abonnement Unibet Coolblue
pi_29315522
Er wordt een kandidaat gezocht die gaat bevallen tijdens de BB5 serie..
Niet te geloven eigenlijk.. tss
Ik geloof dat er nog iemand gezocht wordt. haha


bron: RTL nieuws
  maandag 1 augustus 2005 @ 07:24:31 #2
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_29315526
Ja, staat nu ook op de FP...

Live bevalling in Big Brother 4
[KNE]-Mod
  maandag 1 augustus 2005 @ 07:26:51 #3
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29315533
Jezus, je zou daar maar ter wereld komen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_29315539
Haha en dan die baby eruit stemmen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 07:41:33 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29315586
Dat hebben we iig nog nooit gehad...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 1 augustus 2005 @ 07:42:55 #6
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_29315587
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 07:41 schreef Sanne het volgende:
Dat hebben we iig nog nooit gehad...
Anaal fisfucken ook niet (toch?), maar of we daar op zitten te wachten...

Ik vind dit meer iets voor "de bevalling" hoor, buiten het feit dat je de kans loopt dat dit de halve zo niet de hele serie gaat overheersen.
[KNE]-Mod
pi_29315604
Real-life gekte overschrijdt nieuwe grens

BIG BROTHER BAART BABY

Vondst moet kijkcijfers opkrikken

door Wilma Nanninga


AMSTERDAM, maandag
In de nieuwe Big Brother-serie doet een hoogzwangere vrouw mee die tijdens de uitzending in het huis gaat bevallen. De programmamakers zijn nu naarstig op zoek naar een kandidate die zes of zeven maanden in blijde verwachting is.

Met deze stap in de jacht op hoge kijkcijfers heeft de gekte rond real-life shows een nieuwe grens overschreden. De BB-baby die in de speciaal gebouwde kraamkamer van het huis in studio Aalsmeer het levenslicht gaat zien, is een wereldprimeur. Endemol wil in de tientallen andere landen waar het programma wordt uitgezonden, ook baby’s ter wereld laten komen. Het bedrijf moet telkens met extremere vondsten komen om de aandacht vast te houden. De eerste serie BB trok nog 4 miljoen kijkers, de laatste versie zat al onder de miljoen.

Endemol-directeur Paul Römer en BB-hoofdredacteur Hummie van de Tonnekreek: „We hebben dit weekend samen met John de Mol de definitieve bewoners bepaald. Op één na. We zoeken nog een vrouw, die zeven maanden zwanger is en in het BB-huis wil bevallen.” Het programma begint over een maand op Talpa en wordt gepresenteerd door Ruud de Wild en Bridget Maasland.

Het idee is tijdens het casten ontstaan. Van de Tonnekreek: „Er meldden zich ook zwangere vrouwen die het BB-huis in wilden. Ze hadden stuk voor stuk bijzondere verhalen. De een koos bewust voor een kind zonder man. De ander weigerde na een ongelukje een kind te laten aborteren.”
„Wij waren erg in de verleiding zo’n vrouw de kans te geven een tijdje te wonen in de warmte van het BB-huis. Alleen bedachten we toen dat we dan ook de geboorte van de baby mee wilden maken. Alle andere bewoners zijn meteen tantes en ooms. Dat is voor zo’n moeder heel mooi en levert ook nog eens ontroerende televisie op. Helaas waren de moeders die zich bij ons meldden nog in een te vroeg stadium van hun zwangerschap.”

Van de Tonnekreek vindt een bevalling in een gesloten huis met tv-camera’s geen probleem. „Er zijn al zo veel bevallingsprogramma’s op televisie die veel verder gaan dan wij ooit zullen doen. En het is ook nog zo dat ze zich vrijwillig aanmelden. Ze weten precies waaraan ze beginnen.”

HOOGZWANGERE VROUW MOET ZICH SNEL MELDEN

Bevalling in in Big Brotherhuis

Er komt een BB-kraamkamer


De baby die in de komende Big Brother-serie in de studio te Aalsmeer wordt geboren, zal de nodige stof doen opwaaien, maar dat is ook de bedoeling. Een thuisbevalling in het BB-huis. Hoofdredacteur Hummie van de Tonnekreek: „Anderhalf jaar stoppen met Big Brother heeft ervoor gezorgd dat we opnieuw naar dit unieke concept hebben kunnen kijken. De komende serie draait dus helemaal om de menselijke emoties. Want daar gaat het om als je mensen isoleert van de buitenwereld. En wat is menselijker en mooier dan de emoties die bij een geboorte horen. Nieuw leven zal de sensatie en het willen winnen in het BB-huis even naar de achtergrond verdringen.”

Medisch is het Big Brother-huis voorbereid op een bevalling. De baby komt in een warm bad terecht”, zegt Hummie. Endemol directeur Paul Römer voegt toe: „Alles is doorgesproken, er is zelfs een heuse BB-kraamkamer. Als het moet is er een gynaecoloog bij de bevalling. En van tevoren regelen we natuurlijk zwangerschapsgymnastiek, haptonomie en wat al niet. Alle bewoners kunnen meepuffen. Verder staat alle apparatuur paraat, tot een verrijdbaar echoapparaat toe en de BB-bewoonster kan als de bevalling niet gaat zoals het moet uiteraard naar het ziekenhuis. Als het moment suprème daar is, zetten we een ambulance voor de deur. Zodra de baby er is, wordt ze in het geval van een ziekenhuisbevalling dan wel met kind naar het BB-huis teruggebracht. Nederland krijgt ook de eerste weken van de BB-baby te zien.”
Hummie valt bij: „Ik geloof dat het wel heel gek moet lopen, wil ze naar het ziekenhuis moeten. We hebben in het BB-huis al heel wat meegemaakt. Tot een tandarts met een mobiele stoel toe.”

De hoogzwangere vrouw krijgt, zoals Hummie het inschat, een heerlijk leven in het BB-huis. „Ik ken de bewoners. Zij zullen haar vast alle aandacht geven waar je in die emotionele tijd behoefte aan hebt. En medisch hoeft ze ook niet bang te zijn. Welke andere zwangere vrouw wordt 24 uur per dag in de gaten gehouden?”

Overigens kan de aanstaande moeder net als alle andere bewoners ook gewoon het huis uit worden gestemd. Hummie hoopt op veel reacties.

Wie voelt voor bevalling en kraamtijd in het BB-huis kan mailen naar bigbrother@endemol.nl.

Bron: Telegraaf
pi_29315633
GVD sick
Hummie
pi_29315735
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 07:24 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, staat nu ook op de FP...

Live bevalling in Big Brother 4
Misschien kan iemand de jongens van de FP even vertellen dat de komende reeks Big Brother de vijfde reeks is.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:20:01 #10
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_29315745
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Misschien kan iemand de jongens van de FP even vertellen dat de komende reeks Big Brother de vijfde reeks is.
Zie de comments
[KNE]-Mod
pi_29315756
Wat een onzin.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:26:13 #12
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_29315777
Ja, je moet toch wat he
Het helpt geen nut!
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:26:52 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29315781
En de ongeboren baby heet Ed en wil er niet uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29315805
Truman
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_29315811
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:26 schreef popolon het volgende:
En de ongeboren baby heet Ed en wil er niet uit.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:36:21 #16
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29315851
We worden weer mooi op onze plaats gezet.

Iedereen dacht dat men niet lager meer kon zinken, maar nee hoor, we waren de makers van Big Brother vergeten. Die zullen het wel even voordoen.

Bij BB6 worden kandidaten gezocht op een ziekenhuisafdeling met terminale patiënten zodat er iemand live dood gaat? Als ze dit lezen, doen ze 't nog ook waarschijnlijk .

Oh, oh, oh, wat is dit toch verontrustend triest.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:45:50 #17
55611 BrickTop
~]|[··]|[~
pi_29315920
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
We worden weer mooi op onze plaats gezet.

Iedereen dacht dat men niet lager meer kon zinken, maar nee hoor, we waren de makers van Big Brother vergeten. Die zullen het wel even voordoen.

Bij BB6 worden kandidaten gezocht op een ziekenhuisafdeling met terminale patiënten zodat er iemand live dood gaat? Als ze dit lezen, doen ze 't nog ook waarschijnlijk .

Oh, oh, oh, wat is dit toch verontrustend triest.
Er was vorig jaar een BB parodie op Nederland 3 met terminale patienten.
Ben ff de naam kwijt.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:48:38 #18
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29315946
Je kan ook suicidalen casten en dan overal touw en scheermesjes verstoppen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29315953
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen geloof ik...
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 augustus 2005 @ 08:50:42 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29315960

Ook fijn voor de aanstaande vader, welke zijn kind op TV geboren mag zien worden.
Ik weet nu al dat ik wederom niet ga kijken.
pi_29315962
heel goed idee van big-brother, en na de bevalling die moeder wegstemmen, dan zitten de rest van de bewoners met een jankert opgescheept.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:51:51 #22
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29315967
Als ik producent was, zou ik er geen touwtjes om winden en gewoon allemaal seksverslaafden casten. Waarom die schijnheiligheid.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  Admin maandag 1 augustus 2005 @ 08:52:50 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29315973
Oh leuk, een zwangere in het huis, draaien alle afleveringen om De Zwangere.
Miskraam?
Complicaties?
Dood geboren kindje?
Kan maar zo.
Wat dan weer wel leuk is, het gehuil van de baby 'snachts, normaal hebben alleen vader en moeder er last van, nu een heel huis
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29315977
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:51 schreef Nickthedick het volgende:
Als ik producent was, zou ik er geen touwtjes om winden en gewoon allemaal seksverslaafden casten. Waarom die schijnheiligheid.
Ik zou inderdaad ook liever zien dat ze baby'tjes gingen verwekken ipv baby'tjes baren
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Admin maandag 1 augustus 2005 @ 08:53:28 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29315980
O trouwens? Hoe en wie gaat dat kind aangeven bij de burgerlijke stand?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:54:34 #26
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29315988
Hummie.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29315990
Mogen we ook gaan SMS-en welke naam het kind krijgt?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:55:31 #28
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29315995
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:53 schreef yvonne het volgende:
O trouwens? Hoe en wie gaat dat kind aangeven bij de burgerlijke stand?
Wat maakt 't uit?

't Gaat om de kijkcijfers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:56:01 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29316000
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:53 schreef yvonne het volgende:
O trouwens? Hoe en wie gaat dat kind aangeven bij de burgerlijke stand?
Er worden nog kandidaten gezocht die ambtenaar zijn van de burgelijke stand.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:58:37 #30
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29316016
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:56 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Er worden nog kandidaten gezocht die ambtenaar zijn van de burgelijke stand.
Wauw... dit is de meest matige opmerking die ik ooit heb gezien.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29316349
Weet nog niet wat ik er van moet denken.

