abonnement Unibet Coolblue
pi_29199670
Mooi! Succesvol eerste topic, hier deel 2!

Deel 1
pi_29200019
Ik heb guild wars al sinds de dag dat het uit is en speel het nu al weken niet meer omdat ik het onwijs saai vind. Heb mn warrior/necro naar lvl 20 geschopt en mn monk/mesmer ook, vind er geen reeet meer aan.

Ik ben meer iemand die gewoon dingen alleen ook wil kunnen halen zeg maar. Dat kan dus niet in GW en vind ik zo super jammer. Ook vind ik het te triest dat je maar lvl 20 kan worden, ik ben xp junk en wil lekker door kunnen lvlen
pi_29200167
Ik vond GW eerst helemaal geweldig maar na een week intensief spelen vond ik er ineens geen bal meer aan.. hetzelfde had ik met World of Warcraft
Koeien loeien.
pi_29200702
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef dartbord het volgende:
Ik heb guild wars al sinds de dag dat het uit is en speel het nu al weken niet meer omdat ik het onwijs saai vind. Heb mn warrior/necro naar lvl 20 geschopt en mn monk/mesmer ook, vind er geen reeet meer aan.

Ik ben meer iemand die gewoon dingen alleen ook wil kunnen halen zeg maar. Dat kan dus niet in GW en vind ik zo super jammer. Ook vind ik het te triest dat je maar lvl 20 kan worden, ik ben xp junk en wil lekker door kunnen lvlen
lvl cap is gewoon standaard in elke game. Wat ik wel jammer vind is dat als je gewoon alle quests en missions plus bonus doet je al vrij vroeg in het spel aan je max zit....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:02:00 #5
58262 SummerJam2003
Oh my god! They killed Kenny!
pi_29200772
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef Trigger190 het volgende:
Ik vond GW eerst helemaal geweldig maar na een week intensief spelen vond ik er ineens geen bal meer aan.. hetzelfde had ik met World of Warcraft
Ik had precies hetzelfde... Geef mij maar een spelletje CS
Learn from the mistakes of others, you can live long enough to make them all yourself...
pi_29201254
De lol van GW zit hem ook vooral in het steeds zoeken van nieuwe uitdagingen, zoals een potje PvP.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29201771
Ik vind PvP geen hol aan eerlijk gezegd. Zoals ik in deel 1 al zei, ik baal wel een beetje van het gebrek aan roleplaying ...
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_29201817
Wat is volgens jou echt "RolePlaying" Atrimar?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29201898
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is volgens jou echt "RolePlaying" Atrimar?
Echt "Roleplaying" op MMORPG's vind ik het feit dat je in character anderen leert kennen en onderling een verhaal ontwikkeld. Als ik bijvoorbeeld een character heb en iemand vraagt aan mij: "Ga je mee die en die quest doen, ik ben level 8 en jij?" vind ik dat geen roleplaying. Dat is hetgeen ik een beetje mis in GW.

Klinkt erg vreemd misschien, maar als je toch een spel maakt gebaseerd op D&D, laat dan ook wat ruimte om RP te kunnen doen. Als ik alleen wil knokken had ik wel meteen een PvP character aangemaakt. Snap je?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_29202203
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Echt "Roleplaying" op MMORPG's vind ik het feit dat je in character anderen leert kennen en onderling een verhaal ontwikkeld. Als ik bijvoorbeeld een character heb en iemand vraagt aan mij: "Ga je mee die en die quest doen, ik ben level 8 en jij?" vind ik dat geen roleplaying. Dat is hetgeen ik een beetje mis in GW.

Klinkt erg vreemd misschien, maar als je toch een spel maakt gebaseerd op D&D, laat dan ook wat ruimte om RP te kunnen doen. Als ik alleen wil knokken had ik wel meteen een PvP character aangemaakt. Snap je?
Ik vind het ook belangrijk als je een beetje het gevoel krijgt alsof je echt in het spel zit.
Bij Morrowind heb ik dat heel erg voornamelijk omdat het er gewoon goed en realistisch uitziet, het in eerste persoon speelt en als je klikt sla je, het is niet zo dat je moet klikken op een monster om vervolgens te wachten tot jouw karakter het monster heeft verslagen.

