abonnement Unibet Coolblue
pi_29333927
Hallo,

Wie van jullie is er veel afgevallen, en hoe heb je dat gedaan? Blijf je na het afvallen nog steeds op gewicht?

Ben benieuwd naar jullie reacties.
pi_29334760
Ong 25 kilo eraf.
Gedaan met Weight Watchers.
Na iets van 4 jaar nog steeds op gewicht
pi_29335119
Van 118 naar 79 kilo, en toen weer wat er bij. Nu een kilo of 90 (1.84 m. lang).

Het gaat wel redelijk, maar je moet uitkijken dat je niet te optimistisch wordt als je een tijdje op gewicht bent. Af en toe snoepen kan wel, en iets vaker ook nog wel, en dan weer gewoon regelmatig etc. tot je ineens weer wat dikker begint te worden.

Sowieso wegen de laatste loodjes het zwaarst; van 118 naar 95 duurde een half jaar, en van 95 naar 79 een maand of acht, negen. Zo ben ik gebleven, maar na een paar maanden werd ik weer een kilo of 84. Toen begon het wat harder te gaan (het afgelopen half jaar), en inmiddels schommel ik al een tijd tussen 85 en 93 ofzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29335158
20 kilo afgevallen zo'n 2 jaar terug en nog steeds op hetzelde gewicht. Heb meer moeite doen met het er aan eten dan het er af krijgen.
pi_29336484
Knap zeg!

Heb zelf inderdaad ook al aan WW zitten te denken...
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:01:06 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29336620
40 kilo afgevallen, dankzij m'n vriendin en een dieetist van het groene kruis en een zwaar dieet

groot deel is er weer bijgekomen, maar eigenlijk boeit me dat niet zo veel meer, ik werd sjagerijnig van het permanent op moeten letten wat je eet, ik probeer nu gezond te leven, maar voel me niet schuldig als me dat door m'n werk (ik ben chauffeur) eens een tijdje niet lukt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_29336704
Ben niet naar die bijeenkomsten geweest.
Heb het zelf gedaan doormiddel van een boodschappen boekje met allemaal produkten met de punten erachter en een pointscalculator zodat je ook zelf de hoeveelheid punten kan berekenen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:03:39 #8
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_29336730
ik ben vorige zomer van dik 80 kilo afgevallen naar 63 kilo (ben 1,86 zou je denken dat ik dan niet erg dik ben met 80 kilo maar het zat allemaal in mun buikstreek ) nu doe ik wat aan fitness en ben afgelopen weken iets aangekomen (67 kilo nu) vooral spieren volgens mij

ik heb verder niks gebruikt, gewoon op eigen houtje, doe nu regelmatig wat fitness/krachttraining en ga minimaal 1x per wek hardlopen om op gewicht te blijven...
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
pi_29337234
ik ben alleen een hoop aangekomen

3 maanden in een rolstoel, en ik was juist zo op weg met afvallen ik was 5 kilo kwijt en nu is er weer 15 bij gekomen....
pi_29350040
Ben sinds 1 januari 31 kg afgevallen. Het boek van Dr Phil heeft wel geholpen, verder zelf gedaan door gezond eten, veel bewegen en vooral niet te VEEL eten
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 08:59:49 #11
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_29350341
25 kilo en nog steeds op gewicht
met veel sporten en een 1000 calorieen dieet
Dubbel zo Frissss
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:06:43 #12
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29350419
64kg minder, veel sporten, weinig eten. Het oude recept dus. En schiet niet teveel door in het weinig eten en veel sporten is mijn tip. Doe het rustig aan.
(En mieter gewoon alles wat slecht is, zoals snoep enzo, gelijk weg. Je ontwent het. En wat er niet is kun je niet naar grijpen).
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_29350575
Ben een jaar of 6 geleden 20 kilo afgevallen in 3 maanden, was een heel (lees: veel te) streng dieet en op het laatst kreeg ik erge last van duizeligheid.

Ben in de 5 jaar daarna langzaam weer aangekomen tot ongeveer het oude gewicht (zat er nog een kilo onder).