En hoe gaat dit dan met het stemmen? Krijgt zij elke keer een wildcard? Want ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat ze er dan al uitgestemt gaat worden?
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:39:14 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29316380
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet nog niet wat ik er van moet denken.

En hoe gaat dit dan met het stemmen? Krijgt zij elke keer een wildcard? Want ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat ze er dan al uitgestemt gaat worden?
Ben je mal.

Tijdens de bevalling gaat ze aan zo'n bungee touw lopen zwengelen en staat Borsato live te brabbelen.

Best gaaf.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:41:50 #33
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29316415
Echt ziek dit. Je bent toch niet bij je volle verstand als je als hoogzwangere mee gaat doen aan zo iets.
  Moderator maandag 1 augustus 2005 @ 09:42:46 #34
18653 crew  D.
pi_29316436
Ik stem voor............dat deze vrouw de eerste is die het huis uit wordt gestemd
pi_29316441
Ik vind het eigenlijk wel een origineel idee!
Ben wel heel erg benieuwd hoe alles gaat lopen en ik denk zomaar dat ze een volledig medisch team standby hebben staan!
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:44:26 #36
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29316453
Gezien de gemiddelde hormonenspiegel van de vrouw na de bevalling kan dit leuke tv opleveren

En toch vind ik het te ver gaan.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:45:38 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29316466
Ik zie het probleem ook niet zo.

Bij zo'n programma op SBS6 wordt al jaren dit soort toestanden op de buis vertoont en geen haan die er naar kraait.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29316501
Ik vind het ook best wel kunnen, niet dat ik naar al die programma's kijk, maar het kan best wel.

Alleen denk ik dat het teveel aandacht zal trekken richting 1 persoon, wat de serie niet ten goede zal komen. Zij zal alleen maar centraal staan denk ik. Misschien is dat dan wel weer leuk.

Het leukste zou zijn dat wanneer de baby er is, ze er niet tegelijk uit mogen gaan, maar een voor een weggestemd moeten worden
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:52:13 #39
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29316553
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef popolon het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo.

Bij zo'n programma op SBS6 wordt al jaren dit soort toestanden op de buis vertoont en geen haan die er naar kraait.
Je ziet het verschil tussen dit soort programma's niet?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  Moderator maandag 1 augustus 2005 @ 09:54:14 #40
18653 crew  D.
pi_29316579
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef popolon het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo.

Bij zo'n programma op SBS6 wordt al jaren dit soort toestanden op de buis vertoont en geen haan die er naar kraait.
en hoeveel BB-kijkers kijken naar dar programma?
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:55:18 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29316599
Oh... my... god...

Ik kan een heleboel dingen leuk vinden, maar dit gaat me toch wat te ver...

En wat nou idd als dit mens er als eerste uitgestemd word... Hebben ze toch mooi voor jan lul al die apparatuur aangeschaft.
***
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:59:12 #42
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_29316653
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... my... god...

Ik kan een heleboel dingen leuk vinden, maar dit gaat me toch wat te ver...

En wat nou idd als dit mens er als eerste uitgestemd word... Hebben ze toch mooi voor jan lul al die apparatuur aangeschaft.
Dat zou pas mooie tv zijn en als de bewoners slim zijn en zuinig zijn op hun nachtrust doen ze dat ook.
Een baby.
Gadverdamme.
pi_29316679
Wansmaak tv
pi_29316681
echt triest. ik vond dat programma sowieso al triest. maar dit maakt het alleen maar triester.

wie wil er uberhaubt zien hoe andere mensen met z'n allen in een huis wonen en onenigheid hebben. want ze zoeken natuurlijk de domste en meest opvallende personen die normaal gesproken alleen in een kliniek voor gekken bij elkaar gestopt zouden worden. en dan ook nog een hoogzwangere vrouw erbij, als ik dat wil zien kijk ik wel naar de bevalling op sbs. straks mogen we via sms nog gaan raden of het een jongen of een meisje wordt. en als dat bekend is mogen we smsen welke naam het krijgt.

ik zie al helemaal voor me hoe die vader dan een dagje in het huis mag komen en hoe pa en ma na de bevalling zullen zeggen dat ze het geweldig vonden dat ze een kind hebben mogen baren in het big brother huis. en als dat kind het over 20 jaar terugziet? ik zou het niet willen hoor.

big brother en dat soort programma's trok sowieso alleen al kijkers uit de onderste laag van de maatschappij, en hiermee zinken ze nog dieper. denk dat ze goed thuishoren in het rijtje idols, starmaker, de bus, big diet, call tv en ik ben er waarschijnlijk nog een hele hoop vergeten. het zijn geen programma's, het zijn pure commercials. allemaal ook met een hoog iq gehalte, not. ik denk dat als je bij het gemiddelde iq van de mensen die ernaar kijken er graden-celcius bij zet, kan je een kip drie weken goed houden.
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:01:35 #45
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29316683
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:52 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Je ziet het verschil tussen dit soort programma's niet?
Niet echt.

't Blijft televisie van niks.

Maar er is ongetwijfeld een doelgroep en laat staan dat: Je hoeft niet te kijken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 10:01:50 #46
43556 miss_dynastie
pi_29316688
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:53 schreef yvonne het volgende:
O trouwens? Hoe en wie gaat dat kind aangeven bij de burgerlijke stand?
De verloskundige, ik mag tenminste hopen dat die erbij is

Maar zouden er écht vrouwen zijn die dit willen doen? Ik bedoel, ze lullen mooi, maar er is nog niemand geselecteerd
pi_29316692
ahja en dat kind zal echt op een normale wijze geboren worden
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:02:55 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29316701
Hm, als zwangere vrouw zou ik de laaste loodjes toch liever willen delen met de vader en/of vrienden en familie. Ik denk echt niet dat ze een kandidaat vinden hiervoor.
pi_29316708
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De verloskundige, ik mag tenminste hopen dat die erbij is

Maar zouden er écht vrouwen zijn die dit willen doen? Ik bedoel, ze lullen mooi, maar er is nog niemand geselecteerd
ik hoop niet dat een vrouw zo stom is om hieraan mee te doen! maar hoeveel mensen doen mee aan de bevalling? precies hetzelfde alleen is dit de volgende stap!
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 10:04:47 #50
43556 miss_dynastie
pi_29316721
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef popolon het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo.

Bij zo'n programma op SBS6 wordt al jaren dit soort toestanden op de buis vertoont en geen haan die er naar kraait.
Nee hoor, bij SBS6 wordt er leuk geknipt en geplakt en als het misgaat, zendt men het niet uit. Als dit misgaat, komt het in de wereldpers. Nogal een verschil.
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:06:48 #51
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29316752
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee hoor, bij SBS6 wordt er leuk geknipt en geplakt en als het misgaat, zendt men het niet uit. Als dit misgaat, komt het in de wereldpers. Nogal een verschil.
Precies wat ze willen,. wereldpers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:08:00 #52
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29316767
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De verloskundige, ik mag tenminste hopen dat die erbij is

Maar zouden er écht vrouwen zijn die dit willen doen? Ik bedoel, ze lullen mooi, maar er is nog niemand geselecteerd
Denk dat zo iemand al kan rekenen op wat geld voordat ze uberhaupt het huis binnen wandelt. Dus ja, ik denk dat ze iemand vinden die hier gek genoeg voor is.
pi_29316768
Live? Dan moet de moeder wel bevallen wanneer het programma wordt uitgezonden.
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 10:08:24 #54
43556 miss_dynastie
pi_29316773
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef Mupke1987 het volgende:

[..]

ik hoop niet dat een vrouw zo stom is om hieraan mee te doen! maar hoeveel mensen doen mee aan de bevalling? precies hetzelfde alleen is dit de volgende stap!
Maar bij de bevalling heb je je 'normale' bevalling, met alleen een cameraploeg waar je ook nog eens eisen kunt stellen aan wat men mag filmen en hoe men zich moet gedragen. Lijkt me ook niks hoor, daar niet van , maar nu moet je ergens anders bevallen, met mensen die je niet kent, men zendt uit wat ze zelf willen, etc. Je hebt helemaal geen controle meer.
  Moderator maandag 1 augustus 2005 @ 10:08:28 #55
18653 crew  D.
pi_29316777
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:02 schreef Aventura het volgende:
Hm, als zwangere vrouw zou ik de laaste loodjes toch liever willen delen met de vader en/of vrienden en familie. Ik denk echt niet dat ze een kandidaat vinden hiervoor.
Dat denk ik keer op keer wanneer ze weer een oproep doen voor 1 of andere vage tv-show. Tot nu toe altijd onterecht
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:09:08 #56
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29316781
Ik wilde gaan kijken, maar een live bevalling slaat nergens op
Big Brother5:
  Moderator maandag 1 augustus 2005 @ 10:09:28 #57
18653 crew  D.
pi_29316785
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:08 schreef schatje het volgende:
Live? Dan moet de moeder wel bevallen wanneer het programma wordt uitgezonden.
keizersnede
pi_29316792
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:08 schreef schatje het volgende:
Live? Dan moet de moeder wel bevallen wanneer het programma wordt uitgezonden.
oh dat wordt gewoon een extra uitzending joh, totaal geen probleem.
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 10:11:32 #59
43556 miss_dynastie
pi_29316810
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:08 schreef schatje het volgende:
Live? Dan moet de moeder wel bevallen wanneer het programma wordt uitgezonden.
Hebben ze niet weer dat 24-uurs betaald kanaal?
Abonnees only en zo
pi_29316826
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:09 schreef feroa het volgende:

[..]

oh dat wordt gewoon een extra uitzending joh, totaal geen probleem.
Nee hoor. Dan wordt het gewoon in de reguliere uitzending uitgezonden.

Je kunt het natuurlijk wel vast via de streams bekijken .
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:14:40 #61
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_29316845
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:09 schreef Darklight het volgende:
Ik wilde gaan kijken, maar een live bevalling slaat nergens op
Big Brother5:
Ik denk niet dat je veel keus hebt om het te zien of niet. Als het kind gebaard wordt in het huis dan zal heel journalistiek Nederland er bovenop zitten. Ik hoor het Noraly Beyer al zeggen in een extra nieuwsuitzending. "De allereerste BB-Baby (krijg je weer van die flauwe nieuwstermen) ooit...!"
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:15:30 #62
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29316853
En dan draait elke uitzending om die moeder en zo'n jankend kind
Hummie
John
Big Brother5
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:15:59 #63
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_29316866
Waardeloze zet.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_29316891
ik denk dat ze de baby kelly of ferry gaan noemen
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:20:18 #65
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29316918
Gewoon die zwangere als eerste wegstemmen
pi_29320311
Ik ben overigens wel een goeie kandidaat.. ha ha..
Ben alleenstaande moeder, dus niks vriend of partner..
mmm toch maar niet..
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:41:08 #67
88233 Steve
Still the best.
pi_29320517
Beetje wanhopige zet van BB.