Maar vooral de community verpest het vaak voor spellen, zoals World of Warcraft, daar zit zo'n groot verhaal achter en er zijn zoveel dingen in dat spel die met het verhaal te maken hebben maar als je aan mensen vraagt in dat spel wie archimonde is bijvoorbeeld hebben ze geen idee waar je het over hebt, ze besteden liever tijd aan het ganken van spelers
Koeien loeien.
pi_29202237
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Echt "Roleplaying" op MMORPG's vind ik het feit dat je in character anderen leert kennen en onderling een verhaal ontwikkeld. Als ik bijvoorbeeld een character heb en iemand vraagt aan mij: "Ga je mee die en die quest doen, ik ben level 8 en jij?" vind ik dat geen roleplaying. Dat is hetgeen ik een beetje mis in GW.

Klinkt erg vreemd misschien, maar als je toch een spel maakt gebaseerd op D&D, laat dan ook wat ruimte om RP te kunnen doen. Als ik alleen wil knokken had ik wel meteen een PvP character aangemaakt. Snap je?
Volgens mij heb je dat probleem bij elke populaire mmorpg...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29202276
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef Trigger190 het volgende:

[..]

Ik vind het ook belangrijk als je een beetje het gevoel krijgt alsof je echt in het spel zit.
Bij Morrowind heb ik dat heel erg voornamelijk omdat het er gewoon goed en realistisch uitziet, het in eerste persoon speelt en als je klikt sla je, het is niet zo dat je moet klikken op een monster om vervolgens te wachten tot je karakter hem dood heb.

Maar vooral de community verpest het vaak voor spellen, zoals World of Warcraft, daar zit zo'n groot verhaal achter en er zijn zoveel dingen in dat spel die met het verhaal te maken hebben maar als je aan mensen vraagt in dat spel wie archimonde is bijvoorbeeld hebben ze geen idee waar je het over hebt, ze besteden liever tijd aan het ganken van spelers
Heh, ik heb pasgeleden Morrowind + uitbreidingen in een box gekocht, vond het een erg mooi en leuk spel, tot ik mijn savegames kwijtraakte ... moet weer eens gaan spelen.

En het is inderdaad balen dat veel communityleden zo geetst zijn op farmen en PKillen. In Guildwars zit een redelijk meeslepend verhaal, met leuke missies en personages, maar hoe het er aan toe gaat in de open area's ... bah. Allemaal "ouwe rotten" die de newbies afzetten met Dyes, wapens en dergelijke. Moet je daar nou je lol uithalen?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_29202304
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dat probleem bij elke populaire mmorpg...
True, maar daarom niet minder vervelend.

Maargoed, ik ga wel nu nog ff spelen
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_29206287
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:49 schreef Atrimar het volgende:

En het is inderdaad balen dat veel communityleden zo geetst zijn op farmen en PKillen. In Guildwars zit een redelijk meeslepend verhaal, met leuke missies en personages, maar hoe het er aan toe gaat in de open area's ... bah. Allemaal "ouwe rotten" die de newbies afzetten met Dyes, wapens en dergelijke. Moet je daar nou je lol uithalen?
Dat vind ik eerlijk gezegd wel wat hebben, die oplichterspraktijken. Geeft je een beetje een "onveilig" gevoel van een big bad city als je begrijpt wat ik bedoel .

