pi_29410051
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef calvobbes het volgende:
Het is klinklare onzin om te zeggen dat er maar één groepje vaste users is die kritiek heeft op de FP. Het zijn veel meer mensen.
Natuurlijk. De stelregel bij mijn werk is dat iedere klacht voor vele staat en dat je iedere klacht serieus moet nemen en netjes af moet handelen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:27:13 #102
89730 Drugshond
ich brauch` nen Druck!
pi_29410062
Bij FP lees ik alleen de berichten, de reakties kunnen me gestolen worden.
Dit heeft verschillende oorzaken.
  • De leesbaarheid (achtergrond)
  • De overload van informatie op het scherm.
  • Het hoge bash gehalte, en neerplempen van ongenanceerde (*.txt) meningen
  • De schijnbaar(?!) beperkte moderaties in de FB-topics.
  • Geen grafische mogelijkheden

In het Fok.Form gedeelte zijn topics aan elkaar te linken en zijn de bijdrages inhoudelijk alsook kwalitatief beter te verzorgen door de gebruikers (en waar nodig te voorzien van een plaatje).

Ik zie FP en FOK!Forum als twee verschillende identiteiten die niks met elkaar te maken hebben.
    En FP is niet mijn area of fun.......Gelukkig hoef ik niet alles leuk te vinden wat ik op mijn beeldscherm zie.
  • Niemand gibt uns eine Chance
    Doch können wir siegen
    Für immer und immer
    Und wir sind dann Helden (Nur für ein Tag)
    pi_29410098
    toegegeven, het is grappig, maar niet nodig

[ Bericht 33% gewijzigd door steenz op 03-08-2005 23:40:12 ]
    "Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat"
    En zo is het maar net!!!!
    pi_29410117
    hij heeft gelijk..die discussie is al vaak gevoerd en het komt altijd op zelfde neer. gewoon niet meer op de FP komen als je je er aan ergert
    Bajaguardian schreef:
    GEILE TIETEN
    GEILE TIETEN
    pi_29410129
    Doe dat nou maar niet Juup, het is gewoon een serieuze en in mijn ogen wezenlijke discussie dit en ik denk niet dat iemand hier een dictator probeert te imiteren.
      woensdag 3 augustus 2005 @ 23:29:17 #106
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_29410144
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom komt die discussie dan telkens terug en word die ook vaak zat door nieuwe mensen gestart

Het is klinklare onzin om te zeggen dat er maar één groepje vaste users is die kritiek heeft op de FP. Het zijn veel meer mensen.
    Ik heb mijn reactie verwijderd aangezien mijn inhoudelijke bijdrage door Steenz is verwijderd. Als dat soort posts verwijderd worden dan zoekt de FP-crew het maar uit.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_29410196
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik heb mijn reactie verwijderd aangezien mijn inhoudelijke bijdrage door Steenz is verwijderd. Als dat soort posts verwijderd worden dan zoekt de FP-crew het maar uit.
    Nou merk je zelf eens hoe dat voelt
    pi_29410209
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef SCH het volgende:
    Doe dat nou maar niet Juup, het is gewoon een serieuze en in mijn ogen wezenlijke discussie dit en ik denk niet dat iemand hier een dictator probeert te imiteren.
    Mijn excuus. ik edit het.
    "Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat"
    En zo is het maar net!!!!
      woensdag 3 augustus 2005 @ 23:59:54 #109
    15958 steenz
    Natalies konijntje
    pi_29411392
    Goed, gezien het late uur zal ik hier even een samenvatting geven

Het is duidelijk dat een hoop mensen het niet eens zijn met de beslissing om de centrale trend-discussie voorlopig uit Feedback te weren, en de argumenten die worden aangedragen begrijpen we ook gerust wel. We hebben hier dus echter wel redenen voor (kost tijd, herhaalt zichzelf, levert weinig meer op, leverde vervelende situaties voor crew én users op etc.). Voorlopig zullen we ook niet op deze beslissing terugkomen.

Niet alleen de policy voor jullie is als het om dit onderwerp gaat aangescherpt, ook die voor de crew is dus gewijzigd. Daardoor zullen jullie steeds door de Eindredactie te woord gestaan worden buiten de centrale topics, wat het voor jullie makkelijker maakt (er kunnen immers geen conflicterende meningen lijken te zijn). Daardoor kunnen jullie altijd een helder antwoord verwachten.

Het belangrijkste dat ik wil overbrengen is toch wel dat de discussie nog altijd mogelijk is via mail, en dat we daar écht naar zullen kijken. Op dat punt zullen jullie ons moeten vertrouwen.

Wat ook belangrijk is om duidelijk te hebben, is dat posts over bijv. fouten nog steeds hartstikke welkom zijn in FB (ook als het gaat om de wat ingewikkeldere feitelijke fouten), en dat daarom het Centraal topic voor spelfouten is omgedoopt in het 'Centraal topic voor fouten'.
    “There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
    “Trying is the first step towards failure.” -- Homer J. Simpson
    pi_29411464
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef steenz het volgende:
    We hebben hier dus echter wel redenen voor (kost tijd, herhaalt zichzelf, levert weinig meer op, leverde vervelende situaties voor crew én users op etc.).
    Sorry, but that comes with the job.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
    pi_29411546
    Ga je nog even op dat punt over Danny in?

