Doen we het op een andere manier. Waar is het FOK!Forum in zijn geheel voor bedoeld? Is dat niet om discussies te voeren? Het lijkt alsof dat niet meer het geval is, want voor het minst of geringste wordt er een slotje op een topic gemikt.
Ik heb het vannacht ook al gezegd, als een topic niets is bloed het wel dood, is het dus geen kandidaat voor een slotje. Een topic met kritiek mondt heus niet uit in een staatsgreep, vanwaar dan continu die slotjes erop flikkeren? Laat zo'n topic open, ga er als het even kan op in en als je daar geen zin in hebt of het niet kan, blijf er dan buiten. En laat dat slotje om mensen de mond te snoeren erbuiten.
Als ik naar topics hieronder kijk stel ik een valide vraag, namelijk 'waarom?'. Ik weet wel dat er wordt gezegd: 'niet alles is voor feedback bedoeld', maar waarom dan. Dát staat er niet bij, tenzij je de gare uitleg 'ja, het richtte zich op één persoon, want dát is niet waar'.
Al met al gaat dit topic dus over de vraag: waarom al die slotjes, waarom worden discussies zo afgekapt. Die vraag is in eerste instantie gericht aan de Admins en de FA's en ik zou de rest dan ook vriendelijk willen vragen om de discussie hier wel open te laten.