abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:45:56 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_29440155
Situatie:
Ik ga per 26 Augustus compleet over naar mijn nieuwe huis. Hemelsbreed ga ik in totaal 20 cm verhuizen. Nu moet natuurlijk alles verhuist worden waaronder ook mijn ADSL die ik bij Demon afneem.

Nu even alles aan het uitzoeken en ik merk dat dit hier niet zo gaat zoals het in mijn ogen zou moeten gaan. Een verhuizing bestaat niet, maar wat je moet doen is de oude opzeggen en een nieuwe aanvragen waardoor je al gauw 3 tot 6 weken zonder internet zit.
Komt er namelijk op neer dat ik per 26 Augustus wanneer de telefoonlijn verhuist word pas de aanvraag kan doen voor ADSL op het nieuwe adres. Dan ga je de complete procedure doorlopen van een nieuwe aanvraag.

Hiermee verliezen ze toch klanten? Ik geloof dat bij providers aan de KPN-kant dit stukken beter geregeld is. Verder ben ik uitermate tevreden over Demon, maar vanwege zulke zaken ben je in staat om naar een ander te gaan.

Iemand nog tips?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:50:23 #2
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_29440210
Nee is overal bijna het zelfde gezeik
Ik heb het ook gehad toen ben ik over gestapt op kabel.. Of dat een goeie set was is een 2de maar ja dat schiet gewoon echt niet op soms dat verhuis gedoe.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:53:01 #3
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_29440250
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:50 schreef Marty26 het volgende:
Nee is overal bijna het zelfde gezeik
Ik heb het ook gehad toen ben ik over gestapt op kabel.. Of dat een goeie set was is een 2de maar ja dat schiet gewoon echt niet op soms dat verhuis gedoe.
Als ik in een omgeving zou zitten waar ik bijvoorbeeld @home zou kunnen, dan had ik voor 2 maanden een abo op proef gedaan, maar helaas is dat hier geen optie.

Ik snap deze mate van klant onvriendelijkheid echt niet.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_29440553
is bij kpn providers ook beter geregeld, geloof dat het dan binnen een week geregeld is (alleen van horen zeggen)

maar als je daar toevallig chello hebt dan neem je gewoon 1 maand chello try before you buy en dat zeg je dan weer op
tegen de tijd dat die maand voorbij is, is je adsl verbinding ook zo goed als verhuisd
pi_29440568
ow had je al aan gedacht zie ik nu
pi_29440590
Werkt Demon dan zo anders dan xs4all?
Wij zijn vorig jaar verhuist en mits je je verhuizing op tijd door gaf zou de adsl gewoon mee verhuizen naar ons nieuwe adres.
(Volgens de trien bij de primafoon was dat niet zo en moesten wij ook de boel eerst afzeggen met als gevolg dat we een in een duurder abbo terecht zouden komen).
Na wat heen en weer gebel met de kpn en xs4all bleek alles gewoon in orde te zijn , hebben 2 weekjes zonder adsl gezeten , maar dat was omdat we zelf hadden gekozen voor een nieuw telefoon nummer.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:16:09 #7
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_29440620
Het kan nog erger hoor.

Ik had een Zonnet abo bij m'n ouders thuis, dat werd Versatel.
Vervolgens deed Versatel KPN de deur uit en ging over op het eigen netwerk. Helaas was dat niet beschikbaar in mijn gebied, maar ik kon nog wel abonnee blijven, omdat ze voor die uitzonderingsgebieden een regeling met het KPN netwerk troffen.

Toen ging ik verhuizen naar m'n eigen woning.....
Volgens Versatel zou alles goed gaan, totdat ik 2 maanden later maar eens ging bellen waar m'n nieuwe internetaansluiting bleef. Antwoord van de persoon aan de andere kant van de lijn: "He, dat is gek. Versatel is helemaal niet beschikbaar in uw gebied. En u had toch al een abonnement?"... Ik kon dus helemaal niet verhuizen, maar ook geen nieuwe aansluiting aanvragen via Versatel want ik viel nu buiten die KPN-netwerkregeleling. Een nieuwe aansluiting mocht alleen maar op het Versatel netwerk.