Je doet net alsof het allemaal zo weloverwogen is bedacht terwijl het niet veel meer dan een dienstopdracht is.
    pi_29411638
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef steenz het volgende:
    Goed, gezien het late uur zal ik hier even een samenvatting geven

Het is duidelijk dat een hoop mensen het niet eens zijn met de beslissing om de centrale trend-discussie voorlopig uit Feedback te weren, en de argumenten die worden aangedragen begrijpen we ook gerust wel. We hebben hier dus echter wel redenen voor (kost tijd, herhaalt zichzelf, levert weinig meer op, leverde vervelende situaties voor crew én users op etc.). Voorlopig zullen we ook niet op deze beslissing terugkomen.

Niet alleen de policy voor jullie is als het om dit onderwerp gaat aangescherpt, ook die voor de crew is dus gewijzigd. Daardoor zullen jullie steeds door de Eindredactie te woord gestaan worden buiten de centrale topics, wat het voor jullie makkelijker maakt (er kunnen immers geen conflicterende meningen lijken te zijn). Daardoor kunnen jullie altijd een helder antwoord verwachten.

Het belangrijkste dat ik wil overbrengen is toch wel dat de discussie nog altijd mogelijk is via mail, en dat we daar écht naar zullen kijken. Op dat punt zullen jullie ons moeten vertrouwen.

Wat ook belangrijk is om duidelijk te hebben, is dat posts over bijv. fouten nog steeds hartstikke welkom zijn in FB (ook als het gaat om de wat ingewikkeldere feitelijke fouten), en dat daarom het Centraal topic voor spelfouten is omgedoopt in het 'Centraal topic voor fouten'.
    Dit is niet veel meer dan een herhaling van de openingspost en de bezwaren blijven staan en zolang dat zo is zal er ongetwijfeld veel creatieve burgerlijke ongehoorzaamheid opbloeien.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 00:08:16 #113
    15958 steenz
    Natalies konijntje
    pi_29411768
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 00:01 schreef static het volgende:

[..]

Sorry, but that comes with the job.
    Tuurlijk, maar dat neemt niet weg dat je niet kunt proberen het allemaal beter te maken dan het was. Voor crew en users
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 00:03 schreef SCH het volgende:

Je doet net alsof het allemaal zo weloverwogen is bedacht terwijl het niet veel meer dan een dienstopdracht is.
    Daar heb ik al op gereageerd, in deze post. De conclusie dat dit beleid is opgelegd door Danny is begrijpelijk vanuit jullie oogpunt gezien, maar ik kan je verzekeren dat die niet correct is
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 00:05 schreef SCH het volgende:
    Dit is niet veel meer dan een herhaling van de openingspost en de bezwaren blijven staan en zolang dat zo is zal er ongetwijfeld veel creatieve burgerlijke ongehoorzaamheid opbloeien.
    Tsja, we zullen het waarschijnlijk niet eens worden op dit punt, daar lijkt niets aan te doen. Kan gebeuren, dat mensen een totaal verschillende mening hebben. Daar zullen we ons allebei bij moeten neerleggen
    “There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
    pi_29411960
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 00:08 schreef steenz het volgende:
    Daar heb ik al op gereageerd, in deze post. De conclusie dat dit beleid is opgelegd door Danny is begrijpelijk vanuit jullie oogpunt gezien, maar ik kan je verzekeren dat die niet correct is

Je zegt dat je op verzoek van Danny handelde en in dit topic wordt het raar gevonden dat Danny erbij gehaald wordt. Dat is nogal tegenstrijdig en ongeloofwaardig en gezien de manier waarop Danny op die links/rechts discussie reageert hoe je verder ook geen fabeltjes op te hangen, zo naief zijn we nou ook weer niet.

Verder verzoek ik je niet steeds vanuit je machtspositie te reageren. Volgens mij ben je nog zeer jong en hou je je nogal vast aan je status en kleur maar het zou je meer sieren als je gewoon vanuit argumenten reageert en niet met flauwe dooddoeners komt als "we hebben dit nou eenmaal besloten" en "we zullen het niet eens worden". Het is je taak het goed uit te leggen en daar slaag je voorals nog niet in dus ik zou die beslissing maar terugdraaien.