Maar goed, straks kijkt iedereen wel er wel weer naar.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_29320914
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:15 schreef elcastel het volgende:
Waardeloze zet.
Daar heb je helemaal gelijk in, hoe triest kun je het maken, als er iets mis is met die baby dan is het feest zeker over daar?
Misschien moeten ze er ook maar een suicidaal persoon bijzetten, da's ook leuk voor de kijkcijfers natuurlijk.

Hoe wil er ooit de juist begeleiding bij zijn in dat huis, als ze het compleet met begeleiding willen dan maken ze lekker een programma als "de bevalling"
pi_29320917
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]
Maar zouden er écht vrouwen zijn die dit willen doen? Ik bedoel, ze lullen mooi, maar er is nog niemand geselecteerd
*knip uit het telegraafartikel*
Het idee is tijdens het casten ontstaan. Van de Tonnekreek: „Er meldden zich ook zwangere vrouwen die het BB-huis in wilden. Ze hadden stuk voor stuk bijzondere verhalen. De een koos bewust voor een kind zonder man. De ander weigerde na een ongelukje een kind te laten aborteren.”
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 12:57:42 #70
43556 miss_dynastie
pi_29320989
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef easy-going het volgende:

[..]

*knip uit het telegraafartikel*
Het idee is tijdens het casten ontstaan. Van de Tonnekreek: „Er meldden zich ook zwangere vrouwen die het BB-huis in wilden. Ze hadden stuk voor stuk bijzondere verhalen. De een koos bewust voor een kind zonder man. De ander weigerde na een ongelukje een kind te laten aborteren.”
Ja, maar die vrouwen waren allemaal nog niet op het punt van bevallen, er heeft zich niemand gemeld die al vrij ver in de zwangerschap was. Dus zwanger het huis in is een ding, maar er ook daadwerkelijk bevallen is denk ik voor veel vrouwen iets anders.
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:59:52 #71
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29321060
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef T1andonly het volgende:
Misschien moeten ze er ook maar een suicidaal persoon bijzetten, da's ook leuk voor de kijkcijfers natuurlijk.
Een zelfmoordterrorist. Ze krijgen een week tijd om hem te ontmaskeren. En als ze de verkeerde wegstemmen -> boem.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29321093
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar die vrouwen waren allemaal nog niet op het punt van bevallen, er heeft zich niemand gemeld die al vrij ver in de zwangerschap was. Dus zwanger het huis in is een ding, maar er ook daadwerkelijk bevallen is denk ik voor veel vrouwen iets anders.
Precies, lijkt me voor de ouders en familie van het nieuwe kindje ook erg leuk. Kun je je nieuwe aanwinst alleen op TV bewonderen en geeneens vasthouden. Ik vind dat ze gewoon alles doen voor geld...
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:08:57 #73
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_29321317
en wat nou als het een meisje word...
heet het dan BIG sister...?
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  Moderator maandag 1 augustus 2005 @ 13:23:02 #74
18653 crew  D.
pi_29321797
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:08 schreef spenky het volgende:
en wat nou als het een meisje word...
heet het dan BIG sister...?
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:44:49 #75
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29322417
Het is vast gewoon een publiciteitsstunt, zou me niets verbazen als ze uiteindelijk "toch geen geschikte kandidaat kunnen vinden". In ieder geval staat BB nu wel weer in de spotlights.

Ik ga zelf toch al niet naar dit soort bagger kijken.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:53:48 #76
242 Pinball
Electric Monk
pi_29324417
Leuk voor dat kind ook
Die is de rest van zijn/haar leven de freak die in BB geboren werd. En gezien de kennelijke staat van zijn/haar ouders zal het waarschijnlijk toch al niet zo´n mentaal stabiel kind zijn, dus dat komt wel goed
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:55:43 #77
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29324479
Wat wordt de naam dan?
Zal wel weer gekoppeld worden aan een sms actie
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:09:07 #78
242 Pinball
Electric Monk
pi_29324945
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef Darklight het volgende:
Wat wordt de naam dan?
Zal wel weer gekoppeld worden aan een sms actie
Niet te hopen dat het net zo gaat als met die chips dan

"Kijk, dit is GeenStijl, lief is ze hé?"
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Moderator maandag 1 augustus 2005 @ 16:38:11 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29327699
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar die vrouwen waren allemaal nog niet op het punt van bevallen, er heeft zich niemand gemeld die al vrij ver in de zwangerschap was. Dus zwanger het huis in is een ding, maar er ook daadwerkelijk bevallen is denk ik voor veel vrouwen iets anders.
Die vrouwen waren al zwanger toen ze zich meldden op de kandidaatscreenings. Dus de kans is groot dat ze zouden bevallen in het huis, alles was tussen december en maart verwekt is, bevalt binnen het BB-'seizoen'.

Ik zie het probleem niet zo hoor, vind het wel geinig verzonnen. Al hoop ik niet dat het in dat programma dan voortdúrend over de aanstaande baby moeten gaan. En er hoeft van mij ook geen camera pontificaal op de kut zodra het kind naar beneden komt om de boel daar uit te scheuren.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 1 augustus 2005 @ 16:42:26 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29327859
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:01 schreef feroa het volgende:
echt triest. ik vond dat programma sowieso al triest. maar dit maakt het alleen maar triester.
[..]
big brother en dat soort programma's trok sowieso alleen al kijkers uit de onderste laag van de maatschappij [..]
het zijn pure commercials. allemaal ook met een hoog iq gehalte, not. blablablabla
Wat voelen we ons weer verheven.

Kom je op het BB-forum tegen de tijd dat het begint? We zoeken nog wat zeikerige moraalriddertjes die zichzelf te slim vinden voor BB, en dat in posts vol taal- en stijlfouten willen laten blijken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_29329322
Krijgen we in BB6 dan een abortus te zien?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 augustus 2005 @ 18:42:42 #82
862 Arcee
Look closer
pi_29331538
De Bevalling is al jaren op TV te zien. Dit even voor de tegenstanders van dit idee.

Wel een beetje jammer dat ze dit nodig denken te hebben om kijkers te trekken. Ik kijk sowieso wel.

Grootste nadeel lijkt me dat 't straks de hele tijd over die zwangerschap en straks dat kind gaat.
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:54:12 #83
88233 Steve
Still the best.
pi_29331866
Ach, ze zullen ook nog wel een verwekking laten zien hoor
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:27:31 #84
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29335286
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:42 schreef Arcee het volgende:
De Bevalling is al jaren op TV te zien. Dit even voor de tegenstanders van dit idee.

Wel een beetje jammer dat ze dit nodig denken te hebben om kijkers te trekken. Ik kijk sowieso wel.

Grootste nadeel lijkt me dat 't straks de hele tijd over die zwangerschap en straks dat kind gaat.
Vrees ik ook, dat het alleen maar over die zwangerschap en dat kind gaat
pi_29340974
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:27 schreef Darklight het volgende:

[..]

Vrees ik ook, dat het alleen maar over die zwangerschap en dat kind gaat
Daar heb ik ook geen zin in, dat soort babyprogramma's zijn geen ruk aan.
Maar ze gaan ook zwangerschapsgymnastiek doen en de andere bewoners moeten dan natuurlijk meepuffen

Weekopdracht: baar een kind
pi_29344106
Wat nou als ze er heel snel wordt uitgestemd?
sig verwijderd door FA
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:57:56 #87
88233 Steve
Still the best.
pi_29344236
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
Wat nou als ze er heel snel wordt uitgestemd?
Dan zorgen ze er achter de schermen voor dat ze gewoon blijft
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:55:47 #88
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29346248
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
Wat nou als ze er heel snel wordt uitgestemd?
Alsof ze zich ooit wat van die smsjes hebben aangetrokken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 02:37:03 #89
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_29348478
Nou dat begint fijn. Dadelijk wordt dat kind op 6 september geboren en zitten we tot St. Juttemis te kijken naar het getrut en getroela over de baby. Ik hoop een hoop voor w.b. deze BB, maar ik vrees en vrees, nu al...
'Beam me up Scotty'
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 08:37:11 #90
43556 miss_dynastie
pi_29350108
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:42 schreef Arcee het volgende:
De Bevalling is al jaren op TV te zien. Dit even voor de tegenstanders van dit idee.
Ach, kom op, alsof je het verschil niet ziet tussen de bevalling en deze insteek?!
Volgend jaar hebben ze vast een terminale patiënt die live sterft dan. De EO heeft namelijk ook een tijd lang een programma gehad over mensen die gevolgd werden na de 'wij-kunnen-u-niet-meer-helpen-diagnose', dus dat kan dan uiteraard ook live.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 08:46:21 #91
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29350199
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]
Volgend jaar hebben ze vast een terminale patiënt die live sterft dan.
Of toch één met aids erin zoals Youp van 't Hek jaren terug al zei.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29350642
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat voelen we ons weer verheven.

Kom je op het BB-forum tegen de tijd dat het begint? We zoeken nog wat zeikerige moraalriddertjes die zichzelf te slim vinden voor BB, en dat in posts vol taal- en stijlfouten willen laten blijken.
nee dank je, ik kom niet op het bb-forum. ik vind mezelf inderdaad te slim om naar dit soort onzin te kijken. wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ben? als ik zonder hoofdletters wil schrijven doe ik dat, en als jij daar last van heb lees je mn posts toch niet. nederlands is niet mijn goedste vak, leer mij alstublieft meester.

[ Bericht 4% gewijzigd door feroa op 02-08-2005 09:30:22 ]
pi_29350675
Weer meerdere stukken uit de Telegraaf van vandaag

’Baren in BB gaat te ver’

Van een onzer verslaggeefsters


AMSTERDAM, dinsdag
Onder de Nederlandse bevolking is alom verontwaardiging ontstaan over het plan om in de nieuwste versie van de real-life soap Big Brother een hoogzwangere vrouw te laten bevallen van haar kind.

