abonnement Unibet Coolblue
pi_29236051
Ik kreeg daarnet een e-mail van iemand die Shell en esso de oorlog wil verklaren vanwegen de hogen bezine prijzen.
Ik ben er niet trots op, dat ik ga melden dat ik deze actie NIET steun.

1. het meerendeel gaat naar de staatskast en niet daar de bezineboer
2. Zulllen er door dit soort acties weer onslagen gaan vallen en daar gaan JIJ en IK voor Dokken
3. Is dit Canada niet, dit is Nederland onder meneer Balkenbrei euh Balkenende
4. Zal je zien dat de kleinere bezine boeren ook de duppe gaan worden van z'n oorlog, die moeten met de prijzen mee gaan.

WAT MOETEN WE WEL DOEN!!!

We moeten de regiring op z'n lazer geven die houden de prijzen hoog, niet de pompen.
We moeten met z'n alle een manier vinden om de regering duidelijk te maken dat we dit niet meer pikken.

Hier de mail die ik kreeg

Declan

BENZINEPRIJS OMLAAG? Tijd voor ACTIE!

ALS IEDEREEN MEEDOET DAN HELPT HET

Controle over de benzineprijzen: Zoals het ernaar uit ziet,
zullen voor de zomervakanties de benzineprijzen een recordhoogte
bereiken.
Experts verwachten enorm hoge benzineprijzen. Maar iedereen wil
toch juist dat de benzineprijzen omlaag gaan? Daarom hebben we
een gezamenlijke en goede actie nodig. Niet zo'n idee dat we alleen
maar op
een bepaalde dag niet gaan tanken. De oliemaatschappijen lachen
daarom.
Ze weten toch dat men op een bepaald moment weer moet gaan tanken.
Is het niet vandaag dan is het morgen, dus dit heeft geen
zin. Philipp Holsworth had een betere idee, dat beduidend meer kans
van slagen heeft: Wij moeten de oliemaatschappijen laten zien dat
wij - de klanten - de macht hebben en niet omgekeerd. Met de
regelmatig stijgende benzineprijzen moeten wij hierop als klant
reageren. De enige mogelijkheid om de benzineprijzen naar beneden te
krijgen is om enkele oliemaatschappijen financieel pijn te doen door
HUN benzine niet te kopen. Dit kan een grote invloed hebben op de
totale benzineprijs en kan tot een benzineprijs - oorlog leiden.


HET IDEE:


Geen benzine meer tanken bij twee van de
grootste benzinemaatschappijen: Als beiden veel minder benzine
verkopen, (en minder in de shop) worden ze gedwongen om met de prijs
naar beneden te gaan om het voor de klanten weer aanlokkelijk te
maken om bij hen te tanken. Het werkt echt! Kijk maar hoe het
uitwerkte toen boze klanten hun boodschappen niet meer bij Albert
Heijn haalden!! Een ware prijzenslag werd ontketend, alles werd
goedkoper en Albert Heijn zit weer op zijn oude omzetcijfers!

SHELL en ESSO!!!!!!!

Zij hebben de prijstouwtjes in handen. Als deze beide maatschappijen
met hun prijs naar beneden gaan dan moeten de overigen ook weer
volgen. Als de prijzen weer omhoog gaan dan begint het spel weer
opnieuw. Doe allemaal zelf mee, reken er dus niet op dat anderen dit
effect voor jou bereiken. En vergeet dus een paar maanden
je air-miles of andere spaarpunten!

Om met dit systeem succesvol te zijn moeten zoveel mogelijk
mensen hiervan op de hoogte zijn. Stuur naar zoveel mogelijk mensen
deze E-Mail. Als iedereen die deze mail krijgt dit echt doet en dit
ook naar alle bekenden stuurt dan wordt Nederland binnen no-time
overspoelt met deze mail en kunnen we iets doen aan de abnormaal hoge
benzineprijzen.


IEDEREEN MOET ER WEL VAN OVERTUIGD ZIJN EN VOLHOUDEN TOTDAT SHELL
EN ESSO BEGINNEN MET HUN PRIJZEN TE VERLAGEN.
IN CANADA GING DE PRIJS NA DEZE ACTIE 12 CENT NAAR BENEDEN. VOORAL IN
DE
KOMENDE VAKANTIEPERIODE EN EXTRA FEESTDAGEN KAN HET EFFECT AL
GROOT ZIJN ALS ER BIJ SHELL EN ESSO NIET MEER GETANKT WORDT.