De users worden er nu de dupe van dat crew-leden zich in deze topics niet in de hand konden houden. Leg het probleem dan ook bij de crew-leden en niet bij de users.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 00:16:56 #115
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_29412101
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 00:03 schreef SCH het volgende:

ik dacht dat het antwoord van danny duidelijk was. wat wil je anders zien sch op fp? een pagina waar veel nieuws op komt? andere moderatie? meer moslims in die moderatie? meer wat?

open deur: of wat minder? maar hoe bereik je dat zonder holle frasen te uiten?
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      donderdag 4 augustus 2005 @ 00:24:35 #116
    15958 steenz
    Natalies konijntje
    pi_29412433
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 00:13 schreef SCH het volgende:
    Het is je taak het goed uit te leggen en daar slaag je voorals nog niet in dus ik zou die beslissing maar terugdraaien.
    Het ís uitgelegd, we zijn het alleen oneens over een aantal van de fundamentele peilers in de uitleg. Dat kan gebeuren.
    pi_29412534
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 00:24 schreef steenz het volgende:

[..]

Het ís uitgelegd, we zijn het alleen oneens over een aantal van de fundamentele peilers in de uitleg. Dat kan gebeuren.
    Is toch niet echt logisch om daarover van mening te verschillen. Discussies verbieden is volgens mij eenvoudigweg geen optie en ik zou niet weten hoe je daarover van mening kunt verschillen.

Ik voorspel ook dat het je niet gaat lukken.
    pi_29412635
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 00:08 schreef steenz het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat neemt niet weg dat je niet kunt proberen het allemaal beter te maken dan het was. Voor crew en users
    [..]
    Begrijp ik, maar het is wel een beetje krom.
    Voor de rest bemoei ik me er niet mee hoor.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
    pi_29439064
    Krijgen jullie al zoveel mail dat het even duurt voor ze beantwoordt worden?

Waar kan er nu gediscussieerd worden over de nieuwswaarde van dit bericht? Het schijnt inhoudelijk niet te kloppen.

EO wil Mohammed B. met gebed bekeren
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 07:53:03 #120
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_29439151
    Wat klopt er niet aan dan?
    Oh, het is gepost door R@b, en het gaat over een moslim, dus SCH moet weer zeiken
    pi_29439174
    quote:
    Oh, het is gepost door R@b dus het gaat over een moslim
    quote:
    dus SCH moet weer zeiken
    Als het niet klopt en de EO doet die oproep niet, dan klopt het niet he
    pi_29439198
    Wat een raar besluit... Ik lees de FP (ik doe er verder niks, maar lees wel) en ik moet zeggen, dat volgens mij de klagende users over de trend wel een punt hebben. Nogmaals: Ik heb niks met de FP, ik kom er af en toe, dus ik heb geen enkel belang in het innemen van een bepaald standpunt. Het standpunt wat ik inneem is mijn eigen, echte mening.

Ik zie ook regelmatig in FB topics voorbijkomen over de manier waarop de FP de content presenteert en er worden enkele posters steeds met name genoemd.

Dan kun je wel struisvogeltje gaan spelen als FP-crew en gewoon de discussie erover verbieden, maar dat lost het probleem niet op. Het probleem ligt duidelijk elders. Niet bij de klagende users, maar bij de 'powers that be' van de FP. Wat calvobbes hierboven ergens ook al zegt: Het zijn niet steeds dezelfde users die klagen. Er zijn steeds andere TS, maar de lijdende voorwerpen van hun kritiek zijn steeds dezelfde. En daar ligt de kern van het probleem. Er wordt heus geen hetze gevoerd tegen bepaalde mensen, maar bepaalde mensen drijven wel steeds boven in de kritiek. Ik zou dat een signaal vinden...

Ik heb vroeger altijd geleerd dat als je een probleem hebt, je dat niett oplost door het te negeren, maar door het aan te pakken. Wellicht (let wel, ik zeg wellicht) zou de FP-crew eens een stapje achteruit moeten doen en objectief naar de nieuwsberichten en de wijze van presenteren moeten kijken. Of laten kijken door iemand die geen binding met de FP heeft en de aanbevelingen van die persoon / personen ook over moeten nemen, ook als dat zou betekenen, dat er personele veranderingen dienen plaats te vinden. Ik denk namelijk dat het probleem wel degelijk op de FP ligt en niet bij mensen die erover klagen. Het klagen erover is een symptoom. Het symptoom kan alleen bestreden worden door het bij de wortel aan te pakken.
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:00:11 #123
    272 R@b
    No-nonsens
    pi_29439673
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 07:31 schreef SCH het volgende:

Waar kan er nu gediscussieerd worden over de nieuwswaarde van dit bericht? Het schijnt inhoudelijk niet te kloppen.

EO wil Mohammed B. met gebed bekeren
    Dat kan hier. [FP] Centraal topic voor fouten Topic is niet voor niets geopend.
    R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
    pi_29439755
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 09:00 schreef R@b het volgende:

[..]

Dat kan hier. [FP] Centraal topic voor fouten Topic is niet voor niets geopend.
    Okay! Het nieuwe beleid is nog wat ondoorgrondelijk.
    pi_29439876
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 09:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay! Het nieuwe beleid is nog wat ondoorgrondelijk.
    Het staat in de openingspost!

Maar goed kan gebeuren! Daar verder dus over die post
    Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
    FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')