Tachtig procent vindt dat ’baren in Big Brother’ veel te ver gaat en dat de grenzen in de jacht op de kijkcijfers worden overschreden. Driekwart beweert ook niet te gaan kijken.
Overigens zal het voor de programmamakers nog een lastige klus zijn om een aanstaande moeder te vinden. Zo zegt slechts twee procent van de bevolking, indien ze hoogzwanger zou zijn, aan de reallife soap te willen deelnemen.


•Op een afgeschermde locatie in Almere zijn de voorbereidingen voor de bouw van het nieuwe Big Brother-huis al in volle gang.
FOTO: BOB FRIEDLÄNDER

Deskundigen verdeeld over Big Brother-baby

’ALLES VOOR DE KIJKCIJFERS’

’Dit kan voor mensen heel leerzaam zijn’

door MARJOLEIN VAN DER GAAG


AMSTERDAM, dinsdag
De Big Brother-baby. Onwetend wat hem allemaal te wachten staat, zit de foetus nu nog warm opgeborgen in moeders buik. Maar op hetzelfde moment dat hij het levenslicht zal zien, is daar ook het licht van de camera’s. De Big Brotherbaby zal tegen wil en dank uitgroeien tot één van de bekendste kinderen van Nederland. „Dit is werkelijk onethisch”, meent gynaecoloog dr. Vincent Kirkels.
„Dit kind zal er in de toekomst mee om moeten leren gaan dat zijn geboorte is gebruikt ten behoeve van amusement.”

Gisteren maakte Endemol bekend dat in de nieuwste Big Brother-reeks een hoogzwangere vrouw haar opwachting zal maken, die tijdens de reallife soap zal gaan bevallen. Het leidde tot het gesprek van de dag op straat.
„Alles voor de kijkcijfers. Maar is er wel iemand die rekening houdt met de gevolgen voor het ongeboren kind?” vraagt Kirkels, tevens secretaris van de Vereniging voor Gezondheidszorg, Ethiek en Levensbeschouwing, zich af. „Een kind is een persoon, die in het hele gebeuren een grote rol speelt. Hij zal zijn leven lang met zich mee moeten dragen dat hij ten overstaan van heel Nederland ter wereld is gekomen. De kans is groot dat hij dat niet zo leuk zal vinden en het zijn ouders zal verwijten. Hoe je het ook wendt of keert, hij zal nooit meer van het stempel van Big Brotherkind afkomen. Dat is hetzelfde als met het eerste ivf-kind. Misschien berokken je iemand daar wel schade mee.”

Ook een groot deel van onze lezers zegt „te walgen” van het programma-idee van Endemol en hoopt dat het programma zal floppen. Dat blijkt uit de reacties naar aanleiding van onze ’Stelling van de Dag’. Zie meer daarover op pagina 6.

Psycholoog Jeffrey Wijnberg gelooft dat de gevolgen voor het kind wel mee zullen vallen. „Ieder kind wordt geboren in een situatie waar hij vooraf niets over heeft kunnen zeggen. Je kunt anders ook stellen dat de leden van het koningshuis geen kinderen meer zouden mogen krijgen, omdat voor hen ook een ingewikkeld leven in de schijnwerpers in het verschiet ligt.”

Invloed
Hoewel hij het nieuwe showplan wel amoreel noemt, denkt Wijnberg dat televisie een te vluchtig medium is om werkelijk van invloed te zijn op de verdere ontwikkeling van de Big Brother-baby. „Mensen zijn het zo weer vergeten. Op het moment dat het kind zelf beseft dat hij ten overstaan van heel het land is geboren, is er niemand meer die hem kent. De commerciële waarde van het kind is dan te verwaarlozen.”
Wijnberg vraagt zich wel af waar de strijd om de kijkcijfers in de toekomst nog allemaal toe zal leiden. Cynisch: „Krijgen we in een volgende Big Brother soms een terminale patiënt te zien die in het huis overlijdt?”
De Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind (VBOK) ziet geen kwaad in een geboorte tijdens een real-life soap. „Het is positief dat er aandacht komt voor de ontwikkeling van een zwangerschap”, meent zegsvrouw Georgette Ledegang. „Dat kan voor mensen heel leerzaam zijn. Ook het ongeboren leven zou, door middel van een echoscopie, mooi in beeld kunnen worden gebracht.”

Verloskundige Uta Englaender, die al tien jaar baby’s op de wereld helpt, begrijpt alle commotie ook niet zo. „Er zijn al allemaal bevallingsprogramma’s op televisie. Dus zo nieuw is het niet”, vindt de vroedvrouw van Verloskundigenpraktijk Tara in Den Haag.
Volgens haar is er bovendien medisch gezien niet echt iets op tegen. „Maar wel is het zo dat een zwangere vrouw rust moet hebben. Als er te veel drukte is, kan dat complicaties geven. Daar zal goed op moeten worden gelet”, stelt Englaender.
Het veel gehoorde argument dat een bevalling iets te intiems is om op televisie te laten zien, wuift ze weg. „Veel mensen zullen het echt privé vinden, maar er zijn vrouwen die daar anders over denken. Iedereen moet dat voor zich beslissen.”
Wel vindt Englaender dat de toekomstige Big Brother-moeder er vooraf goed over na moet denken en goede afspraken moet maken met de programmamakers. „Een zwangere vrouw kan het nu wel een leuk idee vinden, maar als het moment is aangebroken, denkt ze er misschien wel heel anders over. Dan moet ze nog wel kunnen besluiten om te kunnen vertrekken. Daarvoor is een bevalling iets te unieks.”

Driekwart van onze lezers gaat niet kijken

Big Brother wordt een grote flop


Als het aan de lezers van De Telegraaf ligt, wordt de nieuwe Big Brother een grote flop. Bijna driekwart van hen zegt namelijk niet te gaan kijken wanneer in deze nieuwe serie een hoogzwangere vrouw een baby baart. Verontwaardigd reageren de meeste mensen op dit programma-idee. „Ik vind het ronduit walgelijk. Velen gaan dat toch hoop ik wel boycotten, hè!” schrijft een van hen. En een ander zegt: „Zo onderhand kun je alles verwachten, behalve goede smaak of beschaving.”

De tegenzin onder ouderen is groter dan onder jongeren. Zegt van de 65-plussers maar 10% dat ze (wellicht) naar het programma gaan kijken, bij de jeugd tot 25 jaar is dat 50%. Van de groep daar net boven, 25 tot 44 jaar, zegt 31% ’ja’ of ’misschien’ op de vraag of ze hun televisietoestel op deze Big Brother zullen afstemmen.

Nog wat verschillen tussen jong en oud: van de 65-plussers vindt 94% dat in de jacht op de kijkcijfers grenzen worden overschreden, terwijl dat bij de jeugd tot 25 jaar op 74% ligt. Bij het totaal aantal deelnemers aan dit lezersonderzoek (ruim 3000) ligt dat percentage op 82. Ook op de Stelling van de Dag, ’Baren in Big Brother gaat te ver’, reageren ouderen negatiever dan jongeren. Bij de 65-plussers is 89% het daarmee eens, bij de jeugd 72%. In de totaalscore is dat 79%.

Grappig is ook het verschil tussen mannen en vrouwen. Van de mannen is 77% het met de Stelling eens, van de vrouwen 82%. Maar op de vraag of ze al dan niet naar het programma gaan kijken, zegt 33% van de vrouwen ’ja’ of ’misschien’, terwijl dat percentage bij de mannen op 24 ligt. Vrouwen zijn het dus wel meer eens met de Stelling, maar gaan toch vaker kijken dan mannen.

Het zal de programmamakers nog moeite kosten een zwangere deelneemster te vinden. Slechts 2% antwoordde namelijk positief op onze vraag: ’Zou u als aanstaande moeder aan deze Big Brother meedoen?’ Dat is zo’n gering percentage dat we geen waarde mogen hechten aan het antwoord op onze vervolgvraag. Maar we zeggen wel even, zij het buiten mededinging, waarom men zou meedoen: 42% voor de lol, 37% voor het geld, 8% voor de sensatie en 5% voor de landelijke bekendheid.

„Ik ben zelf zeven maanden zwanger en ik vind het je moederplicht om je kindje te beschermen”, aldus deze aanstaande moeder. „Je kind heeft hier niet om gevraagd. Laat een kind lekker spelen met leeftijdgenootjes en niet zijn eigen kop telkens in de roddelbladen hoeven zien met: ’Eerste Big Brother-baby naar groep 1’ of zo.” Daarmee is zij het eens met de 49% van onze lezers volgens wie deze Big Brother-baby voor het leven getekend is.
Maar deze lezer schaart zich duidelijk achter de 40% die het daarmee oneens is: „Het is toch super voor een kind om dit later te kunnen vertellen.” En dan zijn er ook nog mensen die denken dat wij er met zijn allen zijn ingetuind: „Er komt heus geen zwangere vrouw in Big Brother, maar dit is wel weer schitterende reclame. Gefopt!”

Ook zijn er geluiden als: „Wat is het verschil met het programma De Bevalling? In Big Brother raken we er meer bij betrokken.”
Wat na het baren in Big Brother de volgende stap op televisie wordt? Onze lezers hebben heel wat suggesties aangeleverd. Zij het met het nodige sarcasme en vaak met een toevoeging in de trant van: als dat toch alsjeblieft maar nooit waar mag worden…
Dit zijn er een paar: de ontmaagding van deze Big Brother- baby over twaalf jaar; camera’s op het toilet; een echte (zelf)moord in het Big Brother- huis; een spermarace: welk zaadje bevrucht het eitje het eerst; een verslaafde laten afkicken; handel in organen; seks met dieren. „Wat is het einde? Een euthanasie-injectie voor opoe?” vraagt iemand zich af. Dan hebben we er nog een heleboel niet genoemd, maar die kunt u zelf waarschijnlijk wel bedenken.
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:52:41 #94
43556 miss_dynastie
pi_29351168
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 09:23 schreef feroa het volgende:

[..]

nee dank je, ik kom niet op het bb-forum. ik vind mezelf inderdaad te slim om naar dit soort onzin te kijken. wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ben?
Doorgaans zijn het alleen domme mensen die zich te slim voelen
pi_29351229
ah oke, dan zeg ik het anders. ik lees liever een interessant boek. ik vind mezelf te dom om naar big brother te kijken. kom op zeg, ik ben alleen realistisch. het is tijdverspilling, totaal niet educatief, en het amusementsgehalte is ook laag. daarnaast is het hele programma ook nog eens één grote commercial, je wordt gewoon in de zeik genomen.

