoeften behoren en we op deze manier alles wel kunnen gaan vergoeden.

quote:
Leef je eens in hun positie in. Wat zou jij doen als je totaal geen mogelijkheid om je sexueel te uiten (misschien is dat al het geval, ik weet het niet).
Zegt notabene de moderator van het grootst mogelijke afrukforum dat we hier hebben (mischien met reden ,ik weet het niet ?)
En ja ik heb een prachtige vriendin waar ik mijn sexuele behoeftes in of op (het is maar joe je dat intepeteerd ) kwijt kan .
quote:

Sexuele gevoelens behoren tot de meest primaire gevoelens van de mens en zijn zeer belangrijk. Het is niet voor niets dat hier in Reclame e.d. zo veel op ingespeeld wordt.
In die reclames word ingespeeld op lust niet op de primaire behoeftes.
Vergelijk het eens jmet chocola,toch ook geen primaire levensbehoefte ?,toch word er op dezelfde manier reclame voor gemaakt.
quote:
Onzinvergelijking. Homofielen worden niet gehinderd door bepaalde factoren om zich sexueel te ontplooien.
Waarschijnlijk heb je even over het sarkasme in mijn reaktie heengelezen.
pi_2009095
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:26 schreef Raaf o.a. het volgende:

Onn topic: Belachelijk dat dit soort ongein wordt vergoed omdat animeermeisjes gewoon niet tot de primaire levensbehoeften behoren en we op deze manier alles wel kunnen gaan vergoeden.


Het gaat niet om het Animeermeisje (mooi woord ) maar om de vervulling van de man zijn sexuele behoefte's en als alleen een Animeermeisje (mooi woord ) daar regelmatig in kan of wil voorzien dan "moet" dat maar zo.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:32:29 #21
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2009143
Nou denk ik zelf dat 190 piek lappen om minder medicijnen uit te schrijven best een goede deal is. Op de hoogte van wat de man moet slikken ben ik niet, maar het zal ongetwijfeld duurder zijn dan die 2 meier. Ik denk dat het dus een bezuiniging is.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:34:17 #22
15145 Raaf
Enjoy life!
pi_2009160
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:32 schreef links234 het volgende:
Nou denk ik zelf dat 190 piek lappen om minder medicijnen uit te schrijven best een goede deal is. Op de hoogte van wat de man moet slikken ben ik niet, maar het zal ongetwijfeld duurder zijn dan die 2 meier. Ik denk dat het dus een bezuiniging is.
Vast wel!
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:35:30 #23
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_2009178
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:26 schreef Raaf het volgende:
Mischien je eigen angst om in elkaar getremd te worden ?
Niet om op te scheppen: maar ik met mijn 1.95 en een behoorlijke kracht BEN nog nooit in elkaar geslagen en ik raad ook niemand ,(zeker een junk niet) aan om ook maar een poging te wagen.
Het gaat ook niet om jou per sé, het gaat er om dat junks nu op een manier aan drugs kunnen komen waardoor ze niks hoeven te jatten, niemand hoeven te beroven e.d. Ik neem aan dat je niet graag je autoradio kwijt raakt, of dat er ingebroken wordt in je huis... zo haal je die gebruikers juist UIT de criminaliteit en kun je meer vat krijgen op hun verslaving. Leer eens om de boodschap van een post te vatten, in plaats van details uit hun verband te rukken.
quote:
Onn topic: Belachelijk dat dit soort ongein wordt vergoed omdat animeermeisjes gewoon niet tot de primaire levensbehoeften behoren en we op deze manier alles wel kunnen gaan vergoeden.
Sex hoort in mijn ogen wel tot de eerste levensbehoefte, juist omdat het zo'n primaire emotie is. Een mens is erop gericht om zich voort te planten, dat zit diep ingeworteld in je brein. Als je geen gehoor kunt geven aan die lustgevoelens kun je daardoor zeer gefrustreerd raken, waardoor het alleen maar van kwaad tot erger wordt.
quote:
Zegt notabene de moderator van het grootst mogelijke afrukforum dat we hier hebben (mischien met reden ,ik weet het niet ?)
Wat heeft B&H met die quote te maken? Ik zie de link niet.
quote:
En ja ik heb een prachtige vriendin waar ik mijn sexuele behoeftes in of op (het is maar joe je dat intepeteerd ) kwijt kan .
Heel fijn, moet je je eens voorstellen dat je dat überhaupt niet zou KUNNEN.
quote:
In die reclames word ingespeeld op lust niet op de primaire behoeftes.
Lust IS een primaire behoefte en lust komt in vele varianten, onder andere sexuele lust. Daar wordt veelvuldig op ingespeeld: denk aan de Philips reclame van dat scheerapparaat waarmee je je nat kunt scheren. Zo'n meid die zo sensueel mogelijk met hoge laarzen door dat sleutelgat kijkt... allemaal gericht om je sexuele lust aan te spreken. Niks verkoopt zo goed als sex.
quote:
Vergelijk het eens jmet chocola,toch ook geen primaire levensbehoefte ?
Chocola als voorbeeld niet, maar voedsel is wel een primaire levensbehoefte. In welke vorm dat dan komt dat kan verschillen, maar chocola is wel degelijk een vorm van voedsel.

