abonnement Unibet Coolblue
pi_31504923
Eindelijk weer een overwinning. Als Nando zijn killerinstinct terug had gehad dan had hij er minimaal 2 gemaakt!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_31505637
Nando mag wat mij betreft verkocht worden...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 oktober 2005 @ 09:46:30 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31505730
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 08:46 schreef stevengerrard het volgende:

Eindelijk weer een overwinning. Als Nando zijn killerinstinct terug had gehad dan had hij er minimaal 2 gemaakt!
Absoluut. Mogelijk zelfs 3.

Had de wedstrijd gezien in een Ierse kroeg op het Leidseplein waar ook een stuk of 10 gasten uit Liverpool zaten. Was erg gezellig. Ze vonden het wel grappig dat ik daar met m'n Carragher shirtje zat. Een van hen had op z'n mobiel twee aardige filmpjes: een van in de kleedkamer in Istanbul met de cup en een van het feest na de tour door de stad waar het team Fields of Anfield Road zingt met King Kenny ("and he could play!") daartussen.

Aardige goal van Cissé. Die moet imho gewoon altijd spelen. Daarnaast was het baltempo (weer) te laag. Dat moet gewoon opgevoerd worden om te zorgen dat de overwinningen overtuigender worden. Maar ik moet zeggen dat ik op het ogenblik echt iedere overwinning hoe dan ook verkregen met graagte verwelkom!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 oktober 2005 @ 09:47:23 #179
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31505744
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:42 schreef shearkane het volgende:
Nando mag wat mij betreft verkocht worden...
Hij kwam itt Crouch tenminste drie keer in scoringspositie ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31506056
idd maar Crouch had die kansen er wel ingeschoten
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 oktober 2005 @ 12:48:11 #181
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31509372
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:05 schreef stevengerrard het volgende:
idd maar Crouch had die kansen er wel ingeschoten
Daar ben ik helaas niet geheel zeker van ...

Maar goed - een spits die geen kans krijgt of een spits die kansen mist - op een een of andere manier denk ik dat de spits die de kanse krijgt ze uiteindelijk er ook wel in krijgt ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31511489
Dat is waar maar ik denk toch dat een combinatie van Cisse en Crouch beter kan werken dan Nando - cisse/crouch.

Maar we zullen het woensdag zien want Rafa zou starten met Cisse en Nando in de spits
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:52:24 #183
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31527794
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:21 schreef stevengerrard het volgende:

Dat is waar maar ik denk toch dat een combinatie van Cisse en Crouch beter kan werken dan Nando - cisse/crouch.

Maar we zullen het woensdag zien want Rafa zou starten met Cisse en Nando in de spits
Het probleem is dat we zowel de combinatie Cisse/Crouch als Cisse/Moro beiden te weinig gezien hebben. Maar Cisse moet gewoon in de spits imho.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 oktober 2005 @ 22:53:36 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31568388
Eerste helft zeer goed gespeeld. Tweede minder - te verdedigend en te onzorgvuldig in de counter.

Garcia is blijft in zekere zin een frustrerende speler: hij is soms wat te slordig maar hij komt telkens in de gelegenheid om slordig te zijn - en af en toe is-ie niet slordig en scoort-ie( niet vandaag helaas).
Van Cisse blijf ik gewoon simpelweg fan - en een fraai doelpunt. Jammer dat Moro niet speelde - ik had die combo wel meer willen zien.
Riise speelde heel aardig - Momo viel iets tegen (had ook twee mooie kansen).
Reina, Carra (mazzel dat die bal als aangescoten hands beoordeeld werd - wel terecht overigens ) en Hyypia waren prima. Josemi vond ik ook goed spelen. Traore houdt ik telkens m'n hart vast - maar hij heeft zich eruit gered.
Didi en Xabi: prima. Didi vond ik ook af en toe te slordig.

Kewell speelde weer eens - maar was niet onder de indruk. Te slordig. Laten we het voorlopig op " gebrek aan wedstrijdritme" gooien.
Zenden viel niet echt op en Warnock was ietsje frustrerend.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31574157
Mijn inziens een degelijke overwinning. LFC speelde bij vlagen dominerend voetbal al is het tegen een Anderlecht van dit nivo niet egt moeilijk. Mijn god wat een slecht elftal zeg, behalve v/d borre vond ik egt niemand goed.

LFC speelde de 2e helft puur op de counter waarbij ze zich iets te ver lieten terugzakken. Achterin stond het super in het centrum. De zijkanten is zonder finnan en warnock toch minder die tegen een beter elftal moeite hadden gekregen.

Het middenveld was en stond prima met Didi en Alonso als steunpilaren. Momo vond ik aan de zijkant toch minder dan in het centrum maar toch blijft het een speler die een sensatie kan gaan worden!! Riisse vond ik eindelijk eens een goede wedstrijd spelen.

Cisse stond meer op een eiland dan dat hij support kreeg van een Garcia (die het meerendeel toch te mooi wil doen). Een zeer schitterende goal van Djibrill en eentje die hij wel verdiende.

Kewell vond ik wel goed invallen na 5 mnd zonder 1 wedstrijd te hebben gespeeld. Ja afgelopen maandag met de reserves 60 minuten. Ik denk dat Harry dit seizoen moet laten zien wat hij kan aan de linkerzijkant.