[ Bericht 25% gewijzigd door feroa op 02-08-2005 10:04:36 ]
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 10:29:04 #96
43556 miss_dynastie
pi_29351851
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 09:55 schreef feroa het volgende:
ah oke, dan zeg ik het anders. ik lees liever een interessant boek.
Dat kan. Na een lange werk/studiedag plof ik liever eerst een half uurtje neer om tv te kijken en even op adem te komen dan te lezen, maar daarin is iedereen anders.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 10:39:53 #97
242 Pinball
Electric Monk
pi_29352021
quote:
Als het aan de lezers van De Telegraaf ligt, wordt de nieuwe Big Brother een grote flop. Bijna driekwart van hen zegt namelijk niet te gaan kijken wanneer in deze nieuwe serie een hoogzwangere vrouw een baby baart. Verontwaardigd reageren de meeste mensen op dit programma-idee. „Ik vind het ronduit walgelijk. Velen gaan dat toch hoop ik wel boycotten, hè!” schrijft een van hen. En een ander zegt: „Zo onderhand kun je alles verwachten, behalve goede smaak of beschaving.”
en dat uit de mond van telegraaflezers
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:57:54 #98
88233 Steve
Still the best.
pi_29355694
Dit is gewoon precies wat Talpa wilt. Een hoop publiciteit, en uiteindelijk kijken de mensen toch weer.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Moderator dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:05:21 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29355905
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 09:23 schreef feroa het volgende:

[..]

nee dank je, ik kom niet op het bb-forum. ik vind mezelf inderdaad te slim om naar dit soort onzin te kijken. wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ben? als ik zonder hoofdletters wil schrijven doe ik dat
Wie ben jij om te zeggen dat alle BB-kijlkers dom zijn? Jij kent lang niet alle BB-kijkers. Maar we kennen jou nu inmiddels wel een beetje, met je oliedomme posts.

En dat met die hoofdletters geeft niet hoor, ik vind het wel van persoonlijkheid en een eigen willetje getuigen dat je hebt besloten om keihard NEE te zeggen tegen hoofdletters.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_29356006
Dat wordt humor; vooral als er complicaties zijn..of nog beter: doodgeboren.

*chips erbij pakt.
underground forever baby
pi_29365844
ik zou me nooit zover verlagen om te gaan bevallen in het BB-huis.

vind het ook een onwijs triest iets...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:39:56 #102
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29365873
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:38 schreef Vicky het volgende:
ik zou me nooit zover verlagen om te gaan bevallen in het BB-huis.

vind het ook een onwijs triest iets...
Ik dacht nog wel aan jou!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29366369
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:39 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik dacht nog wel aan jou!
al zouden ze me een miljoen bieden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_29367864
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Wie ben jij om te zeggen dat alle BB-kijlkers dom zijn? Jij kent lang niet alle BB-kijkers. Maar we kennen jou nu inmiddels wel een beetje, met je oliedomme posts.

En dat met die hoofdletters geeft niet hoor, ik vind het wel van persoonlijkheid en een eigen willetje getuigen dat je hebt besloten om keihard NEE te zeggen tegen hoofdletters.
als ze wat slimmer zouden zijn dan zouden ze niet kijken, of ze moeten écht niets te doen hebben. het is gewoon een triest programma, of vind jij van niet? dan ga je toch lekker kijken, maakt me geen bal uit.
pi_29370128
weet je wie nóg dommer zijn dan bb-kijkers? mensen die bb stom vinden, maar dan wèl het bb-forum van fok! gaan lezen om die mensen daar af te zeiken. Dan heb je echt geen leven...



sorry, ik wou het toontje ook eens proberen

[ Bericht 3% gewijzigd door phileine op 02-08-2005 22:29:54 ]
mooi he, alles
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:59:32 #106
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29370507
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef phileine het volgende:
weet je wie nóg dommer zijn dan bb-kijkers? mensen die bb stom vinden, maar dan wèl het bb-forum gaan lezen om die mensen daar af te zeiken. Dan heb je echt geen leven...



sorry, ik wou het toontje ook eens proberen
Eens is met bovenstaande user.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:02:45 #107
862 Arcee
Look closer
pi_29370614
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, kom op, alsof je het verschil niet ziet tussen de bevalling en deze insteek?!
Oh, er zijn wel verschillen, maar vooral veel overeenkomsten. Wat zijn volgens jou de essentiële verschillen?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:06:36 #108
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29370759
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef phileine het volgende:
weet je wie nóg dommer zijn dan bb-kijkers? mensen die bb stom vinden, maar dan wèl het bb-forum gaan lezen om die mensen daar af te zeiken. Dan heb je echt geen leven...



sorry, ik wou het toontje ook eens proberen
Waarom dom? Hypocriet ja, maar ik zie niet in waarom het dom zou zijn
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29371590
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef phileine het volgende:
weet je wie nóg dommer zijn dan bb-kijkers? mensen die bb stom vinden, maar dan wèl het bb-forum gaan lezen om die mensen daar af te zeiken. Dan heb je echt geen leven...



sorry, ik wou het toontje ook eens proberen
mag ik je er even aan herinneren dat het hier een discussie is op het fok-forum over BB.

maar ja, de mensen die het bb-forum lezen -als er zoiets bestaat- om het daar af te zeiken, dat gaat mij ook iets te ver.
pi_29372108
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit is gewoon precies wat Talpa wilt. Een hoop publiciteit, en uiteindelijk kijken de mensen toch weer.
Inderdaad Als het doorgaat, wil iedereen toch wel zien hoe het verloopt. Al is het maar om het daarna af te kunnen keuren
pi_29372882
Ik vind het belachelijk! Als ik een bevalling wil zien, dan kijk ik wel naar DE BEVALLING..... pffffffffffff echt walgelijk!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:10:48 #112
242 Pinball
Electric Monk
pi_29373002
Big Mother
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_29373866
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:30 schreef feroa het volgende:

[..]

mag ik je er even aan herinneren dat het hier een discussie is op het fok-forum over BB.

maar ja, de mensen die het bb-forum lezen -als er zoiets bestaat- om het daar af te zeiken, dat gaat mij ook iets te ver.
zie mijn edit. Voor bb-fokkers van het eerste uur is het bb-forum op fok! het enige echte BB-forum, dus dat bedoelde ik.
murmelt iets over dat de stelling zich al begint te bewijzen
mooi he, alles
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:49:37 #114
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29377140
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ook al is het een takkewijf, ze er niet uit gestemd zal kunnen worden voor ze dat kind loost. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29380825
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:49 schreef BVO het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ook al is het een takkewijf, ze er niet uit gestemd zal kunnen worden voor ze dat kind loost. .
Maar wel dat stomme kutkind (mits geboren) weg stemmen!
underground forever baby
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 02:09:22 #116
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29380864
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:

Ook fijn voor de aanstaande vader, welke zijn kind op TV geboren mag zien worden.
Ik weet nu al dat ik wederom niet ga kijken.
Ik ook niet (wilde bijna hetzelfde schrijven als jij trouwens )
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 02:10:13 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29380880
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef phileine het volgende:
weet je wie nóg dommer zijn dan bb-kijkers? mensen die bb stom vinden, maar dan wèl het bb-forum van fok! gaan lezen om die mensen daar af te zeiken. Dan heb je echt geen leven...



sorry, ik wou het toontje ook eens proberen
Wat doen we hier dan eigenlijk als we toch niet willen kijken?
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 02:11:52 #118
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29380908
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:09 schreef Pinball het volgende:

"Kijk, dit is GeenStijl, lief is ze hé?"
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 02:19:01 #119
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29381011
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Laton het volgende:
Dat wordt humor; vooral als er complicaties zijn..of nog beter: doodgeboren.

*chips erbij pakt.
pi_29383783
dat zeg je toch niet :s

denk ook dat ze er niet uitgestemd kan worden voor dat het kind er is
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 10:25:43 #121
43556 miss_dynastie
pi_29384741
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 09:31 schreef feroa het volgende:
dat zeg je toch niet :s

denk ook dat ze er niet uitgestemd kan worden voor dat het kind er is
Volgens la Tonnekreek zelf kan ze er wel degelijk uitgestemd worden
pi_29384795
Ik vind hetw erkelijk niets toevoegen.

Als ik een bevalling wil zien kijk ik wel naar een van die vreselijke bevallingsprogramma's. Big Brother kijk ik naar om de interactie tussen allerlei verschillende mensen te bekijken. En een zwangere vrouw is daarin niet per se interessanter dan een niet zwangere.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator woensdag 3 augustus 2005 @ 11:39:42 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29386507
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volgens la Tonnekreek zelf kan ze er wel degelijk uitgestemd worden
Waar zegt ze dat dan?

En ze manipuleren de stemmen heus wel zodanig (gáán we weer ) dat die bevalling in dat huis plaats gaat vinden. Die wereldprimeur laten ze niet lopen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:41:33 #124
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29386577
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Waar zegt ze dat dan?

En ze manipuleren de stemmen heus wel zodanig (gáán we weer ) dat die bevalling in dat huis plaats gaat vinden. Die wereldprimeur laten ze niet lopen.
staat in dat artikeltje van de Telegraf:

Overigens kan de aanstaande moeder net als alle andere bewoners ook gewoon het huis uit worden gestemd. Hummie hoopt op veel reacties.
pi_29386603
Ach ja, als je al op z'n zielige manier kijkers moet gaan trekken. Ik vind dit ver over de top gaan hoor!