Oh ja, en zou je kunnen reageren in dat topic wat ik naar boven gehaald heb over die conductrice die in elkaar getrimd was? Je had beloofd daar nog te posten namelijk.

  vrijdag 26 oktober 2001 @ 16:10:04 #24
12123 HighPriority
*wiebel*wiebel*
pi_2009332
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:26 schreef Raaf het volgende:

[..]

Mischien je eigen angst om in elkaar getremd te worden ?
Niet om op te scheppen: maar ik met mijn 1.95 en een behoorlijke kracht BEN nog nooit in elkaar geslagen en ik raad ook niemand ,(zeker een junk niet) aan om ook maar een poging te wagen.


Geeft al een beetje aan hoe je denkt Raaf: Ikke ikke ikke.
Nou is dit natuurlijk menselijk, maar denk eens iets verder dan je neus lang is. Hoe zou je 't vinden als je kind op straat door een junk wordt lastig gevallen, etc.
Probeer je over het algemeen eens wat meer in te leven in andere situaties dan je huidige. Veel dingen kunnen jou of iemand om wie je geeft ook ooit overkomen.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 16:15:36 #25
15145 Raaf
Enjoy life!
pi_2009398
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 16:10 schreef HighPriority het volgende:

[..]

Geeft al een beetje aan hoe je denkt Raaf: Ikke ikke ikke.
Nou is dit natuurlijk menselijk, maar denk eens iets verder dan je neus lang is. Hoe zou je 't vinden als je kind op straat door een junk wordt lastig gevallen, etc.
Probeer je over het algemeen eens wat meer in te leven in andere situaties dan je huidige. Veel dingen kunnen jou of iemand om wie je geeft ook ooit overkomen.


Volgens mij zegt bovenstaande (domme) reaktie meer over jouw interpetatievemogen dan over mijn zogenaamde ego.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 16:39:06 #26
12123 HighPriority
*wiebel*wiebel*
pi_2009670
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 16:15 schreef Raaf het volgende:

[..]

Volgens mij zegt bovenstaande (domme) reaktie meer over jouw interpetatievemogen dan over mijn zogenaamde ego.


Misschien moet jij dan leren je in het vervolg wat beter uit te drukken?
Sorry hoor, maar opmerkingen als
quote:
Ik weiger echt belasting te betalen voor dit soort onzin.
getuigen toch niet echt van veel inlevingsvermogen.
pi_2009795
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:20 schreef calvobbes het volgende:
Jesuz doe effe normaal! Als jij geen armen en partner meer hebt wordt het ook behoorlijk lastig om eens een orgasme te krijgen! En dan zou je het ook wel fijn vinden als iemand daaar af en toe voor kan zorgen!!!
En dan nog?

Of die man wel of niet gehandicapt is gaat mij geen ene reet aan. Het is en blijft discriminatie. Als alternatief voor medicatie krijgt de man een maandelijks bezoek van de prostituee. Zo lees ik dit. Dat die man gehandicapt interesseert mij niks. Al was het een zakenman of een junk, een bijstandmoeder of een topatleet. Het gaat erom dat HIJ en alleen HIJ zijn maandelijkse portie sex vergoed krijgt en alle andere Nederlanders die mogelijk in aanmerking zouden kunnen komen voor deze regeling in het stof mogen bijten. Wat als een vrouw in vergelijkbare omstandigheden zo'n verzoek had gedaan?