Stuur dit bericht door en stop met tanken bij Shell
en Esso....!!!!!!!!!!!!
Als krenten liggen te wellen, en rozijnen waren in het recept vermeld
Zijn de krenten dan zinloos geweld?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:08:45 #2
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29236078
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29236086
ok dan
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29236091
Nee.
Ik post om het posten.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:09:24 #5
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_29236101
Bezine?
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_29236103
het is Buhzienuh
too much is not enough....
pi_29236128
Semi-Nederlands
Tanken bij Esso en Shell
pi_29236233
Waarom rijden er dan nog zoveel mensen auto en zie ik nooit iemand even snel de fiets gebruiken als ze even een paar boodschappen moeten doen? Ik ken zelfs mensen die de auto instappen om op visite te gaan bij mensen aan het einde van de straat (paar honderd meter lopen). En die mensen zeuren altijd het hardst over de benzineprijzen.

Ik denk dat de benzine nog wel hoger mag qua prijs . Hoeven we ook niet meer wegen aan te leggen en gaan mensen eindelijk eens bewuster worden van het autorijden..
pi_29236261
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:10 schreef The_Langolier het volgende:
Semi-Nederlands
Tanken bij Esso en Shell
Bezineboeren.....
too much is not enough....
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:15:34 #10
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_29236285
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:13 schreef Wolter het volgende:
Waarom rijden er dan nog zoveel mensen auto en zie ik nooit iemand even snel de fiets gebruiken als ze even een paar boodschappen moeten doen? Ik ken zelfs mensen die de auto instappen om op visite te gaan bij mensen aan het einde van de straat (paar honderd meter lopen). En die mensen zeuren altijd het hardst over de benzineprijzen.

Ik denk dat de benzine nog wel hoger mag qua prijs . Hoeven we ook niet meer wegen aan te leggen en gaan mensen eindelijk eens bewuster worden van het autorijden..
Kruip terug onder je steen.
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:15:53 #11
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_29236293
FUCKING REEETARDS!!!


Tering zeg, ik kan me zo storen aan die aarskanaries zonder enig benul.

Het is de schuld van de overheid droplul, niet van de tankstations, we moeten helemaal niet meer tanken, dan naaien we de overheid, als je alleen bij de esso tankt, ja boeiend, de overheid zal dat aan hun vastgeplakte geldreet roesten, je naait alleen shell ermee,


Om het kort te zeggen, shell doet kan bijna niets aan de prijzen doen, dat doet de overheid
Op zondag 30 juli 2006 01:20 schreef Chiwakka het volgende:
Ik ben ooit Cremi-Clown geweest, maar toen ik binnenkwam en "verassing" riep, was de pret er blijkbaar al snel af ...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:16:18 #12
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29236304
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:13 schreef Wolter het volgende:
Waarom rijden er dan nog zoveel mensen auto en zie ik nooit iemand even snel de fiets gebruiken als ze even een paar boodschappen moeten doen? Ik ken zelfs mensen die de auto instappen om op visite te gaan bij mensen aan het einde van de straat (paar honderd meter lopen). En die mensen zeuren altijd het hardst over de benzineprijzen.

Ik denk dat de benzine nog wel hoger mag qua prijs . Hoeven we ook niet meer wegen aan te leggen en gaan mensen eindelijk eens bewuster worden van het autorijden..
Tuurlijk nog hoger.... mr. milieudefensie.... en economisch gaat het als een zonnetje hier
too much is not enough....
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:17:08 #13
36666 Furious
animalist.
pi_29236339
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:15 schreef PallominnoXIII het volgende:
FUCKING REEETARDS!!!


Tering zeg, ik kan me zo storen aan die aarskanaries zonder enig benul.

Het is de schuld van de overheid droplul, niet van de tankstations, we moeten helemaal niet meer tanken, dan naaien we de overheid, als je alleen bij de esso tankt, ja boeiend, de overheid zal dat aan hun vastgeplakte geldreet roesten, je naait alleen shell ermee,


Om het kort te zeggen, shell doet kan bijna niets aan de prijzen doen, dat doet de overheid
Hoi.
Ik post om het posten.
pi_29236473
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:15 schreef PallominnoXIII het volgende:
FUCKING REEETARDS!!!


Tering zeg, ik kan me zo storen aan die aarskanaries zonder enig benul.

Het is de schuld van de overheid droplul, niet van de tankstations, we moeten helemaal niet meer tanken, dan naaien we de overheid, als je alleen bij de esso tankt, ja boeiend, de overheid zal dat aan hun vastgeplakte geldreet roesten, je naait alleen shell ermee,


Om het kort te zeggen, shell doet kan bijna niets aan de prijzen doen, dat doet de overheid
Inderdaad! Oliemaatschappijen zijn non-profit organisaties die het beste met ons voor hebben!
Dat jullie dat niet snappen zeg... Maar 5.25 miljard winst, rechtstreeks in de zakken van oliebonzen. Dat is toch veel beter dan belasting die weer terugvloeit naar wegenonderhoud! Sukkels..

Ik zeg meer concurrentie tussen oliemaatschappijen!
pi_29236841
Ik wil ff met mijn Hummer genieten. Straks kan het niet meer.
pi_29236890
Mensen, zie het nou onder ogen, de olie gaat op, tot die tijd wordt het alleen maar duurder.
Alternatief? Aldi slaolie in je diesel? Een belg rijdt zelfs op frituurvet.
En hoe zit het met die bussen op waterstof in amsterdam...
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:36:12 #17
65918 IBAZ
broeinest
pi_29236910
Getuige het feit dat vrijwel alle automobilisten WEL zeuren maar NIET minder gaan rijden kunnen de brandstofprijzen nog makkelijk een stuk omhoog. Tegen de tijd dat je gaat merken dat het wat rustiger op de weg gaat worden is het break-even point bereikt. Dat is dan meteen een maatstaf voor de juiste brandstofprijs, want dan gaan mensen serieus nadenken of ze de auto pakken of een andere manier van transport. Mensen die dan van de auto gebruik MOETEN maken hebben dan ook fijn geen files. Ideaal. Ik ben best bereid om hier wat geld voor over te hebben.
pi_29236970
Ach iemand moet toch die WAO en AOW uitkeringen betalen.
pi_29237020
ZONNEBLOEMOLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
pi_29237029
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:36 schreef IBAZ het volgende:
Getuige het feit dat vrijwel alle automobilisten WEL zeuren maar NIET minder gaan rijden kunnen de brandstofprijzen nog makkelijk een stuk omhoog. Tegen de tijd dat je gaat merken dat het wat rustiger op de weg gaat worden is het break-even point bereikt. Dat is dan meteen een maatstaf voor de juiste brandstofprijs, want dan gaan mensen serieus nadenken of ze de auto pakken of een andere manier van transport. Mensen die dan van de auto gebruik MOETEN maken hebben dan ook fijn geen files. Ideaal. Ik ben best bereid om hier wat geld voor over te hebben.
Waarbij best wel veel mensen voorbij dat break-even point gaan omdat er gewoon geen alternatief vervoer voor ze beschikbaar is.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_29237085
wat een geleuter...Olie wordt kunstmatig duur gehouden door de machtigste olie maatschappijen.
Dat de overheid er flink accijnsen op heft vind ik terecht...de gebruiker betaalt!

btw...technisch kunnen auto's ook rijden zonder olie...maar gek genoeg wordt deze ontwikkeling niet door iedereen toegejuicht.
it's better to burn out than to fade away...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:42:09 #22
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_29237119
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:13 schreef Wolter het volgende:


Ik denk dat de benzine nog wel hoger mag qua prijs . Hoeven we ook niet meer wegen aan te leggen en gaan mensen eindelijk eens bewuster worden van het autorijden..
Dan ook niet gaan lopen zeiken dat alle producten duurder worden he. Als diesel en benzineprijzen nog meer omhoog gaan zal het bedrijfsleven echt wel hun prijzen daar op aan gaan passen zodat het ook JOU kan gaan treffen, dus blaat niet zo dom.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:44:11 #23
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_29237190
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:41 schreef lammegiraf het volgende:
wat een geleuter...Olie wordt kunstmatig duur gehouden door de machtigste olie maatschappijen.
Dat de overheid er flink accijnsen op heft vind ik terecht...de gebruiker betaalt!
Dat ruwe olie in 1 jaar 40% duurder is geworden heeft alleen te maken met de grote maatschappijen, en he-le-maal niets met vraag, aanbod, politieke toekomst van winningsgebieden en algehele politieke stabiliteit....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_29238061
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:44 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Dat ruwe olie in 1 jaar 40% duurder is geworden heeft alleen te maken met de grote maatschappijen, en he-le-maal niets met vraag, aanbod, politieke toekomst van winningsgebieden en algehele politieke stabiliteit....
pcies....en wie krijgt de schuld? Juist Balkenende & friends. Heeft hier bijv. niks mee te maken. Btw. geen dankbare taak om die zooi op te ruimen die links heeft achtergelaten.
it's better to burn out than to fade away...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 16:07:04 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29238088
was da bezine
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')