pi_29393023
registreer om deze reclame te verbergen
Doen we het op een andere manier. Waar is het FOK!Forum in zijn geheel voor bedoeld? Is dat niet om discussies te voeren? Het lijkt alsof dat niet meer het geval is, want voor het minst of geringste wordt er een slotje op een topic gemikt.

Ik heb het vannacht ook al gezegd, als een topic niets is bloed het wel dood, is het dus geen kandidaat voor een slotje. Een topic met kritiek mondt heus niet uit in een staatsgreep, vanwaar dan continu die slotjes erop flikkeren? Laat zo'n topic open, ga er als het even kan op in en als je daar geen zin in hebt of het niet kan, blijf er dan buiten. En laat dat slotje om mensen de mond te snoeren erbuiten.

Als ik naar topics hieronder kijk stel ik een valide vraag, namelijk 'waarom?'. Ik weet wel dat er wordt gezegd: 'niet alles is voor feedback bedoeld', maar waarom dan. Dát staat er niet bij, tenzij je de gare uitleg 'ja, het richtte zich op één persoon, want dát is niet waar'.

Al met al gaat dit topic dus over de vraag: waarom al die slotjes, waarom worden discussies zo afgekapt. Die vraag is in eerste instantie gericht aan de Admins en de FA's en ik zou de rest dan ook vriendelijk willen vragen om de discussie hier wel open te laten.
Hatsjoe!
Weekdeals (728x90)
pi_29393143
DD? rickmans?

Ali -->
pi_29393200
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:14 schreef Loedertje het volgende:
DD? rickmans?

Ali -->
Nee, ik hoop dat Danny en/of Breuls hier maar weer eens naar willen kijken. Mijn kritiek staat duidelijk niet op zichzelf, laat ze er alsjeblieft eens wat aan doen. En zij tweeën vind ik er eik beter over gaan dan de rest.
Hatsjoe!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:27:48 #4
3767 Herald
Come get some
pi_29393578
misschien moet je Fok!forum gaan gebruiken waarvoor het bedoeld is Ali, om leuke discussies aan te gaan. Het is wel even zoeken tussen alle reeksen en onnozele slowchattopiques, maar frustreer je zelf niet steeds door in Feedback elke keer maar weer het beleid of wanbeleid aan de kaak te stellen. Vind je het niet raar dat het altijd dezelfde users zijn die weer eens wat te mekkeren hebben op de crew? Dat een boel users het geen ene zak kan schelen of SA of FA in FB slotjes zet. Dat een 'discussie' op slot gooien verder niets afdoet aan de lol in de andere subfora?

Wat wil je nou zelf hiermee bereiken? Dat ze jou tekst en uitleg geven, jij weer blij voor een paar dagen zodat je daarna weer fijn kan gaan emmeren over iets anders in feedback. En dat natuurlijk als spreekbuis voor alle Fok!kertjes, want die durven het niet aan te kaarten ofzo.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_29393886
Er is eik momenteel maar één ding hoor, en dat is het slotjesgedrag hier. Nu kan ik mijn bek houden en het zo door laten gaan, maar zo zit ik niet in elkaar. Daarnaast ben ik altijd al meer een 'feedback'-persoon geweest en dat is niet veranderd. En wees verder gerust, mijn hartslag gaat er geen tik sneller van hoor
Hatsjoe!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:55:43 #6
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29408663
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Ali Salami het volgende: en dat is het slotjesgedrag hier.
onmacht,antoowrden is te moeilijk en de slotjes over het hele forum zijn dagelijks niet meer te tellen. HET CALVOBBES BELEID is er eindelijk door
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:58:50 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29408807
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:27 schreef Herald het volgende:
misschien moet je Fok!forum gaan gebruiken waarvoor het bedoeld is Ali, om leuke discussies aan te gaan. Het is wel even zoeken tussen alle reeksen en onnozele slowchattopiques, maar frustreer je zelf niet steeds door in Feedback elke keer maar weer het beleid of wanbeleid aan de kaak te stellen. Vind je het niet raar dat het altijd dezelfde users zijn die weer eens wat te mekkeren hebben op de crew? Dat een boel users het geen ene zak kan schelen of SA of FA in FB slotjes zet. Dat een 'discussie' op slot gooien verder niets afdoet aan de lol in de andere subfora?