Als iemand anders ziek en mogelijk door bezoek van een prostituee geholpen zou kunnen worden, dan kan je eigenlijk geen nee meer verkopen? Anders spreek je toch echt over discriminatie.

Dat houdt in dat iemand die (geestes)ziek is en door een maandelijks bezoek van een prostituee minder medicatie nodig heeft OOK voor deze regeling in aanmerking komt. Waar wachten we dan nog op! Opnemen in het ziekenfonds als regeling! Particulier vergoeden.. Ronduit briljant.

pi_2009803
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:32 schreef links234 het volgende:
Nou denk ik zelf dat 190 piek lappen om minder medicijnen uit te schrijven best een goede deal is. Op de hoogte van wat de man moet slikken ben ik niet, maar het zal ongetwijfeld duurder zijn dan die 2 meier. Ik denk dat het dus een bezuiniging is.
De OV-studentenkaart is op dergelijke wijze ingevoerd..
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 16:55:39 #29
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2009805
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 16:54 schreef weerdo het volgende:

[..]

En dan nog?

Of die man wel of niet gehandicapt is gaat mij geen ene reet aan. Het is en blijft discriminatie. Als alternatief voor medicatie krijgt de man een maandelijks bezoek van de prostituee. Zo lees ik dit. Dat die man gehandicapt interesseert mij niks. Al was het een zakenman of een junk, een bijstandmoeder of een topatleet. Het gaat erom dat HIJ en alleen HIJ zijn maandelijkse portie sex vergoed krijgt en alle andere Nederlanders die mogelijk in aanmerking zouden kunnen komen voor deze regeling in het stof mogen bijten. Wat als een vrouw in vergelijkbare omstandigheden zo'n verzoek had gedaan?

Als iemand anders ziek en mogelijk door bezoek van een prostituee geholpen zou kunnen worden, dan kan je eigenlijk geen nee meer verkopen? Anders spreek je toch echt over discriminatie.

Dat houdt in dat iemand die (geestes)ziek is en door een maandelijks bezoek van een prostituee minder medicatie nodig heeft OOK voor deze regeling in aanmerking komt. Waar wachten we dan nog op! Opnemen in het ziekenfonds als regeling! Particulier vergoeden.. Ronduit briljant.


Nou, stel het voor. Van mij mag het in het ziekenfonds.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2009907
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 16:54 schreef weerdo o.a. het volgende:

Of die man wel of niet gehandicapt is gaat mij geen ene reet aan. Het is en blijft discriminatie. Als alternatief voor medicatie krijgt de man een maandelijks bezoek van de prostituee. Zo lees ik dit. Dat die man gehandicapt interesseert mij niks. Al was het een zakenman of een junk, een bijstandmoeder of een topatleet. Het gaat erom dat HIJ en alleen HIJ zijn maandelijkse portie sex vergoed krijgt en alle andere Nederlanders die mogelijk in aanmerking zouden kunnen komen voor deze regeling in het stof mogen bijten. Wat als een vrouw in vergelijkbare omstandigheden zo'n verzoek had gedaan?