Zelf ben ik ook een keer behoorlijk afgezet, leer je weer van.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:54:04 #15
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_29207830
Leren doe je er zeker van! Net als alle kleine foutjes.. Keertje zwaard van ongeveer 2k willen salvagen voor een upgrade voor mn andere zwaard.. kreeg ik 3 iron ingot.. Dat soort zooi..
pi_29213377
Die kans heb je nou eenmaal, ik had het laatst ook...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29214960
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:54 schreef Luuksor het volgende:
Leren doe je er zeker van! Net als alle kleine foutjes.. Keertje zwaard van ongeveer 2k willen salvagen voor een upgrade voor mn andere zwaard.. kreeg ik 3 iron ingot.. Dat soort zooi..
haha komt me bekend voor .. wist je trouwens dat je wel op die manier je rune's uit je armor kunt halen voor je sterkere armors
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:30:11 #18
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29216120
Ik schrok al dat deeltje 1 opslot ging! Ik heb het spel nog niet maar ik ga morgen op visite bij mijn spellenboer in Groningen die als het goed is nog een uitgebreide versie van GW hebben liggen. Kan ik lekker in het weekend me helemaal laten gaan in de wondere wereld van GW.

Ik ben van plan om een Monk Fighter of een Ranger Monk te worden, is dat wat of is dat helemaal fout? .
pi_29224466
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef DolerTPF het volgende:
Ik schrok al dat deeltje 1 opslot ging! Ik heb het spel nog niet maar ik ga morgen op visite bij mijn spellenboer in Groningen die als het goed is nog een uitgebreide versie van GW hebben liggen. Kan ik lekker in het weekend me helemaal laten gaan in de wondere wereld van GW.

Ik ben van plan om een Monk Fighter of een Ranger Monk te worden, is dat wat of is dat helemaal fout? .
Ik speel zelf met een Ranger Monk, imo is die combinatie best goed, zeker als je in een team zit met iig een fighter die de close combat doet ... je zal zelf alleen vaker moeten ondersteunen en healen dan dat je zelf veel schade doet. (Staat tegenover dat je minder snel mol zal gaan, en dus bonussen krijgt en houdt).

Ik denk dat elke Fighter-magier variant wel goed is, het hangt alleen van de rest van je team af hoe goed het uitpakt.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:21:51 #20
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_29232635
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef roxny het volgende:

[..]

haha komt me bekend voor .. wist je trouwens dat je wel op die manier je rune's uit je armor kunt halen voor je sterkere armors
Ja dat wist ik! Dit waren ook beginnersfouten hoor Maar het spel blijft me boeien voorlopig..
pi_29234912
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef DolerTPF het volgende:
Ik schrok al dat deeltje 1 opslot ging! Ik heb het spel nog niet maar ik ga morgen op visite bij mijn spellenboer in Groningen die als het goed is nog een uitgebreide versie van GW hebben liggen. Kan ik lekker in het weekend me helemaal laten gaan in de wondere wereld van GW.

Ik ben van plan om een Monk Fighter of een Ranger Monk te worden, is dat wat of is dat helemaal fout? .
Het klopt wat Atrimar zegt, alleen moet je dan wel de fighter als primary proffesion nemen.. want als je eerst monk bent betekend dit dat je op aftand vecht/healt maar warriors staan juist tegen hun tegenstanders aan. Dus zou je anders die fighter skills niet echt optimaal kunnen benutten.

Bij ranger maakt dit dus niet uit omdat ze bijde van afstand vechten
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:01:50 #22
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29235853
Ik ga voor Ranger Monk, ben nu het spel aan het installeren, me naam weet ik nog niet helemaal, maar igg komt Doler erin voor . Ben zeer benieuwd!!
pi_29235934
ja vind het ook onwijs saai nu...voortaan geen mmorpg meer voor mij met middeleeuwse settings. te suf
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:53:29 #24
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29246629
het spel lijkt me wel vet alleen die kwaliteit lijkt me minder... empire eart2 of stronghold2 lijkt me wel wat maar meschien speel ik dit spel wel een keer wie weet *-)
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
pi_29266083
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef ricaplayer het volgende:
het spel lijkt me wel vet alleen die kwaliteit lijkt me minder... empire eart2 of stronghold2 lijkt me wel wat maar meschien speel ik dit spel wel een keer wie weet *-)
Ik zou zeggen... voor de 35 euro zou ik het niet laten bedoel is toch maar een klein bedragje opzich
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')