Zo en de mail is weg om de topic te sluiten en zoek het maar uit verder.Bedoel ik open met alle plezier een topic als gunst voor liefhebbers en alleen assholes komen met allerlei lulverhalen waar niemand op zit te wachten en versjitteren het verder voor de rest.
Hoezo arrogant? Ik vraag toch aan het begin om de thread alleen te gebruiken of je wel of niet mee wilt?
Niet om allerlei anders lulverhalen op te hangen. Hebben we andere threads voor.
En over Benkei:
Die broer van de eigenaar is een lul eerste klas en een hele grote ook!De eigenaar zelf,die meestal in Den Haag zit, is een toffe peer.
Benkei WAS ooit de beste Japanner van Rotterdam en het meest geliefd totdat ze het een beetje erg in de bol begonnen te krijgen kwa service.(en dan vooral die kleine broer)
Bedoel als ik een klant heb die elke dag bij mij komt eten voor minimaal ¤ 75,- per dag en dat jaar in jaar uit doet en vervolgens wordt weggestuurd als de zaak vol zit omdat hij toevallig vergeten is te reserveren of wat dan ook, en ik niet eens voorstel aan hem om even te wachten zodat ik later wel een tafel voor um vrij maak(al doet het 1 uur) dan begrijp je dat die klant dat 1x pikt maar een 2de keer denkt:
"benik nou zo een een pieplul of wat "En velen hebben dat ervaren met Benkei en zijn vertrokken!
En met velen bedoel ik mensen met een hele vette portemonnee en bedrijven die geen zin hadden in dit soort
achteraan sluiten mongolen service.
Niet voor niets zijn in de loop der tijd allerlei andere 'Japanse zaken' bijgekomen her en der en die lopen als een tielerier.En Benkei? Ik hoor altijd dat die met de handen over elkaar dag in dag uit lopen te kijken of er nog klanten komen en zelfs af en toe bij de concurrent gaan spioneren door de vensters waar het dus wel druk is.
Sta je daar met je
" Ja maar ik ben de enige echte Japanner etc etc.."Had je je trouwen klanten maar beter moeten behandelen want nu zit je gewoon op de blaren en wijken je voormalige klanten uit naar andere 'Japanse zaken' om lekker Japans te eten en waar ze als Koningen worden behandeld. Dat heet dus je klant op waarde inschatten en in waarde laten Benkei!
[ Bericht 14% gewijzigd door i-spy24 op 05-08-2005 00:10:53 ]