Dit is een precedent voor andere gevallen!!! Goed lezen graag!
quote:
eerste post
Woordvoerster Van Charante van de Gehandicaptenraad juicht het besluit van de sociale dienst in Tilburg van harte toe. Er zijn meer gehandicapte mensen die een soortgelijk beroep op de bijzondere bijstand doen, maar het wordt bijna altijd afgewezen, aldus Van Charante: "Deze toewijzing is zeer uniek, hopelijk volgen er meer".
Jij kunt jezelf afrukken/vingeren dus voor jou hoeft niemand op te komen draven om dat te doen!!!!
quote:
Als iemand anders ziek en mogelijk door bezoek van een prostituee geholpen zou kunnen worden, dan kan je eigenlijk geen nee meer verkopen? Anders spreek je toch echt over discriminatie.
Ze hadden sowieso die man niet 7 jaar aan het lijntje moeten houden!!! Ze zullen heus wel uitgebreid uitzoeken wie hiervoor in aanmerking komt en het niet aan Jan en Alleman toekennen...
quote:
Dat houdt in dat iemand die (geestes)ziek is en door een maandelijks bezoek van een prostituee minder medicatie nodig heeft OOK voor deze regeling in aanmerking komt. Waar wachten we dan nog op! Opnemen in het ziekenfonds als regeling! Particulier vergoeden.. Ronduit briljant.
Het gaat niet om die medicatie, dat is een bijzaak, helaas wel een beslissende factor. Het gaat om zijn sexuele behoeftes die jij ook niet wilt missen. Althans niet bij jezelf bedoel ik dan...
pi_2009939
Liever een hoertje dan de rechterhand.


RECHTER!!!

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_2010035
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:19 schreef Lithion het volgende:

[..]

Het kost 190 gulden. Verdeeld over 15 miljoen mensen is dat 0,0000127 gulden, oftewel 0,00127 cent. Wat een slap gelul dus, dat je daar geen belasting voor gaat betalen. Je merkt het niet eens.


Hoersubsidie?

Er wonen 16 miljoen mensen in Nederland, waarvan er een heleboel géén belasting betalen.(kinderen).
Maar ik begrijp het standpunt van Raaf heel goed. Bovendien gaat er nu mogelijk een wereld open voor anderen.

Jammer genoeg wordt er op andere fronten veel meer belastinggeld verspild. (kijk maar eens naar het programma "Over de balk".

pi_2010063
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 17:17 schreef Sphere o.a. het volgende:

Jammer genoeg wordt er op andere fronten veel meer belastinggeld verspild. (kijk maar eens naar het programma "Over de balk".


Idd, als je het over belastingeldverspilling hebt
pi_2010215
Even op inspelen....

En als je dan heel erg lelijk bent....en niemand sex met je wil..
Kun je dan ook subsidie vragen bij de gemeente.

pi_2010252
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 17:39 schreef Sniffmaster het volgende:
Even op inspelen....

En als je dan heel erg lelijk bent....en niemand sex met je wil..
Kun je dan ook subsidie vragen bij de gemeente.


Nee want dan kun je jezelf ook bevredigen...
pi_2010307
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 17:08 schreef Berserker het volgende:
Liever een hoertje dan de rechterhand.


RECHTER!!!


Trol Links234 doet het met zijn........... logisch hè..!

-edit typo-

pi_2010361
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 17:05 schreef calvobbes het volgende:
Dit is een precedent voor andere gevallen!!! Goed lezen graag!
Daar ben ik me zeer zeker van bewust. Waarom denk je dat ik zo reageer? En met name omdat het om de verkeerde gronden gaat. DAAROM ben ik er niet mee eens.
quote:
Ze hadden sowieso die man niet 7 jaar aan het lijntje moeten houden!!! Ze zullen heus wel uitgebreid uitzoeken wie hiervoor in aanmerking komt en het niet aan Jan en Alleman toekennen...
En zoals ik het interpreteer komt dus iedereen in aanmerking die dus medicatie ermee kan besparen. HELE foute redenen in mijn ogen. En dan krijg je nog het verhaal wanneer iemand wel en wanneer iemand niet in aanmerking komt. Waar wordt de grens gelegd? Omdat daar zo'n onduidelijkheid ontstaat trek ik de situatie vrij extreem.
quote:
Het gaat niet om die medicatie, dat is een bijzaak, helaas wel een beslissende factor. Het gaat om zijn sexuele behoeftes die jij ook niet wilt missen. Althans niet bij jezelf bedoel ik dan...
De medicatie is WEL de beslissende factor geweest. Dat is ook tevens de reden geweest waarom ik hier tegen ageer. Omdat ik het een but-reden vind. Besparing van medicatie mag nooit een reden zijn om prostiuees in te huren.
pi_2010362
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 16:55 schreef links234 het volgende:

[..]

Nou, stel het voor. Van mij mag het in het ziekenfonds.