Wat wil je nou zelf hiermee bereiken? Dat ze jou tekst en uitleg geven, jij weer blij voor een paar dagen zodat je daarna weer fijn kan gaan emmeren over iets anders in feedback. En dat natuurlijk als spreekbuis voor alle Fok!kertjes, want die durven het niet aan te kaarten ofzo.
wat moet ik nu verder met mijn leven Herald?
pi_29409573
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:27 schreef Herald het volgende:
Helemaal met eens, dat gezeur allemaal..... Iedereen is hier te gast en heeft zich maar aan de regels te houden. Als dat je niet aanstaat kun je zelf een forum beginnen
pi_29411530
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:14 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Helemaal met eens, dat gezeur allemaal..... Iedereen is hier te gast en heeft zich maar aan de regels te houden. Als dat je niet aanstaat kun je zelf een forum beginnen
Evident aan veel users is dat er mensen tussenzitten die het niet met jou eens zijn. Je kan wel je eigen forum beginnen, maar dat zal nooit zo groot worden als fok. Fok is leuk om te lezen, je kan er alle vragen stellen die je wilt en je kan alles lezen wat je wilt lezen. Dat er dan links en rechts slotjes op topics worden gegooid waar niemand wat van begrijpt is dan ook onligisch. Het is groot en men wil wat. Die chef van boven (even zijn naam kwijt, staat in het rood) heeft dit forum opgezet en doet waar hij zin in heeft. Hij vergeet alleen dat fok erg groot is en voor veel mensen een site waar ze dagelijks op kijken. Het moet beter georganiseerd worden.

Er is geen search, mods doen waar ze zin in hebben en de server ligt er vaak genoeg uit. Moderators zeggen dat er al een topic is van jouw onderwerp, die je niet kan vinden omdat de search het niet doet. Wanneer je wilt gaan zoeken ligt de server eruit. Om maar even een extreem voorbeeld te noemen. Niet gek dat er mensen gaan klagen. Nu gaat deze topic alleen over de slotjes, maar het is gewoon een teringzooi op dit forum, terwijl het het grootste jongerenforum van Nederland is. Nogal onlogisch lijkt mij ...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:01:21 #10
3767 Herald
Come get some
pi_29413515
Maar de grootste grap is dat mensen helemaal niet klagen. Het zijn altijd dezelfde types die klagen. En nofi voor Ali Salami, maar die post werkelijk alleen maar in Feedback. Wat is de lol daar nou weer van. Dan zit je in Feedback te klagen over wat mis is met het forum, terwijl je nooit op het forum komt. Of althans niet actief meedoet, en dan is het best sneu dat een lurker wel eventjes gaat vertellen wat er allemaal mis en krom is terwijl actieve users zich daar niet mee bezighouden.

De reden waarom het onhandig is dat de search het niet doet is echt niet om te zoeken of er al ergens een topique van bestaat. Want dat boeit niemand geen ene zak. Al staat er een anaaltopique in de topiclijst van SEX, gewoon nog eentje openen. Er staat immers anaal in de TT dus het wordt ook voor de 3e keer in de maand weer een grote hit. De search wordt voornamelijk gebruikt om een leuk topique terug te vinden, niet om te checken of al iets bestaat. Desalniettemin wel onhandig dat er geen is.

En dat grootste jongerenforum is ook nonsens, want ze moesten per se een PUBerforum hebben zodat de arme jongeren niet meer belachelijk werden gemaakt in de andere fora bevolkt met de wijze volwassenen. Zo ontzettend jong was het forum klaarblijkelijk dus niet. En wat krijg je dan, precies dezelfde topiques, zogenaamd voor een andere doelgroep, maar met exact dezelfde users die er posten. Want dat is wat users willen, niet een search om te kijken of er al een schaamhaartopique is, nee een nieuw forum zodat ze het nog allemaal een keer dunnetjes over kunnen doen. Want waarom maar één keer vertellen welke schoenen je aanhebt als je het ook twee keer kan doen.