Al met al 7 punten en over 2 wkn moet de 2e ronde toch een feit worden, aangaan dat Chelski ook in Betis wint
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_31579633
Cissé weer gescoord, maar hij blijft toch zeer wisselvallig bij jullie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31579923
Hij zou minder wisselvallig zijn als hij ook het volledige vertrouwen zou hebben en iedere wedstrijd een basisplaats zou hebben.. Ik ben van mening dat hij de gevaarlijkste spits is die Liverpool op dit moment heeft lopen.
pi_31587768
Liverpool have reached an agreement to sign Chilean Mark Gonzalez from Spanish side Albacete on a four-year deal.
The 21-year-old winger will be unable to play for Liverpool until the start of next season as the club cannot apply for a work permit until next summer.

De 1e aankoop is alweer binnen voor volgend jaar. Eindelijk versterking voor de linker zijkant en als ik de verhalen mag geloven word het een sensatie!!! Dit mag je ook al aannemen omdat Gonzales nog geblesseerd is en nog geen werkvergunning krijgt.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:42:24 #189
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31602414
Ik had begrepen dat Mark Gonzalez z'n blessure nu vorbij is en dat-ie met name nog werstrijd fit moet worden. ook had ik begrepen dat-ie nu getrouwd is met een Spaanse wat de paspoort problemen ook wellicht wat makkelijker oplost. Ik ben heel nieuwsgierig. De verhalen zijn in ieder geval extreem positief over hem.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31604286
De Chileense Roberto Carlos werd ie genoemd, maar dat zegt ook niet alles. Bij Albacete genoeg gespeeld vorig seizoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:00:56 #191
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31606287
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:17 schreef methodmich het volgende:
De Chileense Roberto Carlos werd ie genoemd, maar dat zegt ook niet alles. Bij Albacete genoeg gespeeld vorig seizoen.
Zover ik begrepen had is hij vleugelaanvaller en niet een vleugelverdediger ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31609846
Speelde bij Albacete links op het middenveld. Kon ook links achterin, in een 4-4-2. Meer een man voor 3-5-2 trouwens en dan dus de hele linkerkant bestrijken. Precies zoals Roberto Carlos eigenlijk. Bijnaam Speedy González.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:45:04 #193
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31610840
Ze hebben 'm ieder niet gehaald voor ed positie waar Roberto Carlos de afgelopen jaren gespeeld heeft, maar als linker aanvallende middenvelder in een 4-5-1 of een 4-4-2 formatie (wat LFC beiden het meest speelt; slechts heel af en toe spelen spelen ze met 3 achetrin zoals in de tweede helft van DE finale).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:51:42 #194
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_31610969
haha dan kan rise weer op een back want, traore had het woensdat maar zwaar tegen wilhelmsson
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_31611008
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:45 schreef Doc het volgende:
Ze hebben 'm ieder niet gehaald voor ed positie waar Roberto Carlos de afgelopen jaren gespeeld heeft, maar als linker aanvallende middenvelder in een 4-5-1 of een 4-4-2 formatie (wat LFC beiden het meest speelt; slechts heel af en toe spelen spelen ze met 3 achetrin zoals in de tweede helft van DE finale).
Dat is niet zo gek, want Roberto Carlos zou eigenlijk ook geen back moeten staan. Die is verdedigend ook te kwetsbaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:02:03 #196
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31611134
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef One_conundrum het volgende:
haha dan kan rise weer op een back want, traore had het woensdat maar zwaar tegen wilhelmsson
Als iemand Traore vervangt dan zal dat eerder Warnock zijn.

Overigens hoor ik tot de groep mensen die hun hart vasthouden als Traore speelt... (er zijn ook supporters die 'm werkelijk goed vinden - echt super slecht vind ik 'm niet maar ik geef niet de kwalificatie goed mee ...)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:09:50 #197
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_31611264
dat van het hart vasthouden zei die belg goed jah
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:29:00 #198
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31611701
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 20:09 schreef One_conundrum het volgende:
dat van het hart vasthouden zei die belg goed jah
"Bambi on Ice"
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:44:32 #199
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_31612088
haha jah idd jah
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_31636117
nou het begint zo langzamerhad ernstige vormen aan te nemen...Ik doel uiteraard op het gebrek aan GOALS!!!!!

LFC domineert bijna de gehele wedstrijd, ze creeren zat kansen om er 1 in te prikken maar het lukt gewoonweg niet meer!! En dan zie je wat er gebeurd, als de andere partij scoort dan verlies je de wedstrijd.

Nou dit was wederom het verhaal tegen Fulham. LFC domineert de 1e helft waarbij Momo en Alonso het middenveld in hun zak hadden maar 1 kans hebben weggegeven (het rook na buitenspel) en die prikt John er gelijk in. 1-0 achter met de rust.

2e helft was Fulhams keeper de beste man van het veld en dat zegt al genoeg. Dat het nog 2-0 word is alleen voor de boeken.

ggrrrrrrr wanneer valt het stuivertje weer eens onze kant op. We hebben toch genoeg goede spitsen!!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')