Jaaaaaaaahhhhhh, nog veel hogere premies......
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 18:00:11 #39
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2010368
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 17:58 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jaaaaaaaahhhhhh, nog veel hogere premies......


Volgend jaar gaan de ziektekosten premies tussen 10 en 15 % omhoog. De heren verzekeraars hebben namelijk te weinig winst, zodoende.
pi_2010370
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 17:44 schreef calvobbes het volgende:

Nee want dan kun je jezelf ook bevredigen...


Als die vent meer dan 200 piek aan medicatie per maand erdoor kan besparen...
pi_2010380
Sorry dokter, maar hij komt alleen omhoog met drie 16-jarige zweedse dames ernaast. Aangezien ik anders 4 potjes viagra per dag moet slikken lijkt me een retourtje Stockholm/Amsterdam voor de dames voordeliger.

*Berserker ziet het al helemaal zitten*

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_2010392
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:03 schreef Berserker het volgende:
Sorry dokter, maar hij komt alleen omhoog met drie 16-jarige zweedse dames ernaast. Aangezien ik anders 4 potjes viagra per dag moet slikken lijkt me een retourtje Stockholm/Amsterdam voor de dames voordeliger.

*Berserker ziet het al helemaal zitten*


Als jij een arts daarvan kunt overtuigen kan het nog leuk worden in het ziekenfonds e.d...
pi_2010444
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:06 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als jij een arts daarvan kunt overtuigen kan het nog leuk worden in het ziekenfonds e.d...


If you will it, it is no dream

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 18:14:41 #44
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_2010449

Bovenstaand dame en heren bieden u aan:

Waar gaat de wereld heen?

Regel dan een gekwalificeerde verpleegster!

pi_2010469
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:14 schreef Wolk het volgende:
[Regel dan een gekwalificeerde verpleegster!
Zuster! M'n been doet zo'n zeer!

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 18:23:09 #46
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_2010497
Leuke interrailfoto's by the way Berserker..
pi_2010564
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:23 schreef Wolk het volgende:
Leuke interrailfoto's by the way Berserker..
Dank je.
Ze is dan wel niet 16 en Zweeds, maar toch leuk.

Misschien moet ik maar eens subsidie aan gaan vragen om 1x per maand naar m'n vrienden te mogen reizen. Wordt wel prijzig met die afstand, maarja alles beter dan ehhh... ehh... viagra.


Zelf ook ge-interraild?

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_2010605
wat zou die man een zware zak hebben... 7 jaar gewacht
beter 1 vogel in de hand, dan geen hand...
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 18:44:01 #49
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_2010635
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:32 schreef Berserker het volgende:

[..]

Dank je.
Ze is dan wel niet 16 en Zweeds, maar toch leuk.

Zelf ook ge-interraild?


Onee, ik denk er niet aan!

Als ik eventjes van huis ben krijg ik al uitslag van de zenuwen..

  vrijdag 26 oktober 2001 @ 18:45:40 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2010641
Voor slowchats verwijs ik naar het onzin-forum.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 18:48:48 #51
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_2010660
edit-plaatje verwijderd, daarvoor hebben we het B&H-forum-edit

En dan nog 2..

Val je hier op?

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 26-10-2001 18:53]

  vrijdag 26 oktober 2001 @ 19:24:43 #52
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2010916
Effe terzijde, maar wat krijg je tegenwoordig nog voor 190 piek, in deze tijd van geldontwaarding ende economische onrust?
pi_2010956
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 19:24 schreef Sniper het volgende:
Effe terzijde, maar wat krijg je tegenwoordig nog voor 190 piek, in deze tijd van geldontwaarding ende economische onrust?
Geen idee, maar ambtenarij richting burgers "kennende" zal het heus niet te veel zijn... Zie ziekenhui, onderwijs e.d.
pi_2015026
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:48 schreef Wolk het volgende:
edit-plaatje verwijderd, daarvoor hebben we het B&H-forum-edit

En dan nog 2..

Val je hier op?


He jammer dat had ik wel willen zien!
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_2016235
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 16:54 schreef weerdo het volgende:

[..]
Dat houdt in dat iemand die (geestes)ziek is en door een maandelijks bezoek van een prostituee minder medicatie nodig heeft OOK voor deze regeling in aanmerking komt. Waar wachten we dan nog op! Opnemen in het ziekenfonds als regeling! Particulier vergoeden.. Ronduit briljant.