Ben nu sinds 1 april weer bezig om het overtollige vet kwijt te raken. Dit keer langzamer en hopenlijk blijvend (tja, hopen kan geen kwaad). Ik eet nu gewoon niet te veel en vooral groente en fruit en verder beweeg ik zoveel mogelijk. Ben nu in 4 maanden een kilo of 7 kwijt, nog 15 te gaan... Heb er ongeveer een jaar voor uitgetrokken om op mijn streefgewicht te komen Lijkt er nu op dat ik dat precies ga halen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_29350612
Ga eens kijken in de dieetclub, die kan een goede aanmoediging zijn. Ik ben 30 kilo afgevallen en op wat geschommel na is dat er (na ruim een jaar nu) nog steeds af. Het op gewicht blijven nu vind ik wel moeilijker dan het afvallen. Toen zag ik steeds verschil, kon ik nieuwe kleren kopen en kreeg ik positieve aanmoedigen. Nu moet ik het zelf vol houden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_29350613
Misschien is het niet zoveel als de mensen die hier boven mij staan, maar ik ben vorig jaar bijna tien kilo afgevallen. Helaas zit dat er nu weer zo'n beetje aan. Ik zorgde ervoor dat ik veel werkte, weinig vrij had, en te druk was om over eten na te denken. Niet echt een gezonde manier dus. Ik sloeg vaak maaltijden over, of at een week lang alleen maar brood en dat soms niet eens. Nu pak ik het anders aan, omdat ik nu voor langere tijd op- of rond een bepaald gewicht wil blijven. Gisteren heb ik roerbakgroenten gemaakt, met een lekkere salade vooraf. De hele dag door drink ik water, in mijn koffie en thee doe ik een zoetje, geen suiker. Eigenlijk ligt het er bij mij niet zozeer aan dat ik te vet eet, ik at alleen regelmatig (te) veel. Ook wil ik meer sporten, minstens een keer in de week: de ene keer zwemmen, dan een keer fitnessen of iets dergelijks... en eigenlijk wil ik wel beginnen met hardlopen, om ook een goede conditie te krijgen. Een collega is daar intensief mee bezig en hij kan me wel wat tips geven. En een andere collega wil over een paar jaar zijn eigen restaurant openenen en is nu veel bezig met koken, ook als hobby. Hij heeft me al veel waardevolle tips gegeten en geeft me tips om lekker, voedzaam, maar vetarm te kunnen koken.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:25:47 #16
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_29350677
Ik ben in 1 1/2 jaar tijd ofzo heel geleidelijk ongeveer 12 á 13 kilo afgevallen. Weeg nu 56 kilo . Mn streefgewicht ligt nog steeds een kilootje lager, dus ik let nog steeds wel een beetje op.

Enorm veel water drinken, meerdere kleinere maaltijden over een dag om je spijsvertering op gang te houden, hardlopen en eigenlijk gewoon letten op alles wat je in je mond stopt!

Ik vind het moeilijkste idd ook om op gewicht te blijven. Nu lukt dat nog wel, maar t is zomer he... terrasje hier terrasje daar... ben erg bang om weer aan te komen! Maarja gewoon een beetje compenseren, de ene dag wat meer en de andere dag weer wat rustiger aan doen...

Ik vind vooral de reacties van mensen leuk, niemand herkent me meer
pi_29363768
14 kilo
in 2 maand denk ik. kan ook korte rzijn geweest

voor de grap 2 weken meegedaan aan een dieet omdat ik het zogenaamd niet kon volhouden en sindsdien vloog het er af zonder er wat voor te doen (deed nieteens dat dieet meer)
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_29363914
20,5 kilo in ongeveer twee maanden. Kan iets minder zijn.

Heb in die tijd vooral geleefd op water, ranja en crackers.
pi_29378986
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:15 schreef Viperdesign het volgende:
20,5 kilo in ongeveer twee maanden. Kan iets minder zijn.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_29379138
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Iets minder qua tijdsbestek.
pi_29379244
Voor vakantie: 63
Na vakantie: 64,9

noh valt mee . Over het algemeen kan ik eten wat ik wil, kom toch niet aan.
pi_29380865
Er zijn dus nogal wat mensen die veel zijn afgevallen. Ik ben zelf op dit moment ook te zwaar, alhoewel ik zeker niet moddervet ben oid (en al zou dat wel zo zijn wat dan nog). Hoe zit het met loshangend vel als je zo veel af bent gevallen? Wie heeft daar last van en hoeveel ben je afgevallen toen je daar last van kreeg.

In ieder geval ik ben van 108 kg wat echt veels te veel was naar nu ongeveer 99 kg afgevallen dmv sporten en gezond eten / drinken. Ik denk dat rond de 90 kg er voor mij goed uit ziet. Ben nog steeds redelijk gespierd onder het vet omdat ik vroeger veel aan gewichttraining gedaan heb. Maar ik wil eigenlijk ook een periode ver er ondergaan om te kijken hoe dicht ik het baanrecord kan benaderen bij het lokale kartcircuit. Daarvoor lijkt me dat ik op een gezonde manier misschien nog de 85 kg kan halen misschien minder. Maar goed dat zien we dan wel.

Dat is dus dan 23 kg tov wat het eerst was. Vandaar mijn vraag / fobie.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:12:51 #23
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29383562
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 02:09 schreef Vitalogy het volgende:
Er zijn dus nogal wat mensen die veel zijn afgevallen. Ik ben zelf op dit moment ook te zwaar, alhoewel ik zeker niet moddervet ben oid (en al zou dat wel zo zijn wat dan nog). Hoe zit het met loshangend vel als je zo veel af bent gevallen? Wie heeft daar last van en hoeveel ben je afgevallen toen je daar last van kreeg.
Nou, in het begin een beetje, maar als je nog jong bent trekt dat vanzelf wel bij. Dat loshangende vel heb je echt als je van 220 naar 80 gaat bijv.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_29389968
in totaal 18 kilo afgevallen!

geen tussendoortjes meer, echt bewust op je eetgewoontes letten. Maar ik had me aangeleerd om elke dag een uur te rennen, zo val je vanzelf af,je lichaam wordt strakker en je conditie groeid enorm.
ik voel me in 1 woord Fit!
pi_29390206
Elke dag een uur hardlopen vind ik zwaar overdreven. Voor een marathonloper is dat elke dag bijna een halve marathon. Dat doet niemand die gezond met sporten bezig is. Bovendien is hier in het dorp ook een kerel geweest die ook zeer regelmatig ging hardlopen en gestorven is aan een hartaanval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')