Resultaat: Versatel de deur uit, ADSL-Direct aangevraagd en in de tussentijd 3 maanden zonder internet gezeten.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:17:55 #8
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_29440641
Ik ga per 1 september verhuizen en wil mijn adsl abonnement bij Planet uiteraard meenemen.

Via de KPN heb ik al een nieuwe lijn geregeld per die datum en volgens hun wordt dit dan weer doorgegeven aan Planet. Tzt moet ik dan alleen nog online mijn gegevens bij Planet aanpassen.

Klinkt simpel... maar ik ben bang dat ik straks weer fijn achteraan moet
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:19:51 #9
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_29440680
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:14 schreef Xanthe het volgende:
Werkt Demon dan zo anders dan xs4all?
Wij zijn vorig jaar verhuist en mits je je verhuizing op tijd door gaf zou de adsl gewoon mee verhuizen naar ons nieuwe adres.
(Volgens de trien bij de primafoon was dat niet zo en moesten wij ook de boel eerst afzeggen met als gevolg dat we een in een duurder abbo terecht zouden komen).
Na wat heen en weer gebel met de kpn en xs4all bleek alles gewoon in orde te zijn , hebben 2 weekjes zonder adsl gezeten , maar dat was omdat we zelf hadden gekozen voor een nieuw telefoon nummer.
Demon maakt in mijn geval gebruik van BBned-lijnen, maar die hebben natuurlijk nooit zoveel mogelijkheden als KPN die eigenaar is van de lijnen. In mijn geval heb je gewoon te maken met 3 partijen:
KPN (koperlijntje en telefoon), BBned (ADSL) & Demon (provider), terwijl bij een KPN-ADSL je te maken hebt met 2 stuks waarbij de verhuizingen ook nog eens allemaal onder eigen beheer kunnen plaatsvinden (de wijziging bij de provider is niets anders dan administratief zover ik weet).
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:25:17 #10
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_29440794
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:17 schreef cosmick het volgende:
Ik ga per 1 september verhuizen en wil mijn adsl abonnement bij Planet uiteraard meenemen.

Via de KPN heb ik al een nieuwe lijn geregeld per die datum en volgens hun wordt dit dan weer doorgegeven aan Planet. Tzt moet ik dan alleen nog online mijn gegevens bij Planet aanpassen.

Klinkt simpel... maar ik ben bang dat ik straks weer fijn achteraan moet
Hier helemaal geen problemen gehad met planet. Verhuisd, tijdelijk adres gehad voor een maand, en na die maand op nieuw adres willen aansluiten. 1 telefoontje naar KPN, was helemaal geen probleem ,telno werd geparkeerd en adsl werd netjes on hold gezet. Op de dag dat we nieuwe huis introkken was alles al operationeel...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:28:22 #11
81237 releaze
best of both worlds
pi_29440869
Cool, jullie zijn allemaal verhuist ... Mensen... *irk*

Iig.. ik vind het omslachtig dat je de ene op moet zeggen en dan weer een nieuw abbo moet afsluiten. Ik dacht dat ze ergens gewoon verhuiskosten in rekening brachten en je oude abonnement dan gewoon omzetten naar je nieuwe huis.

Dat was iig de bedoeling toen ik mn kabel internet liet verhuizen, maar dat ging dan weer niet door omdat de kabel in huis niet op mijn naam stond. maar ik neem aan dat beide adsl lijnen gewoon van jou zijn?

Yep, gezeik.
Maar dat heb je overal, daarom verliezen ze waarschijnlijk ook geen klanten, zelfde gezeur waar je ook aanklopt...
pi_29440945
Afgelopen maand ook verhuisd. Was totaal geen probleem. Aansluiting op het oude adres werd op de afgesproken datum afgesloten en de nieuwe aansluiting werd op dezelfde dag actief. Dus het kan gelukkig ook anders.