Want dat is wat het gros van de users wil, hersenloze reeksen en slowchats. Een hoge postcount. Boeit hun het beleid nou. Er zijn US topiques die na 30 reacties al meer views hebben dan de 10 actiefste Feedback onderwerpen. Zo begaan is men met het forum. En volgens mij zien de azijnpissers dat niet, dat ondanks het wangedrag/wanbeleid van de modjes 99% van de users het naar zijn zin heeft hier. Met of zonder search, met of zonder slotjes door SA's gezet in FB, want dat is voor velen toch een forum waar ze nooit komen.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:13:42 #11
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29413840
Dat het weinig uitmaakt voor het gros van de users vind ik geen reden om het niet aan de kaak te stellen. Transparantie is ver te zoeken en vraag naar info wordt soms, in mijn ogen onnodig, de kop ingedrukt (d.m.v. slotjes of erger: onnodige bans). Ik vind het daarom ook een goed topic. Soms komt het simpelweg ook over alsof Fok een soort arm land is dat elke demonstratie maar bloedig moet laten eindigen want een weerwoord kan niet altijd en is uit den boze. Laat staan kritiek accepteren. En ja, dan is er begrijpelijke frustratie. Goedbedoelde adviezen die daardoor soms op niks uitmonden of waar in ieder geval niemand iets mee doet aan de buitenkant.

[ Bericht 0% gewijzigd door livEliveD op 04-08-2005 01:29:24 ]
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29414136
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef ludendorff het volgende:

[..]

onmacht,antoowrden is te moeilijk en de slotjes over het hele forum zijn dagelijks niet meer te tellen. HET CALVOBBES BELEID is er eindelijk door
"Dispar Vulgo"
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:41:15 #13
3767 Herald
Come get some
pi_29414425
ik word gewoon muf dat als de vaste FBkliek dan eindelijk info krijgt weer íets vindt dat ze niet aanstaat en er meteen weer een nieuw topique over openen. Lithion vraagt iets over TRU, na 5 topiques en twee bans post Iteejer eindelijk iets en hoppa meteen daar weer een nieuw topique over want in de laatste post van Iteejer staat één zinnetje wat weer als slecht op kan worden gevat. Waar ben je dan mee bezig?
Net als 5 jaar terug met het grote policydebacle. En maar blijven emmeren over elk regeltje. Toen is er nog ooit eens een policy geweest van 10 pagina's vol. Wat is het nut daar nou van. Wordt Fok! daar nou echt beter van.

Fok! is niet je leven weet je nog. Waar maak je je in godsnaam zo druk over. Havoc is weer eventjes gebanned, nou boehoehoe, die post gewoon fijn door met een kloon als ie wil en wordt na een poosje ook weer unbanned. Moet je je daar dan over frustreren.

Als het in feedback nou ooits eens zou gaan over Fok! zelf, zoals de search, maar het moet altijd om iets kleins gaan wat aan de meeste users voorbij gaat. Een slotje of een ban. Als ik verklap dat user 4540 via een wanadoo adsl verbinding Fokt dan hoor je niemand klagen, maar oei, zodra een gekleurd persoon dat doet is er weer stront aan de knikker hoor. Snel even een topique openen met vragen of het normaal is dat de crew prive-informatie lekt en dat het ongehoord is om te doen.
pi_29414473
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:01 schreef Herald het volgende:
En dat grootste jongerenforum is ook nonsens,
Klopt, want dat is het allang niet meer.

Wel inlezen Herald.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
pi_29414579
Sommige discussies worden waarschijnlijk liever niet gevoerd. Een gewone user sluit zijn browser of gaat iets anders doen maar een mod of F(A) gooit er een slotje op.

In sommige gevallen is een slotje gewoon een zwaktebod voornamelijk in FB.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:50:02 #16
3767 Herald
Come get some
pi_29414603
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:43 schreef static het volgende:
Klopt, want dat is het allang niet meer.

Wel inlezen Herald.
eh dat zeg ik toch ook in mijn post. Ik was niet degene die met die term op de proppen kwam in dit topique. De titel jongerenforum hadden ze 5 jaar terug al afgeschaft volgens mij

Wel lief dat je me eens een keertje niet uitmaakt voor nitwit of iets dergelijks
pi_29414803
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:50 schreef Herald het volgende:

[..]

eh dat zeg ik toch ook in mijn post. Ik was niet degene die met die term op de proppen kwam in dit topique. De titel jongerenforum hadden ze 5 jaar terug al afgeschaft volgens mij

