abonnement Unibet Coolblue
pi_30378987
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:36 schreef buzzer het volgende:

[..]

dit lijkt mij sowieso onontbeerlijk voor het voortbestaan van deze reeks.
Ik heb die voor NIPO klaar, misschien kan iemand er nog eentje voor Intomart maken? Of voor een ander bureau?

Geld verdienen door online enquetes in te vullen? Dat kan!

In dit topic komen er een aantal voorbij, de meest genoemde is TNS Nipo:
quote:
Wat is NIPO CAPI@HOME?TNS NIPO doet - zoals u wel bekend is van radio, tv en kranten - onderzoek op velerlei gebied. Door overheid, bedrijven en andere organisaties worden tal van beslissingen genomen die in meer of mindere mate van invloed zijn op ons dagelijks leven. Of de gevolgen van de genomen maatregelen overeenkomen met datgene wat men ervan verwachtte, is vaak onbekend. Wanneer steeds dezelfde huishoudens gedurende een langere periode worden geïnterviewd, krijgt men het best inzicht in de echte gevolgen van beslissingen voor de verschillende bevolkingsgroepen. Dit soort onderzoek wordt doorgaans uitgevoerd in opdracht van bedrijven, universiteiten, instellingen en overheden. NIPO CAPI@HOME is een unieke database van zo'n 45.000 huishoudens ofwel ruim 100.000 personen. Via de eigen pc werken de respondenten mee aan allerlei vormen van onderzoeken. Vragenlijsten over de meest uiteenlopende onderwerpen worden via modem of internet naar de respondent of een geselecteerde groep respondenten verstuurd. In de database is veel achtergrondinformatie over de respondenten beschikbaar. Omdat de resultaten van onderzoek moeten gelden voor alle huishoudens in Nederland, moeten alle soorten huishoudens in de steekproef vertegenwoordigd zijn.
Tof, maar hoe meld ik me aan?
Aanmelden bij TNS Nipo kan alleen via mensen die al als respondent aangemeld zijn. Er zijn er hier genoeg te vinden, laat even een post achter en zij kunnen je aanmelden. Hier is in eerste instantie alleen een emailadres voor nodig, Nipo zal je dan later zelf benaderen voor meer gegevens. Dit kan enkele weken duren.

Ik ben aangemeld, en nu?
Je krijgt uiteindelijk hun software die je moet installeren om contact met hen te kunnen maken. Oproepen voor enquetes krijg je via je emailadres. Elke maand krijg je een screening die je moet invullen om te bekijken of je in aanmerking komt voor vragenlijsten die ze hebben. Voor de screenings krijg je geen punten, voor de aparte vragenlijsten wel.

Ennehh, punten? Hoe zit dat met het geld dan?!
Voor elke vragenlijst krijg je een bepaald aantal punten (NIPOints). Lange vragenlijsten = meer punten. Soms wordt je gevraagd of iemand bij je langs kan komen om vragen te stellen of wordt gevraagd of je ergens heen wil gaan om daar vragen te gaan beantwoorden. Dit levert meestal meer punten op, soms zelfs direct een geldbedrag. Aan het einde van een vragenlijst krijg je te zien hoeveel punten je verzameld hebt, je kunt dat kiezen voor bonnen van Blokker, Bol.com, Freerecordshop, punten als Airmiles laten bijboeken of het geldbedrag over laten maken naar een goed doel. Heb je een totaalsaldo van 66 punten, dan wordt de bon van je keuze naar je toegestuurd, ter waarde van 10 euro. Hoe snel het sparen gaat ligt eraan of je binnen de doelgroep valt waar ze veel enquetes voor hebben. Overigens kun je altijd weigeren enquetes in te vullen, of weigeren als je geen trek hebt in mensen die langs komen

Ik heb nog meer vragen!
Stel ze gerust in dit topic, er is misschien iemand die een antwoord weet!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_30379004
Oja, als er iets niet klopt in mijn tekst, geef t ff door!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_30392970
Sow, de zomer is over geloof ik! Vanavond een onderzoek van 1 euro 80 bij Intomart. Net de screening van Nipo ingevuld. Een hele uitgebreide lijst deze keer, onder andere over vibrators
Verder nog een communicatieonderzoek over KPN voor mijn vriend t.w.v. 16 punten. En ook nog een voor mij over treinreizen van 13 punten. Zo gaat ie goed.....
Spoilers!
pi_30398726
Kom ik net thuis.. Effe mail checken.. Ha, eindelijk eens een enquete van Intomart, kan ik alleen vanavond invullen. OK, dus ik meteen maar invullen.
Krijg ik de vraag of ik vanavond t.v gekeken heb "nee" ben net thuis.... Gut, val ik meteen buiten de doelgroep

Screening van Nipo ook gedaan. Vond de screening best meevallen, was zo klaar.. Op de eerste vragen (over meedoen aan wereldwijde onderzoeken, face-to-face onderzoeken, telefonische onderzoeken, schriftelijke onderzoeken en nog een aantal van deze shit) allemaal "ja" beantwoord. Vind het wel leuk Inderdaad ook over de Vibrator wat willen ze daar nou mee onderzoeken.
Ook nog vraag over ziekenhuisbezoek en kanker.
En voor de zóveelste keer of ik een auto bezit. Deze vraag ben ik al zo vaak tegen gekomen tijdens een screening, maar nog nooit een enquete over gehad.
pi_30405570
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef AnnekeM het volgende:
Kom ik net thuis.. Effe mail checken.. Ha, eindelijk eens een enquete van Intomart, kan ik alleen vanavond invullen. OK, dus ik meteen maar invullen.
Krijg ik de vraag of ik vanavond t.v gekeken heb "nee" ben net thuis.... Gut, val ik meteen buiten de doelgroep

