abonnement Unibet Coolblue
pi_29432622
delete de thread maar want noobs versjitteren weer een leuk voorstel ipv on-topic te blijven.

[ Bericht 28% gewijzigd door i-spy24 op 05-08-2005 00:21:50 ]
pi_29432754
das niet zo duur,. welke tent is het?
pi_29432849
Grote vriend. Laat dat aan mij over waar het is. Beloof dat het een hele goeie is.
Gebruik deze topic alleen maar of je meewilt ja of nee en welke dag.
pi_29432935
Dat is weinig hoor voor japans eten, je kan bij Benkei (even een beetje reclame maken) een speciaal lunchmenu krijgen met sushi voor ¤14,-.
Verder heb je nog 2 andere grote japanners maar die worden gerund door chinezen.
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_29433006
* ALERT *

Gaan jullie mee of wordt dit alleen maar een vraag en aanbod thread...

PS:
Benkei heeft 1 groot nadeel: Ze zijn in de loop der jaren te arrogant geworden en dat heeft ze heel veel trouwe klandizie van de afgelopen jaren gekost(w.o. ik dus)
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:43:06 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_29433129
Ik zou alleen al willen komen om je op je arrogante bek te rossen, maar goed.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29433146
Dude mijn vader werkt daar
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_29433223
haha die static
ga jij met je dikke vuistjes i-spy op zijn bek rossen
alleen hiervoor zou ik al willen komen
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_29433285
ik ga niet met jouw eten,. je komt over als een lul.
pi_29433311
Ik moet zeggen, I spy.
Je bent vrij onbeschoft. Met zo'n houding trek je helemaal niemand mee ook al is het naast de deur en hebben ze alle tijd van de wereld. Werk maar eerst aan je gastheer manieren en open dan pas een topic.
pi_29433349
wat een grappig topic
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_29433351
Wat een lekker Stalinistisch topic maak je d'rvan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29433394
Dit gaat een gezellige bijeenkomst worden
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_29433443
OPROEP!!

wie gaat er mee indisch eten?,. leuke tent hier in den haag,. en vooral veel BIER!!!!,. gaan we met een gezellig groep vreten en dronken worden...
pi_29433471
kan iemand de tt aanpassen?
pi_29433642
Zo en de mail is weg om de topic te sluiten en zoek het maar uit verder.

Bedoel ik open met alle plezier een topic als gunst voor liefhebbers en alleen assholes komen met allerlei lulverhalen waar niemand op zit te wachten en versjitteren het verder voor de rest.
Hoezo arrogant? Ik vraag toch aan het begin om de thread alleen te gebruiken of je wel of niet mee wilt?
Niet om allerlei anders lulverhalen op te hangen. Hebben we andere threads voor.

En over Benkei: Die broer van de eigenaar is een lul eerste klas en een hele grote ook!
De eigenaar zelf,die meestal in Den Haag zit, is een toffe peer.
Benkei WAS ooit de beste Japanner van Rotterdam en het meest geliefd totdat ze het een beetje erg in de bol begonnen te krijgen kwa service.(en dan vooral die kleine broer)
Bedoel als ik een klant heb die elke dag bij mij komt eten voor minimaal ¤ 75,- per dag en dat jaar in jaar uit doet en vervolgens wordt weggestuurd als de zaak vol zit omdat hij toevallig vergeten is te reserveren of wat dan ook, en ik niet eens voorstel aan hem om even te wachten zodat ik later wel een tafel voor um vrij maak(al doet het 1 uur) dan begrijp je dat die klant dat 1x pikt maar een 2de keer denkt: "benik nou zo een een pieplul of wat "

En velen hebben dat ervaren met Benkei en zijn vertrokken!
En met velen bedoel ik mensen met een hele vette portemonnee en bedrijven die geen zin hadden in dit soort achteraan sluiten mongolen service.
Niet voor niets zijn in de loop der tijd allerlei andere 'Japanse zaken' bijgekomen her en der en die lopen als een tielerier.En Benkei? Ik hoor altijd dat die met de handen over elkaar dag in dag uit lopen te kijken of er nog klanten komen en zelfs af en toe bij de concurrent gaan spioneren door de vensters waar het dus wel druk is.
Sta je daar met je " Ja maar ik ben de enige echte Japanner etc etc.."
Had je je trouwen klanten maar beter moeten behandelen want nu zit je gewoon op de blaren en wijken je voormalige klanten uit naar andere 'Japanse zaken' om lekker Japans te eten en waar ze als Koningen worden behandeld. Dat heet dus je klant op waarde inschatten en in waarde laten Benkei!