Wel lief dat je me eens een keertje niet uitmaakt voor nitwit of iets dergelijks
Indien ik je virtueel te grazen zou willen nemen stond er wel iets anders.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 02:10:20 #18
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29414931
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:41 schreef Herald het volgende:
ik word gewoon muf dat als de vaste FBkliek dan eindelijk info krijgt weer íets vindt dat ze niet aanstaat en er meteen weer een nieuw topique over openen.
Kom dan niet in het feedback (!) subforum.
quote:
Waar ben je dan mee bezig?
Jij kan je de frustratie niet voorstellen?
quote:
Wordt Fok! daar nou echt beter van.
Geen idee, maar sinds ik recentelijk in FB kom wordt me beeld er in ieder geval alles behalve beter van.
quote:
Waar maak je je in godsnaam zo druk over.
Je kent de term onrechtvaardig?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29414970
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:01 schreef Herald het volgende:
Maar de grootste grap is dat mensen helemaal niet klagen. Het zijn altijd dezelfde types die klagen. En nofi voor Ali Salami, maar die post werkelijk alleen maar in Feedback. Wat is de lol daar nou weer van. Dan zit je in Feedback te klagen over wat mis is met het forum, terwijl je nooit op het forum komt. Of althans niet actief meedoet, en dan is het best sneu dat een lurker wel eventjes gaat vertellen wat er allemaal mis en krom is terwijl actieve users zich daar niet mee bezighouden.
Hoor jij mij over de rest van het forum, het gedeelte waar ik alleen maar lurk? Nee, daar heb ik het niet over. Als ik in feedback reageer gaat dat over zaken als hoe ik of anderen er behandeld worden, de inconsequentie van bepaalde dingen etc. Zaken die feedback dus aangaan, en laat ik daar wel actief posten. De rest van het forum lurk ik veel, en pak ik zo af en toe wat posts mee. Zou ik daarom niet in FB mogen posten? Ook als lurker (dat is immer ook een 'gebruiker') kun je je kritiek hebben.
quote:
Want dat is wat het gros van de users wil, hersenloze reeksen en slowchats. Een hoge postcount. Boeit hun het beleid nou. Er zijn US topiques die na 30 reacties al meer views hebben dan de 10 actiefste Feedback onderwerpen. Zo begaan is men met het forum. En volgens mij zien de azijnpissers dat niet, dat ondanks het wangedrag/wanbeleid van de modjes 99% van de users het naar zijn zin heeft hier. Met of zonder search, met of zonder slotjes door SA's gezet in FB, want dat is voor velen toch een forum waar ze nooit komen.