Ik ga het zeker wel kijken, vind het altijd wel mooi om te zien, hoe die mensen zich belachelijke maken, live bevalling
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:32:04 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29388017
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volgens la Tonnekreek zelf kan ze er wel degelijk uitgestemd worden
Ja, natuurlijk zegt ze dat, maar je denkt toch niet heus dat ze die wereldprimeur laten lopen als het publiek haar al in week 1 kwijt wilt?!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 12:39:23 #127
43556 miss_dynastie
pi_29388181
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:32 schreef BVO het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk zegt ze dat, maar je denkt toch niet heus dat ze die wereldprimeur laten lopen als het publiek haar al in week 1 kwijt wilt?!
Nee, natuurlijk denk ik dat niet.
Of juist wel, als ze met die vrouw bepaalde afspraken hebben gemaakt dat ze er dan en dan uit mag en helemaal niet op tv hoeft te bevallen, dat weet ik natuurlijk niet, maar het zal best geregisseerd worden.
Het is alleen niet zo dat je niet op haar kan stemmen, dat kan wel degelijk, of er naar geluisterd wordt is een tweede
pi_29388313
*verheug*

Heerlijke tv gaat dit worden.
Als er gratis/gekraakte streams zijn, dan slaap ik de komende maanden niet.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:22:32 #129
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_29391434
Wat mij betreft gaat het niet zozeer om een live bevalling op TV (nou leuk hoor), maar om de impact die het heeft op de rest van de bewoners. Het hele evenement zal van september tot december deze BB overheersen, dat is niet goed. Er moeten meerdere 'verhaallijnen' komen: de subtiele oorlogjes, aantrekkinkjes en afstootinkjes, pacten en nieuwe alliances, doortraptheden en oprecht opbloeiende liefdes, daar gaat het om! Ik zie dat niet zomaar, of althans véél minder, gebeuren wanneer de hele goegemeente zit te wachten op een bevalling. Dan ljikt het net of deze BB speciaal daarvoor opgezet is, terwijl ik graag de aandacht verspreid wil zien over alle 12 persoonlijkheden. Ik wil óók graag weten wat er om gaat in de niet-zo-goed-gebekte persoon die minder aan bod komt, en heb er een hard hoofd in dat daar ruimte voor is met deze beoogde opzet.
Zucht Tonnekreek doe het nou ´s een keer GOED!
'Beam me up Scotty'
pi_29392318
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:43 schreef OpaLing het volgende:
*verheug*

Heerlijke tv gaat dit worden.
Als er gratis/gekraakte streams zijn, dan slaap ik de komende maanden niet.
Eens! verheug Het wordt vast heel leuk.

Er wordt geen enkele grens overschreden hoor, we zitten hier al lang na 'Jambers' en 'de bevalling'
'Boy, it's like a sauna in here'
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:37:14 #131
242 Pinball
Electric Monk
pi_29403628
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:51 schreef Staps.nl het volgende:
<..>
Er wordt geen enkele grens overschreden hoor, we zitten hier al lang na 'Jambers' en 'de bevalling'
Nou... het BB-publiek 100 dagen een aldoor groeiende preggo voorschotelen vind ik behoorlijk grensoverschrijdend. Een wandelende hormonenbom die niks kan en van alles wil met 11 anderen die daar helemaal niet om gevraagd hebben, en die alle 11 het 'het is ook mijn kind'-gen missen wat normaal gesproken aanstaande vaders van zelf- of andere moordacties weerhoud.

Mijn lol-grens gaat zeker overschreden worden.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_29403698
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:22 schreef Blackadder2 het volgende:
Wat mij betreft gaat het niet zozeer om een live bevalling op TV (nou leuk hoor), maar om de impact die het heeft op de rest van de bewoners. Het hele evenement zal van september tot december deze BB overheersen, dat is niet goed. Er moeten meerdere 'verhaallijnen' komen: de subtiele oorlogjes, aantrekkinkjes en afstootinkjes, pacten en nieuwe alliances, doortraptheden en oprecht opbloeiende liefdes, daar gaat het om! Ik zie dat niet zomaar, of althans véél minder, gebeuren wanneer de hele goegemeente zit te wachten op een bevalling. Dan ljikt het net of deze BB speciaal daarvoor opgezet is, terwijl ik graag de aandacht verspreid wil zien over alle 12 persoonlijkheden. Ik wil óók graag weten wat er om gaat in de niet-zo-goed-gebekte persoon die minder aan bod komt, en heb er een hard hoofd in dat daar ruimte voor is met deze beoogde opzet.
Zucht Tonnekreek doe het nou ´s een keer GOED!
Dat heb ik dus ook. Er zal maar een verhaal zijn en dat is de vrouw die zwanger is. Dat gaat op een gegeven moment echt vervelen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 augustus 2005 @ 20:41:53 #133
862 Arcee
Look closer
pi_29403787
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:51 schreef Staps.nl het volgende:
'Jambers'
pi_29416715
100 zwangere vrouwen hebben zich aangemeld
quote:
Veertien hoogzwangeren in eindstrijd om plaatsje

Ruim 100 aanmeldingen voor Big Brother-bevalling

door Wilma Nanninga

AMSTERDAM, donderdag
Veertien hoogzwangere vrouwen zijn in de eindstrijd om te bevallen in het Big Brother-huis. Het omstreden idee van een thuisbevalling in de nieuwe serie van BB is, ondanks alle kritiek, enorm aangeslagen onder vrouwen die over ongeveer twee maanden hun kindje ter wereld gaan brengen.
BB-hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek: „We zijn werkelijk overspoeld met reacties. Tot onze vreugde heeft zwanger Nederland onze intenties heel goed begrepen. We zijn met veertien aanstaande moeders serieus in gesprek. Zij krijgen behalve een medisch onderzoek ook een uitgebreid onderhoud met onze psycholoog. We willen zeker weten dat degene die we uiteindelijk selecteren precies weet waar ze aan begint.”
Van de veertien kandidates hebben er twee een partner. Hummie: „Ik heb een van die aanstaande papa’s al aan de telefoon gehad. Hij zei dat hij het een belevenis vindt dat zijn baby eventueel ’s werelds eerste Big Brother-baby wordt.”

De Big Brother-hoofdredactrice zegt overigens dat het niet is uitgesloten, dat een papa de bevalling mag bijwonen. „Dit wordt de Big Brother-serie van de verrassingen. Ik zeg er nu verder niks over.”
Hummie: „De alleenstaande moeders hebben ieder hun eigen verhaal. Wat de vrouwen verenigt is dat het ze allemaal aanlokkelijk lijkt in de warme gezelligheid van het BB-huis te bevallen.”

Zie ook Pagina Prive
quote:
Kiezen uit 14 BB-buiken

De moeder die over ongeveer twee maanden haar baby ter wereld zal brengen in het Big Brother-huis, hoeft niet te sporten. Hoofdredacteur Hummie van de Tonnekreek, die op dit moment met veertien hoogzwangeren serieus in gesprek is, vertelt dat ’kunstjes’ doen sowieso niet op het programma staat van deze BB-serie. „Het draait dit keer om verrassingen en emoties. We keren terug naar een heel pure vorm van het concept. Dus daarover hoeft niemand zich zorgen te maken.”
Hummie, die na de bekendmaking van het idee werd overspoeld met publieke verontwaardiging, zegt blij verrast te zijn dat de vele vrouwen die zich meldden, heel goed begrijpen wat de bedoeling is. „We bieden warmte, gezelschap en veiligheid aan vrouwen, die anders vaak alleen zouden bevallen. Ze kunnen rekenen op maximale aandacht en zorg. Bovendien zullen wij de bevalling veel minder plastisch en expliciet in beeld brengen dan in de talloze bevallingsprogramma’s. We laten eerder het gezicht van de vrouw zien dan dat we onder de lakens gluren.”
De kritiek die een van de makers van zo’n bevallingshow uitte dat de vrouwen niet tot het laatste moment de kans zouden hebben om ’uit’ het programma te stappen, legt zij ook naast zich neer. „Big Brother is geen gevangenis. Elke bewoner kan op elk moment de deur uitlopen. Dat geldt uiteraard ook voor de zwangere vrouw.”

De beslissing welke van de veertien buiken de BB-buik wordt, valt zo snel mogelijk. De zwangere vrouw moet met de elf al geselecteerde bewoners eind deze maand het in de studio in Aalsmeer gebouwde huis in. Hummie: „Het huis is overigens bijna klaar. Er wordt nu een prachtige tuin met jacuzzi aangelegd.”
  donderdag 4 augustus 2005 @ 07:41:22 #135
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29416723
Toch nog 100. Pfft, dat vind ik best veel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29417714
Zou het dan echt gaan gebeuren?
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_29430871
Ik had nog zo gehoopt dat we dit jaar weer het oorspronkelijke Back-to-Basic pirincipe zouden krijgen zoals bij de eerste BB zoals ook was gemeld door Ome John, zonder kunstgrepen van de redactie en dergelijke. maar voordat BB is begonnen is dit principe al overboord gezet.

Er zijn tegenwoordig legio vrouwen die bij allerlei bevallingsprogramma's een camera op hun kut laten inzoomen terwijl er een baby uitfloept dus het verbaasd me niets dat er nog zoveel zwangere vrouwen belangstelling tonen...

Als iemand tijdens de selctieprocedure was uitgekozen en ze was toevallig zwanger dan was het nog iets anders dan wat er nu gebeurd: geforceerd op zoek naar een vrouw die wil bevallen in het BB-huis. 't is me te gekunsteld.

Voor mij hoeft het dus niet. Zou wel leuk zijn als we die zwangere vrouw gelijk naar huis stemmen voordat het kind eruit floept maar ook daar zal wel een stokje voorworden gestoken door een kleine fraude met de telefoontjes en sms'en
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29435373
deze hele BB gaat alleen nog maar draaien om dat stomme kind. jammer idd.
underground forever baby
pi_29447722
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:22 schreef Staps.nl het volgende:
Zou het dan echt gaan gebeuren?
ik hoop het niet
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:42:45 #140
126823 La_Colometa
geclaxonneerde auto's
pi_29453253
Bij BB VI zouden ook PND vrouwen zich kunnen aanmelden (een idee)
  † In Memoriam † zaterdag 6 augustus 2005 @ 06:52:20 #141
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_29460132
Dit zijn nou niet bepaald de ontwikkelingen waar ik op zit te wachten, maar ok, origineel is het wel. En ranzig en ordinair, maar wat dát betreft zijn we gelukkig al wat gewend.

* Cynix ® gokt dat Gordon vroedvrouw wordt
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 6 augustus 2005 @ 06:53:33 #142
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_29460133
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 01:18 schreef Laton het volgende:
deze hele BB gaat alleen nog maar draaien om dat stomme kind. jammer idd.
Ik ben ook wel een beetje bang voor een 100 dagen durende kraamkamer special.

Misschien dat eventuele onverhoopte complicaties dan nog iets goed kunnen maken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_29460839
Straks wordt ze er voor de bevalling al uitgestemd. Dag stunt.
pi_29460850
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 06:53 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ben ook wel een beetje bang voor een 100 dagen durende kraamkamer special.

Misschien dat eventuele onverhoopte complicaties dan nog iets goed kunnen maken.
Ik denkl inderdaad ook dat het allemaal om die moeder gaat draaien, en die wint natuurlijk
ook uiteindelijk..
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 14:42:36 #145
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29466216
Ik vind het een briljant idee. Al die naysayers die er schande van spreken gaan uiteindelijk stiekem toch wel kijken.

En wat een gezeur over de problemen die zo'n kind later krijgt. Oh nee, misschien dat hij over tien jaar geinterviewd wordt door Reinout Oerlemans in De Tien Bekendste Baby's Aller Tijden!!!