[ Bericht 14% gewijzigd door i-spy24 op 05-08-2005 00:10:53 ]
pi_29433692
etc
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:08:24 #18
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_29433782
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:03 schreef i-spy24 het volgende:
Zo en de mail is weg om de topic te sluiten en zoek het maar uit verder.
Alsof dit kinderlijk genant topic ook maar enige kans zou hebben gehad.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29433870
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:03 schreef i-spy24 het volgende:
Zo en de mail is weg om de topic te sluiten en zoek het maar uit verder.

Bedoel ik open met alle plezier een topic als gunst voor liefhebbers en alleen assholes komen met allerlei lulverhalen waar niemand op zit te wachten en versjitteren het verder voor de rest.
Hoezo arrogant? Ik vraag toch aan het begin om de thread alleen te gebruiken of je wel of niet mee wilt?
Niet om allerlei anders lulverhalen op te hangen. Hebben we andere threads voor.

En over Benkei: Die broer van de eigenaar is een lul eerste klas en een hele grote ook!
De eigenaar zelf,die meestal in Den Haag zit, is een toffe peer.
Benkei WAS ooit de beste Japanner van Rotterdam en het meest geliefd totdat ze het een beetje erg in de bol begonnen te krijgen kwa service.(en dan vooral die kleine broer)
Bedoel als ik een klant heb die elke dag bij mij komt eten voor minimaal ¤ 75,- per dag en dat jaar in jaar uit doet en vervolgens wordt weggestuurd als de zaak vol zit omdat hij toevallig vergeten is te reserveren of wat dan ook, en ik niet eens voorstel aan hem om even te wachten zodat ik later wel een tafel voor um vrij maak(al doet het 1 uur) dan begrijp je dat die klant dat 1x pikt maar een 2de keer denkt: "benik nou zo een een pieplul of wat "

En velen hebben dat ervaren met Benkei en zijn vertrokken!
En met velen bedoel ik mensen met een hele vette portemonnee en bedrijven die geen zin hadden in dit soort achteraan sluiten mongolen service.
Dude de eigenaar heeft geen broer en volgens mij zit je nu mijn vader te beledigen want die is klein en de assistent manager en die stuurt ook rustig Monique van de Ven weg als het vol zit dus...
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_29433935
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:08 schreef static het volgende:

[..]

Alsof dit kinderlijk genant topic ook maar enige kans zou hebben gehad.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29433937
Dan is dat je vader die kleine donkergtinte indo uitziende vent met dat korte haar!(hij is Japanner dat weet ik)
Die man met die bril die wat ouder is, is volgens mij zijn oom of zo? Hele aardige vent.
Die kleine is een lul eerste klas.
pi_29433983
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:14 schreef i-spy24 het volgende:
Dan is dat je vader die kleine indo met dat stekelhaar!(hij is Japanner dat weet ik)
Die man met die bril die wat ouder is, is volgens mij zijn oom of zo? Hele aardige vent.
Die kleine is een lul eerste klas.
En succes met je etentje.... denk dat er veel mensen op af komen
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:17:17 #23
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_29434012
Leuk. Ik kom niet.
pi_29434085
Succes met Benkei...
En zeg tegen je vader dat hij niet teveel bij een Sakura of Oyama of andere Japanse zaken moet gaan spioneren (of mensen sturen om te spioneren) want het valt niet op hoor.
Leer eerst dat je weet wat KLANTEN SERVICE is en niet: Al breng je een miljoen elke dag in mijn zaak,ik blijf je behandelen als een pietsnot omdat ik niet kan waarderen dat je bereidt bent zoveel geld in mijn zaak te steken als klant "

En maar klagen... " Uh.. de klanten blijven weg... uh.. hoe zou dat nou komen.. uh.. ligt aan de slechte economische tijden uh.. daar ligt het aan "
pi_29434102
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:20 schreef i-spy24 het volgende:
Succes met Benkei...
En zeg tegen je vader dat hij niet teveel bij een Sakura of Oyama of andere Japanse zaken moet gaan spioneren o(of mensen sturen om te spioneren) wnat het valt niet op hoor.
Leer eerst dat je weet wat KLANTEN SERVICE is en niet: Al breng je een miljoen elke dag in mijn zaak,ik blijf je behandelen als een pietsnot omdat ik niet kan waarderen dat je bereidt bent zoveel geld in mijn zaak te steken als klant "

En maar klagen... " Uh.. de klanten blijven weg... uh.. hoe zou dat nou komen.. uh.. ligt aan de slechte economische tijden uh.. daar ligt het aan "
Je spoort niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')