Wat een drogredenatie. Omdat veel mensen het wel naar hun zin hebben mogen mensen met kritiek die maar niet uiten? Ik heb het voor de rest ook prima naar mijn zin hier, alleen bepaalde dingen vind ik niet goed gaan. Ik zeg dat. Ik kan ook mijn bek houden, en dat doe ik ook genoeg, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik hoop dat men van bepaalde dingen zich wat aantrekt, en áls ik dan bepaalde feedback lever, wil ik niet dat daar dan maar klakkeloos een slot op komt, zonder enige feedback. Daardoor wordt je azijnpisser, daardoor ga je door na een slot.
Hatsjoe!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 02:15:41 #20
3767 Herald
Come get some
pi_29414992
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 02:10 schreef livEliveD het volgende:
misschien moeten we dat dan allemaal maar niet doen eh
quote:
Jij kan je de frustratie niet voorstellen?
nee
quote:
Geen idee, maar sinds ik recentelijk in FB kom wordt me beeld er in ieder geval alles behalve beter van.
quote:
Je kent de term onrechtvaardig?
pas als ik zelf gebanned word denk ik
pi_29415007
Nog een aanvulling: als ik feedback geef over iets waar ik handelen van bepaalde personen ter discussie stel wil ik uiteraard niet dat die personen er met een kulreden een slot op mikken. Is dat zo moeilijk te begrijpen? Dan wil je graag een reactie van mensen die er neutraal naar kunnen kijken. Zoals FA's/A's over het gedrag van andere SA's, A's ovcer dat van FA's etc. En dat is nu net wat er NIET gebeurd. Bovendien zouden mensen die niets te maken hebben met een bepaald topic niet een dergelijk topic moeten sluiten. Dat is iets waar ik mij aan erger hier in FB, en dat laat ik zo nu en dan merken. Laat me dan maar azijnpisser heten, zo zie ik mezelf niet
Hatsjoe!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 02:28:14 #22
3767 Herald
Come get some
pi_29415108
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 02:13 schreef Ali Salami het volgende:
Als ik in feedback reageer gaat dat over zaken als hoe ik of anderen er behandeld worden, de inconsequentie van bepaalde dingen etc. Zaken die feedback dus aangaan, en laat ik daar wel actief posten.
En vooral wat anderen gebeurt is aan jou de taak om dat te rechtvaardigen. Dat vind ik dus gewoon zeuren om het zeuren. Je hebt ergens geen ene zak mee te maken, maar dan toch even een graantje meepikken in Feedback. Want je zult altijd zien dat de users die nooit in TRU komen wel moeten reageren in een TRU gerelateerd feedback topique. Want de crew gooit dat op slot, én dat mag niet. Hupla meteen weer voer voor de vaste FB'ers. Althans zo komt het op mij over.
quote:
Wat een drogredenatie. Omdat veel mensen het wel naar hun zin hebben mogen mensen met kritiek die maar niet uiten?
maar waarom zijn het dan altijd dezelfde mensen met kritiek? Hoe kan dat dan. Waarom is het elke keer dezelfde TS die weer iets vind om over te klagen.
quote:
áls ik dan bepaalde feedback lever, wil ik niet dat daar dan maar klakkeloos een slot op komt, zonder enige feedback. Daardoor wordt je azijnpisser, daardoor ga je door na een slot.
nouja hierover kan ik je eigenlijk alleen maar gelijk geven
  donderdag 4 augustus 2005 @ 02:30:50 #23
3767 Herald
Come get some
pi_29415134
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 02:18 schreef Ali Salami het volgende:
Bovendien zouden mensen die niets te maken hebben met een bepaald topic niet een dergelijk topic moeten sluiten. Dat is iets waar ik mij aan erger hier in FB, en dat laat ik zo nu en dan merken. Laat me dan maar azijnpisser heten, zo zie ik mezelf niet
Eigenlijk zouden users die niets te maken hebben met een bepaald topic ook niet in een dergelijk topic mee moeten praten, of er over door moeten emmeren. Maargoed, aangezien ik niet doorheb van het onrecht wat de crew jullie aandoet, zou ik dan eigenlijk ook hier niet mogen reageren
  donderdag 4 augustus 2005 @ 02:33:17 #24
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29415162
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 02:28 schreef Herald het volgende:
Want je zult altijd zien dat de users die nooit in TRU komen wel moeten reageren in een TRU gerelateerd feedback topique. Want de crew gooit dat op slot, én dat mag niet. Hupla meteen weer voer voor de vaste FB'ers. Althans zo komt het op mij over.
Ze kennen me wel in Truth hoor. Post er vaak En ja ik ben het me Ali eens.
pi_29415202
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 02:28 schreef Herald het volgende:
Want de crew gooit dat op slot, én dat mag niet.
Daar haal je precies aan waar het om gaat bij mij. Ik zie het breed, en dit slotje was weer een onderdeel van wat ik hieronder tik: klakkeloos dingen op slot gooien, zonder verder te kijken dan de neus lang is, door mensen die niet neutraal ernaar kijken of er geen moer mee te maken hebben. Nu was het om een specifiek slot, maar als je feedback van de afgelopen tijd eens nakijk heb ik het beleid hier in feedback ten aanzien van onder andere de geleverde feedback en de slotjes al meerdere malen aangestipt. Veelal wordt dat met bovenstaande criteria weer op slot geflikkerd en dat vind ik enorm triest. Dat ik dus ook op bepaalde andere zaken reageer is dus terug te voeren tot het algemene beleid hier..
quote:
maar waarom zijn het dan altijd dezelfde mensen met kritiek? Hoe kan dat dan. Waarom is het elke keer dezelfde TS die weer iets vind om over te klagen.
Omdat die mensen op een andere manier een band/hart met en voor FOK! hebben dan jij misschien. Jij doet dat door leuke (mag ik hopen) topics in de diverse subfora, ik meer door zo nu en dan berichtjes te herschrijven voor FP en de F1-manager en door hier bepaalde zaken ter discussie te stellen. En dat doe ik zeker meer sinds de SA's toestemming hebben om hier te modden iets dat m.i. het beleid ten aanzien van de slotjes en de feedback zeker niet heeft verbeterd. Niet om de SA's opzich, want buiten dit forum zijn het prima figuren waar ik prima mee heb samengewerkt. Alleen binnen dit forum wordt er m.i. te snel met slotjes gesmeten, te weinig geluisterd en te weinig goed gelezen naar wat een user nu eigenlijk zegt. Niet alleen door de bepaalde SA's overigens, bepaalde FA's hebben er ook een handje van.
quote:
nouja hierover kan ik je eigenlijk alleen maar gelijk geven
pfjiewwww
Hatsjoe!
Weekdeals (728x90)
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')