abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:30:51 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_29323768
Wie van de mannen koopt er wel eens lingerie of andere sexy kleding voor zijn vriendin/vrouw?
Hiermee bedoel ik dus gewoon zelf zonder wederhelft erop uitgaan, en lingerie zaken afgaan om wat leuks te kopen voor vriendin of vrouw.
Tevens om een stel sexy schoenen met hoge hakken voor haar te kopen.

Zelf doe ik dit zo nu en dan. Het is voor haar dan soms een hele verrassing als ze ziet met wat ik thuis kom
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_29323924
Ik.

Schoenen koop ik niet voor haar overigens... Vrouwen vinden het veel te leuk om zelf die winkels in te lopen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:38:05 #3
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_29323989
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef DS4 het volgende:
Ik.

Schoenen koop ik niet voor haar overigens... Vrouwen vinden het veel te leuk om zelf die winkels in te lopen...
Dat is waar.

Maar het is wel spannend om de reactie te zien als ik als man zijnde terug kom met wat lingerie of sexy schoenen voor haar.
Kijk, past het niet, of vind ze het oerlelijk, dan ruilt ze het voor iets anders.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_29324024
Sexy schoenen? Kun je daarin de spleetjes tussen de tenen zien?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:45:22 #5
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_29324183
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Sexy schoenen? Kun je daarin de spleetjes tussen de tenen zien?
Spleetjes tussen de tenen zien?
Hoe bedoel je?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_29324408
Mijn vrouw vind het erg leuk als ik onaangekondigd met een lingerie setje voor haar thuis kom.
Als ik schoenen voor haar koop, zal ze mee moeten, die dingen passen nooit, als ik ze zo mee neem.
Als ik haar wil verrassen dan duw ik haar gewoon de schoenenzaak in.
Speeltjes gewoon kopen, ik weet wel wat mijn vrouw leuk vind ook zij leest geregeld de pabo of christine le duc.
pi_29324813
Regelmatig loop ik ergens een lingeriezaak binnen voor iets leuks.
Maar ook op internet bestellen doe ik ook regelmatig...dit vooral omdat ik zelden tijd heb om de winkels af te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boobobob op 01-08-2005 15:14:49 (typo) ]
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_29325021
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Boobobob het volgende:
Maar ook op internet bestelen doe ik ook regelmatig...
Je bent zeker voortdurend op de vlucht zo..... beetje via Internet bestelen. Vind je het gek dat je geen tijd hebt
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:13:39 #9
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_29325075
Wat vinden de dames er eigenlijk van dat hun wederhelft voor hun op pad gaat om iets leuks uit te zoeken?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_29325129
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef The_Masterer het volgende:

[..]

Je bent zeker voortdurend op de vlucht zo..... beetje via Internet bestelen. Vind je het gek dat je geen tijd hebt
Sorry typo. Reeds gewijigd.
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_29325776
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden de dames er eigenlijk van dat hun wederhelft voor hun op pad gaat om iets leuks uit te zoeken?
Mijn vriendin vind het super leuk als ik met een zelf uitgezocht lingeriesetje aankom. Ze is dan helemaal in de wolken lijkt het, vooral omdat ze dan helemaal 100% zeker weet dat ik het sexy vind..

Schoenen waag ik me niet aan, vooral omdat we het altijd presteren een tegenovergestelde smaak in schoenen te hebben.. Athans, ik kies alitjd precies de verkeerde van de twee als ze mij om een mening vraag..

Sowieso, wie ontneemt het nu de vrouw van schoenen kopen....

* koentjuh18 zou dat soms wel eens moeten doen, denkend aan die x aantal paar schoenen die in haar kast staan en nog nooit of 1 á 2 keer gedragen zijn...
pi_29327157
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is voor haar dan soms een hele verrassing als ze ziet met wat ik thuis kom
Fotos?
pi_29327269
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden de dames er eigenlijk van dat hun wederhelft voor hun op pad gaat om iets leuks uit te zoeken?
Super!
Al kunnen mannen soms wel een hele ordinaire smaak hebben, of met iets heeeeel onpraktisch thuis komen... Maar dan nog, ik waardeer het zeker!
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:25:26 #14
107521 Furia
snoopy weer
pi_29327317
ik ook
pi_29327361
leuk als mannen dat doen..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:28:39 #16
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_29327417
Waar bestellen jullie dan online?

Ik wil ook wat halen, maar in de lokale lingeriezaak was het aanbod tragisch.

Otto.nl heeft aardig wat, maar zijn er ook nog andere online lingeriewinkels?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_29327441
http://www.pabo.nl
is de grootste.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29327506
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Waar bestellen jullie dan online?

Ik wil ook wat halen, maar in de lokale lingeriezaak was het aanbod tragisch.

Otto.nl heeft aardig wat, maar zijn er ook nog andere online lingeriewinkels?
De Wehkamp heeft op internet wel een redelijk aanbod aan lingerie. Veel keus in maten en soorten, en niet te duur.
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_shop.asp?Page=WIN&CC=C01&HC=H01&SC=L0A

Zelf zou ik het best leuk vinden als hij met een setje thuis zou komen (voor mij uiteraard). Allene ligt het er dan wel aan wat. Als ie zo'n kwaliteitsloos flutding bij de Pabo gekocht heeft sta ik er nou weer niet om te springen.
pi_29327620
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie van de mannen koopt er wel eens lingerie of andere sexy kleding voor zijn vriendin/vrouw?
Hiermee bedoel ik dus gewoon zelf zonder wederhelft erop uitgaan, en lingerie zaken afgaan om wat leuks te kopen voor vriendin of vrouw.Tevens om een stel sexy schoenen met hoge hakken voor haar te kopen.

Zelf doe ik dit zo nu en dan. Het is voor haar dan soms een hele verrassing als ze ziet met wat ik thuis kom
hmmm
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29327643
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden de dames er eigenlijk van dat hun wederhelft voor hun op pad gaat om iets leuks uit te zoeken?
Super

Lingerie zeker, maar in principe maakt dat niet eens uit. Het idee dat ie gewinkeld heeft om iets uit te zoeken wat hij bij me vindt passen of leuk voor me vindt, vind ik al enorm lief

Ik ben dan ook nog nooit, níet blij geweest met een cadeautje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_29327673
Is dat niet heel lastig qua maat enzo. Zeker als je online bestelt is het weer een enorm gedoe als je moet gaan ruilen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29327747
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Is dat niet heel lastig qua maat enzo. Zeker als je online bestelt is het weer een enorm gedoe als je moet gaan ruilen.
Je houdt je handen op de tieten van je vrouw om ze af te meten, en zo loop je naar de lingerie-zaak.
pi_29327774
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:39 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Je houdt je handen op de tieten van je vrouw om ze af te meten, en zo loop je naar de lingerie-zaak.
of je vraagt haar maten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29327806
maargoed. dat je iets bestelt en krijgt, wil niet zeggen dat het ook goed past, ondanks dat het de goeie maat is.
gebeurt mij ook regelmatig.
en dat is lastig ja.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29327822
Duh dat er de goede maat op/in staat houdt niet automatisch in dat het past.

[ Bericht 3% gewijzigd door American_Nightmare op 01-08-2005 16:42:29 (grote geesten die gelijk denken of zoiets) ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')