abonnement Unibet Coolblue
pi_29316712
Zoals topictitel al zegt noem hier de rare/gevaarlijke dingen die je wel eens uithaalt in je slaap.

Ruzie hebben in je slaap en je partner een fikse mep verkopen
Water op je nachtkastje hebben staan vanwege droge keel, even wakker worden, slokje water nemen en dan in slaap vallen met het glas nog in je handen, je wordt nat wakker .

Doe niet zoals mijn buurmeisje die ook uithaalde maar dan richting nachtkastje, resultaat gebroken pols
pi_29316734
Ik heb eens tijdens een droom mijn vriendinnetje een paar flinke beuken verkocht omdat ik droomde dat ze mijn benen aan het open krabben was met haar teennagel

Vreemde manier van wakker worden
pi_29316743
Ik stop met ademen in mijn slaap...
pi_29316759
Glas water omstoten over de wekker radio!
pi_29316770
Ik slaap gewoon alleen maar.... saai hè.
pi_29316815
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef Sorella het volgende:
Zoals topictitel al zegt noem hier de rare/gevaarlijke dingen die je wel eens uithaalt in je slaap.

Ruzie hebben in je slaap en je partner een fikse mep verkopen
Water op je nachtkastje hebben staan vanwege droge keel, even wakker worden, slokje water nemen en dan in slaap vallen met het glas nog in je handen, je wordt nat wakker .

Doe niet zoals mijn buurmeisje die ook uithaalde maar dan richting nachtkastje, resultaat gebroken pols
Noem je dat gevaarlijk...

M'n nichtje deed zich de haren kammen..... met een mes.
Toen was ze een jaar of 6
(dat is alweer een jaar of 20 geleden)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_29316836
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:12 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Noem je dat gevaarlijk...

M'n nichtje deed zich de haren kammen..... met een mes.
Toen was ze een jaar of 6
(dat is alweer een jaar of 20 geleden)
Het ligt eraan waar je je partner mept, dat kan gevaarlijk zijn.
pi_29316851
Dromen over spinnen in je bed, je partner wakker maken en hem zeggen dat het matras omgekeerd moet worden zodat alle spinnen geplet worden.
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:15:45 #9
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_29316859
Ik slaapwandel. Meestal niet zo erg, maar soms kan het toch wel vreemd zijn:

Ik dacht een keer dat ik in een soort Amerikaans pakhuis woonde (zoals in de film Big-Daddy) met een verhoging in de slaapkamer. Toen woonde ik zelf nog thuis en sliep ik op het moment op een stretcher omdat mijn vriendin bleef slapen. Op het moment van slaapwandelen ben ik mijn bed helemaal gaan afhalen en het ding helemaal opgeklapt om het weg te kunnen zetten. Daarna heb ik het op de verhoging getild en bleek later boven op het bed gezet waarop mijn vriendin lag te slapen.
Gelukkig niets fout gegaan, maar toch wel vreemd als je in 1 keer een bed bovenop je hebt staan..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_29316860
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:14 schreef Sorella het volgende:

[..]

Het ligt eraan waar je je partner mept, dat kan gevaarlijk zijn.
Mja.... nu je het zegt

Iets wat mij een paar keer overkomen is
dat ik mezelf bij de keel had.
Maar dat heeft niks met slaapwandelen te
maken. Het heeft een andere naam........
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_29316871
vriendje slaan omdat ik ruzie had in mijn dromen.
Praten
Stoppen met ademen.
Lopen in de lucht(dus ene been omhoog, andere been omhoog, dan mijn armen omhoog)...
O ja, en tandenknarsen ook nog wel eens..

Ik word dus ook vaak moe wakker...

[ Bericht 9% gewijzigd door teigan op 01-08-2005 11:10:02 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:20:26 #12
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29316920
Tandenknarsen (ik heb daar zo'n plaatje voor anders was er van mn gebit niks meer over )
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29316964
Een vriendin van mij heeft een keer al slaapwandelend het bad vol laten lopen en is daar toen in gaan zitten. Gelukkig werd ze wakker van het koude water, voor hetzelfde geld verzuip je.

Zelf heb ik een keer een stukje geslaapwandeld om mijn ouders te vragen 'hoe die voetballer met die blonde krulletjes ook alweer heet'. (Het was WK en ik heb toch echt een enorme hekel aan voetbal.