Moet zeggen dat KPN standaard erg moeilijk doet in hun brieven. Je moet nog contact opnemen met Wanadoo etc... omdat de verhuizing door KPN wel verwerkt wordt maar separaat aan Wanadoo moet worden doorgegeven. Toen we echter Wanadoo belden werd ons verteld dat alles geregeld was.

Dit alles via de TPG verhuisservice.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_29440969
Let op bij demoen, je kunt nu ook mischien een flexexpress abbo afsluiten die een beter prijskwalitiets verhouding heeft als hun standaard dsl express aansluitingen. Helaas kun je als bestaande klant niet in aanmerking komen voor dat nieuwe abbo, of je moet idd eerst opzeggen en dan weer opnieuw aanvragen.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:34:46 #14
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_29440972
Weet van een KPN-medewerkster dat KPN bewust verhuizen en/of nieuw aansluiten van ADSL-lijnen voor concurrenten loopt te frustreren. En dat terwijl ze voor hun eigen klanten ADSL samen met de telefoon-aansluiting in ongeveer 10 minuten om kunnen zetten.

Heb zelf bij een verhuizing begin dit jaar ruim 10 weken mogen wachten op een nieuwe ADSL-aansluiting. Ook via Demon trouwens. Ging blijkbaar naar een andere centrale waar geen capaciteit beschikbaar was. En uitbreiden daarvan werd door KPN zo lang mogelijk tegen gehouden :-(
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:39:55 #15
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_29441053
Ging bij mij met Chello perfect

We zouden per 1 juli verhuizen.
Optijd doorgegeven. Kon van Chello op 1 juli aangesloten worden.
We moesten op 30 juni het oude huis uit (ivm nieuwe maand huur) dus de 30e juni pc weg en naar nieuwe huis. Heb tot die tijd niet zonder internet gezeten.
1 Juli kwam de monteur netjes, slechts 20 minuten na de aangegeven tijd.

Het maar 1 dag zonder internet gezeten, en dat was omdat mijn pc verhuisd moest worden.

Hulde!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:32:21 #16
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_29441984
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:34 schreef Basp1 het volgende:
Let op bij demoen, je kunt nu ook mischien een flexexpress abbo afsluiten die een beter prijskwalitiets verhouding heeft als hun standaard dsl express aansluitingen. Helaas kun je als bestaande klant niet in aanmerking komen voor dat nieuwe abbo, of je moet idd eerst opzeggen en dan weer opnieuw aanvragen.
Dat abonnement is niet mogelijk bij ons in de regio. Zou wel erg mooi zijn, maar ik moet wel zeggen dat ik tevreden ben over het BBned-netwerk en die andere abo's gaan via een ander netwerk geloof ik.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_29442066
het kan nog veel erger. Ik zit bij BBned. Ik moest ook nog 300 euro verhuiskosten betalen en 4 weken wachten
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:48:08 #18
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_29442194
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:37 schreef KonnieKipke het volgende:
het kan nog veel erger. Ik zit bij BBned. Ik moest ook nog 300 euro verhuiskosten betalen en 4 weken wachten
Euh moet ik die kosten dan ook gaan betalen?
Bij welke provider zit je?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:33:32 #19
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_29998047
Vandaag word op het oude adres de ADSL lijn opgeheven.
Dan kan ik vandaag op het nieuwe adres de nieuwe aanvragen. Kijken hoe lang dit allemaal bij elkaar gaat duren.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_30005903
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef WaSTeiL het volgende:
Vandaag word op het oude adres de ADSL lijn opgeheven.
Dan kan ik vandaag op het nieuwe adres de nieuwe aanvragen. Kijken hoe lang dit allemaal bij elkaar gaat duren.
Tot volgend jaar
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:11:32 #21
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_30018141
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:16 schreef Jossos het volgende:

[..]