Ik vind het schokkender dat ze een labiele persoonlijkheid als Diane in BB hebben toegelaten dan dat dit.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:24:00 #146
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29466898
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het schokkender dat ze een labiele persoonlijkheid als Diane in BB hebben toegelaten dan dat dit.


ik ook.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2005 @ 07:22:32 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_29481478
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 09:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Straks wordt ze er voor de bevalling al uitgestemd. Dag stunt.
De enige kans dat dát gebeurt is wanneer Hummie er achter komt dat de kijkers beginnen af te haken vanwege een overdosis aandacht voor die zwangere vrouw. Via de 'normale' kanalen zal ze er zeker niet uitgestemd (kunnen) worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_29481759
Je zal je als man verheugen op je eerste kindje. Vervolgens zegt je vrouw "Ik ga in BB zitten voor de bevalling", zou voor mij reden voor acute echtscheiding zijn.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_29483639
Ik heb er nog eens over nagedacht en als het een beetje een leuke zwangere is voorspel ik dat nederland straks met het bord op schoot zit te smullen van het geheel..

Je gaat zo iemand kennen en leuk vinden en dus wordt het hartstikke spannend..
Dan wordt het toch een beetje een bevalling van een "bekende"..

(Denk ik he.. ik kan er naast zitten.. de tijd zal het uitwijzen..)

Is het een ongelovelijke zeikdoos, tja dan wordt het een ander verhaal..
kan natuurlijk ook leuk zijn..

Nou ja, dat voorspel ik.
Ik hou van BB en ben blij dat het dit jaar weer is..
Dus ik geef er maar een positieve draai aan.. lol
pi_29484226
Ik zie het belspel al voor me dat ze eromheen gaan verzinnen...

"win duizend euro als jij voorspelt hoeveel centimeter onze zwangere vrouw uitscheurt!"
underground forever baby
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:54:54 #151
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29484481
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:38 schreef Laton het volgende:
Ik zie het belspel al voor me dat ze eromheen gaan verzinnen...

"win duizend euro als jij voorspelt hoeveel centimeter onze zwangere vrouw uitscheurt!"

Zoveel mogelijkheden... zo weinig tijd!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:41:26 #152
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29530365
Andries over het plan.
Bron.
quote:
Er is de afgelopen dagen een hoop te doen geweest om een hoogzwangere vrouw in het huis. Wat vind je van dat idee?

Hmm, dat bevalt me niks, haha. Je creëert bij voorbaat al een uitzonderingspositie voor 1 persoon. Iedereen weet dat een zwangere vrouw niet "back to basic" kan, dus ze hoeft niet te werken voor haar eten (voor haar geen weektaak of battles dus, of indien wel: dan aangepast) en het mag haar aan niets ontbreken op het gebied van voeding en comfort, want ik weet zeker dat John de Mol en Hummie geen énkel risico willen lopen dat er ook maar iets misgaat met de baby.
Nog een uitzonderingsgeval: Ze mag tot aan de geboorte natuurlijk niet genomineerd worden, zal een zekere immuniteit moeten hebben, anders wordt het een flop; immers, er is zoveel poeha rondom de zwangere BB-vrouw geweest vooraf, het zou een geweldige anti-climax zijn als de bevalling uiteindelijk toch thuis zou geschieden omdat de beste vrouw er helaas uitgestemd is...


[ Bericht 1% gewijzigd door BVO op 10-08-2005 01:00:24 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2005 @ 16:48:59 #153
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_29540269
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:04 schreef cpcpb het volgende:
Je gaat zo iemand kennen en leuk vinden en dus wordt het hartstikke spannend..
Dan wordt het toch een beetje een bevalling van een "bekende"..
Daar gokt $jonnie natuurlijk wel op.
Aan de andere kant neemt-ie toch nog best een risico, want het kán natuurlijk ook enorm mis gaan voor of tijdens de bevalling.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_29540897
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Daar gokt $jonnie natuurlijk wel op.
Aan de andere kant neemt-ie toch nog best een risico, want het kán natuurlijk ook enorm mis gaan voor of tijdens de bevalling.
Of het wordt een mongool
underground forever baby
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2005 @ 19:09:11 #155
43556 miss_dynastie
pi_29543210
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:20 schreef Laton het volgende:

[..]

Of het wordt een mongool
Daar zullen ze vooraf wel op screenen, denk ik
pi_29543381
Ik wil die bevalling wel doen!
Als verloskundige dan he
Heb wel gevoel voor drama.
Lachen!
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_29777504
quote:
Big Brother vindt zwangere kandidate
Gepubliceerd op vrijdag 19 augustus 2005
AALSMEER (ANP) - De oproep van tv-producent Endemol aan zwangere vrouwen om zich op te geven voor een bevalling in het Big Brother-huis heeft geresulteerd in een groot aantal potentiële kandidates. Daaruit hebben de televisiemakers één vrouw geselecteerd.

Een Endemol-woordvoerster zei vrijdag dat het gaat om ,,een wat jongere zwangere mevrouw''. Meer details wilde ze niet kwijt.

De vijfde reeks van het realityprogramma is vanaf zondag 28 augustus op de buis bij Talpa. Het huis in Aalsmeer zal in totaal onderdak bieden aan twaalf deelnemers aan Big Brother. Bridget Maasland en Ruud de Wild gaan het programma presenteren.
bron
pi_29779145
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:57 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Ze hebben mij nog niet gebeld.....
Daar gaat m'n tv-carrière....
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_29786744
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:41 schreef BVO het volgende:
Andries over het plan.
Bron.
[..]
Pff, alsof dit niet hypocriet is.
De lulhannes wilde toch niet meer met BB geassocieerd worden....

(verder gaat lezen in dit topic)
pi_29786806
Goed... viel weinig meer bij te lezen.
Ik ben het volledig met Phileine eens.
BB is Fok!
Ik hoop ook dat het bekende loekiespel weer gaat draaien

Ik vind het erg ver gaan. Denk ook dat het inderdaad afhankelijk is van hoe de zwangere is en hoe ze alles in beeld gaan brengen. Ik zit niet te wachten op alleen maar zwangerepraatjes, maar vind het wel origineel. Ben er dus toch wel benieuwd naar. Ik kijk toch wel...
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:32:44 #161
242 Pinball
Electric Monk
pi_29787763
Ik ga zeker weten afhaken als het zelfs voor 50% over die zwangeres gaat, en ik denk een flink deel van de mannelijke kijkers. Onder vrouwen zal dat juist wel weer ontzettend scoren zodat we volgend jaar Big Baby hebben waar 7 zwangerschappen in 1 huis 100 dagen gevolgd worden.
Moet er niet aan denken..
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_29787882
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:32 schreef Pinball het volgende:
Ik ga zeker weten afhaken als het zelfs voor 50% over die zwangeres gaat, en ik denk een flink deel van de mannelijke kijkers. Onder vrouwen zal dat juist wel weer ontzettend scoren zodat we volgend jaar Big Baby hebben waar 7 zwangerschappen in 1 huis 100 dagen gevolgd worden.
Moet er niet aan denken..
Ik ben een vrouw en moete r ook niet aandenken hoor
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:56:40 #163
242 Pinball
Electric Monk
pi_29788315
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Ripley het volgende:
Ik ben een vrouw en moete r ook niet aandenken hoor
Om "ontzettend te scoren" heb je ook echt geen 100% van de populatie nodig hoor , ik denk dat talpa heel blij is als ze 50% van alle tv-kijkende vrouwen aan zich bindt.
En daarnaast ga jij na een maand toch meeleven met die zwangeres, ook al wil je niet. Dat komt door je genen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:16:13 #164
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_29790019
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:56 schreef Pinball het volgende:

[..]

Om "ontzettend te scoren" heb je ook echt geen 100% van de populatie nodig hoor , ik denk dat talpa heel blij is als ze 50% van alle tv-kijkende vrouwen aan zich bindt.
En daarnaast ga jij na een maand toch meeleven met die zwangeres, ook al wil je niet. Dat komt door je genen.
Niet pesten, we zijn helemaal niet zo gevoelig hoor
pi_29804387
quote:
BIG BROTHER KRIJGT zijn bevalling. In tegenstelling tot wat veel mensen verwachtten, stonden de hoogzwangeren te dringen om in het tv-huis te trekken. Een week voor de serie start, spreek ik de nu al meest omstreden bewoonster. Het is een zelfstandige jonge vrouw uit een goede familie. „Mijn moeder vindt dit het mooiste geboortekaartje dat we mijn baby kunnen geven. Naar hem of haar wordt straks door honderdduizenden Nederlanders uitgekeken.”

Per ongeluk zwanger geworden ’Anja’ vol verwachting BB-huis in Per ongeluk zwanger

„IK BAAR BIG BROTHER-BABY”

„HEEL NEDERLAND MAG MIJN BEVALLING VOLGEN”

„De vader weet niet dat ik dit doe”


We noemen de aanstaande moeder maar even Anja. Wie zij precies is, mag pas volgende week bekend worden als ze met de andere twaalf bewoners en het nodige ceremonieel over de drempel van het Big Brother-huis stapt. „De vader van mijn baby weet niet dat ik in het Big Brother-huis ga. En voor hem moet het ook nog even een verrassing blijven”, zegt ze stellig. „Wij willen alle twee dit kind, maar we weten niet of we elkaar wel willen. We hebben besloten dat ik de bevalling in mijn eentje zal doen.”

„Wij willen alle twee dit kind, maar we weten niet of we elkaar wel willen”

De werkelijkheid is altijd merkwaardiger dan je kunt verzinnen. De aanstaande moeder van ’s werelds eerste Big Brother-baby is een gezonde, goedopgeleide midden twintiger. Ze is geen zielig geval, leeft niet van de bijstand, woont zelfstandig en heeft zelfs een eigen inkomen. „Ik heb de havo gedaan, toen de meao in één jaar en de afgelopen tijd heb ik met veel plezier bij een aantal bedrijven gewerkt. Ik ben type studiebol, zo je wilt. Ik wil na Big Brother een studie rechten gaan doen. Misschien in de avonduren. Mijn oom is advocaat. Hij heeft me beloofd dat ik, als ik dat wil, bij hem op kantoor als assistent aan de slag mag. Maar mijn eerste opdracht is nu mijn baby. Ik heb altijd kinderen gewild, ik ben ook een geboren moeder. Ik verheug me er zo op hem of haar in mijn armen te houden.”
Anja werd per ongeluk zwanger van – zeg maar – Jan. Jan is drie jaar jonger dan zij en staat momenteel voor de keuze welke studie hij zal gaan volgen. Anja lacht: „Hij is ouder dan achttien, hoor. Maak je geen zorgen. Maar het is inderdaad wel zo dat we geen van beiden klaar zijn om een gezellig gezinnetje te starten. Jan viel ook niet meteen op zijn knieën om me ten huwelijk te vragen toen bleek dat ik zwanger was. En daar was ik niet teleurgesteld over. We willen rustig de tijd nemen om uit te zoeken of we wel bij elkaar passen. Ik ga daar in het Big Brother-huis ook over nadenken. Het lijkt me fijn om er met anderen over te praten. Samenwonen betekent dat je je hele leven moet omgooien. Ik weet niet of ik dat voor Jan wil doen.” Ze aarzelt: „Ik heb wel liefdevolle gevoelens voor hem. Dat is onveranderd. Maar trouwen?”