Ik heb een documentaire gezien op tv, waarin ze dus lieten zien dat dat in Groot Brittannie inderdaad gebeurt! daar krijgen mensen met bepaalde (geestelijke en lichamelijke) aandoeningen inderdaad eens in de zoeveel tijd iemand op bezoek die ze helpt bij de ontlading van hun sexuele gezoelens! Ik weet niet of het een prostitue was of een sexuologe. Waar het om gaat is dat mensen die echt een sexuele behoefte hebben en daaraan niet kunnen toegeven (mbv hun partner of hun eigen handjes) toch een mogelijkheid moeten krijgen...

Ik ben er niet voor dat deze optie nu alleen geldt voor deze meneer, maar het is misschien wel een manier om het onder de aandacht te brengen en op termijn iets te veranderen voor andere mensen...er is nu een precedent

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_2016288
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 11:09 schreef o.a. miss_sly het volgende:

Ik ben er niet voor dat deze optie nu alleen geldt voor deze meneer, maar het is misschien wel een manier om het onder de aandacht te brengen en op termijn iets te veranderen voor andere mensen...er is nu een precedent


Deze meneer is de eerste in Nederland die van deze regeling gebruik mag maken. En dat nat 7 jaar vechten hierover. De Gehandicaptenraad verwacht nu dat er meer mensen een "soortgelijk beroep op de bijzondere bijstand doen" dit stond al steeds in de laatste alinea van de eerste post!!!
pi_2051163
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:06 schreef Lithion het volgende:

[..]

Daar denk ik toch anders over.


Sex is geen eerste levensbehoefte, simpelweg omdat je niet dood gaat als je het niet doet. (Ja, heb ik ervaring mee! )
Eerste levensbehoeftes zijn:
Eten
Drinken
Onderdak
Slaap

Iets vergeten?

Belachelijke actie van de gemeente Tilburg, waarom vergoeden ze mijn vakantie niet gelijk?

Be careful what you wish...You just might get it.
pi_2053108
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 17:34 schreef ButcherBird het volgende:

[..]

Sex is geen eerste levensbehoefte, simpelweg omdat je niet dood gaat als je het niet doet. (Ja, heb ik ervaring mee! )
Eerste levensbehoeftes zijn:
Eten
Drinken
Onderdak
Slaap

Iets vergeten?

Belachelijke actie van de gemeente Tilburg, waarom vergoeden ze mijn vakantie niet gelijk?


Zonder onderdak hoef je ook niet persé dood te gaan. Geen eerste levensbehoefte dan?
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2001 @ 12:36:05 #59
10849 Hagelslag
 
pi_2057933
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 17:34 schreef ButcherBird het volgende:
[..]Sex is geen eerste levensbehoefte, simpelweg omdat je niet dood gaat als je het niet doet. (Ja, heb ik ervaring mee! )

Eerste levensbehoeftes zijn:

Eten

Drinken

Onderdak

Slaap



Iets vergeten?



Belachelijke actie van de gemeente Tilburg, waarom vergoeden ze mijn vakantie niet gelijk?

Laten we dan ook maar meteen al die idiote subsidies op huizen schrappen. En ook geen belastingaftrek meer. Iedereen moet gewoon het volle pond betalen. Verzekeringen moeten ook weg. Geen voordeel meer voor wie dan ook! Allemaal belachelijk eigenlijk. Als IK het maar goed heb. De rest kan stikken.
Deze tekst is (c) 2001 en (c) 2002 by Hagelslag.[br]
pi_2059418
quote:
Op donderdag 01 november 2001 12:36 schreef Hagelslag het volgende:

[..]

Laten we dan ook maar meteen al die idiote subsidies op huizen schrappen. En ook geen belastingaftrek meer. Iedereen moet gewoon het volle pond betalen. Verzekeringen moeten ook weg. Geen voordeel meer voor wie dan ook! Allemaal belachelijk eigenlijk. Als IK het maar goed heb. De rest kan stikken.


Zelf je geld verdienen, noemen ze dat.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')