Screening van Nipo ook gedaan. Vond de screening best meevallen, was zo klaar.. Op de eerste vragen (over meedoen aan wereldwijde onderzoeken, face-to-face onderzoeken, telefonische onderzoeken, schriftelijke onderzoeken en nog een aantal van deze shit) allemaal "ja" beantwoord. Vind het wel leuk Inderdaad ook over de Vibrator wat willen ze daar nou mee onderzoeken.
Ook nog vraag over ziekenhuisbezoek en kanker.
En voor de zóveelste keer of ik een auto bezit. Deze vraag ben ik al zo vaak tegen gekomen tijdens een screening, maar nog nooit een enquete over gehad.
Die vraag kreeg ik ook ja.... ik had wel ff TV gekeken maar niet naar 1 van de programma's die bij de volgende vraag kwamen dus ook gelijk einde vragenlijst...
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:03:08 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30413077
Ik heb net de nieuwe screening gedaan! Op de nuchtere maag vragen over vibrators.
Of ik die evt. zou willen testen voor 2 weken!
Ja hoor! Kom maar op!
***
pi_30413122
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net de nieuwe screening gedaan! Op de nuchtere maag vragen over vibrators.
Of ik die evt. zou willen testen voor 2 weken!
Ja hoor! Kom maar op!
NOU!! Ik wil ook wel vibrators testen verdorie maar ze willen me niet, als vibrator-virgin zijnde..
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_30413961
Is het niet beter om dit gewoon het NIPO topic te laten zijn, zoals die andere twee delen
pi_30414779
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:38 schreef Conflict het volgende:
Is het niet beter om dit gewoon het NIPO topic te laten zijn, zoals die andere twee delen
Nee want we hebben het ook over Intomart GFK, inVotes en andere bureau's.

Alleen nu ff niet Wel over Intomart trouwens. Tis de bedoeling dat die ook in de OP komen, ik heb die van Nipo alvast gemaakt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:40:38 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30415918
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:04 schreef Syrena het volgende:
NOU!! Ik wil ook wel vibrators testen verdorie maar ze willen me niet, als vibrator-virgin zijnde..
Ga er dan eens een halen tut!


Over de TT... mss nog iets van 'Nipo ed.' erachter, dan is het mss duidelijker waar het over gaat?
***
pi_30416213
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ga er dan eens een halen tut!


Over de TT... mss nog iets van 'Nipo ed.' erachter, dan is het mss duidelijker waar het over gaat?
Heb 't er al met over gehad eerdaags shoppen!

Verander de TT gerust hoor, misschien iets van Nipo en online etc.? Kijk maar.
Wil je dan ook ff mijn OP erin zetten? Pas maar aan als je nog wat ziet wat fout is of erbij moet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:05:39 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30417080
OP erin gezet, TT aangepast.
***
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:16:36 #88
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_30419350
Pff, heb mijn vriend al wéken geleden aangemeld voor NIPO, maar hij krijgt maar geen formulier oid...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:08:38 #89
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_30423097
Hier ook die vraag over die viborators . Laat ook maar komen dat ding
pi_30423751
Ja ik wil ook wel zo een gratis vibo die dingen zijn namelijk nog best duur. En het ging om een nieuw model, dus ik verwacht wel een supersonische dan
pi_30424000
Heb ik niet goed gelezen, of kreeg niet iedereen de vraag of ze een vibrator zouden willen testen?

Ik kan me niet herinneren die vraag gelezen te hebben wel of ik er 1 gebruik(te)
pi_30424383
Misschien heb je nee ingevuld bij die vraag?

Syrena had ook nee ingevuld en kreeg ook niet de vraag of ze hem wilde testen.
pi_30424666
Klinkt interessant dit. Wie wil me aanmelden?

thieske @ wanadoo punt nl
pi_30428419
Ik had ingevuld dat ik er zeer sporadisch een gebruik, en kreeg geen vraag of ik er een wilde testen. Blijkbaar zijn Brighteyes, Bubseltje en MissX grootverbruikers
Spoilers!
pi_30428843
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had ingevuld dat ik er zeer sporadisch een gebruik, en kreeg geen vraag of ik er een wilde testen. Blijkbaar zijn Brighteyes, Bubseltje en MissX grootverbruikers
pi_30428961
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had ingevuld dat ik er zeer sporadisch een gebruik, en kreeg geen vraag of ik er een wilde testen. Blijkbaar zijn Brighteyes, Bubseltje en MissX grootverbruikers
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:27:03 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30430849
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:19 schreef MissX het volgende:
Wat zij zegt!
Laat maar komen dat ding! Speeltjes zijn nooit vervelend en al helemaal niet als ze gratis zijn!
***
pi_30440439
Ik moet de screening nog doen maar dat komt morgenavond wel ben benieuwd of ik die vraag ook krijg hahaha
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30450690
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:48 schreef Vava het volgende:
Ik moet de screening nog doen maar dat komt morgenavond wel ben benieuwd of ik die vraag ook krijg hahaha
Nou, je weet nu dus wat je moet antwoorden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:07:47 #100
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_30452511
Ik had die vraag ook...haha!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')