Intiem
Jan en Anja kennen elkaar al jaren. „Maar we werden pas kort voor de zwangerschap voor het eerst intiem”, vertelt Anja openhartig. „Ik had via via gehoord dat Jan mij wel leuk vond en zei toen een keer ’ja’ op zijn uitnodiging voor een etentje. Het klikte. Van het een kwam het ander en tja. Ik had trouwens helemaal niet door dat ik zwanger van hem was geworden. Ik dacht dat we veilig hadden gevreeën. Toen ik een tijdje later almaar misselijk was, legde ik ook niet meteen het verband met een mogelijke zwangerschap. Tot een vriendin tegen me zei dat ik eens een zwangerschapstest moest doen. Thuis kon ik mijn ogen niet geloven. Ik heb meteen mijn moeder gebeld. Ik had allerlei verwarrende gevoelens. Maar zij riep onmiddellijk dat het kindje natuurlijk welkom zou zijn.” Ze verklaart: „Ik ben opgegroeid in een heel warm nest. Mijn vader en moeder zijn erg open minded. Mijn baby is heel erg welkom in onze familie en iedereen gaat zijn schouders eronder zetten om te zorgen dat ik met kind toch kan studeren en mijn eigen leven vorm kan geven.”
Verwekker Jan wil dat de baby komt, maar wil zijn leven ook nog niet op zijn kop zetten door zomaar een gezin te stichten. Anja vertelt: „Om hem te testen heb ik het met hem ook over abortus gehad. Niet dat er één haar op mijn hoofd was die daar aan dacht. Maar hij wil, gelukkig, ook heel graag dat het kindje komt. Hij zal het erkennen en uit zijn studiebeurs bijdragen aan de kosten. De bevalling doe ik alleen. Anders gaan we toch weer meteen vadertje en moedertje spelen. En dat lijkt ons echt niet goed.”


•Anja’ wil zelfs dat Nederland meedenkt over een voornaam voor haar kindje. „Ik zou dat een eer vinden.”



Jan weet niet dat de moeder van zijn kind in het Big Brotherhuis gaat bevallen. „Ik heb het er wel met hem over gehad toen het in de krant stond. En hij reageerde niet negatief op het idee. Maar hij weet niet dat ik me heb aangemeld. Dat was een idee van mijn moeder. Zij vermoedde dat het voor mij heerlijk zou zijn om deze bijzondere tijd in zulke bijzondere omstandigheden door te brengen. Zij noemt de Big Brother- geboorte ook het prachtigste geboortekaartje wat je voor een kind kunt verzinnen. Het kind komt al als bekende Nederlander ter wereld. En de tijd vlak voor de geboorte wordt prachtig vastgelegd.” Ze zegt realistisch: „Als ik er tenminste niet voor die tijd wordt uitgestemd. Ik ben volgende week 31 weken zwanger. Ik heb in principe nog negen weken te gaan als ik het huis inga. Ik kan alleen maar hopen dat me de bevalling in het BBhuis wordt gegund.”

"Mooiste geboortekaartje dat ik mijn kindje kan geven”

Hoe Jan zal reageren, kan Anja niet voorspellen: „Ik denk dat het raarste voor hem wordt dat we een tijdje geen contact kunnen hebben. Want we bellen nu regelmatig. Maar het voordeel is dat hij me wel van dag tot dag kan volgen. Op internet kan hij zelfs ’s nachts naar mij en straks, hoop ik, het kindje kijken.”

Bang
Tegen de bevalling in het BBhuis ziet Anja niet op. „Ik ben er vast van overtuigd dat daar het beste voor me wordt geregeld. Heel Nederland kijkt kritisch toe. En tja, voor de bevalling zelf ben ik sowieso erg bang, dus voor mij maakt het niet uit dat er straks camera’s op staan.”
Dat het slecht is voor haar baby meteen al als bekende Nederlander geboren te worden, gelooft zij niet. „Ik denk dat mijn kind daar later trots op is. Ik zou het ook enig vinden als Nederland wil meedenken over een voornaam voor mijn kindje.”
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:15:27 #166
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29805544
Zal die vader leuk vinden
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:38:31 #167
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29808027
Die vader weet van niks en Nederland mag SMS'en om de voornaam te bepalen.... .
Lekker stabiel wijf dat. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29808122
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef BVO het volgende:
Die vader weet van niks en Nederland mag SMS'en om de voornaam te bepalen.... .
Lekker stabiel wijf dat. .
Het zal me niks verbazen als ze op Fok post.
I intend to live forever, or die trying.
pi_29811164
Kickuh man, de vader weet van niets. Hmmm... hij wil het kind wel. Zij zou de bevalling doen (volgens mij heb ik nog nooit een man de bevalling zien doen)... maar kan me zo voorstellen dat hij het kind toch wel binnen enkele uren, dagen wil zien...
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:02:02 #170
242 Pinball
Electric Monk
pi_29811615
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:41 schreef Kleintje het volgende:<..>
maar kan me zo voorstellen dat hij het kind toch wel binnen enkele uren, dagen wil zien...
Met 100 camera's in dat huis zou je denken dat dat wel moet lukken
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_29813601

Geinporum.
Vasthouden, voelen, een poepluier willen ruiken enzo
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:44:12 #172
242 Pinball
Electric Monk
pi_29821579
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:10 schreef Kleintje het volgende:

Geinporum.
Vasthouden, voelen, een poepluier willen ruiken enzo
Oh
Die vader staat straks in zo'n kneuzerig batmanpakje voor het BB-huis met die andere dwaze vaders die hun kinderen niet mogen zien.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Lieve Belg zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:25:42 #173
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29822753


Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:31:14 #174
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29822871
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:44 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oh
Die vader staat straks in zo'n kneuzerig batmanpakje voor het BB-huis met die andere dwaze vaders die hun kinderen niet mogen zien.
Hahaha
Ik zag het echt even voor me
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:43:23 #175
242 Pinball
Electric Monk
pi_29823205
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 21:25 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]


Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_29826445
enige reden voor die zwangere vrouw is geld
money money money....ze denkt natuurlijk m'n kind ontbreekt het straks aan niks, kan zijn dat ze het gewoon met die vader al af heeft gesproken .
Zo van joh weet je wel wat dat betekent, we krijgen natuurlijk als ik er straks uit ben met het kind alles cadeau.,hele inrichting voor de babykamer en wat al niet meer, studiekosten hoop dat ze niks krijgen van dat al en er meteen uitgestemd wordt.....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 21 augustus 2005 @ 09:00:15 #177
242 Pinball
Electric Monk
pi_29832216
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:39 schreef riri het volgende:
enige reden voor die zwangere vrouw is geld
money money money....ze denkt natuurlijk m'n kind ontbreekt het straks aan niks, kan zijn dat ze het gewoon met die vader al af heeft gesproken .
Zo van joh weet je wel wat dat betekent, we krijgen natuurlijk als ik er straks uit ben met het kind alles cadeau.,hele inrichting voor de babykamer en wat al niet meer, studiekosten hoop dat ze niks krijgen van dat al en er meteen uitgestemd wordt.....
En vind je dat erger of minder erg dan alle andere bewoners die het ook gewoon voor het geld doen?
Ik zou zeggen erger. Dat iemand gewoon zelf rijk wil worden is tot daar aan toe, maar als je alleen dingen voor je baby wil.. schandelijk!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 21 augustus 2005 @ 09:58:29 #178
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_29832541
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:44 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oh
Die vader staat straks in zo'n kneuzerig batmanpakje voor het BB-huis met die andere dwaze vaders die hun kinderen niet mogen zien.
haha..grappig

[ Bericht 6% gewijzigd door Dynabite op 22-08-2005 02:08:36 ]
The world is a stage and each must play a part.
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:00:03 #179
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29833241
Kun je die zwangere er ook uitstemmen?

Vader weet overigens nog van niets..... , alsof zijn mening niet belangrijk is.

Bron: 'Vader Big Brother-baby weet van niks'
quote:
'Vader Big Brother-baby weet van niks'
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: De Telegraaf (papieren editie)
Gepubliceerd: zondag 21 augustus 2005 @ 10:35
svenski had ons via de nieuws-submit te melden:

De aanstaande vader van de baby die in de komende Big Brother-reeks geboren zal worden weet niet dat zijn kind voor de camera's ter wereld gaat komen. Dat zegt 'Anja', de zwangere vrouw die zich volgende week met elf andere kandidaten in het huis van het reality-programma zal laten opsluiten.

Anja, een gefingeerde naam, is volgens een pagina-groot interview in De Telegraaf een goedopgeleide vrouw van midden twintig. De zwangerschap was een 'ongelukje'. "Wij willen alle twee dit kind, maar we weten niet of we elkaar wel willen. We hebben besloten dat ik de bevalling in mijn eentje zal doen", aldus de jonge vrouw. 'Jan', de vader van het ongeboren kind, is drie jaar jonger dan Anja, en staat op het punt te gaan studeren. Hij zou nog niet klaar zijn om een gezin te stichten. " Maar hij wil, gelukkig, ook heel graag dat het kindje komt. Hij zal het erkennen en uit zijn studiebeurs bijdragen aan de kosten."

De moeder van Anja was degene die haar op het idee bracht. "Zij noemt de Big Brother-geboorte ook het prachtigste geboortekaartje wat je voor een kind kunt verzinnen. Het kind komt al als bekende Nederlander ter wereld. En de tijd vlak voor de geboorte wordt prachtig vastgelegd." Anja, die dertig weken zwanger is, zegt niet op te zien tegen de bevalling in het BB-huis in Almere. "Ik ben er vast van overtuigd dat daar het beste voor me wordt geregeld. Heel Nederland kijkt kritisch toe. En tja, voor de bevalling zelf ben ik sowieso erg bang, dus voor mij maakt het niet uit dat er straks camera's op staan."
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')