Tot volgend jaar
Ik ben eigenlijk afgesloten, maar als ik een andere DNS server instel kan ik nog wel gewoon internetten.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_30019734
Ik weet niet wat jullie verkeerd doen? Maar ik gaf mijn verhuizing 2 weken van tevoren door aan Planet en mijn lijn werkte op het nieuwe adres binnen 3 dagen. Op de afgesproken dag op het oude adres afgesloten en 3 dagen later werkend op het nieuwe!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:22:07 #23
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_30022105
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 02:20 schreef LangeJan het volgende:
Ik weet niet wat jullie verkeerd doen? Maar ik gaf mijn verhuizing 2 weken van tevoren door aan Planet en mijn lijn werkte op het nieuwe adres binnen 3 dagen. Op de afgesproken dag op het oude adres afgesloten en 3 dagen later werkend op het nieuwe!
Dat is een lijn via KPN, daar heb je idd helemaal geen problemen mee, maar zit je bij een ander netwerk zoals BBned, het oude BabyXL etc etc dan werkt het net even anders.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 29 augustus 2005 @ 15:16:07 #24
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_30073129
Ik moet even mijn verwachtingen bijstellen:

28-07-2005 Ingediend. Demon heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. **Voor DSL Business Express klanten gaat de order pas naar onze DSL partner nadat wij de ondertekende orderbevestiging per fax of post hebben ontvangen.
29-08-2005 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
29-08-2005 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.
29-08-2005 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen twee weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.

2 weken zou wel erg snel zijn.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 29 augustus 2005 @ 15:18:23 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_30073191
Technisch kan het binnen 15 minuten worden omgezet. Dat de er tegen dit soort praktijken niet wordt opgetreden is niet te snappen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 29 augustus 2005 @ 15:40:09 #26
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_30073784
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:18 schreef Megumi het volgende:
Technisch kan het binnen 15 minuten worden omgezet. Dat de er tegen dit soort praktijken niet wordt opgetreden is niet te snappen.
Bij KPN kan het idd ook, maar bij BBned en het oude BabyXL (huidig Tiscali) nog steeds niet. Daar bestaan zelfs geen verhuisprocedures. De vraag is alleen of dit komt door weigering vanuit KPN of door slechte zaak BBned of BabyXL.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_30074053
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:45 schreef WaSTeiL het volgende:
Situatie:
Hemelsbreed ga ik in totaal 20 cm verhuizen.
Oeh... dat is niet ver, kun je dan niet gewoon beter je bestaande aansluiting gebruiken en een ietsje langere kabel gebruiken?
(sorry, flauw, ik weet het)
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
  maandag 29 augustus 2005 @ 15:53:47 #28
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_30074170
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Vloris het volgende:

[..]

Oeh... dat is niet ver, kun je dan niet gewoon beter je bestaande aansluiting gebruiken en een ietsje langere kabel gebruiken?
(sorry, flauw, ik weet het)
Dat zal user r0b1n niet zo leuk vinden denk ik. aangezien die in de oude woning komt wonen.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 5 september 2005 @ 08:49:43 #29
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_30280347
28-08-2005 : Ingediend: Demon heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. **Voor DSL Business Express klanten gaat de order pas naar onze DSL partner nadat wij de ondertekende orderbevestiging per fax of post hebben ontvangen.
29-08-2005 : Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
29-08-2005 : Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.
29-08-2005 : Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen twee weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.

02-09-2005 : Opgeleverd. De lijn is opgeleverd. U kunt vanaf nu gebruik maken van uw Demon DSL Express abonnement.

Okay.. ik neem al mijn woorden terug... Mijn lijn is opgeleverd. Ik heb het nog niet kunnen testen aangezien ik net de mail kreeg dat de lijn is opgeleverd. Maar binnen zo korte tijd
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 19 september 2005 @ 12:36:01 #30
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30723181
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hier helemaal geen problemen gehad met planet. Verhuisd, tijdelijk adres gehad voor een maand, en na die maand op nieuw adres willen aansluiten. 1 telefoontje naar KPN, was helemaal geen probleem ,telno werd geparkeerd en adsl werd netjes on hold gezet. Op de dag dat we nieuwe huis introkken was alles al operationeel...
Bij mij ging het ook goed! Op de dag van verhuizing gelijk online. Vanzelfsprekend dat zoiets goed moet gaan, maar mja. Tegenwoordig toch wel enigszins uniek dat het in 1 keer goed gaat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')