of in het spaansquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:11 schreef Agiath het volgende:
Original (Dutch):
hoi, neuken?
Translation (English)
hi, screw?
![]()
mwoa het valt mee, vanmiddag was het erger.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:18 schreef Janteh het volgende:
Hey is fok weer traag of ligt dat aan mij?
Hey are foresail slowly or lie that to me?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:18 schreef Janteh het volgende:
mwoa it turns out better than expected, vanmiddag it was more terrible.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mwoa het valt mee, vanmiddag was het erger.
the Internet site translater does not work on the forum he sees thenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:22 schreef Janteh het volgende:
de website translater werkt niet op het forum hij ziet dan geen postsmaar wel nonsense voorleven you
the Internet site translater does not work on the forum he sees thenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:22 schreef Janteh het volgende:
de website translater werkt niet op het forum hij ziet dan geen postsmaar wel nonsense voorleven you
jpzegthallo was me voorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:23 schreef Janteh het volgende:
[..]
the Internet site translater does not work on the forum he sees then
no mail but nonsense voorleven you
Jij bent écht langzaam.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:23 schreef Janteh het volgende:
[..]
the Internet site translater does not work on the forum he sees then
no mail but nonsense voorleven you
Je had het ook in het Koreaans kunnen vragenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:18 schreef Janteh het volgende:
ja maar antwoord krijgen is dan weer zo lastigquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je had het ook in het Koreaans kunnen vragen
어이 앞돛대는 느린가 이고는가 또는 나에게 저것
속이는가?
Eerst weer vertalen hequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:27 schreef Janteh het volgende:
[..]
ja maar antwoord krijgen is dan weer zo lastig
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:34 schreef Wereldman het volgende:
Sex drugs and rock and roll
wordt
geslachts drugs en rots en broodje
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:34 schreef Wereldman het volgende:
Sex drugs and rock and roll
wordt
geslachts drugs en rots en broodje
![]()
quote:zal ik jou eens even in je bek schijten, of heb je al poep in je hoofd?
quote:I you once even in your mouth schijten, or do you have already poep in your head?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |