quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:24 schreef RiDo78 het volgende:[..]
Maar als een kutje niet meer gewassen is sinds de laatste keer dat haar ouders het voor haar deden in haar lang-vervlogen kleuterjaren dan hoeft het voor mij ab-so-luut niet!

hier kom je toch wel weer met wat nieuws op de proppen, lijkt me toch wel een hele ervaring
psss...
komt er een vent bij de hoeren met 20 euro en die wil heel graag neuken dus zegt tegen die hoeren madame, ik wil zo graag neuken maar ik heb maar 20 euro. dus die vrouw van, naja ok, kom maar mee dan.
stukje lopen door een gang, achterste deur gaat open en mevrouw houd haar handje op, paytime.
hij kijkt naar binnen, ziet daar een vrouw liggen van een jaar of 70 inclusief vliegen en alles erop en d'r aan. gadverdamme denkt ie, maarja, zo geil als hij is probeerd hij het toch maar. dus die vent hangt zijn leuter erin en begint die oude taart te rijden als een tierelier, 30 minuten later nog steeds geen druppeltje vocht te bekennen en het begint flink te schuren en pijn te doen, zijn hele leuter rood en vol met schaafwonden maar zo stug als hij is geeft hij nog steeds niet op. weer 30 minuten later en nog steeds niet vochtig geworden, eindelijk voelt hij het komen tussen alle pijn door en met veel pijn komt hij met de grootste moeite klaar.
volgende dag, weer 20 euro, hij denkt, ik MOET echt weer neuken, dus hij weer naar diezelfde hoerentent en wilt weer neuken verteld hij die vrouw. hij word naar hetzelfde kamertje gebracht, die vrouw ligt daar nog steeds, niet bewogen sinds de dag daarvoor, nog meer vliegjes erbij en zo te zien heeft ze zich ook nog niet gewassen, hij denkt, fuck it maar, ik moet echt neuken.
dus hij gaat er weer boven op maar tot zijn verbazing is ze zo nat als 20 jonge kutjes bij elkaar, dus hij begint flink te neuken en binnen 3 minuten schreeuwt hij het uit van genot en komt gillend klaar.
hij draait om, steekt een peuk om want zo lekker was hij nog nooit klaar gekomen.
hij vraagt aan die oude vrouw van, hoe kan dat nou, gister ging het zo stroef als het maar kon, je werd totaal niet vochtig en het schuurde gigantisch, vandaag kom ik in je en je hebt zo een heerlijk sappig kutje dat ik meteen klaar kwam waarop die vrouw antwoord, "tja, eerst komen de korsten, daarna de pus"