En ik praat wel eens in mijn slaap en zeg dan dingen die ik eigenlijk helemaal niet meen.
pi_29317115
Ik heb ooit een week mak gelopen toen ik droomde dat ik iemand een rotschop verkocht en in de zelfde beweging keihard tegen de poot van mijn bed schopte.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_29317258
Leuke reacties allemaal behalve dat niet adem halen in je slaap en bij de keel grijpen das minder

Vroeger toen ik klein was droomde ik altijd dat er een hond achter me aan zat maar als ik maar hard en lang genoeg hijgde verdween ik zodat de hond mij kwijt was. Dit deed ik ook toen ik een keer bij mijn ouders sliep, toen was het even paniek bij mijn ouders
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:40:25 #16
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_29317287
Tijdens een overnachting op de linkerflank van de Matterhorn was ik vergeten de ankertouwen goed vast te zetten. Dat zijn pas gevaarlijke dingen als je gaat slapen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_29317295
hmm.. ik doe niet veel gevaarlijke dingen volges mij

heb wel een keer in paniek mn eigen arm uit bed liggen duwen, maar dat was niet gevaarlijk, alleen heel raar
pi_29317310
Ik word weleens wakker omdat ik keihard tegen de muur sla of schop. Wat aardig pijnlijk is voor mn arm of been. Maar waarom?
Whatever I want.
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:44:19 #19
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_29317374
Ik heb in het eerste jaar dat ik studeerde veel geslaapwandeld. Ik werd regelmatig buiten mijn studentenkamer wakker, of ik dacht dat ik bij mijn ouders thuis was ipv in mijn studentenkamer en begon vervolgens rond te dwalen waardoor ik van alles om gooide...best bizar allemaal.
Het is altijd wel goed gegaan en ik heb geen schade veroorzaakt aan mijn spullen maar ik ben blij dat ik daar geen last meer van heb.
pi_29317379
ben wel eens uit een hoogslaper gedoken, lag 's morgens tegen de muur te slapen. Gevolg --> flinke hersenschudding, mocht 3 weken niet buitenkomen. En dat midden in de friggin' zomer........
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:56:49 #21
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_29317642
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:06 schreef BobRooney het volgende:
Ik stop met ademen in mijn slaap...
Slaap-apnoe. Je snurkt zeker flink (als je wél ademhaalt)?

[ontopic]
Heb eens op een arm-met-gipsverband liggen slapen. Ding was helemaal gevoelloos... Ik probeerde me om te draaien, arm bleef gewoon liggen; daarom met een flinke zwiep gedraaid, arm gelanceerd en vriendin geraakt... Die sprak toen wat minder aardige woorden...

[ Bericht 0% gewijzigd door NT-T.BartMan op 01-08-2005 11:03:46 ]
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:06:16 #22
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29317912
*Hele gesprekken met mijn huisgenoot aangaan.
*Het idee hebben dat ik op mijn werk zit en dan in de stress schieten omdat ik het licht niet kan vinden en mensen op me staan te wachten.
*Telefoneren met niemand.
* Douchen
*Naar mijn ouders gaan met de auto en het gevoel hebben dat mijn lichten niet werken en daarom zet ik mijn grote lichten aan.
*Hele gesprekken over de boot aangaan met mijn ouders.
*Spastisch gaan bewegen.

Dat is het wel even.
Vooral het autorijden is levens gevaarlijk.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_29317964
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:41 schreef PeRi het volgende:
Ik word weleens wakker omdat ik keihard tegen de muur sla of schop. Wat aardig pijnlijk is voor mn arm of been. Maar waarom?
Dat heb ik ook wel eens ja, dan ben je in je droom met iemand aan het vechten ofzo
En dan haal je uit HENGST vol met je vuist tegen de muur. Zeer pijnlijk ja
pi_29318135
haha me zus heeft wel eens het huis wakker geschreeuwd, toen me moeder kwam kijken wat er aan de hand was vroeg me zus om een glaasje water . me moeder had zoiets van nouja ik ben er nou toch uit dus ik haal wel ff water, 2sec later komt ze terug en ligt me zus alweer te slapen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:33:55 #25
125217 The_Brain
Same as we do everyday Pinky..
pi_29331279
ja ben ook ook weleens onder de douche wakker geworden.. Ben ook een keer halfslapend van de trap afgelazerd (toen was ik overigens een jaar of acht) in de vaste veronderstelling dat ik in de badkamer was..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')